Siinä saksalainen metallibändi.
https://www.youtube.com/watch?v=4tL4iq0xbEM
Ensimmäinen ajatus mulle, että ei olisi mulle helppoa olla samassa bändissä soittamassa upean naislaulajan kanssa.
Tuossa joku backstage-video. Ei pituuttakaan näytä puuttuvan: näyttää lähes kaikkia miehiä pitemmältä tai vähintään yhtä pitkältä.
https://www.youtube.com/watch?v=PoyabfgYBJA
Harmi kun en osaa saksaa. En ole törmännyt juuri ollenkaan englannin kielisiin haastatteluihin. Tuossa ensimmäisessäkin videossa se mies puhui englantia mutta tuo naislaulaja saksaa.
Mulle on lähinnä tämä kateus ongelmana, kun upea naislaulaja saa kaiken huomion, jos itse olisin soittamassa.
Mietitäänpä vaikka tätäkin, kuinka paljon upealla naislaulajalla on sitä kysyntääkin verrattuna johonkin soittajaan samassa bändissä.
Olenko mä tässä todellakin poikkeus, kun olen niin kateellinen? Eihän tämä muille miehille näytä ongelma olevan, kun miehiähän tuossa bändissä on soittamassa.
Niin ja sitten vielä tämä kun mä aina täällä valittelen tätä mun heiveröisyyttä, kyllähän tuokin naislaulaja treenaa. Englannin kielinen tekstitys.
https://www.youtube.com/watch?v=8ZFGYOEBJO8
No ei se toki näytä yrittävän mitään isoja lihaksia kasvattavan ja hyvä niin, mutta kun se ongelma on se kokonaisuus: mä en kestäisi sitä, jos mä olisin jollain tavoin esimerkiksi bändissä naista "huonommassa" asemassa. Toisin sanoen juuri tämä, että nainen saa enemmän huomiota, on huomattavasti kysyntää, jos mietiään mahdollisuuksia pariutua, osaamista musiikissa vähintään yhtä paljon kuin minulla, fyysisen kunnon suhteen parempi itsekuri. Lisäksi tämä, jos nainen pääsee lukuisiin haastatteluihin ja osaa myös niissä esiintyä taitavasti.
Mä tiedän, kun mä itsekin olen soittanut ja naiset ovat olleet suurin haaste ainakin hyvännäköiset. Minä kun en ole koskaan kestänyt olla naisia "huonommassa" asemassa ja se sitten saattaa ilmetä erilaisena piikittelynä ja mököttämisenä.
Olenko mä tässä äärimmäinen poikkeus vai oletteko huomannut, että tällaisia ongelmia on monilla muilla miehillä?
Onko tuo saksalainen metallibändi muutenkin palstan porukalle tuttu?
Ajattelin vähän muitakin kuin pelkkiä amerikkalaisia bändejä. Kaikkihan ne tietää.
Todellavaikeeta
Mitä ajatuksia herättää, kun metallibändissä on naislaulaja?
165
977
Vastaukset
- Anonyymi00001
höh mulla on sekaisin kaikki Metallican levyt, tuli kaikki lossless-formaaytissa kaikki eri versiot tallenteet, menee sekaisin kaikki nuo... en olisi ihan kaikkia tarttenut. nooh puuh.
- Anonyymi00002
No "lohdutukseksi" voin kertoa, että melkein kaikissa bändeissä laulaja vie kaiken huomion tai ainakin leijonanosan siitä. Laulajat tuppaavat olemaan bändin kuin bändin keulakuva ja se tosiaan aiheuttaa välillä ristiriitoja. Bänditouhu ei siis ole sinulle sopivaa puuhaa, olipa laulaja kuka tahansa.
- Anonyymi00004
Naisilla kun on muutenkin taipumus saada huomiota, jos ulkonäköä on "enemmän kuin tarpeeksi". Tämä nyt ei ainakaan vähene sillä, jos on laulaja miesten bändissä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naisilla kun on muutenkin taipumus saada huomiota, jos ulkonäköä on "enemmän kuin tarpeeksi". Tämä nyt ei ainakaan vähene sillä, jos on laulaja miesten bändissä.
TodellavaikeetaSinun ei kannata miettiä asiaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinun ei kannata miettiä asiaa.
Mietinpäs, koska naiset ovat helposti jopa "ylietuoikeutettuja" ollessaan esimerkiksi metallibändin laulajia. Ainoa vaan, jos monissa miehissä herää riittämättömyyden tunteet. Ainoastaan tämä voi rajoittaa naisen mahdollisuuksia pariutua ainakin, jos joku laulaja sattuu olemaan vapailla markkinoilla.
Todellavaikeeta - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
TodellavaikeetaMieslaulajat saavat yhtälailla liikaa huomiota sinun makuusi, ole huoleti. Kaikkein yleisimmät ongelmat bändeissä johtuvat juuri siitä, että laulaja on ylikorostetussa asemassa. Full male bändit hajoavat usein ihan tuohon samaan ongelmaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mietinpäs, koska naiset ovat helposti jopa "ylietuoikeutettuja" ollessaan esimerkiksi metallibändin laulajia. Ainoa vaan, jos monissa miehissä herää riittämättömyyden tunteet. Ainoastaan tämä voi rajoittaa naisen mahdollisuuksia pariutua ainakin, jos joku laulaja sattuu olemaan vapailla markkinoilla.
Todellavaikeeta"Ainoastaan tämä voi rajoittaa naisen mahdollisuuksia pariutua ainakin, jos joku laulaja sattuu olemaan vapailla markkinoilla."
Yksikään normaali miesihminen ei jätä pariumatta kiinnostavan tarjokkaan kanssa vain koska jonkun hevibändin laulajatar on vapailla markkinoilla. Sä elät jossain utopiassa, jossa luulet kaikkien kuplaavan ja hinkuvan milloin minkäkin julkkiksen perään. Todellisessa maailmassa noin ei ole. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mieslaulajat saavat yhtälailla liikaa huomiota sinun makuusi, ole huoleti. Kaikkein yleisimmät ongelmat bändeissä johtuvat juuri siitä, että laulaja on ylikorostetussa asemassa. Full male bändit hajoavat usein ihan tuohon samaan ongelmaan.
Jostain syystä mulle on vaan ollut vaikeampi hyväksyä, jos nainen on "liian ylietuoikeutetussa" asemassa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Ainoastaan tämä voi rajoittaa naisen mahdollisuuksia pariutua ainakin, jos joku laulaja sattuu olemaan vapailla markkinoilla."
Yksikään normaali miesihminen ei jätä pariumatta kiinnostavan tarjokkaan kanssa vain koska jonkun hevibändin laulajatar on vapailla markkinoilla. Sä elät jossain utopiassa, jossa luulet kaikkien kuplaavan ja hinkuvan milloin minkäkin julkkiksen perään. Todellisessa maailmassa noin ei ole.Kuinka monella julkkiksella on vaikeuksia pariutua verrattuna tavikseen? Niin ja entäpä jos tämä johtuu niistä riittämättömyyden tunteista, jos julkkis on "liian hyvä" varsinkin naisjulkkis.
Todellavaikeeta - Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuinka monella julkkiksella on vaikeuksia pariutua verrattuna tavikseen? Niin ja entäpä jos tämä johtuu niistä riittämättömyyden tunteista, jos julkkis on "liian hyvä" varsinkin naisjulkkis.
TodellavaikeetaEipä noilla näytä vaikeuksia olevan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eipä noilla näytä vaikeuksia olevan.
Juuri näin. Joko ymmärrät, miksi tämä herättää kateutta esimerkiksi soittaa jonkun uepan naislaulajan bändissä, kun nainen saa kaiken huomion ja kysyntää olisi pilvin pimein jos olisi vapailla markkinoilla. Minulla kun meni lähes koko nuoruus "hukkaan" yksinäisyydessä, koska ei ollut sitä kysyntää.
Todellavaikeeta - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juuri näin. Joko ymmärrät, miksi tämä herättää kateutta esimerkiksi soittaa jonkun uepan naislaulajan bändissä, kun nainen saa kaiken huomion ja kysyntää olisi pilvin pimein jos olisi vapailla markkinoilla. Minulla kun meni lähes koko nuoruus "hukkaan" yksinäisyydessä, koska ei ollut sitä kysyntää.
TodellavaikeetaNo eipä noilla "soittajanrentuillakaan" näy olevan mitään ongelmaa pariutua.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No eipä noilla "soittajanrentuillakaan" näy olevan mitään ongelmaa pariutua.
Aijaa, minulla on aina ollut. Ei ole p**kaakan auttanut, mutta sen sijaan KAIKILLA laulajilla joiden kanssa olen soittanut ainakin naislaulajat, ei ole pariutumisessa ollut vaikeuksia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aijaa, minulla on aina ollut. Ei ole p**kaakan auttanut, mutta sen sijaan KAIKILLA laulajilla joiden kanssa olen soittanut ainakin naislaulajat, ei ole pariutumisessa ollut vaikeuksia.
TodellavaikeetaNo etpä taida olla ihan tuollaisessa bändissä soitellut.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
TodellavaikeetaJa sellasta se vaan ikävä kyllä on, että laulajat ne isoimman osan naisistakin vievät. Seuraavaksi suosituimpia lienevät kitaristit, ainakin jos on kyse taitavasta kitaristista. Kumpi on epäsuositumpi, basisti vai rumpali? Sinä sen varmaan tiedät.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
No etpä taida olla ihan tuollaisessa bändissä soitellut.
Sinä siis luulet, että vain metallibändin soittajat saavat p**lua?
Todellavaikeeta - Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja sellasta se vaan ikävä kyllä on, että laulajat ne isoimman osan naisistakin vievät. Seuraavaksi suosituimpia lienevät kitaristit, ainakin jos on kyse taitavasta kitaristista. Kumpi on epäsuositumpi, basisti vai rumpali? Sinä sen varmaan tiedät.
Mä olen soittanut monia soittimia, mutta en ole p**kan vertaa kokenut, että ne olisivat auttaneet mua naisten saannissa.
Jostain syystä mä ehkä senkin kestän paremmin, jos bändissä mieslaulaja saa "kaikki naiset", mutta se on mulle paljon haasteellisempaa olla samassa bändissä esimerkiksi noin upean naisen kanssa kuin esimerkiksi tuo Elli Berlin. Siis tuon saksalaisen metallibändin upean laulajan nimi on Elli Berlin. Siis tämä, että olla bändissä naista "huonommassa" asemassa. Kaikista ahdistavinta itseasiassa juuri niin, että bändissä, jossa on kaikki muut miehiä ja yksi todella upea nainen, siinähän sitä haastetta vasta onkin.
Mietippäs tätä: se yksi upea nainen vie kaiken huomion, pääsee lukuisiin haastatteluihin, joita minä sitten voin katsella esimerkiksi Youtubesta ja minä itse en ole mitään. Ja tosiaan tämä, kun naiset muutenkin saa helposti seksuaalista huomiota, jos ovat vähintäänkin "tarpeeksi hyvännäköisiä", mutta minun koko "normaali" nuoruus meni "hukkaan" yksinäisyydessä. Toisin sanoen seksuaalinen huomio, jota minä sain "parhaina" nuoruusvuosina kiinnostavilta naisilta oli suoraan sanoen täysi nolla.
