Tanssit tsiuttajoella

Anonyymi-ap

Tsiuttajoen tökärillä tanssit 24.1 klo 20. Musiikista vastaa Laavupojat. Solistina kutuanni.

2

160

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kuka rummuissa?

• Anonyymi00003

Tsiuttajoen tökärillä ollu oikein tanssit.
      Kutuanni on tietenkin joku uusi SKOLT lauluja joka nousee Zanilan jälkeen SKOLTTI ROKKI-PRINSESSAKSI.
      Pollarit Holo ja Vasen olivat huolehtimassa turvallisuudesta.
      Eikö THE RASMUS ollut muka siellä joikhaamassa ” LAE LA LÖI LEA LAA NUN NUNNUN NUNNAN NAA…”?

Anteeksi unohdin, että minä kunniaton paska Holohan olin ollut töissä The Rasmuksen yhtyeen äidillä töissä.
      Kyseisen THE RASMUS on ihan eri, kuin THE JOIKHAAVAT THE RASMUKSET joista tuskin nuo THE RASMUKSEN YHTYEEN JÄSENET JA ÄITIKÄÄN ON KUULLUT JOLLA OLIN TÖISSÄ.
      Kyllä minä olin Holo tuolloin ja eronnut ex-miehestäni.
      Olin tavannut mieheni Holon jo uudelleen, mutta TOISILLA ON NIIN VAIKEAA VIELÄKIN ETTÄ ME VIELÄ OLLAAN HARKINTA ASTEELLA ELI HALUATAANKO MEKIN TUOLLAISIA VAIKEITA ELÄMIÄ MITÄ NUO TOISET ELÄÄ JOTKA OVAT PARISUHTEESSA JOHON LIITTYY VIELÄ LAPSET.

Meidän lapset olis varmaan maailman onnellisimpia.
      Me päästään molemmat ELÄKKEELLE, kun MEIDÄN LAPSET LÄHTEE KOULUUN.
      Mieheni onneksi ehtii kouluttaa meidän lapset lääkäreiksi ja me voidaan sanoa heille, kun he valittaa ja sanoo : Tämä on niin vaikeaa joten voitko auttaa!
      Me voidaan maata sohvalla ja huutaa: JÄTÄ TEKEMÄTTÄ, KOSKA OLIT NIIN VAIKEA ENNEN, KUN SINUA OLTIIN EDES HARKITSEMAAN, ETTÄ KANNATTAAKO EDES TEHDÄ, KOSKA KAIKKI ON NIIN VAIKEAA!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe