Hallitus ehdottaa: Tekoäly voisi arvioida hoidon tarpeen
Hallituksen ehdotuksesta kertoo sosiaali- ja terveysministeriö. Lääkinnällinen laite voisi hyödyntää hoidon tarpeen arvioinnissa tekoälyä. Laite voisi tehdä hoidon tarpeen arvioinnin myös ilman tekoälyä, ministeriöstä kerrotaan STT:lle.
Kohta tullaan tutuksi minkälainen hän on, onko edes kohtelias.
Täysin uutta, tähän on tultu!
6
153
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Toivottavasti näihin hilavitkuttimiin tulee ominaisuuksia, joilla itsestään liikoja luuleva asiakas tipautetaan takaisin maan pinnalle? Vähän samaan tyyliin kuin robotti-imurit, jotka osaavat kiroilla tai syytävät ilmoille rasistisia loukkauksia!
- Anonyymi00002
Siinäpä se tekoäly viisas onkin haistaa jos yritetään viilata linssiin. Lääketieteessä käytetään yleisesti. Tietää paremmin kuin yksittäinen lääkäri, koska sisällä on kymmenien tuhansien lääkäreiden tiedot.
- Anonyymi00003
Mihin nykyisiä ministereitä enää tarvitaan? Korvataan heidät tekoälyllä niin kaikki toimii paljon paremmin. S@@tanan tunarit.
- Anonyymi00004
Varmasti jos eduskunnassa otettaisi tekoäly käyttöön selvittäisi 15 kansanedustajalle,
Kunnanvaltuustot selviäisi kolmella. Kuitenkin pitäisi hommata robotit jotka osaisivat riidellä, ja tarvittaessa vaikka tapella. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varmasti jos eduskunnassa otettaisi tekoäly käyttöön selvittäisi 15 kansanedustajalle,
Kunnanvaltuustot selviäisi kolmella. Kuitenkin pitäisi hommata robotit jotka osaisivat riidellä, ja tarvittaessa vaikka tapella.Enemmin täydellisiä muotoja omaavia robottinaisia, jotka ovat aina (24/7) halukkaita tyydyttämään kaikki miehen tarpeet.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Enemmin täydellisiä muotoja omaavia robottinaisia, jotka ovat aina (24/7) halukkaita tyydyttämään kaikki miehen tarpeet.
https://www.miisoo.com/fi/shop/sex-robots/
Voisi hankkia kokeeksi vaikka kaksi vaikka yhteiseksi, vaikka metsästysseuralle tai poliitiikka tekeville järjestöille. Olisiko kenelläkään pokkaa tehdä valtuustoaloitetta että kaupunki kokeeksi vaikka yhdenkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459