Se, että naisilla on muutenkin varsinkin alle 30 iässä varsin helppoa saada seksuaalista huomiota, jos ovat vähintäänkin "tarpeeksi hyvännäköisiä", mietitäänpä silloin, jos ovat esimerkiksi metallibändissä ainoita upeita laulajia miesten keskellä, mietitäänpä kuinka paljon niitä "kuolaajia" vastakkaisessa sukupuolessa on silloin. Se pointti on siis tämä "kuolaajien" määrä. Jos "kuolaajia" on "loputon määrä", siihen mahtuu väistämättä satoja, tuhansia jopa miljoonia erittäin tasokkaitakin miehiä. Sen sijaan silloin, kun itse elin "parhaita" nuoruusvuosia, tämä "kuolaajien" määrä minulle oli täysi nolla, ainakin jos puhutaan nimenomaan itseä kiinnostavista naisista. Siis nämä itseä kiinnostavat naiset, kun eivät ole juuri koskaan "kuolanneet" mun perään.
Todellavaikeeta - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinä siis luulet, että vain metallibändin soittajat saavat p**lua?
TodellavaikeetaMissähän ihmeessä olen tuollaista sanonut? Keksit taas ihan outoja väitteitä siitä mitä muut muka ovat sanoneet tai ajattelevat.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mä olen soittanut monia soittimia, mutta en ole p**kan vertaa kokenut, että ne olisivat auttaneet mua naisten saannissa.
Jostain syystä mä ehkä senkin kestän paremmin, jos bändissä mieslaulaja saa "kaikki naiset", mutta se on mulle paljon haasteellisempaa olla samassa bändissä esimerkiksi noin upean naisen kanssa kuin esimerkiksi tuo Elli Berlin. Siis tuon saksalaisen metallibändin upean laulajan nimi on Elli Berlin. Siis tämä, että olla bändissä naista "huonommassa" asemassa. Kaikista ahdistavinta itseasiassa juuri niin, että bändissä, jossa on kaikki muut miehiä ja yksi todella upea nainen, siinähän sitä haastetta vasta onkin.
Mietippäs tätä: se yksi upea nainen vie kaiken huomion, pääsee lukuisiin haastatteluihin, joita minä sitten voin katsella esimerkiksi Youtubesta ja minä itse en ole mitään. Ja tosiaan tämä, kun naiset muutenkin saa helposti seksuaalista huomiota, jos ovat vähintäänkin "tarpeeksi hyvännäköisiä", mutta minun koko "normaali" nuoruus meni "hukkaan" yksinäisyydessä. Toisin sanoen seksuaalinen huomio, jota minä sain "parhaina" nuoruusvuosina kiinnostavilta naisilta oli suoraan sanoen täysi nolla.
Se, että naisilla on muutenkin varsinkin alle 30 iässä varsin helppoa saada seksuaalista huomiota, jos ovat vähintäänkin "tarpeeksi hyvännäköisiä", mietitäänpä silloin, jos ovat esimerkiksi metallibändissä ainoita upeita laulajia miesten keskellä, mietitäänpä kuinka paljon niitä "kuolaajia" vastakkaisessa sukupuolessa on silloin. Se pointti on siis tämä "kuolaajien" määrä. Jos "kuolaajia" on "loputon määrä", siihen mahtuu väistämättä satoja, tuhansia jopa miljoonia erittäin tasokkaitakin miehiä. Sen sijaan silloin, kun itse elin "parhaita" nuoruusvuosia, tämä "kuolaajien" määrä minulle oli täysi nolla, ainakin jos puhutaan nimenomaan itseä kiinnostavista naisista. Siis nämä itseä kiinnostavat naiset, kun eivät ole juuri koskaan "kuolanneet" mun perään.
TodellavaikeetaJa tuskinpa tosiaan olet missään isommassa ja tunnetummassa bändissä soittanut. Jossain perähikiän nuhapumpussa pimputtelu tuskin suuri p.llumagneetti onkaan. Ehkä pikemmin päinvastoin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
TodellavaikeetaJa ymmärrettävästi sinua ei mihinkään vähänkään tunnetumpaan bändiin ikinä huolittaisikaan. Olet nimittäin näiden tekstiesi perusteella niin maan todella vaikea persoona, ettei jostain keikkarundeista todellakaan tulisi yhtään mitään sun kanssasi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Missähän ihmeessä olen tuollaista sanonut? Keksit taas ihan outoja väitteitä siitä mitä muut muka ovat sanoneet tai ajattelevat.
Mitä sä sitten tarkoitat, että en ole "tuollaisissa" bändeissä soitellut?
Todellavaikeeta - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja tuskinpa tosiaan olet missään isommassa ja tunnetummassa bändissä soittanut. Jossain perähikiän nuhapumpussa pimputtelu tuskin suuri p.llumagneetti onkaan. Ehkä pikemmin päinvastoin.
Siinäpä se onkin, kun bändilläkin pitää olla sitä "tasoa", mutta siitä huolimatta naisilla on pääsääntöisesti AINA "etumatkaa" minuun verrattuna parisuhdemarkkinoilla. Naislaulajan ei tarvitse olla edes kovin tunnettu ja kuitenkin näitä "kuolaajia" riittää varsinkin jos on alle 30 v jä vähintäänkin "tarpeeksi hyvännäköinen".
Todellavaikeeta - Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja ymmärrettävästi sinua ei mihinkään vähänkään tunnetumpaan bändiin ikinä huolittaisikaan. Olet nimittäin näiden tekstiesi perusteella niin maan todella vaikea persoona, ettei jostain keikkarundeista todellakaan tulisi yhtään mitään sun kanssasi.
Hyvä! Nyt olet 100% ymmärtänyt. Juurihan mä otin tässä keskustelussa esille nämä ongelmat: sen lisäksi, että pitää osata soittaa tai laulaa, lisäksi olla hyvännäköinen, hyvässä kunnossa, itseasiassa tässä asiassa vaatimukset ovat kasvaneet kaiken aikaa, kun verrataan julkkiksia joidenkin vuosikymmenten takaa ja nyt, sen lisäksi pitää olla sosiaalisia taitoja ja tosiaan tämä, kun tunnettu laulaja saa paljon haastatteluja, pitää olla taitoa myös tässäkin asiassa.
Mä en saksan kieltä osaa, mutta venäjää on tullut elämän aikana jonkin verran opeteltua, vaikka en sitäkään tietenkään hyvin osaa, kuten en muitakaan vieraita kieliä, mutta tuossa venäläisen naisrocklaulajan lähes 2 tuntia kestävä haastattelu.
https://youtu.be/DoVoCi9vzxo?t=98
Laulun lisäksi soittaa myös rumpuja.
https://www.youtube.com/shorts/TB6480Lv9do
Ja kitaraa.
https://www.youtube.com/shorts/iUl1PqMm4OA
Todellavaikeeta - Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Siinäpä se onkin, kun bändilläkin pitää olla sitä "tasoa", mutta siitä huolimatta naisilla on pääsääntöisesti AINA "etumatkaa" minuun verrattuna parisuhdemarkkinoilla. Naislaulajan ei tarvitse olla edes kovin tunnettu ja kuitenkin näitä "kuolaajia" riittää varsinkin jos on alle 30 v jä vähintäänkin "tarpeeksi hyvännäköinen".
TodellavaikeetaNo, harva menestynyt muusikko on alkanut muusikoksi pelkän p.llun takia. Kyllä sellasiakin varmasti löytyy, mutta kyllä siihen yleensä edes joku musikaalinenkin palo pitää. P.llua nyt saa vähemmälläkin vaivalla.
- Anonyymi00053
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mitä sä sitten tarkoitat, että en ole "tuollaisissa" bändeissä soitellut?
TodellavaikeetaNo jos et edes tuota eroa ja pointtia tajua, niin ei ole ihme, ettei se muusikonkaan ura isommin urjennut.
- Anonyymi00054
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hyvä! Nyt olet 100% ymmärtänyt. Juurihan mä otin tässä keskustelussa esille nämä ongelmat: sen lisäksi, että pitää osata soittaa tai laulaa, lisäksi olla hyvännäköinen, hyvässä kunnossa, itseasiassa tässä asiassa vaatimukset ovat kasvaneet kaiken aikaa, kun verrataan julkkiksia joidenkin vuosikymmenten takaa ja nyt, sen lisäksi pitää olla sosiaalisia taitoja ja tosiaan tämä, kun tunnettu laulaja saa paljon haastatteluja, pitää olla taitoa myös tässäkin asiassa.
Mä en saksan kieltä osaa, mutta venäjää on tullut elämän aikana jonkin verran opeteltua, vaikka en sitäkään tietenkään hyvin osaa, kuten en muitakaan vieraita kieliä, mutta tuossa venäläisen naisrocklaulajan lähes 2 tuntia kestävä haastattelu.
https://youtu.be/DoVoCi9vzxo?t=98
Laulun lisäksi soittaa myös rumpuja.
https://www.youtube.com/shorts/TB6480Lv9do
Ja kitaraa.
https://www.youtube.com/shorts/iUl1PqMm4OA
TodellavaikeetaNiin olishan se hienoa, että kuka tahansa nuottikorvaton ja epämusikaalinen voisi olla musiikkistara. Ihmiset on kyllä epäreiluja. Kyllä pitäis kaikille ihan mikä tahansa skeida musiikista kelvata ja sitä pitäis fanittaa kympillä. No mutta onneksi tekoäly korjaa tämänkin epäkohdan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00052 kirjoitti:
No, harva menestynyt muusikko on alkanut muusikoksi pelkän p.llun takia. Kyllä sellasiakin varmasti löytyy, mutta kyllä siihen yleensä edes joku musikaalinenkin palo pitää. P.llua nyt saa vähemmälläkin vaivalla.
Ei tietenkään, mutta ei tämä sitäkään tosiasiaa sulje pois, jos toisilla on "kaikkea liikaa", pitemmän päälle saattaa alkaa enemmän ja enemmän v**uttaa. Miksi itse joutuu näkemään "kaikessa" aivan järjettömästi vaivaa ja samaan aikaan toiset saa "kaiken ilmaiseksi".
Todellavaikeeta - Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Niin olishan se hienoa, että kuka tahansa nuottikorvaton ja epämusikaalinen voisi olla musiikkistara. Ihmiset on kyllä epäreiluja. Kyllä pitäis kaikille ihan mikä tahansa skeida musiikista kelvata ja sitä pitäis fanittaa kympillä. No mutta onneksi tekoäly korjaa tämänkin epäkohdan.
Epämusikaalinen tai ei, kyllä se soittotaidon hankkiminen vaivaa vaatii. Ja sitten tosiaan tämä, kun pitää olla muitakin taitoja. Tekoäly ei missään tapauksessa poista ongelmia. Tämä kun on jatkuvaa nollasumma peliä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00072
Anonyymi00053 kirjoitti:
No jos et edes tuota eroa ja pointtia tajua, niin ei ole ihme, ettei se muusikonkaan ura isommin urjennut.
Kyllä minä olen ymmärtänyt: pointti, saako soittaa "mielimusiikkia".
Todellavaikeeta - Anonyymi00084
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta ei tämä sitäkään tosiasiaa sulje pois, jos toisilla on "kaikkea liikaa", pitemmän päälle saattaa alkaa enemmän ja enemmän v**uttaa. Miksi itse joutuu näkemään "kaikessa" aivan järjettömästi vaivaa ja samaan aikaan toiset saa "kaiken ilmaiseksi".
TodellavaikeetaEi kukaan ole sinulta vitutusta kieltämässä. Sinua saa vituttaa. Sinä vain annat sille vitutukselle ihan liikaa valtaa elämässäsi. Toisalta itsehän sinä siitä kärsit. Ei se muiden elämään vaikuta. Joten jos haluat vitutuksen olevan päällimmäinen tunne elämässäsi, niin siitä vaan.
- Anonyymi00086
Anonyymi00058 kirjoitti:
Epämusikaalinen tai ei, kyllä se soittotaidon hankkiminen vaivaa vaatii. Ja sitten tosiaan tämä, kun pitää olla muitakin taitoja. Tekoäly ei missään tapauksessa poista ongelmia. Tämä kun on jatkuvaa nollasumma peliä.
TodellavaikeetaEi epämusikaalinen opi soittamaan kunnolla.
Johan se todettiin, että se on epäreilua ja ihmiset pitäisi pakottaa kuuntelemaan ja palvomaan jokaista, joka vain itse tahtoo niin. Sinähän olet kynsin ja hampain sitä vastaan, että kukaan saisi itse päättää mistä pitää. Se kun on epäreilua heille, joista ei pidetä ... ei kun siis sinulle itsellesi. - Anonyymi00087
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kyllä minä olen ymmärtänyt: pointti, saako soittaa "mielimusiikkia".
TodellavaikeetaEi ollut tuo se pointti. Ei sinne päinkään. En edes ymmärrä miten voit kuvitella tuon liittyneen viestiini.
- Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ei kukaan ole sinulta vitutusta kieltämässä. Sinua saa vituttaa. Sinä vain annat sille vitutukselle ihan liikaa valtaa elämässäsi. Toisalta itsehän sinä siitä kärsit. Ei se muiden elämään vaikuta. Joten jos haluat vitutuksen olevan päällimmäinen tunne elämässäsi, niin siitä vaan.
Tuosta kirjoituksesta näkyy juuri tuo asenne, että miehissä aina vika.
Todellavaikeeta - Anonyymi00091
Anonyymi00004 kirjoitti:
TodellavaikeetaHuomaa että et ole ammattilainen, sillä ammatillisella ei ole tuota ongelmaa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00090 kirjoitti:
Tuosta kirjoituksesta näkyy juuri tuo asenne, että miehissä aina vika.
TodellavaikeetaMissä kuvittelet näkeväsi sanan "mies". Sin@ olet ehkä mies. m voi tietää varmaksi oletko. Miehet noin yleisesti eivät kuitenkaan ole kuten sinä. Ei miehiä yleensä vituta lähes kaikki tässä maailmassa, vaikka sinua mitä ilmeisimmin vituttaakin. Tämä ei siis liity millään tavalla miehiin, vaan ihan vain sinuun ja sinun jatkuvaan vitutukseesi liittyen ihan kaikkeen mahdolliseen.
- Anonyymi00100
Anonyymi00091 kirjoitti:
Huomaa että et ole ammattilainen, sillä ammatillisella ei ole tuota ongelmaa.
Niin, mies joutuu tekemään PALJON enemmän töitä, jotta näitä "naiskuolaajia" olisi vähintään yhtä paljon kuin naisella "mieskuolaajia".
Todellavaikeeta - Anonyymi00104
Anonyymi00100 kirjoitti:
Niin, mies joutuu tekemään PALJON enemmän töitä, jotta näitä "naiskuolaajia" olisi vähintään yhtä paljon kuin naisella "mieskuolaajia".
TodellavaikeetaVaan showbisnes ei toimi ihan tuolla periaatteella. Todellisuudessa sielläkin vaaditaan naisilta enemmän. Se kun ei riitä, että kuolaajia löytyy. Se ei vielä bisnekseksi.
- Anonyymi00111
Anonyymi00104 kirjoitti:
Vaan showbisnes ei toimi ihan tuolla periaatteella. Todellisuudessa sielläkin vaaditaan naisilta enemmän. Se kun ei riitä, että kuolaajia löytyy. Se ei vielä bisnekseksi.
Niin, mutta naisella on näitä "mieskuolaajia" aivan tarpeeksi, vaikka ei olisikaan vielä "kovin menestynyt" varsinkin, jos on alle 30 v, hoikka ja hyvännäköinen ainakin "tarpeeksi". Mies joutuu tekemään kovan työn, jotta pääsee sinne "huipulle", jonka jälkeen on sitten todennäköisemmin luvassa näitä "naiskuolaajia". Kyllä mulla tulee edelleen käytyä ulkona ja aina vaan v**uttaa, kun joutuu tekemään "kaiken" itse.
Jos näiden "naiskuolaajien" määrä on ollut miehellä alle 30 vuotiaana lähes olematon, ei kannata lähteä siitä, että tilanne paranisi 30 iän jälkeen. Poikkeus, jos tosiaan onnistuu pääsemään sinne "huipulle".
Todellavaikeeta - Anonyymi00119
Anonyymi00111 kirjoitti:
Niin, mutta naisella on näitä "mieskuolaajia" aivan tarpeeksi, vaikka ei olisikaan vielä "kovin menestynyt" varsinkin, jos on alle 30 v, hoikka ja hyvännäköinen ainakin "tarpeeksi". Mies joutuu tekemään kovan työn, jotta pääsee sinne "huipulle", jonka jälkeen on sitten todennäköisemmin luvassa näitä "naiskuolaajia". Kyllä mulla tulee edelleen käytyä ulkona ja aina vaan v**uttaa, kun joutuu tekemään "kaiken" itse.
Jos näiden "naiskuolaajien" määrä on ollut miehellä alle 30 vuotiaana lähes olematon, ei kannata lähteä siitä, että tilanne paranisi 30 iän jälkeen. Poikkeus, jos tosiaan onnistuu pääsemään sinne "huipulle".
TodellavaikeetaSinä sittn ilmeossti tykkäisit kuolaajista. Yllätykseksesi voin kertoa sinulle, että valtaosa naisista taas ei pidä lainkaan ja kuolaajat ovat julkisuuden varjopuoli, varsinkin heille, joiden julkisuus on vaikkapa laulutaitojen avulla hankittua. Miehet saavat arvostusta taitojensa perusteella, naisen taitoa taas ei juurikaan arvosteta, vaikka hän olisi kuinka hyvä tahansa. Äärimmäisen taitavakin naislaulaja joutuu "kilpailemaan" tyhjänpäiväisten perceenvenkuttajien kanssa, jotka eivät osaa mitään ilman autotunea.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Todellavaikeeta"Minulla kun meni lähes koko nuoruus "hukkaan" yksinäisyydessä, koska ei ollut sitä kysyntää."
Mulla naisena ihan sama juttu. Ulkomailla olisi ollut kysyntää jonkin verran, Suomessa ei yhtään - enkä nyt tarkoita mitään Afrikan ja Arabian maita.- Anonyymi00133
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"Minulla kun meni lähes koko nuoruus "hukkaan" yksinäisyydessä, koska ei ollut sitä kysyntää."
Mulla naisena ihan sama juttu. Ulkomailla olisi ollut kysyntää jonkin verran, Suomessa ei yhtään - enkä nyt tarkoita mitään Afrikan ja Arabian maita.Osaatko sanoa, miksi ei ollut kysyntää.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00003
Ei herätä mitään ajatusta. Ihan tavallista nykypäivänä.
- Anonyymi00012
Oliko tämä Doro Pesch niitä ensimmäisiä?
https://www.youtube.com/watch?v=YI_Q3TttzOo
Oliko tämäkin saksalainen.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00005
Ei oikeastaan mitään, monissa metallibändeissä on naislaulaja.
- Anonyymi00008
Tässä legendaarinen saksalainen metallibändi, minkä naislaulaja ei todellakaan ole miehiä pidempi.
https://youtu.be/RcMt6zI7VkM?si=MuQBQTPFfry3NLmU- Anonyymi00016
Entäs vahvempi? Tuossakin on jo 50 iän ylittänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=JkMMQso1AWE
Ei olis heiveröisenä miehenä helppoa olla samassa bändissä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Entäs vahvempi? Tuossakin on jo 50 iän ylittänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=JkMMQso1AWE
Ei olis heiveröisenä miehenä helppoa olla samassa bändissä.
TodellavaikeetaKädet näyttää lihaksikkaammilta kuin tuon mieshaastattelijan.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00010
Ei oikein mitään. Kuuntelen sen jos musiikki on hyvää ja siirryn kaikesta huolimatta seuraavaan. Tunsin vähän kateutta Kurt Cobainia kohtaa kun näin hänen hienot piirrokset ja muistiinpanonsa ohjemassa joka oli tehty hänestå. Hänen elämänsä päättyi traagisesti, enkä ole edes mies, mikä hämmästytti minua. Kateuden tunteen täytyi johtua jostakin muusta ja olla joku muu tunne, joka tuntui vähän samalta. En ainakaan käytännössä haluaisi olla hän. Ehkä hän muistutti erästä tuntemaani miestä.
- Anonyymi00018
Nirvanalla oli hyviä kappaleita kuten esimerkiksi tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=pkcJEvMcnEg&list=RDpkcJEvMcnEg&start_radio=1
Joo se on vähän outoa, jos elämä päättyy traagisesti ja on siitä huolimatta kateellinen. Muutenkin luulisin, että on harvinaisempaa naiselle olla kateellinen miehelle, vaikka mies vähän menestyisikin. Minä olen taas mies ja nimenomaan kaateellinen menestyville naisille ja koska laulaja vie kaiken huomion ja jos on muutenkin "kaikessa liian hyvä", eipä tarvitse ihmetellä, miksi mulle on aina ollut haaste tehdä työtä hyvännäköisten naisten kanssa, jotka ovat jo pelkästään siinä, mitä tehdään, vähintään "yhtä hyvä" kuin minä ja siihen päälle sitten vielä tämä, kun naisella sitä kysyntää on helpostikin "liikaa", jos ulkonäköä on "enemmän kuin tarpeeksi".
