Huonosta käytöksestä niin suuttuu silmittömästi. Asiasta ei saa sanoa eikä leakustella. Kääntää huutaessaan asian niinpäin että minä olen tehnyt väärin ja ilkeä ja paha,uhkeilee erolla.
Kunhan purkaannuin.
Jos miehelleni sanon
19
424
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toi hänen käytös lasketaan pelolla kontrolloinniksi ja henkiseksi väkivallaksi. Ton käytösmallin omaavat tiedostavat täysin toimintansa ja tekevät sitä tahallaan saadakseen etuoikeutettuja etuja asioissa. Sitten vielä tuo kiristäminen siihen päälle. Hän menettäisi enemmän erotessa.
- Anonyymi00002
Ihan kuule naapuritkin tekee noin🧐
- Anonyymi00003
Uhkaileeko sun naapurit erolla? No kyllä on erikoisia naapureita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uhkaileeko sun naapurit erolla? No kyllä on erikoisia naapureita.
ei siis, erolla, vaan kun on tullut, kuulumisten vaihtoa, asiasta niin ei pitänyt palautteesta, silloin on uhkailtu... todella karmivaa...jatkoa ilmeisesti seuraa.
- Anonyymi00004
Riippuu ilmaisutavastasi! Riittävän provosoivasti ja henkilöön menevästi kuka tahansa poltta päreensä!
Oletko ajatellut - - - ?
Onko tuo nyt välttämätöntä?
Vähempikin olisi riittänyt!
Jne.- Anonyymi00009
Aluksi ajattelin. Tein ajatustyötä ja syväluotsasin irseämi. Nyt 10v jälkeen en tee enä niin ainakaan sen vuoksi jos minua pyritään syyllistämäään tai olemaan vastuussa toisen sanoista tai teoista.
- Anonyymi00005
No voi että.
- Anonyymi00006
Kiinnostaisi kuulla se toinen puoli. Mistä huonosta käytöksestä huomauttelee?
- Anonyymi00010
Siittä koska olen ottanut asian esille eli kun puhuu töykeästi mulle podempään ja kun kysyn miksi yekee noin tai onko joku strrssi hänellä tms niin alkaa hermostuminen ja huutaminen että yritän musta maalata ja haukkua häntä että hän ei ole puhunut töykeästi . Yleensä huutaminen jatkkuu ja usein päätyy siihen ettei mun kanssa voi elää kun olen niin herkkä etten kestä tosiasioita eilä hän jaksa semmosta jne ja lopulta on eroamassa.
Toosaalta ikäbintä kaikista onkin että lapset kuulee ka asettuvat mun puolelle ja ovat alkaneet inhoamaan isäänsä. Ja tuokin onn mun syy. Olen kuulemma manipuloinut lapset häntä vastaan mitä en ole tehnyt. Päinbastoin yritän koko ajan saattaa heisät yhtern. Kurjaa kuunnella kun lapset puhuvat ettei isä välitä meistä. Mulle hermoaa ja lapsille on poissa oleva. Voi olla kotona illalla mutta makkaa kännykällääm eikä tyklää jos joku häiritsee joten vältämme häiritsemästä.
Nostaa metelin jos olen esim sänkyä petatessa kääntänyt peiton väärinpäim. Sanon että miksi puhuu mulle rumasti niin käämtyy mun syyksi.
- Anonyymi00007
Jos ei ole lapsia lähde. Ei se tuosta muutu. Lopulta et uskalla puhua mistään jos jokin pielessä. Tunnet vaan yksinäisyyttä ja avuttomuutta. Syytät itseäsi että miksi et lähtenyt vaikka näit merkit. Sinulla ei ole voimia enää lähteö koska olet henkisesti niin raiskattu jo että ajatelet että elämäsi kuuluukin olla tälläistä. Pelkäät kertoa kellekään kosja ajatelet että kaikki syytää sinua.
