Se mitä liikuntaa kannattaa harrastaa,riippuu aivan siitä minkälaista oloa siitä tulee.
Se selittää sen miksi monet käy pyöräilemässä vaikka on lunta ja voisi hiihtää.
Joistakin lajeista tulee kovia kipuja ja toisista hyvää oloa.Se on aivan yksilöllistä mikä laji itselle passaa.
Sopivin kalorivaje on noin 200 päivässä,sillä laihtuu,mutta laihtuminen on erittäin hidasta.
Sen etu on siinä että laihtuminen on pysyvää.
Minulla itselläni ON paino pysynyt vain samassa,👈mutta rasvaprosentti on pienentynyt.
Se näkyy niin että vyötärön ympärysmitta on pienentynyt.😁
Pitkäkestoinen liikunta suurempien kaloreiden kanssa toimii parhaiten JOS haluaa pysyviä tuloksia.
Vain terveellinen ravinto lisää lihaspainoa,eli jos kalorit tulee rasvasta ja sokerista lihaspaino ei nouse,ennemmin se pienentyy.😳
Siksi laihduttajan pitää syödä terveellistä ja ravitsevaa ruokaa.
Mitä liikuntaa kannattaa harrastaa ja sopivin kalorivajeee
13
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
V. Ahvenainen ei kyllä käytä tuota reseptiikkaa,sillä proteesia ei ole tarjolla tarpeeksi.Riittävän proteesin saa vain juomalla paljon vettä lasista.Kaikki juotu vesi laitetaan vihkoon ylös vasemmalle ja loppu vesi viedään kellariin.Päälle kirjoitetaan että elä ota.
- Anonyymi00002
Muten estrogeenitasot saadaan kohdilleen?
- Anonyymi00003
Kyllä se olikin nyt tässä tänne kommentointi.
Voin kyllä laittaa ne ennen ja jälkeen kuvat,mutta en kerro
Miten olen saanut ne VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset 😁- Anonyymi00004
Olet lihonut nyt viisi kiloa ja olet noin kymmenen kiloa tavoitepainosta.
Sinulla on tosi lihava maha.
- Anonyymi00005
Juuri ennen 60v ikää huolestuin terveydestäni. Verenpainelääkitys maksimissaan ja silti paineet viitearvojen ylärajojen tuntumassa. Kolestrolit ylhäällä, tosin ilman lääkitystä.
Kuntosalilla 5krt/vko yhteensä noin 10tuntia. Perinteisiä valaan tagon punttitreenejä ja oman painon hajoitteita. Määritin palautukset sykkeen perusteella. Kun syke laski 70%:n tuntumaan maksimista niin uutta sarjaa. 5:n toiston sarjoja submaksimaalisilla painoilla.
Puolessa vuodessa sain verenpaineeni lääkkeettömänä viiterajoihin. Leposyke laski 80 -> 60 / min. Myös kolestroli laskivat paitsi HDL. Trigly laski suhteessa eniten. 0,7:aan.
Söin aikaisempaan tapaan joten painoni ei muuttunut yhtään. Vyötäröni oheni 6 - 7 senttiä.
Jatkoin harrastusta ilman yllätystä jos sellaiseksi ei lasketa rasva-arvojen laskua.
80v vaiheessa rasva 12,8% ja vatsaontelon viskeraali alle puolessa tasossa viitemaksimista.
Innostuin seuraamaan kehitystä käymällä vuosittain InBody. kehokoostumus analyysissä.
Aikaisemmin yritin hiihtäen kohtrolloida painoani. Epäonnistuin. Tunnin > puolentoista kestäneen hikilenkin jälkeen, pari tuntia myöhemmin alkoi hillitön nälkä joka alle kaksi tuntia aterian jälkeen alkoi juokseminen jääkaapilla.- Anonyymi00006
Huom! En missään vaiheessa laskenut kalorejani mutta ajattelin sapuskoiden koostumuksen kokonaisuutena. Nopeat hiilarit vähiin paitsi kohtuu satsi ennen treeniin lähtemistä ja heti sen jälkeen omena tai banaani.
- Anonyymi00007
Laihdutus ja kiinteytys on kaksi eri asiaa.
Kiinteytyksessä syödään paljon ja liikutaan paljon ja raskaasti jolloin tulokset näkyy hitaasti,ja tulokset on pysyviä.Paino pysyy samassa tai voi vähän laihtua.
Siinä kunto aivan eri luokkaa kuin laihdutuksessa.
Siinä pysyy hyvänä myös henkinen kunto koska siinä saa syödä enemmän.
Kiinteytyksessä joutuu näkemään ainakin 10 kertaa enemmän vaivaa kuin laihdutuksessa,mutta palkkioksi saa hyvää oloa,enemmän lihaksia yms 😁
Laihdutuksessa syödään vähän ja laihtuminen on nopeaa,mutta siinä epäkohta on takaisinlihomisen.☹️- Anonyymi00008
Kiinteytyjällä saattaa paino jopa nousta,mutta se on lihasta,eli läskipainon tilalle saattaa tulla lihasta.
- Anonyymi00011
Paino ei kerro kaikkea 😳
Fitness-naisen kuva osoittaa: Vaaka ei todellakaan kerro kaikkea! | MTV Uutiset https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitness-naisen-kuva-osoittaa-vaaka-ei-todellakaan-kerro-kaikkea/5989374 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paino ei kerro kaikkea 😳
Fitness-naisen kuva osoittaa: Vaaka ei todellakaan kerro kaikkea! | MTV Uutiset https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitness-naisen-kuva-osoittaa-vaaka-ei-todellakaan-kerro-kaikkea/5989374Tämä pätee vain hoikille ihmisille. Läskisellä läski on läskiä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paino ei kerro kaikkea 😳
Fitness-naisen kuva osoittaa: Vaaka ei todellakaan kerro kaikkea! | MTV Uutiset https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitness-naisen-kuva-osoittaa-vaaka-ei-todellakaan-kerro-kaikkea/5989374Ensimmäiset näkyvät tulokset näkyy vasta neljän kuukauden kuluttua eikä niin niinkuin tavallisessa nälkä laihduttamisessa 3-5 kiloa viikossa.
Pieniä muutoksia tulee kyllä vähän alussa ,sitten se hidastuu.Ainoastaan mitat vähän pienentyy mutta valokuvasta ei näe mitään muutoksia.
- Anonyymi00009
Veikko Ahvenainen on kiinteä.
- Anonyymi00010
Vanha haitarimies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475450Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852971952Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071728- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423