Todellavaikeeta - Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nirvanalla oli hyviä kappaleita kuten esimerkiksi tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=pkcJEvMcnEg&list=RDpkcJEvMcnEg&start_radio=1
Joo se on vähän outoa, jos elämä päättyy traagisesti ja on siitä huolimatta kateellinen. Muutenkin luulisin, että on harvinaisempaa naiselle olla kateellinen miehelle, vaikka mies vähän menestyisikin. Minä olen taas mies ja nimenomaan kaateellinen menestyville naisille ja koska laulaja vie kaiken huomion ja jos on muutenkin "kaikessa liian hyvä", eipä tarvitse ihmetellä, miksi mulle on aina ollut haaste tehdä työtä hyvännäköisten naisten kanssa, jotka ovat jo pelkästään siinä, mitä tehdään, vähintään "yhtä hyvä" kuin minä ja siihen päälle sitten vielä tämä, kun naisella sitä kysyntää on helpostikin "liikaa", jos ulkonäköä on "enemmän kuin tarpeeksi".
TodellavaikeetaNo todellakin. Jotain synkkää mieleni pimeissä syvissä pohjavesissä, missä synapsit kytkevät omia polkujaan arvaamattomasti. Teen töitä, jossa ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta varmasti näppis kopsahtaisi lattialle ja senat menisivät sakaisin jos Cobainin replikantti astuisi puikkoihin.
https://www.youtube.com/watch?v=BYNWo93fPG8
Girlschool - C'mon Lets Go- Anonyymi00020
Nuorilta näyttää tuossa videossa. Tuosta tuli mieleen venäläinen tyttöbändi. Tosin ei mikään metallibändi.
https://www.youtube.com/watch?v=W7hAo28NCXc&list=RDW7hAo28NCXc&start_radio=1
Näkyykö tuossakaan videossa ainuttakaan miessoittajaa?
https://www.youtube.com/watch?v=Bqq3VQSpDeY&list=RDBqq3VQSpDeY&start_radio=1
Todellavaikeeta
- Anonyymi00019
sanoitkin kun tuli mieleeni niin Girlschool - 999 - Emergency.
- Anonyymi00021
Kateutta nyt viimeiseksi
En mä silleen ees aattele, onko nais vai mies laulaja. Enempi sitä musiikillista puolta katon. kyllä mä tykkään kaikesta raskaammata ja metallistakin. Tää on jääny kyllä näkemättä tai oon heiltä kuullu freiheit. Ja siitä kiitos sulle! Että löysin tän uudestaan.
Saksan kieli. Aijai, samat sanat. Sen kun osais.
Ainahan se laulaja enempi huomioo saa kun tausta viulisti. Mutta mä aianakin toimin ihan mielelläni taustaviulistinia, vaikka en tietenkään ees oo viulisti, mutta muilla elämän aloilla. Jokainen on oman elämänsä viulisti.
Muistatteko muuten popedassakin oli vähän aikaa nainen koskettimissa? mutta niin hekin jatkaa sitten ilman patea. Siis patehan lähti jo ennen kuolemaansa.- Anonyymi00023
Sinäkin kuuntelet saksalaisia bändejä? Mun mielestä aina parempi jos on perillä myös muidenkin maiden kuin pelkästään Yhdysvaltojen musiikista. Kaikkihan ne jenkkibändit tuntee. Entäs venäläisiä rockbändejä? En tiedä sun asenteista tämän Venäjä-Ukraina konfliktin aikana, vältteletkö kaikkea, mitä tulee Venäjältä. Minä en näe sellaisessa mitään järkeä. Minä ainakin kuuntelen myös venäläisiä bändejä. Esimerkiksi tällä venäläisellä naisrocklaulajalla on hyviä kappaleita. Julija Savitseva.
https://www.youtube.com/watch?v=dJCzP8j2RfY
Tämäkin on hyvä kappale.
https://www.youtube.com/watch?v=h54cU946mI0
Samoin kuuntelen myös ukrainalaisia laulajia. Tämä nyt ei ole metallimusiikkia, mutta mä kuntelen myös paljon monia muitakin tyylejä.
https://www.youtube.com/watch?v=zKQhs69joeE&list=RDzKQhs69joeE&start_radio=1
Tämäkin on hyvä kappale.
https://www.youtube.com/watch?v=vHTxWoUv9jM&list=RDvHTxWoUv9jM&start_radio=1
Itseasiassa paljo virkistävämpää tällainen kuin aina vaan tuo sotauutiset.
Joo mä en osaa saksaa, mutta venäjää on tullut jonkin verran opeteltua. Ukrainan kieli on lähellä joten venäjän osaaminen auttaa ymmärtämisessä. Nuo kappaleet kuitenkin kaikki oli venäjän kielellä.
"Ainahan se laulaja enempi huomioo saa kun tausta viulisti. Mutta mä aianakin toimin ihan mielelläni taustaviulistinia, vaikka en tietenkään ees oo viulisti, mutta muilla elämän aloilla. Jokainen on oman elämänsä viulisti."
Näinhän se tahtoo mennä ja kuten sanoin tässä keskustelussa, kateudeltakaan en ole voinut välttyä. Siihen päälle, kun saa vielä erilaisia haastatteluja. Saksaa kun en osaa, mutta esimerkiksi kyllähän tuolla venäläisellä laulajalla löytyy vaikka millä mitalla näitä haastatteluja. Tuossakin lähes 2 tuntia kestävä haastattelu.
https://youtu.be/DoVoCi9vzxo?t=123
Olitko sä opiskellut joskus psykologiaa? Mä vaan sitä, että ehkä sitä kateutta voi harjoitella tai oppia elämään sen kanssa esimerkiksi yksinkertaisesti kuuntelemalla myös näitä haastatteluja niillä kielillä joita vähän osaa. Samalla toki harjoittelee kieltäkin.
Kyllähän se tietysti tahtoo aina harmittaa kun toisilla menee elämässä suorastaan "liiankin hyvin" ja varsinkin jos omassa elämässä ei erityisemmin kehumista. Toki tosiasioiden kanssa on pakko oppia elämään.
Mä en ole tuota popedaa kuunnellu paljoa. Toki nimi on tuttu.
Mä itseaisassa tiedän aika vähän ainakaan uusia suomalaisia bändejä. Popeda nyt on vanha. Kun on tullut näitä kieliä opeteltua, jotenkin sitä on mielenkiintoisempaa kuunnella myös musiikkia niillä kielillä joita on opetellut. Myös espanjan kielellä on mielenkiintoista kuunnella musiikkia. Mulla ei vaan tule mieleen nyt äkkiseltään mitään espanjalaista rock bändiä, jossa on naislaulaja.
Todellavaikeeta Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinäkin kuuntelet saksalaisia bändejä? Mun mielestä aina parempi jos on perillä myös muidenkin maiden kuin pelkästään Yhdysvaltojen musiikista. Kaikkihan ne jenkkibändit tuntee. Entäs venäläisiä rockbändejä? En tiedä sun asenteista tämän Venäjä-Ukraina konfliktin aikana, vältteletkö kaikkea, mitä tulee Venäjältä. Minä en näe sellaisessa mitään järkeä. Minä ainakin kuuntelen myös venäläisiä bändejä. Esimerkiksi tällä venäläisellä naisrocklaulajalla on hyviä kappaleita. Julija Savitseva.
Tämäkin on hyvä kappale.
Samoin kuuntelen myös ukrainalaisia laulajia. Tämä nyt ei ole metallimusiikkia, mutta mä kuntelen myös paljon monia muitakin tyylejä.
Tämäkin on hyvä kappale.
https://www.youtube.com/watch?v=vHTxWoUv9jM&list=RDvHTxWoUv9jM&start_radio=1
Itseasiassa paljo virkistävämpää tällainen kuin aina vaan tuo sotauutiset.
Joo mä en osaa saksaa, mutta venäjää on tullut jonkin verran opeteltua. Ukrainan kieli on lähellä joten venäjän osaaminen auttaa ymmärtämisessä. Nuo kappaleet kuitenkin kaikki oli venäjän kielellä.
"Ainahan se laulaja enempi huomioo saa kun tausta viulisti. Mutta mä aianakin toimin ihan mielelläni taustaviulistinia, vaikka en tietenkään ees oo viulisti, mutta muilla elämän aloilla. Jokainen on oman elämänsä viulisti."
Näinhän se tahtoo mennä ja kuten sanoin tässä keskustelussa, kateudeltakaan en ole voinut välttyä. Siihen päälle, kun saa vielä erilaisia haastatteluja. Saksaa kun en osaa, mutta esimerkiksi kyllähän tuolla venäläisellä laulajalla löytyy vaikka millä mitalla näitä haastatteluja. Tuossakin lähes 2 tuntia kestävä haastattelu.
https://youtu.be/DoVoCi9vzxo?t=123
Olitko sä opiskellut joskus psykologiaa? Mä vaan sitä, että ehkä sitä kateutta voi harjoitella tai oppia elämään sen kanssa esimerkiksi yksinkertaisesti kuuntelemalla myös näitä haastatteluja niillä kielillä joita vähän osaa. Samalla toki harjoittelee kieltäkin.
Kyllähän se tietysti tahtoo aina harmittaa kun toisilla menee elämässä suorastaan "liiankin hyvin" ja varsinkin jos omassa elämässä ei erityisemmin kehumista. Toki tosiasioiden kanssa on pakko oppia elämään.
Mä en ole tuota popedaa kuunnellu paljoa. Toki nimi on tuttu.
Mä itseaisassa tiedän aika vähän ainakaan uusia suomalaisia bändejä. Popeda nyt on vanha. Kun on tullut näitä kieliä opeteltua, jotenkin sitä on mielenkiintoisempaa kuunnella myös musiikkia niillä kielillä joita on opetellut. Myös espanjan kielellä on mielenkiintoista kuunnella musiikkia. Mulla ei vaan tule mieleen nyt äkkiseltään mitään espanjalaista rock bändiä, jossa on naislaulaja.
TodellavaikeetaJuu, tiedän venäjällä on hyviä bändejä ja ukrainassakin. Yleisesti en pidä slaavilaisesta mollisoinnuista, mutta sen saa kyllä hyvin käännettyä heavyksi. Ja kai mollistakin voisi tykätä, ellei sitä ois jatkuvasti pakkosyötetty suomalaisena musiikkina. Mollihan on enempu tuonti tuote, ei suomalaisesta kansanmusiikista johdettu. Yhden kurssinboon venäjää opiskellu, ettennhirveesti ymmärrä. Tunnen kyllä muutamia venäläisiä ja ustävällisiä ihmisiähän he ovat, mutta se yhteiskunta on aina ollut vaikee. En ois missään tapauksessa sinne halunnu mennä esim töihin, niin ku monella firmalla oli hinku sinne ennen sotia.
Enempi kasvatustieteitä oon lukenu. Ja kateuskin mulle jotenkin vieras käsite. En oppinu sitä oikeen tuntee.
- Anonyymi00030
joku laulu.. tulipallo-fireball, Deep Purple - Fireball.
- Anonyymi00031
Mitä mieltä olet siitä, että Mauno kikkailee Youtubessa ihan julkisesti?
- Anonyymi00034
mikko-k, koo-mikko?
mutta niin kun neuvotelijat maailman sodissakin.. surkeita, minun pitäisi mnnä kun jos pystyn vaikka joitasin teinityttöjenkin armeijaa auttamaan..
sota ei lopu sotimalla.
oikeasti niin nooh joo lapsilisien takaisinperintä, ei pidä tehdä lapsia jos ei ole loppuelämäksi käeistä sitä lapsea elätää, sääsröä nsin miljoona euroa/lapsi jotta sa pullautaa vauvan.. - Anonyymi00035
Mitäkö ajatuksia herättää?
