Huonosta käytöksestä niin suuttuu silmittömästi. Asiasta ei saa sanoa eikä leakustella. Kääntää huutaessaan asian niinpäin että minä olen tehnyt väärin ja ilkeä ja paha,uhkeilee erolla.
Kunhan purkaannuin.
Jos miehelleni sanon
13
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toi hänen käytös lasketaan pelolla kontrolloinniksi ja henkiseksi väkivallaksi. Ton käytösmallin omaavat tiedostavat täysin toimintansa ja tekevät sitä tahallaan saadakseen etuoikeutettuja etuja asioissa. Sitten vielä tuo kiristäminen siihen päälle. Hän menettäisi enemmän erotessa.
- Anonyymi00002
Ihan kuule naapuritkin tekee noin🧐
- Anonyymi00003
Uhkaileeko sun naapurit erolla? No kyllä on erikoisia naapureita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uhkaileeko sun naapurit erolla? No kyllä on erikoisia naapureita.
ei siis, erolla, vaan kun on tullut, kuulumisten vaihtoa, asiasta niin ei pitänyt palautteesta, silloin on uhkailtu... todella karmivaa...jatkoa ilmeisesti seuraa.
- Anonyymi00004
Riippuu ilmaisutavastasi! Riittävän provosoivasti ja henkilöön menevästi kuka tahansa poltta päreensä!
Oletko ajatellut - - - ?
Onko tuo nyt välttämätöntä?
Vähempikin olisi riittänyt!
Jne.- Anonyymi00009
Aluksi ajattelin. Tein ajatustyötä ja syväluotsasin irseämi. Nyt 10v jälkeen en tee enä niin ainakaan sen vuoksi jos minua pyritään syyllistämäään tai olemaan vastuussa toisen sanoista tai teoista.
- Anonyymi00005
No voi että.
- Anonyymi00006
Kiinnostaisi kuulla se toinen puoli. Mistä huonosta käytöksestä huomauttelee?
- Anonyymi00010
Siittä koska olen ottanut asian esille eli kun puhuu töykeästi mulle podempään ja kun kysyn miksi yekee noin tai onko joku strrssi hänellä tms niin alkaa hermostuminen ja huutaminen että yritän musta maalata ja haukkua häntä että hän ei ole puhunut töykeästi . Yleensä huutaminen jatkkuu ja usein päätyy siihen ettei mun kanssa voi elää kun olen niin herkkä etten kestä tosiasioita eilä hän jaksa semmosta jne ja lopulta on eroamassa.
Toosaalta ikäbintä kaikista onkin että lapset kuulee ka asettuvat mun puolelle ja ovat alkaneet inhoamaan isäänsä. Ja tuokin onn mun syy. Olen kuulemma manipuloinut lapset häntä vastaan mitä en ole tehnyt. Päinbastoin yritän koko ajan saattaa heisät yhtern. Kurjaa kuunnella kun lapset puhuvat ettei isä välitä meistä. Mulle hermoaa ja lapsille on poissa oleva. Voi olla kotona illalla mutta makkaa kännykällääm eikä tyklää jos joku häiritsee joten vältämme häiritsemästä.
Nostaa metelin jos olen esim sänkyä petatessa kääntänyt peiton väärinpäim. Sanon että miksi puhuu mulle rumasti niin käämtyy mun syyksi.
- Anonyymi00007
Jos ei ole lapsia lähde. Ei se tuosta muutu. Lopulta et uskalla puhua mistään jos jokin pielessä. Tunnet vaan yksinäisyyttä ja avuttomuutta. Syytät itseäsi että miksi et lähtenyt vaikka näit merkit. Sinulla ei ole voimia enää lähteö koska olet henkisesti niin raiskattu jo että ajatelet että elämäsi kuuluukin olla tälläistä. Pelkäät kertoa kellekään kosja ajatelet että kaikki syytää sinua.
- Anonyymi00011
Tuosta oon päässyt yli sillä yavalla etten enää syyllistä itseäni ainakaan..Ja hyvä sekä pitkäaikainem naiaystäväni on nähnyt ja tietää. Myös lapset jotka kaikki teinejä jo,sano at että isä ei ole terve tms. Tiedän etten ole siis yksin. Vanhin lapsista vältteler isän tapaamista.Ei asu kotona enää.
- Anonyymi00012
Kurja tilanne. Ehkä parasta olla utelematta mitään. Vain keskity kotona olevaan lapseesi/lapsiinne, keksi hänen/heidän kanssaan tekemistä. Menkää yhdessä vaikka kirjastoon tekemään kotitehtäviä, lenkille, ruokakauppaan jne, .
Ts. anna miehesi olla aivan rauhassa, hoida vain omat ja lapsesi/ lastenne asiat. se auttaa aivan varmasti kotirauhan säilymiseen. Miehesi kysyessä tai sanoessaan jotain, vain vastaa ystävällisen neutraalisti ottamatta kantaa puoleen tai toiseen.
Katso mitä noista seuraa. Pahemmaksi asiat eivät voi enää kuitenkaan mennä. - Anonyymi00013
Olisit sanonu et ovi on tossa sen kun alat painua ja jos ihan avioero ni sanot vaan et toimita paperit allekirjoituksen saat vaikka heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.644830Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2683702Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2803389Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143280Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332596Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271648- 1051600
- 1721241
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA841130Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341031