- Anonyymi00011
Tuosta oon päässyt yli sillä yavalla etten enää syyllistä itseäni ainakaan..Ja hyvä sekä pitkäaikainem naiaystäväni on nähnyt ja tietää. Myös lapset jotka kaikki teinejä jo,sano at että isä ei ole terve tms. Tiedän etten ole siis yksin. Vanhin lapsista vältteler isän tapaamista.Ei asu kotona enää.
- Anonyymi00012
Kurja tilanne. Ehkä parasta olla utelematta mitään. Vain keskity kotona olevaan lapseesi/lapsiinne, keksi hänen/heidän kanssaan tekemistä. Menkää yhdessä vaikka kirjastoon tekemään kotitehtäviä, lenkille, ruokakauppaan jne, .
Ts. anna miehesi olla aivan rauhassa, hoida vain omat ja lapsesi/ lastenne asiat. se auttaa aivan varmasti kotirauhan säilymiseen. Miehesi kysyessä tai sanoessaan jotain, vain vastaa ystävällisen neutraalisti ottamatta kantaa puoleen tai toiseen.
Katso mitä noista seuraa. Pahemmaksi asiat eivät voi enää kuitenkaan mennä.- Anonyymi00014
Lapset on 8-10 vuotiaita. Kulkevat jo omineenkin kavereillaan ja harrastuksissaan,Toki kulkevat minunkin kanssa eri paikoissa. Kavereita on meilläkin useamman kerran viikossa.
Mies on aina ollut paljon omineen. Harrastaa monenlaista , liikkuu ja reissailee ykain tai ukkoporukassa ulkomaita myöten. Ainakaan siitä ei voi valittaa ettei olisi saanut omaa tilaa tai aikaa. Siinä määrin kulkenut että vanhempi lapsista puhunut jo pidempään ettei tunne isäänsä, tuo tuntuu minusta äärettömän surulliselta. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lapset on 8-10 vuotiaita. Kulkevat jo omineenkin kavereillaan ja harrastuksissaan,Toki kulkevat minunkin kanssa eri paikoissa. Kavereita on meilläkin useamman kerran viikossa.
Mies on aina ollut paljon omineen. Harrastaa monenlaista , liikkuu ja reissailee ykain tai ukkoporukassa ulkomaita myöten. Ainakaan siitä ei voi valittaa ettei olisi saanut omaa tilaa tai aikaa. Siinä määrin kulkenut että vanhempi lapsista puhunut jo pidempään ettei tunne isäänsä, tuo tuntuu minusta äärettömän surulliselta.No, mikä rooli miehelläsi on teidän perheessa jos lapsikin jo toteaa, ettei tunne isäänsä.
Muistan oman isäni, joka teki töitä aina ja näin ollen oli hyvin vähän kotona ja silloin enimmäkeen nukkui. Hän kuoli pois jo vuosia sitten ja kukaan meistä lapsista ei itkenyt eikä surrut hänen kuolemaansa koska se ei hetkauttanut eikä vaikuttanut elämäämme mitenkään. Vieras mies, - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No, mikä rooli miehelläsi on teidän perheessa jos lapsikin jo toteaa, ettei tunne isäänsä.
Muistan oman isäni, joka teki töitä aina ja näin ollen oli hyvin vähän kotona ja silloin enimmäkeen nukkui. Hän kuoli pois jo vuosia sitten ja kukaan meistä lapsista ei itkenyt eikä surrut hänen kuolemaansa koska se ei hetkauttanut eikä vaikuttanut elämäämme mitenkään. Vieras mies,Paljolti samanlainen rooli kuin isälläsi. Paljin töissä,vapaa-ajat harrastaa ja reissaileekin.
Samaa sanoi vanhempi lapsista kun keskusteltiin koiran kuolemasta. Totesi että jis isä kuolisi häntä mietityttäisi pärjätäänkö minub rahoilla että muuten häntä ei surettaisi. Harmillista etten osannut vastata tuohon yhtään mitään. Oltiin vain pitkään hiljaa molemmat yrittäen lukea toistemme silmistä sekä kasvoista mitä tuo merkitsee ja miksi. Ei löytynyt sanoja aiihen hetkeen mutta olin ainakin siinä vierellä. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paljolti samanlainen rooli kuin isälläsi. Paljin töissä,vapaa-ajat harrastaa ja reissaileekin.