Ainakin koulumenestyksillä mitaten lahjakkuuseroja eri ihmisillä on.
Jos Susta otettaisiin mallia, niin kaikki muutkin olisivat kateellisia yläpuolellaan oleville (nämä yläpuolisuudet ja vastaavat ovat siis sinun sanastoasi).
Kirjaimellisesti otettuna tosiaan #kaikki#, koska vain kaikista parhain, tai ehkä muutama maailmassa ei olisi kateellinen.
Mitä ajatuksia tämä herättää?
Teet erikoisia "sanasotkutekstejä" kun puhut yhtä aikaa ja samaan pötköön
pop musiikin kuuntelusta ja videoista , bändisoittajista, heidän lihasvoimistaan, treeneistä, julkkisten ulkonäöistä, kateellisuudesta, parisuhdekysynnästä ja naisen saamisesta soittamalla, liiallisista naisten kyvyistä jne .
Näistä pääosin toisiinsa kytkeytymättömistä asioista (syy-seuraus -merkityksessä) ei hahmotu järkevää kokonaisuutta lukijalle ja.... näyttää siltä ettei kunnolla oikein itsellesikään.
Ajatustehtäviä löytyy vielä, mitä heräyttää?- Anonyymi00046
Jos sinulle ei hahmotu järkevää kokonaisuutta siitä, että puhun samanaikaisesti monesta asiasta, jotka eivät ehkä suoraan liity toisiinsa, se on sinun ongelmasi. Lukijoilla ei ole ollut mitään ongelmaa tämän asian kanssa. On päivän selvää, jos samanaikaisesti vaaditaan "kaikessa yhä enemmän", yhä vaikeammaksi menee menestyminen ja koska menestyneillä riittää yleensä enemmän kysyntää kuin vähemmän menestyneillä, tietää tämä sitä, että yhä useampi jää ilman kumppania, jos vaatimukset kasvavat ja kasvavat kaiken aikaa.
Todellavaikeeta
Elli Berlin on tuttu. Ei herätä mitään ajatuksia, kun en sukupuolita musiikkiakaan. Ihmiset tekee asioita mistä tykkää, ei sukupuolilla ole väliä.
- Anonyymi00041
Eikö ole Elli Berlin todella upea nainen kun tuota pituuttakin riittää. Pituudestakin totean sen, että pituuskin on pikemminkin vahvuus, mutta ongelma on juuri siinä, jos itse soittaisin Elli Berlinin kanssa samassa bändissä, kokisin varsin helposti olevani enemmän tai vähemmän alakynnessä.
Niin siis pituuskin voi olla naiselle pikemminkin vahvuus, mutta ongelmia tulee juuri siinä, jos miehet kokee pitkän naisen kanssa olevansa alakynnessä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eikö ole Elli Berlin todella upea nainen kun tuota pituuttakin riittää. Pituudestakin totean sen, että pituuskin on pikemminkin vahvuus, mutta ongelma on juuri siinä, jos itse soittaisin Elli Berlinin kanssa samassa bändissä, kokisin varsin helposti olevani enemmän tai vähemmän alakynnessä.
Niin siis pituuskin voi olla naiselle pikemminkin vahvuus, mutta ongelmia tulee juuri siinä, jos miehet kokee pitkän naisen kanssa olevansa alakynnessä.
TodellavaikeetaHarmi kun en osaa saksaa, voisi enemmänkin kuunnella tuon Elli Berlinin haastatteluja. Lähes kaikki saksan kielellä.
https://www.youtube.com/watch?v=kANiB6B5E9c
Todellavaikeeta Anonyymi00041 kirjoitti:
TodellavaikeetaTaitaa olla liki 180 cm tjn. Mittasuhteista arvellen. No upea ja upea. Makunsa kullakin. Mun makuun on enemmän aikas luonnonluoma eikä niin rock tai punk. Pitää kasvattaa itsetunto, niin pystyy olee itsensä kanssa sinut seurassa kun seurassa. Ei tarvi kutistua eikä isontua.
Anonyymi00042 kirjoitti:
Harmi kun en osaa saksaa, voisi enemmänkin kuunnella tuon Elli Berlinin haastatteluja. Lähes kaikki saksan kielellä.
https://www.youtube.com/watch?v=kANiB6B5E9c
TodellavaikeetaTjaah, mene kielikurssille. En minäkään saksaa montaa sanaa osaa, silti kuuntelen saksan kielistä musiikkiakin.
Jasu2025 kirjoitti:
Taitaa olla liki 180 cm tjn. Mittasuhteista arvellen. No upea ja upea. Makunsa kullakin. Mun makuun on enemmän aikas luonnonluoma eikä niin rock tai punk. Pitää kasvattaa itsetunto, niin pystyy olee itsensä kanssa sinut seurassa kun seurassa. Ei tarvi kutistua eikä isontua.
Ja tiiän, ettei se välttis helppoa ole. Ei mullakaan ole aina ollut itsetuntoa eikä itsevarmuutta, ne on kasvaneet elämän myötä. Ja ei kyllä ole ketään jonka seurassa tuntisin itteni jotenkin mitättömäksi tai huonommaksi.
- Anonyymi00048
Jasu2025 kirjoitti:
Taitaa olla liki 180 cm tjn. Mittasuhteista arvellen. No upea ja upea. Makunsa kullakin. Mun makuun on enemmän aikas luonnonluoma eikä niin rock tai punk. Pitää kasvattaa itsetunto, niin pystyy olee itsensä kanssa sinut seurassa kun seurassa. Ei tarvi kutistua eikä isontua.
Tämäkin on toki totta: tämäkin veisi lopulta loputkin mahdollisuudet, jos edes joskus olisi pienikin mahdollisuus vaikkapa nyt Elli Berlinin tasoiseen naiseen. Julkkiksilla nyt vaikka olisi vapailla markkinoilla, kysyntää riittää "aivan liikaa", joten realismia, mutta "tavallisissakin" naisissa ne pienetkin mahdollisuudet menee nolliin, jos jo heti alussa kokee, että on alakynnessä.
Todellavaikeeta - Anonyymi00049
Jasu2025 kirjoitti:
Tjaah, mene kielikurssille. En minäkään saksaa montaa sanaa osaa, silti kuuntelen saksan kielistä musiikkiakin.
Kielistä sen verran, että sitä mielellään kuuntelee musiikkia niillä kielillä joita on opetellut, jos kielet ovat jo pitempään kiinnostaneet. Saksaa ei ole tullut opeteltua, mutta venäjää ja espanjaa on tullut opeteltua, vaikka en näitäkään kieliä hyvin osaa kuten en muitakaan vieraita kieliä. En tiedä sinunkaan asenteista tämän Ukrainan konfliktin aikana, vältteletkö kaikkea, mitä Venäjältä tulee, mutta sielläkin on naisrocklaulajia, kuten esimerkiksi tämä.
Tämäkin on hyvä kappale.
Todellavaikeeta - Anonyymi00050
Jasu2025 kirjoitti:
Ja tiiän, ettei se välttis helppoa ole. Ei mullakaan ole aina ollut itsetuntoa eikä itsevarmuutta, ne on kasvaneet elämän myötä. Ja ei kyllä ole ketään jonka seurassa tuntisin itteni jotenkin mitättömäksi tai huonommaksi.
Naisten on kuitenkin helpompaa saada esimerkiksi baareissa miehiä seuraan.
Todellavaikeeta Anonyymi00050 kirjoitti:
Naisten on kuitenkin helpompaa saada esimerkiksi baareissa miehiä seuraan.
TodellavaikeetaNiitten jotka baareissa käy ja lähtee pokailuun. Mulle tuollanen on paskaa kumpikin.
- Anonyymi00085
Jasu2025 kirjoitti:
Niitten jotka baareissa käy ja lähtee pokailuun. Mulle tuollanen on paskaa kumpikin.
Kyllä varmaan sinuakin on miehet lähestyneet.
Todellavaikeeta Anonyymi00085 kirjoitti:
Kyllä varmaan sinuakin on miehet lähestyneet.
TodellavaikeetaMuutaman kerran elämäni aikana. Yläasteikäisenä ja kun olin karaoken vetäjänä. Eli pari teinipoikaa, koska kuka vaan olis kelvannu tyttökaveriksi, kyseli muiltakin alatko olee. Ja pari umpi juoppoa, koska olivat panoa vailla. Ei kiitos molemmille. Itse oon aloitteeni tehnyt, jotta ikinä olen seurustelemaan "päässyt". Kuulostakoon miten oudolta hyvänsä niin näin se mun kohdalla vaan on.
Mä en ole ollut mitenkään esillä ja tyrkyllä.Jasu2025 kirjoitti:
Muutaman kerran elämäni aikana. Yläasteikäisenä ja kun olin karaoken vetäjänä. Eli pari teinipoikaa, koska kuka vaan olis kelvannu tyttökaveriksi, kyseli muiltakin alatko olee. Ja pari umpi juoppoa, koska olivat panoa vailla. Ei kiitos molemmille. Itse oon aloitteeni tehnyt, jotta ikinä olen seurustelemaan "päässyt". Kuulostakoon miten oudolta hyvänsä niin näin se mun kohdalla vaan on.
Mä en ole ollut mitenkään esillä ja tyrkyllä.Ei kaikki naiset ole miesmagneetteja, paitsi roskat miehet huomaa kaikki. Ne mitkä ei tosissaan kysele mitään, ovat vain seksin perään. En ole ikinä tarvinu sellasta miestä mihinkään. Enkä ikinä tule tarvitsemaan.
Jasu2025 kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole miesmagneetteja, paitsi roskat miehet huomaa kaikki. Ne mitkä ei tosissaan kysele mitään, ovat vain seksin perään. En ole ikinä tarvinu sellasta miestä mihinkään. Enkä ikinä tule tarvitsemaan.
Muistan kyllä kaveri tyttöjen olleen miesmagneetteja ja lähinnä siksi, että olivat tyrkky energialla varustettuja. Miehet huomaa ne naiset joissa virtaa "ota mut" energia. Näkee sen naisenakin naisista, ketkä niitä on.
Jasu2025 kirjoitti:
Muistan kyllä kaveri tyttöjen olleen miesmagneetteja ja lähinnä siksi, että olivat tyrkky energialla varustettuja. Miehet huomaa ne naiset joissa virtaa "ota mut" energia. Näkee sen naisenakin naisista, ketkä niitä on.
He on tavallaan länget levällään jo puheissaan, teksteissään ja kehonsa kielellään. Mä en ole sellaisella energialla ollu varustettu, joten en ole ollut in siksikään.
Jasu2025 kirjoitti:
He on tavallaan länget levällään jo puheissaan, teksteissään ja kehonsa kielellään. Mä en ole sellaisella energialla ollu varustettu, joten en ole ollut in siksikään.
