Olen tottunut lähes kaikkien muiden kavereiden kanssa lähettämään tekstiviestejä. Ja jos soitellaan, niin varmistetaan tekstiviestillä, että sopiiko tänään soittaa. No sitten on eräs kaveri, joka kynsin hampain piti kiinni lankapuhelimestaan. Ja kun hän siitä lopulta joutui luopumaan, olin jo toiveikas että hän hankkii matkapuhelimen, jolla voi lähettää tekstiviestejä. Mutta eipä tietenkään. Hän hankki sellaisen puhelimen, jossa ei ole ollenkaan tekstiviestitoimintoa. Olen maininnut hänelle, että en ala kovin paljon pitämään puhelimitse yhteyttä, koska olen tottunut tekstiviesteihin. Tekstiviesteissä pidän siitä, että toiselta voi joskus vaikka kysyä jonkin asian, johon hän voi vaikka vastata yhdellä sanalla. Puhelinsoitot yleensä vaativat enemmän aikaa ja puhumista.
Kun ei voi lähettää tekstiviestejä
Anonyymi-ap
0
205
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716