Hyväntekeväisyyteen et saisi lahjoittaa, vaan kaikki pitäisi käyttää itseesi.
Hirmu pitkän pohdinnan jälkeen ostaisin koko rahalla maksamakkaraa ja paahtoleipiä. Kaikki saisivat tulla mukaan. Lapsille olisi limpparia.
>simiti<
Mitä tekisit, jos rahaa olisi rajattomasti?
58
393
Vastaukset
- Anonyymi00001
olen laittanut aika paljon rahaa tietokonejuttuihin.. pakko olla monia mutta aika vanhoja jo kaikki.
- Anonyymi00007
Vai niin AP- palstaäikjä, onhan se toki niin ettei esim louska tekniikka ole varmaan mistään kotoisin, jos näihin bittiaykäyksiin tarvii lähes fyysisen kosketuksen laitteiden välillä
- Anonyymi00034
Ostaisin keskeiseltä paikalta ullakko huoneiston, josta olisi hyvä näkymä merelle ja kaupungin sykkeeseen, asuisin niin korkealla, ettei meluhaittaa olisi. Kaikki keskeiset palvelut kilsan säteellä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ostaisin keskeiseltä paikalta ullakko huoneiston, josta olisi hyvä näkymä merelle ja kaupungin sykkeeseen, asuisin niin korkealla, ettei meluhaittaa olisi. Kaikki keskeiset palvelut kilsan säteellä.
Tervetuloa mun penthouseeni.
>simiti<
Ajattele mikä määrä eläimiä kasvatettaisiin js tapettaisiin ja niistä käytettäisiin vain pelkkä maksa kun markkina hinnalla millä hyvänsä imisi kaiken maksan makkaran valmistukseen.
- Anonyymi00012
Höh. Se maksamakkara tehtäisiin luonnollisesti kuolleiden ihmisten hyvin marinoituneesta maksasta. Raittiiden maksat hylättäisiin heti. Sitäpaitsi vittumaisia ne oli eläessäänkin.
>simiti< Anonyymi00012 kirjoitti:
Höh. Se maksamakkara tehtäisiin luonnollisesti kuolleiden ihmisten hyvin marinoituneesta maksasta. Raittiiden maksat hylättäisiin heti. Sitäpaitsi vittumaisia ne oli eläessäänkin.
>simiti<Ok. Ihmisiä kyllä riittää. Monet ovat lisäksi ilmaisseet tahtonsa elinten luovutukseen. Sitä paitsi kivempihan se on taivaassa tai helvetissä ryypätä ilman maksaa.
- Anonyymi00044
scrg kirjoitti:
Ok. Ihmisiä kyllä riittää. Monet ovat lisäksi ilmaisseet tahtonsa elinten luovutukseen. Sitä paitsi kivempihan se on taivaassa tai helvetissä ryypätä ilman maksaa.
Tein yhdesti sellaisen elinluovutusjutskan mutta mun elimet ei kelpaa kenellekkään.
>simiti<
- Anonyymi00002
niin no mistä olen iloinen kun jos kai onnistuin iloistamaan ikävä-palstan tyttöjä...
... mutta niin en tiedä edes ulkonäöltäkään kuka on joku kkk;n tämän alueen controller siis... white supermacy, muistan kun joskus itse olin annoin vain kättelemällä jollekin... "!controller" siis alueen vahti tavallaan..- Anonyymi00011
All i have seen so far is these so called boot lickers of these wanna be supremacist. Yack
- Anonyymi00003
Tuo on hyväntekeväisyyttä eikä vain itsellesi.
- Anonyymi00004
..niin joopa löysin tuollaisen irronneen etulevyn bluray-soittimeeni, muutamerkitystähän ei tuolla ole,k somiste ja estää pölyn pääsemistä sisälle.
- Anonyymi00010
Eli turha on sekin tulostin sitten
- Anonyymi00005
Tappaisin Jeesuksen, koska valehtelija rikollinen on
- Anonyymi00009
No joko olet kerännyt todistusaineistoa tästä esim jonkun ns kuoropojan avustuksella?
- Anonyymi00006
nyt tuee musiikki "pahan hajuinen hengitys" - Motorbreath by Metallica.
noniin ihan kivoja tyttöjä kun ymmärsivät miten yritin paljon auttaa heitä siis no noniin ;D - Anonyymi00008
minulla on aina kivoja tyttöjä.. siis kavefreina kai un tietävät että aina niin pimpin prässä
En mitään. Jos en saisi toteuttaa unelmaani jyrsijöitten hyväksi. Enkä saisi lahjoittaa mihinkään minkä koen sydämeni asiaksi. Mielummin en sitten ota koko rahaa itselleni, vaan olen ilman. Ei sillä tee mitään, jos sitä ei saa käyttää tärkeisiin asioihin.
Mulla on suhde rahaan muutenkin kompleksinen. En ole kiinnostunut rahasta, enkä varallisuudesta jos en voi käyttää sitä muiden hyväksi mitenkään. Minä pärjään vähälläkin. En tarvi mihkään itseeni varten läjäpäin rahaa, ei ole käyttöä.
Jasu2025 kirjoitti:
Mulla on suhde rahaan muutenkin kompleksinen. En ole kiinnostunut rahasta, enkä varallisuudesta jos en voi käyttää sitä muiden hyväksi mitenkään. Minä pärjään vähälläkin. En tarvi mihkään itseeni varten läjäpäin rahaa, ei ole käyttöä.
Mä kun ajattelen, et jos on jotain paljon siitä voi ja pitää antaa muillekin.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä kun ajattelen, et jos on jotain paljon siitä voi ja pitää antaa muillekin.
Vaikka aina väitetään, ettei ainoat lapset osaa ja halua jakaa mitään. Kun ainoina ovat piloille hemmoteltuja. Ei piä kyllä paikkaansa kohdallani tippaakaan.
- Anonyymi00013
Jasu2025 kirjoitti:
Vaikka aina väitetään, ettei ainoat lapset osaa ja halua jakaa mitään. Kun ainoina ovat piloille hemmoteltuja. Ei piä kyllä paikkaansa kohdallani tippaakaan.
Hetkinen palstasetä, esitätkö tällä hahmollasi sitä, että sinä olet ainoa lapsi vai että sinulla on ainostaan yksi lapsi? Tarkkana nyt porkkanat.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hetkinen palstasetä, esitätkö tällä hahmollasi sitä, että sinä olet ainoa lapsi vai että sinulla on ainostaan yksi lapsi? Tarkkana nyt porkkanat.
Mä olen ainoa lapsi vanhemmillani. Mulla on kaksi lasta.
- Anonyymi00014
Jasu2025 kirjoitti:
Mä olen ainoa lapsi vanhemmillani. Mulla on kaksi lasta.
Mitkä niiden kuvitteellisten skidien nimet on palstaäijä- esim älli ja tälli?
- Anonyymi00015
Voi mahdoton. Mietippä niitä tunneleita ja sitä pähkinävyöryä!
Aikoinaan kääpiöhamsterini nautti vapaudesta ja etsin epätoivoisesti. Lopulta löysin omasta häkkinsä talosta nukkumasta.
>simiti< Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitkä niiden kuvitteellisten skidien nimet on palstaäijä- esim älli ja tälli?
Ei ole kuvitteelisia ja siksi en heitä julkisesti esittele nimiltä enkä kuvilta. Mä nyt sentään ihan pöljä ole, vaikka sinä oletkin.
- Anonyymi00016
Oli se hamppari kiva seuralainen, mutta kovin lyhytikäinen. Eliköhän muistaakseni 3 vuotta.
Tosin monta ihmisystävääkin on jo mennyt manan majoille. Kuitenkin me kukkuilemme vielä täällä. Olemmeko kuolemattomia
>simiti<
- Anonyymi00017
Hävittäisin feministi lestat ja kommunistit..
- Anonyymi00037
Kaikki perusjuntit pitää tappaa.
- Anonyymi00018
tirdäykö alexander stubb Suomen presiden arvo on noin 25snt palkkamurhaajilla, arvoton ukkeli..
- Anonyymi00038
Stubbin hevoshampaat maksaa eniten
- Anonyymi00045
Stupidon hevoshampaat ei kiinnosta enää umpijuntteja.
- Anonyymi00019
Taitaa olla kaikki mitä tarvitsen, en kerta kaikkiaan pidä liiasta materiasta eikä ruokaakaan voi mättää miten tahansa. Joten lapsille ainakin pääosin jäisi.