Ja harva ihastuu tyttöön, joka on kalman kalpea, langan laiha ja aina sairas ja sairaan näköinenkin. Fakta. Ihmiset haluaa elämää ja energiaa ja kiertää kaukaa kaiken minkä aistii olevan jarruna sille halulleen.
Jasu2025 kirjoitti:
Ja harva ihastuu tyttöön, joka on kalman kalpea, langan laiha ja aina sairas ja sairaan näköinenkin. Fakta. Ihmiset haluaa elämää ja energiaa ja kiertää kaukaa kaiken minkä aistii olevan jarruna sille halulleen.
Sen takia ne miehetkin kierretään kaukaa, joiden koetaan ja aistitaan olevan miinus energiaa omaan plus energoseen haluun elää.
Jasu2025 kirjoitti:
Sen takia ne miehetkin kierretään kaukaa, joiden koetaan ja aistitaan olevan miinus energiaa omaan plus energoseen haluun elää.
Kyse ei ole aina ulkonäöstä, vaan energiasta mikä susta huokuu. Saat olla miten komea tahanda, jos olet miinusta jäät ilman.
Jasu2025 kirjoitti:
Kyse ei ole aina ulkonäöstä, vaan energiasta mikä susta huokuu. Saat olla miten komea tahanda, jos olet miinusta jäät ilman.
Ihmiset aistii ja saa fiboja toisistaan, ei kaikki ole sokeita sille energialle ja mene vain statusten perässä. Ihminen on kuitenkin myös eläin, joka aistii asioita alitajuisesti. Joku sanoo päässä ei tunnu hyvälle tuo tyyppi, vaikka päälliin puolin kaikki kunnossa. Sen takia mies/nainen jonka ulkonäkö ei ole upein voi kuitenkin olla haluttu, hän tuo elämään sitä positiivista energiaa, ei ruikutusta, ei valitusta, ei jarrua..... Ymmärrätkö?
Jasu2025 kirjoitti:
Ihmiset aistii ja saa fiboja toisistaan, ei kaikki ole sokeita sille energialle ja mene vain statusten perässä. Ihminen on kuitenkin myös eläin, joka aistii asioita alitajuisesti. Joku sanoo päässä ei tunnu hyvälle tuo tyyppi, vaikka päälliin puolin kaikki kunnossa. Sen takia mies/nainen jonka ulkonäkö ei ole upein voi kuitenkin olla haluttu, hän tuo elämään sitä positiivista energiaa, ei ruikutusta, ei valitusta, ei jarrua..... Ymmärrätkö?
Sekin on syy miksi en hirmu hanakasti ole kumppaneita pyydystellyt, olen sairastanut ihan oikeasti paljon. Kroonisesti. En ole ikinä halunnut olla kellekkään se miinus energiaa tuova. Enkä halua vieläkään. Siksi menen ettepäin hammasta purren.
Jasu2025 kirjoitti:
Sekin on syy miksi en hirmu hanakasti ole kumppaneita pyydystellyt, olen sairastanut ihan oikeasti paljon. Kroonisesti. En ole ikinä halunnut olla kellekkään se miinus energiaa tuova. Enkä halua vieläkään. Siksi menen ettepäin hammasta purren.
Ja keskityn elämänasenteeseen, itseni kehittämiseen. Saan itse siitä paljon ja niin saa kanssaeläjätkin. Asennetta voi aina muuttaa, kehoa ei niinkään. Ja asenne on oleellisin. Ei keho.
- Anonyymi00043
iselläni niin no kun niin jotenkin pyyteettömästi täysin yrittää auttaa masentuneita tyttöjäkin, kun noniin joku professionalkin tuollaisissa...
jou super-tempo-vauhtiimusiikki: Judas Priest: Ram It Down. - Anonyymi00044
Kautta sitä kuuntelee, että osaako edes laulaa vai rääkyykö vain.
Vilma - Anonyymi00045
Minä herätän ajatuksia kun niin ainakin niin no ikävä-palstan masentuneille uusia ideoita..
- Anonyymi00051
No ei herätä mitään ajatuksia. Örinälaulusta en pidä, oli mikin varressa nainen, tai mies. Jätän kuuntelematta, niin en tee elämääni TODELLA VAIKEEKSI.
Luulen että olet äärimmäinen poikkeus.
Kuuntelen jonkin verran Sharon den Adelia ja Floor Jansenia. Ja sitten tiedän Tatiana Shmeyljukin (en jaksa tarkistaa kirjoitusasua) koska se äänenkäyttö on erikoinen. Kenestäkään heistä minulla ei ole kummempaa mielipidettä.- Anonyymi00056
Entäs tämä venäläinen naisrocklaulaja?
Veikkaan, jos olet venäjää joskus opiskellut, osaat sitä todennäköisesti paremmin kuin ukrainan kieltä.
Tarkoitat varmaan tätä ukrainalaista laulajaa. Toki laulaa tuossa englanniksi.
https://www.youtube.com/watch?v=mMbGePzfDVo&list=RDmMbGePzfDVo&start_radio=1
Todellavaikeeta Anonyymi00056 kirjoitti:
Entäs tämä venäläinen naisrocklaulaja?
Veikkaan, jos olet venäjää joskus opiskellut, osaat sitä todennäköisesti paremmin kuin ukrainan kieltä.
Tarkoitat varmaan tätä ukrainalaista laulajaa. Toki laulaa tuossa englanniksi.
https://www.youtube.com/watch?v=mMbGePzfDVo&list=RDmMbGePzfDVo&start_radio=1
TodellavaikeetaKyllä, Jinjeriä tarkoitin.
Ei tuo venäläinen bändi erityisemmin iskenyt. Ehkä väjän liian levotonta. Olen hitaalla käyvä ja "heavy":stä mulle käy juuri nuo Nightwishit ja WT:t yms. En niissä ihmeemmin kiinnitä huomiota lyriikoihin.- Anonyymi00081
scrg kirjoitti:
Kyllä, Jinjeriä tarkoitin.
Ei tuo venäläinen bändi erityisemmin iskenyt. Ehkä väjän liian levotonta. Olen hitaalla käyvä ja "heavy":stä mulle käy juuri nuo Nightwishit ja WT:t yms. En niissä ihmeemmin kiinnitä huomiota lyriikoihin.Sä voit kuitenkin kuunnella venäläisiäkin bändejä? Ei ole asenneongelmaa? Tässä on valkovenäläinen bändi. Ei kuitenkaan metallibändi, mutta hyvä kappale.
https://www.youtube.com/watch?v=HtfJg9awzog&list=RDHtfJg9awzog&start_radio=1
Todellavaikeeta - Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Sä voit kuitenkin kuunnella venäläisiäkin bändejä? Ei ole asenneongelmaa? Tässä on valkovenäläinen bändi. Ei kuitenkaan metallibändi, mutta hyvä kappale.
https://www.youtube.com/watch?v=HtfJg9awzog&list=RDHtfJg9awzog&start_radio=1
TodellavaikeetaEntäs venäläiset tai neuvostoliittolaiset elokuvat tai tv-sarjat?
https://www.youtube.com/@MosfilmRuOfficial/featured
Esimerkiksi tuo elokuva Moskova ei usko kyyneliin on aivan loistava. Siihen saa englannin kieliset tekstitykset.
Todellavaikeeta Anonyymi00083 kirjoitti:
Entäs venäläiset tai neuvostoliittolaiset elokuvat tai tv-sarjat?
https://www.youtube.com/@MosfilmRuOfficial/featured
Esimerkiksi tuo elokuva Moskova ei usko kyyneliin on aivan loistava. Siihen saa englannin kieliset tekstitykset.
TodellavaikeetaEi mitään periaatteellista estettä ja olen joskus kuunnellut Venäjän radiota rajan läheisyydessä ajellessa. En paljon ymmärrä mitään, mutta se on oikeastaan parempi kuin kuunnella suomalaisten radiotoimittajien tyhjänpäiväistä hölötystä. Mutta nykyään kuuntelen kirjoja, yleensä suomeksi.
Panssarilaiva Potemkin lienee ainoa venäläinen elokuva, jonka olen ehkä nähnyt kokonaan. Enkä juuri katsele sarjoja, ei minun aikani kaikkeen riitä.- Anonyymi00121
Olen ymmärtänyt, että sullakaan ei ole rajoitteita sen suhteen, onko nainen länsiblokista vai itäblokista.
Todellavaikeeta - Anonyymi00122
scrg kirjoitti:
Ei mitään periaatteellista estettä ja olen joskus kuunnellut Venäjän radiota rajan läheisyydessä ajellessa. En paljon ymmärrä mitään, mutta se on oikeastaan parempi kuin kuunnella suomalaisten radiotoimittajien tyhjänpäiväistä hölötystä. Mutta nykyään kuuntelen kirjoja, yleensä suomeksi.
Panssarilaiva Potemkin lienee ainoa venäläinen elokuva, jonka olen ehkä nähnyt kokonaan. Enkä juuri katsele sarjoja, ei minun aikani kaikkeen riitä.Taas viesti poistui, kun otin tuon pariutumisen ulkomaalaisten naisten kanssa.
Totesin näin, että asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia ja hyvä, että sulla ei ole asenneongelmaa.
Mietitäänpä vaikkapa tätä kysymystä, kun Suomessa on matala syntyvyys: pitääkö suomalaisen miehen pariutua vain naisten kanssa, jotka ovat entisen länsiblokin maista, kun samaan aikaan suomalaisilla naisilla on mahdollisuudet "kaikkiin".
Katsotaan pysyykö nyt viesti.
Todellavaikeeta - Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Taas viesti poistui, kun otin tuon pariutumisen ulkomaalaisten naisten kanssa.
Totesin näin, että asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia ja hyvä, että sulla ei ole asenneongelmaa.
Mietitäänpä vaikkapa tätä kysymystä, kun Suomessa on matala syntyvyys: pitääkö suomalaisen miehen pariutua vain naisten kanssa, jotka ovat entisen länsiblokin maista, kun samaan aikaan suomalaisilla naisilla on mahdollisuudet "kaikkiin".
Katsotaan pysyykö nyt viesti.
TodellavaikeetaOtin myös tämän azerbaidzanilaisen naislaulajan, joka on ollut myös Euroviisuissa. Tuossa haastattelu venäjän kielellä.
https://www.youtube.com/watch?v=YlwMw8Wl9d8
Wikipediassa löytyy mielenkiintoinen juttu tuossa personal life:
"Efendi has been rumored to have been dating Norwegian russ music artist Andreas Haukeland, otherwise known by his artist name, Tix. While speaking to Sputnik Azerbaijan, she talked about potentially marrying Haukeland, and saying that she would move to Norway to be with him, saying (translated to English) "If I get married, I’ll probably move to Norway. Where the husband is, there I am."
Todellavaikeeta - Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Otin myös tämän azerbaidzanilaisen naislaulajan, joka on ollut myös Euroviisuissa. Tuossa haastattelu venäjän kielellä.
https://www.youtube.com/watch?v=YlwMw8Wl9d8
Wikipediassa löytyy mielenkiintoinen juttu tuossa personal life:
"Efendi has been rumored to have been dating Norwegian russ music artist Andreas Haukeland, otherwise known by his artist name, Tix. While speaking to Sputnik Azerbaijan, she talked about potentially marrying Haukeland, and saying that she would move to Norway to be with him, saying (translated to English) "If I get married, I’ll probably move to Norway. Where the husband is, there I am."
