Kauneimmat unelmasi
Nainen kerro
19
346
Vastaukset
Kauneimpia unelmiani uneksin viime uönä, en vain muista niitä enää.
- Anonyymi00002
Luulis että sinulla unelmana pääsis pujiksen kanssa saman katon alle eli muutatte yhteen ja menette naimisiin ja harjoittelette paljon lasten tekoa
Anonyymi00002 kirjoitti:
Luulis että sinulla unelmana pääsis pujiksen kanssa saman katon alle eli muutatte yhteen ja menette naimisiin ja harjoittelette paljon lasten tekoa
Ei kiitos. Ei kelpaa unelmakseni tuo.
- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kiitos. Ei kelpaa unelmakseni tuo.
Tai unelmoit tulis pujis luoksesi ja tekisi teille vauvan yhteisen vauvan
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai unelmoit tulis pujis luoksesi ja tekisi teille vauvan yhteisen vauvan
Painajaisia maalailet mielikuviini..
- Anonyymi00006
Pikku-pirpana kirjoitti:
Painajaisia maalailet mielikuviini..
Toivot kuiteskin ja toivot tulis kaksoset et tulis teille äksönii ja vuoden päästä tulis taas niin ei olis tylsää olis vipinää
- Anonyymi00001
Haluasin elää erillaisessa yhteiskunnassa. Jossa ei ois näin vihamielistä. Vaan enemmän lempeyttä ja ymmärrystä.
- Anonyymi00003
Unohdin kaikki unelmani
- Anonyymi00005
Miksi hänen ne pitäisi kertoa eikö sinulla ole omia unelmia
Rakkaus.
❤️❤️❤️Toivottavasti sinua onnistaa rakkauden rintamalla. Nuoruuden rakkaus on erilainen kuin vähän vanhempana tai selvästi vanhempana. Niin olen kuullut sanottavan.
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Toivottavasti sinua onnistaa rakkauden rintamalla. Nuoruuden rakkaus on erilainen kuin vähän vanhempana tai selvästi vanhempana. Niin olen kuullut sanottavan.
Kiitos, kun jaksat olla aina niin hyväntahtoinen.
- Anonyymi00007
Tahdon vain yhden miehen =❤️❤️❤️.
🐈⬛- Anonyymi00010
Se on varattu!
Joo.
Olisin terve.
Nuorikin voisin olla Tai ainakin nuoren veroinen.
Lähimmäiset ympärilläni olisivat myös terveitä.
Pitääkö muuta unelmoida? Mulle riittää nämä.- Anonyymi00008
Jaaaaa...pas.at!
Ei riitä..
10 mijuunaa euroa tilille heti lisäks...
-työntää Ellun sivuun kun ei tajua itse kerrankin jotain saada-
- Anonyymi00009
Reppu selkään ja maailmalle. Se on se ikuinen toive.
- Anonyymi00011
Sinä ja minä. Jossain muiden ulottumattomissa. Mutta en voi olla niin itsekäs. Sinä ja minä, missä vaan.
- Anonyymi00012
Joskus oli jotain unelmia elämässä eteenpäin.
Enää en osaa ajatella niin.
Ensi viikon jälkeen osaan ajatella jotain...
♡
Levollista yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773643Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a282790Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K702780Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652289- 1992195
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan431709Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3651635Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�921604- 271471
Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1991404