Mutta yhden keksin. Tykkään matkustaa yksilöllisillä itse rakennetuilla matkoilla. Ongelma on se, että en löydä sellaista kaveria jolla on sama maku ja joka osaa ulkomailla minne vaan.
Joten palkkaisin henkilökohtaisen matkakumppanin, joka on monikielitaitoinen, on koko ajan mukanani ja rustaa minulle mielenkiitoisia monipuolisia matkoja pari kolme vuodessa. Matkatavarat ja muutenkin kaiken matkaan liittyvän käytännön hoidan itse, niin etten mitään passaajaa halua enkä tarvitse. Sitä osaamista ja taitoa kyllä. Itsellänikin on ideoita ja tietenkin perehtyisin ennen matkaa kohteeseen itsekin netin avulla.
Seuramatkoilla käyn, mutta niissä on aina jotain puutteita, joskin toimivat kohtalaisen hyvin tämän "ylimääräisen varakkuuden" puutteessa.- Anonyymi00021
Ai niin - hokasin - eihän lapsillekaan voi jättää, niin että vain nuo matkat ja tasokas henkilökohtainen opaspalvelu.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ai niin - hokasin - eihän lapsillekaan voi jättää, niin että vain nuo matkat ja tasokas henkilökohtainen opaspalvelu.
Jaa, no jos ostan itselleni anuunon tai vaikka useamman ympäri maailmaa, niin kelle ne sitten menisivät, kun minusta aika jättää?
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jaa, no jos ostan itselleni anuunon tai vaikka useamman ympäri maailmaa, niin kelle ne sitten menisivät, kun minusta aika jättää?
Kun se piti vain itseensä käyttää, ei antaa muille.
- Anonyymi00020
tuhoisin kaikkikoko Galaksin no maapallon ainakin.
'- Anonyymi00042
Niin tuhoisit yhden galaksin. Jäljelle jäisi muutama.
>simiti<
- Anonyymi00022
Matkustaisin Yhdysvaltoihin, Los Angelesiin.
- Anonyymi00023
Ostaisin Grönlannin ja ottaisin itselleni tittelin King of the North. Käskynhaltija saisi hoitaa käyttönnön asiat paikan päällä. En minä sinä itse muuttaisi.
- Anonyymi00024
Hyväntekeväisyyttä harjoittaidin.
Ei aikuinen niin hirveästi tarvitse, paitsi asunnon täällä tundralla. Muu on näyttämisen tarvetta.
Vilma No jos itteensä pakko kaikki laittaa, niin korjaisin kaikki tiet millä ajan. Ovatten kauheessa kunnossa ainakin pienemmät maakunnassa.
- Anonyymi00025
Ostaisin koko kylälle oman yksilöllisen elämän
- Anonyymi00026
Hyväntekeväisyyteen en käyttää muutenkaan penniäkään miksi ilmasta rahaa kukaan osaa arvostaa sitähän sataa taivaalta eikö penniäkään antaa ilman vastinetta mutta kun tietyt välttämättömyydet ihmisellä pitää si taas olla ylimääräisen eteen pitääkin sit jo tehdä TÖITÄ jos ei välttämättömät riitä onko sen ihmeempää kukaan kellä on rahaa oli sitä paljon tai vähän vähemmän ei ole sitäkään ilmaiseksi saanu joko vaatinu paljon töitä tai niin kuin useimmat nykyään tekee käyttää törkeästi jotain hyväkseen saadakseen haluamansa
- Anonyymi00031
Eikös hyvän tekemisessä korostu sana "tekeminen". Eihän rahan jakaminen oikein ole siinä se juttu. Siis ihmisille.
Nuorisolle tiloja, olohuoneita.
Vanhuksille tiloja, olohuoneita.
Jokin nimelliseen hintaan kiertävä bussi ikääntyneille, millä pääsisi trk:een, uimikseen, kaupoille, kuntosaleille, kirkkoon, hautuumaalle käpykylässä saati kulttuuria teatterein ha konsertein.
Jne.
