Oon nyt laittanut mun elämän kuosiin ja nostan parhaan minäni esiin. Sali, tiukka kunto ja henkinen hyvinvointi ja itsevarmuus. Eipä oo naisista pulaa vaik laitan melko tiukat vaatimukset niin ulkonäön kuin arvomaailmankin suhteen.
Nyt on tehty ihan tutkimus et pitkä sinkkuus jättää jäljet.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/5700768b-5d9c-40f3-b605-a33412ebea66
Valitsen milloin oon sinkku ja millo en M26
Anonyymi-ap
4
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitkä jäljet se muka jättää
- Anonyymi00002
Teetkö peris tästäkin uuden hahmon?
Tuon ikäisenä on vielä helppoa "valita".
Jotenkin mä epäilen. Ton ikäsenä kun ollaan vielä aika nuoria. Ei mulla ainakaan mitään ongelmaa ollut. Vai onko sveitsissä asiat toisin ja pariudutaan nuorempina? Epäilen kyllä. Mun sveitsiläinen työkaveri sano sveitsiläisten olevan vielä hankalampia kun suomalaiset.
Mutta onnittelut alottajalle jos noin on. Ja onnea sata vuotis päivien johdosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62988
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla313911- 60790
- 55693
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25592
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14548