TodellavaikeetaAzerbaidzanhan oli osa entistä Neuvostoliittoa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00126
Anonyymi00124 kirjoitti:
Azerbaidzanhan oli osa entistä Neuvostoliittoa.
TodellavaikeetaOtin myös tämän suomalaisen naisnäyttelijän, jonka äiti on azerbaidzanilainen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rantabaari-tahti-sara-grady-eli-lahes-rahattomana-new-yorkissa-yli-10-vuotta-sitten-sai-kodin-manhattanilta-onnekkaan-sattuman-ansiosta/8864896
Todellavaikeeta - Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Otin myös tämän suomalaisen naisnäyttelijän, jonka äiti on azerbaidzanilainen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rantabaari-tahti-sara-grady-eli-lahes-rahattomana-new-yorkissa-yli-10-vuotta-sitten-sai-kodin-manhattanilta-onnekkaan-sattuman-ansiosta/8864896
TodellavaikeetaSulla ei ole aikaa katsoa sarjoja? Eikös sarjat ole lopulta lyhyempiä kuin elokuvat? Kerroit lukevasi kirjoja vai oliko pikemminkin kirjojen kuuntelua. No siihenhän sitä aikaa menee lukea yksi paksu kirja. Toki toiset ovat nopeita lukijoita, mutta äänikirja, sehän se vasta hidasta onkin. Tietokirjallisuutta vai kaunokirjallisuutta?
Todellavaikeeta Anonyymi00127 kirjoitti:
Sulla ei ole aikaa katsoa sarjoja? Eikös sarjat ole lopulta lyhyempiä kuin elokuvat? Kerroit lukevasi kirjoja vai oliko pikemminkin kirjojen kuuntelua. No siihenhän sitä aikaa menee lukea yksi paksu kirja. Toki toiset ovat nopeita lukijoita, mutta äänikirja, sehän se vasta hidasta onkin. Tietokirjallisuutta vai kaunokirjallisuutta?
TodellavaikeetaSekä tieto- että kauno. Jälkimmäinen lähinnä vain äänikirjoina. Autossa ja omissa oloissa puuhaillessa on aikaa. Kyllähän jotkut kuuntelevat radiotakin tai sitten spotifytä tai vastaavaa. Elämä on valintoja.
- Anonyymi00055
Sun täytyy olla trolli, tai sitten todellakin sinulla on vaikeeta, ihan niin paljon, että psykologille olisi tarvetta.
- Anonyymi00060
Sinulla ei näytä olevan mitään ymmärrystä esimerkiksi tästä hypergamiasta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
TodellavaikeetaNo ei ole ymmärrystä sen perusteella, mitä näitä sinun postauksiasi olen nähnyt. Kuten kirjoitin: psykologille olisi tarvetta.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
No ei ole ymmärrystä sen perusteella, mitä näitä sinun postauksiasi olen nähnyt. Kuten kirjoitin: psykologille olisi tarvetta.
Entäpäs, jos psykologi on sukupuolten tasa-arvosta eri mieltä ja terapiakäynnit romuttuvat sen takia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00077
Anonyymi00063 kirjoitti:
Entäpäs, jos psykologi on sukupuolten tasa-arvosta eri mieltä ja terapiakäynnit romuttuvat sen takia.
TodellavaikeetaÄlä nyt taas yritä luistaa ja syyttää psykologia ongelmistasi. Sinun olisi korkea aika romuttaa omat mielipiteesi, ajatuksen juoksusi ja löytää tasapainoisempi elämä. Jos hinaat vastaan, ei tule mitään.
- Sheena - Anonyymi00078
Anonyymi00063 kirjoitti:
TodellavaikeetaKukaan terapeutti ei ole samaa mieltä kanssasi tasa-arvosta!
jos olisi, ei sellainen edes pääsisi päteväksi terapeutiksi )
Jos jumitat etkä malta olla siitä hiljaa, romutat mielipiteelläsi terapian alkuunsa, puoskari on ainoa mahdollisuus jos haluat omaehtoista hoitoa itsellesi. - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kukaan terapeutti ei ole samaa mieltä kanssasi tasa-arvosta!
Jos jumitat etkä malta olla siitä hiljaa, romutat mielipiteelläsi terapian alkuunsa, puoskari on ainoa mahdollisuus jos haluat omaehtoista hoitoa itsellesi.Siis ei tarvitse olla hiljaa, mutta älä jumita
- Anonyymi00101
Anonyymi00060 kirjoitti:
TodellavaikeetaOnkohan Sullakaan, kun niin innolla pyrit siihen itsekin.
Tiedoksi muutenkin:
hypergamia terminä ei ole sidoksissa sukupuoleen, vaan miehet yhtä lailla voivat haluta tähän hypergamiaan.
Vanhan maailman aikaan oli vain niin että naisen turvallisuuden tarve vei siihen suuntaan, jos sellainen mahdollisuus tarjoutui. - Anonyymi00128
Anonyymi00077 kirjoitti:
Älä nyt taas yritä luistaa ja syyttää psykologia ongelmistasi. Sinun olisi korkea aika romuttaa omat mielipiteesi, ajatuksen juoksusi ja löytää tasapainoisempi elämä. Jos hinaat vastaan, ei tule mitään.
- SheenaEikös apu silloin ole täysi nolla, jos ongelmien "juurisyy" on sukupuolten tasa-arvossa?
Todellavaikeeta - Anonyymi00129
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kukaan terapeutti ei ole samaa mieltä kanssasi tasa-arvosta!
Jos jumitat etkä malta olla siitä hiljaa, romutat mielipiteelläsi terapian alkuunsa, puoskari on ainoa mahdollisuus jos haluat omaehtoista hoitoa itsellesi.Nyt todistat, kuinka psykologiakin on ideologisesti vinoutunut. Niin on sosiologiakin. Siinä sulle luettavaa.
https://www.suomenuutiset.fi/yhteiskuntatieteiden-politisoituminen-suomessa-tabu-yhdysvaltalaistutkimus-osoittaa-sosiologien-tieteenalan-ideologiset-motiivit-varittyneisyyden/
"Tieteen politisoituminen on nyt Suomessa tapetilla. Kansanedustaja Ville Tavio (ps.) esitti sosiaalisessa mediassa ajatuksen, että yliopistomaailmaan on pesiytynyt poliittisia agitaattoreita, joille tiede on väline edistää ideologisia missioita. "
"Esimerkiksi sosiologian tieteenalaa on jo pitkään kritisoitu vasemmistolaisesta ideologisesta taipumuksesta, jota on havaittu sekä tutkijoiden henkilökohtaisissa poliittisissa vakaumuksissa että asennoitumisessa varsinaiseen tieteelliseen tutkimustyöhön. "
"Sosiologian alalla havaittu poliittinen tunnustuksellisuus on vakava ongelma tieteen puolueettomuuden ja tutkimuksen laadun kannalta."
Todellavaikeeta - Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Nyt todistat, kuinka psykologiakin on ideologisesti vinoutunut. Niin on sosiologiakin. Siinä sulle luettavaa.
https://www.suomenuutiset.fi/yhteiskuntatieteiden-politisoituminen-suomessa-tabu-yhdysvaltalaistutkimus-osoittaa-sosiologien-tieteenalan-ideologiset-motiivit-varittyneisyyden/
"Tieteen politisoituminen on nyt Suomessa tapetilla. Kansanedustaja Ville Tavio (ps.) esitti sosiaalisessa mediassa ajatuksen, että yliopistomaailmaan on pesiytynyt poliittisia agitaattoreita, joille tiede on väline edistää ideologisia missioita. "
"Esimerkiksi sosiologian tieteenalaa on jo pitkään kritisoitu vasemmistolaisesta ideologisesta taipumuksesta, jota on havaittu sekä tutkijoiden henkilökohtaisissa poliittisissa vakaumuksissa että asennoitumisessa varsinaiseen tieteelliseen tutkimustyöhön. "
"Sosiologian alalla havaittu poliittinen tunnustuksellisuus on vakava ongelma tieteen puolueettomuuden ja tutkimuksen laadun kannalta."
TodellavaikeetaTiedoksi vaan, että olen kyllä psykologiaakin vähän lukenut. Kyllä voin huomata siinäkin tätä vinoutuneisuutta, kuinka vakavasti eri ongelmat otetaan. Tasapuolisuus lienee mahdotonta: muistan kun itsekin yritin psykologiaa opiskella ja naisiahan niillä kursseilla oli enemmistö.
Todellavaikeeta - Anonyymi00131
Anonyymi00101 kirjoitti:
Onkohan Sullakaan, kun niin innolla pyrit siihen itsekin.
Tiedoksi muutenkin:
hypergamia terminä ei ole sidoksissa sukupuoleen, vaan miehet yhtä lailla voivat haluta tähän hypergamiaan.
Vanhan maailman aikaan oli vain niin että naisen turvallisuuden tarve vei siihen suuntaan, jos sellainen mahdollisuus tarjoutui.Tämäkin on kyllä totta, että asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. Mä vaan olen realisti siinä, että käytännössä asiat vaan tahtovat mennä tietyllä tavalla.
Voihan se toki olla niin, että unelmoi jostakin upeasta naislaulajasta kuten esimerkiksi tuo Elli Berlin, mutta...
Todellavaikeeta - Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Tämäkin on kyllä totta, että asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia. Mä vaan olen realisti siinä, että käytännössä asiat vaan tahtovat mennä tietyllä tavalla.
Voihan se toki olla niin, että unelmoi jostakin upeasta naislaulajasta kuten esimerkiksi tuo Elli Berlin, mutta...
Todellavaikeeta"Vanhan maailman aikaan oli vain niin että naisen turvallisuuden tarve vei siihen suuntaan, jos sellainen mahdollisuus tarjoutui."
Tuo on helppo puolustus, mutta niin vaan tutkimusten mukaan olemme edelleen "hyvin perinteisiä".
Todellavaikeeta
Naislaulaja metallibändissä herättää sellaisia ajatuksia, että se nainen osaa todella laulaa ja siksi se on valittu bändin solistiksi. Aivan syystä.
- Anonyymi00059
Mitä olet mieltä tuosta Ella Berlinistä. Eli tuon saksalaisen metallibändin laulaja, jonka tuohon aloitukseen toin.
Todellavaikeeta Anonyymi00059 kirjoitti:
Mitä olet mieltä tuosta Ella Berlinistä. Eli tuon saksalaisen metallibändin laulaja, jonka tuohon aloitukseen toin.
TodellavaikeetaVahva ja näyttävä nainen. Hänellä on lavakarismaa. Voimakas ja huomiota herttävä ääni. En yhtään ihmettele, että hänet on valittu tuohon solistiksi.