Vilma
- Anonyymi00027
Ensiksi pitää määritellä mitä tarkoittaa tuo "itseen käyttäminen". Jos vaikka ostaisin jollekulle auton, jotta hän sitten jatkossa aina tarpeen vaatiessa kuskaa minua sillä, niin onko se "rahan käyttämistä itseen"?
- Anonyymi00029
Jos minulla olisi rahaa rajattomasti, niin se kyllä väistämättä valuisi kaikkialle ympärilleni. Voiko sitä sitten kutsua hyväntekeväisyydeksi, että palkkaisin itselleni kokkia, siivoojaa, autonkuljettajaa, henkilökohtaista kampaajaa jne. ja maksaisin heille siitä, että ovat saatavilla aina kun haluan.
- Anonyymi00030
Entä toisinpäin, jos rahaa olisi tilillä vain muutama satanen, mitään yhteiskunnna tukia et saisi, etkä mihinkään töihin kelpaisi, niin raha olisi räävittävä tölkeistä ja kadulta löytyvistä kolikoista.
Vedonlyönnillä et voittaisi, koska oikea lopputulos kiertäisi sinua.
Oli sitten veto alle 5,5 maalia, niin lopputulos olisi yli 5,5 maalia vaikka joukkueiden keksinäiset ottelut päättyneet yli 20 kertaa alle 1,5 maalia.
Oli sitten veto yli 0,5, niin lopputlos olisi 0-0, vaikka joukkueiden keskinäiset ottelut päättyneet yli 20 kertaa yli 5 maalin tuloksiin.
TURHAUTTAVAA, koska aina menee väärin,miten pin tahansa vedon laitat!!! - Anonyymi00032
No ainakin hankkisin talon, jossa on uima-allas. 😀
- Anonyymi00033
Minä myös.
Aika perusmeininkiä, eli maksaisin velat pois ja matkustaisin.
Tänään töissä tuli sellainen tunne, että vitsi olen onnekas: toinen työni on leppoista, työporukka on kuin iso perhe, jossa jokainen välittää toisistaan. Tuolta ei kukaan raski lähteä pois kuin eläköitymisen kautta...
Siinä istuin pöydässä, katsoin kaunista talvimaisemaa ja söin onnellisena hyvää ruokaa.
Hetkessä sisälläni vallitsi kiitollisuus ja rauha.- Anonyymi00035
Onneksi omat rahat voi käyttää mihin ja miten haluaa.
- Anonyymi00039
Ei tarvis pohtii, sen kun maksas ton, ton ja ton jne.
- Anonyymi00040
niin no kiva tytöille jos on joku "higher level" meitä auttamassa masennukseenkin.
WRC alkoi jooh Monacon jutut rallyt pyörimään... renkaat vinkumaan...- Anonyymi00041
vanteet soikeisi jo kiihdytyksessä kun eräs kaveri Pontiac Firebirdin kanssa jos painan...
..kaasupoljinta...
- Anonyymi00046
Hommsisin järven rannalta tontin, tai talon..
Rakentaisin huiman hallin lähelle. Ja ympäriltä 300 hehtaaria metsää.
Rakentaisin halliin ja sen ympärille tehokkaan lämmitysjärjestelmän ja sähköntuottosysteemin, niin, että ei tarvitsisi olla yhteydessä sähköntuotto ja siirtolaitoksiin. Olisin sähkö- ja energiaomavarainen.
Voisin jopa ostaa peltoja ja viljellä omaan käyttöön rypsiä, että autot ja vehkeet toimisi omalla rypsiöljyllä. Voisin maksaa kiltisti niistä verot jne.
Sitten vaan touhuisin puiden ja rypsirn parissa ja olisin mahdollisimman omavarainen. 🙂
Ois tekemistä ja voisin naurahdella yhteiskunnan vihersiirtltouhuille jne.
Vois pari kolme naapuriakin pitää lämmöissä ja sähköissä samalla edullisesti. 🙂 - Anonyymi00048
räjäyttäisin maailmankaikeuden.
Maksaisin valtionvelan salaa pois.
Sitten piirtäisin karttaan tämän tuolin kohdalle 10 kilometrin halkaisijaisen ympyrän ja ostaisin sen sisälle jäävät maa-alueet valtavalla ylihinnalla.
(erakoitumiseni edistäminen vaatii rankkoja toimia)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1396313Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705237Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1152438Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161313- 811188