Samaa sanoi vanhempi lapsista kun keskusteltiin koiran kuolemasta. Totesi että jis isä kuolisi häntä mietityttäisi pärjätäänkö minub rahoilla että muuten häntä ei surettaisi. Harmillista etten osannut vastata tuohon yhtään mitään. Oltiin vain pitkään hiljaa molemmat yrittäen lukea toistemme silmistä sekä kasvoista mitä tuo merkitsee ja miksi. Ei löytynyt sanoja aiihen hetkeen mutta olin ainakin siinä vierellä.Jotakin hän kuitenkin tuo ja antaa koska olet hänen kanssaan naimisissa ja hän kuuluu perheeseenne. Onko se sitten positiivista vai negatiivista, se on sinun tulkittavissasi.
Mitä mies sanoo kun kerrot, ettei lapset enää tunne häntä. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jotakin hän kuitenkin tuo ja antaa koska olet hänen kanssaan naimisissa ja hän kuuluu perheeseenne. Onko se sitten positiivista vai negatiivista, se on sinun tulkittavissasi.
Mitä mies sanoo kun kerrot, ettei lapset enää tunne häntä.Kuulun niihin sitkeisiin sinnittelijöihin valitettavasti jotka ajattelecat että kyllä se tästä vielä hyväksi muuttuu. Tuon vuoksi saatan lyödä päätä seinään vielä senkin jälkeen kun oon tohjina. En anna periksi,purin vi3mään asiat väkisin läpi. Ehkä tuo liittyy jonkintapaiseen selviytymiseen ja hengissäpysymiseen. Yritän saada viimeiseen asri asiat toimimaan. Näkyy kaikilla elämäni osa-alueilla. Pusken läpi ja käännän kibet enkä suostu luovuttamaan. Menee potkään ennenkuin annan periksi. Tuo ei ole hyvä. Paitsi toisaalta saan aikaan asioita tuon vioksi mutta se on myös haitallinen käytösmalli.
Roki olen ottanut kahd3n miehen kanssa asian puheeksi ja kertonut huoleni tuosta mitä lapset ovat sanoneet. Vastaa ettei hän voi sille mitään. Kysyin eikö se häiritse häntä jos lapset ei aikuisena pidä niin yhteyttä vastasi että saapahan olla rauhassa. En osannut vastata mitään tuhon mutta ajattelin että hän joutuu varmasti joskus vastakkain itsensä kanssa joutuen syviin vesiin. Ei voi enää paeta mitään ja tulee nälemään kaiken kirkkaana. Ja se hetki kun hän ymmärtää kaiken,on elämänsä ayvin kuilu. Tuo hirvittää miten hännkestää sen koska on ikänsä elänyt kuplassaan jossa muut ovat pahoja ja hän on hyvä. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jotakin hän kuitenkin tuo ja antaa koska olet hänen kanssaan naimisissa ja hän kuuluu perheeseenne. Onko se sitten positiivista vai negatiivista, se on sinun tulkittavissasi.
Mitä mies sanoo kun kerrot, ettei lapset enää tunne häntä.Niin ja hän malsaa puolet asumiskustannuksista. Enemmän tienaavana maksaa myös lasten juttuja jos minulla on heikommin rahaa. Tulee vastaan raha-asioissa. Huolehtiikin esim kun lähtee reissuun useinmiten ostaa kaappiin ruokaa. Toisaalta kun on reissuillaan ei ota yhteyttä kotiin eikä palatessaan kysy kuulumusia ja hyvin nihkeästi vastaa jos kysyn hänen kuulumisiaan
- Anonyymi00013
Olisit sanonu et ovi on tossa sen kun alat painua ja jos ihan avioero ni sanot vaan et toimita paperit allekirjoituksen saat vaikka heti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2898513Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat715158Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2884538SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden633139Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22597Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,41982Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr61863- 1121852
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401753Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01720