https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011763197.html
"Helsinki rokotti vanhentuneilla rokotteilla
Vanhentunut rokotus ei aiheuta haittaa tai vaaraa.
Helsingin kaupunki on jakanut Oulunkylän terveysasemalla vanhentuneita koronarokotteita. Rokotteita on jaettu yhteensä 60 asiakkaalle aikavälillä 2. joulukuuta 2025 – 7. tammikuuta 2026.
Kyse on kaupungin mukaan inhimillisestä virheestä.
Vanhentuneet rokotteet ovat teholtaan alentunteita. Ne eivät anna täyttä rokotesuojaa, mutta eivät ole muuten vaarallisia tai haitallisia."
Koko ajan ihmisiä on valistettu viemään vanhentuneet lääkkeet apteekkiin, koska vanhentuneiden lääkkeiden ominaisuudet muuttuvat, eikä niitä saa enää ottaa.
Ne joko heikkenevät tai sitten vanhentuneen lääkkeen teho voimistuu.
Eihän onita rokotteita ole edes tutkittu, mitä vaikutuksia niihin tulee vanhetessaan, niiden teho voi voimistua heikkenemisen sijaan tai tulla muita arvaamattomia ominaisuuksia.
Erikoista, että julkisessa terveydenhoidossa tuollaisia virheitä päästetään tapahtumaan.
Helsinki rokotti vanhentuneilla rokotteilla
Anonyymi-ap
1
72
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei haittaa mitään! Myrkkyöhän ne jo alun alkujaankin ovat olleet ja "rokotteiden" parissa työskenneillä syytesuoja, mitä ei Suomen laki tunne, mutta joka vain on.
Tuttavistani on jo useita kuollut ei-vanhentuneisiin ruiskeisiin ja ainakin yksi vielä kituu.
Mitäpähän eivät uskoneet minua, kun varoitin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490