Ahdistaa vaan kaikki.Itseäni ei kiinnosta kukaan enkä halua kiinnostua. eräs J nainen.
En halua että kukaan enään koskaan kiinnostuu musta
18
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ala kulkee huppupäässä vaan pimeän aikaan. Pysyttele kuitenkin enimmäkseen kotona lukittujen ovien takana. Vältä käymästä missään, jos ei ole pakko. Voi olla, että näillä eväillä saa aika rauhassa olla.
- Anonyymi00007
Negatiivista sontaa sinulta juntti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Negatiivista sontaa sinulta juntti.
Ei tarvi ottaa kaikkea niin tosissaan. Snobi.
- Anonyymi00002
Minä olen ajatellut juuri noin aina jo lähes parikymmentä vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Ystäväksi haluan vanhemman miehen vain muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00003
Löytyskö se ystävä, jos et käyttäis kaikkea aikaasi täällä?
- Anonyymi00008
Mies minä halua rinnalle naisen joka on 30v nuorempi tai 40v nuorempi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Löytyskö se ystävä, jos et käyttäis kaikkea aikaasi täällä?
En käytä kaikkea aikaani täällä. Vasta kymmenen jälkeen tulin tänne! Käyn lenkillä lähes joka päivä, riippuen siitä jos on hyvin kylmää! Ja toivon että ystävä löytyisi kevään tai kesän aikana.
- Anonyymi00004
Anteeksi. Ei ollut mikään tietoinen valinta. ❤️😔
- Anonyymi00005
Olet vain niin monin tavoin ihana, etten mahda tunteille mitään.
Lisäys.
- Anonyymi00006
A mies oli viimeinen kuka kiinnosti. Ollaan yksin loppuun asti.
- Anonyymi00009
Taisi kuitenki olla Ö mies.
- Anonyymi00011
En etsi mitään enkä halua muuta kun olla rauhassa. A. K voi soittaa ym. Eräs J nainen.
- Anonyymi00012
Yritäks epätoivoisena käänteistä psykologiaa onnea mitä luulit niin saavasi verkkoosi
- Anonyymi00013
En yritä mitään. Mulle ei kelpaa kun yksi tietty mies. Muuten haluan olla rauhassa eikä tunteita ole. Eräs J nainen.
- Anonyymi00014
Oletko 40-45 vuotsias? Kysyy eräs A.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko 40-45 vuotsias? Kysyy eräs A.
Oikea A tietää minkä ikäinen olen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oikea A tietää minkä ikäinen olen.
Niin tietää. En halunnut tarkkaa ikää tänne laittaa.
- Anonyymi00018UUSI
Ilta paranee chatin avulla 🍓 Tsekkaa täältä https://Ramona.loveme.lat/Ramona#/?/?/rxbf31p5c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1674949Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621565- 121519
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211411Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91153Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.951037Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit40967Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249298925- 151824
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279747