- Anonyymi00061
tosi.typy kirjoitti:
Vahva ja näyttävä nainen. Hänellä on lavakarismaa. Voimakas ja huomiota herttävä ääni. En yhtään ihmettele, että hänet on valittu tuohon solistiksi.
Samaa mieltä. Pituuttakin on "enemmän kuin tarpeeksi" ja näen pikemminkin myös pituudenkin vahvuutena. Sitten toisaalta tämä, kuinka helppoa miesten on soittaa noin upean naisen kanssa. Kyllähän tuossa bändissä miessoittajia riittää. Onko sulle kuinka tuntematon ilmiö nämä miesten riittämättömyyden tunteet esimerkiksi bändissä upean naislaulajan kanssa?
Todellavaikeeta - Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Samaa mieltä. Pituuttakin on "enemmän kuin tarpeeksi" ja näen pikemminkin myös pituudenkin vahvuutena. Sitten toisaalta tämä, kuinka helppoa miesten on soittaa noin upean naisen kanssa. Kyllähän tuossa bändissä miessoittajia riittää. Onko sulle kuinka tuntematon ilmiö nämä miesten riittämättömyyden tunteet esimerkiksi bändissä upean naislaulajan kanssa?
Todellavaikeeta"Onko sulle kuinka tuntematon ilmiö nämä miesten riittämättömyyden tunteet esimerkiksi bändissä upean naislaulajan kanssa?"
:D sori mutta kyllä ilmiö on tuntematon aika monelle muullekin
-sivusta Anonyymi00061 kirjoitti:
TodellavaikeetaEn ole tietoinen bändimiesten riittämättömyyden tunteista. Tähän en osaa vastata.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
"Onko sulle kuinka tuntematon ilmiö nämä miesten riittämättömyyden tunteet esimerkiksi bändissä upean naislaulajan kanssa?"
:D sori mutta kyllä ilmiö on tuntematon aika monelle muullekin
-sivustaMielenkiinnolla kuitenkin kysyn. On syytä kuitenkin muistaa, että nykyaikana parisuhteet eivät ole helppoja, joten on syytä miettiä miestä tämä johtuu.
Todellavaikeeta - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mielenkiinnolla kuitenkin kysyn. On syytä kuitenkin muistaa, että nykyaikana parisuhteet eivät ole helppoja, joten on syytä miettiä miestä tämä johtuu.
TodellavaikeetaNiin ja ennenkuin voi syntyä parisuhde, täytyy ensin pariutua. Miksi tämäkään ei olleenkaan ole aina niin "itsestään selvää".
Todellavaikeeta - Anonyymi00067
tosi.typy kirjoitti:
En ole tietoinen bändimiesten riittämättömyyden tunteista. Tähän en osaa vastata.
Mulla on kokemusta bändissä soittamisesta ja aina on upeat naislaulajat herättänyt niitä riittämättömyyden tunteita.
Todellavaikeeta - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mulla on kokemusta bändissä soittamisesta ja aina on upeat naislaulajat herättänyt niitä riittämättömyyden tunteita.
TodellavaikeetaMitä soitinta soitit, kun tunsit itsesi riittämättömäksi? Bassoa, vai rumpuja; kummastakin on vitsiä väännetty, vaikkakin pop- ja rock- bändien rivibasistit ovat yleensä vitsailunsa ansainneetkin.
Bassoa toki voi soittaa virtuuosimaisestikin ja on rumpujen kanssa rytmiryhmänä orkesterin välttämätön tukiranka, että siinä mielessä vitsailuja ei pidä ottaa vakavasti. Anonyymi00067 kirjoitti:
TodellavaikeetaEihän tuo voi olla naislaulajan syy, vaan tuo kumpuaa sinun omasta tunnemaailmastasi. Onko sinulla huono itsetunto, vai onko sinun vaikea käsitellä torjuntaa?
En tarkoita pahoittaa mieltäsi, vaan kysyn tiedonhalusta ja ymmärtääkseni sinun näkökulmaasi.- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mitä soitinta soitit, kun tunsit itsesi riittämättömäksi? Bassoa, vai rumpuja; kummastakin on vitsiä väännetty, vaikkakin pop- ja rock- bändien rivibasistit ovat yleensä vitsailunsa ansainneetkin.
Bassoa toki voi soittaa virtuuosimaisestikin ja on rumpujen kanssa rytmiryhmänä orkesterin välttämätön tukiranka, että siinä mielessä vitsailuja ei pidä ottaa vakavasti.Monia soittimia on tullut soitettua. En näe ongelmaa soittimissa. Suurin ongelma on tässä, josta jo ehdin aiemminkin tässä keskustelussa todeta: v**utus johtuu siitä, jos alkaa enenevässä määrin huomata, kuinka toiset saa "kaiken ilmaiseksi" ja itse joutuu näkemään aivan järjettömästi vaivaa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Monia soittimia on tullut soitettua. En näe ongelmaa soittimissa. Suurin ongelma on tässä, josta jo ehdin aiemminkin tässä keskustelussa todeta: v**utus johtuu siitä, jos alkaa enenevässä määrin huomata, kuinka toiset saa "kaiken ilmaiseksi" ja itse joutuu näkemään aivan järjettömästi vaivaa.
TodellavaikeetaEt vastannut kysymykseen, että mitä soittimia?
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen, että mitä soittimia?
No ainakin niitä soittimia, joilla rokkia yleensä soitetaan.
Todellavaikeeta - Anonyymi00073
Anonyymi00067 kirjoitti:
TodellavaikeetaRiittämättömyyden tunne on sinussa. Se ei ole naislaulajien "vika".
- Sheena - Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Monia soittimia on tullut soitettua. En näe ongelmaa soittimissa. Suurin ongelma on tässä, josta jo ehdin aiemminkin tässä keskustelussa todeta: v**utus johtuu siitä, jos alkaa enenevässä määrin huomata, kuinka toiset saa "kaiken ilmaiseksi" ja itse joutuu näkemään aivan järjettömästi vaivaa.
TodellavaikeetaEli sinusta laulutaito tulee "ilmaiseksi". No ala hyvä ihminen sitten laulaa, kun se kerta on noin helppoa.
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
No ainakin niitä soittimia, joilla rokkia yleensä soitetaan.
TodellavaikeetaEli olet trolli, tai ongelmainen, joka satuileekin kaiken lisäksi.
- Anonyymi00089
tosi.typy kirjoitti:
Eihän tuo voi olla naislaulajan syy, vaan tuo kumpuaa sinun omasta tunnemaailmastasi. Onko sinulla huono itsetunto, vai onko sinun vaikea käsitellä torjuntaa?
En tarkoita pahoittaa mieltäsi, vaan kysyn tiedonhalusta ja ymmärtääkseni sinun näkökulmaasi.Er ollenkaan pahoittanut mieltäni. Erittäin asiallinen kommentti.
Kuten jo tuossa aloituksessa totesin, kun pitää osata saman aikaisesti niin montaa asiaa. Puhuit torjunnasta. Mä luulen, että sinun naisena on varmasti helppo ymmärtää, kuinka naisella on helposti parisuhdemarkkinoilla "etumatkaa". Uskon, että sinuakin on moni mies yrittänyt, kun olet käynyt baareissa ehkä joskus aikoinaan.
Otin tuohon aloitukseen muutamia videoita tuosta Elli Berlinistä. Siinä yhdessä videossa kertoo treeneistään. Kertoo, että sai koulussa aina parhaat arvosanat urheilusta. Katsoppas sitä ensimmäistä videota siinä aloituksessa, tuossa lisää.
https://www.youtube.com/watch?v=gdzJkOEDKx4
Minun on hyvin vaikea ollut aina kestää olla naista pienempi ja heiveröisempi.
Mä muistaisin, että sinä joskus otit johonkin salitreenaamista käsittelevään aloitukseen kantaa. Itsekin siis treenaat ahkerasti? Kuinka tuttuja miesten alemmuuskompleksit naisten salitreenaamiseen?
Sä olet toki oikeassa tuosta itsetuntokysymyksestä. Ongelma vaan, että miten sitä sitten kehittäis.
Hyvin myös oivalsit tämän, että vaikea käsitellä torjuntaa. Sitä tosiaan on tullut koettua "aivan liikaa", kun lähes "koko normaali nuoruus" meni "hukkaan" yksinäisyydessä. Kyllähän se harmittaa katsoa, kun moni "normaali" nainen pääsee niin paljon "helpommalla" kuin minä.
Todellavaikeeta Anonyymi00089 kirjoitti:
Er ollenkaan pahoittanut mieltäni. Erittäin asiallinen kommentti.
Kuten jo tuossa aloituksessa totesin, kun pitää osata saman aikaisesti niin montaa asiaa. Puhuit torjunnasta. Mä luulen, että sinun naisena on varmasti helppo ymmärtää, kuinka naisella on helposti parisuhdemarkkinoilla "etumatkaa". Uskon, että sinuakin on moni mies yrittänyt, kun olet käynyt baareissa ehkä joskus aikoinaan.
Otin tuohon aloitukseen muutamia videoita tuosta Elli Berlinistä. Siinä yhdessä videossa kertoo treeneistään. Kertoo, että sai koulussa aina parhaat arvosanat urheilusta. Katsoppas sitä ensimmäistä videota siinä aloituksessa, tuossa lisää.
Mä muistaisin, että sinä joskus otit johonkin salitreenaamista käsittelevään aloitukseen kantaa. Itsekin siis treenaat ahkerasti? Kuinka tuttuja miesten alemmuuskompleksit naisten salitreenaamiseen?
Sä olet toki oikeassa tuosta itsetuntokysymyksestä. Ongelma vaan, että miten sitä sitten kehittäis.
Hyvin myös oivalsit tämän, että vaikea käsitellä torjuntaa. Sitä tosiaan on tullut koettua "aivan liikaa", kun lähes "koko normaali nuoruus" meni "hukkaan" yksinäisyydessä. Kyllähän se harmittaa katsoa, kun moni "normaali" nainen pääsee niin paljon "helpommalla" kuin minä.
TodellavaikeetaMinulle miesten alemmuuskompleksit eivät ole tuttuja. En ole koskaan keskittynyt pohtimaan aisaa. Ei ole ollut ajankohtaista.
Kun käyn salilla kuntoilemassa, en keskity muihin, vaan omaan tekemiseen. Siellä tyhjenee pää ja virkistyy koko keho. Saliaika on minua itseäni varten. Voisin luonnehtia sitä vaikka terapeuttiseksi liikunnaksi. Poistuessa mieli ja kroppa voi hyvin, Olen tasapainossa itseni kanssa.
Itsetuntoa voi kehittää, kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Kehitän itseäni ja kuorin itsestäni parhaan mahdollisen version. Kaikki lähtee itsestä.
Ole hyvä itsellesi.
Katsoin tuon videolinkin. Elli on upea, vahva ja näyttävä nainen. Hän tietää oman vahvuutensa ja käyttää sitä juuri sopivasti edistääkseen uraansa/ bändin uraa. Noin toimii ihminen, joka uskoo itseensä. Hän ei paljon puhunut tuossa videolla, mutta hänen pelkkä läsnäolonsa vaatii huomiota. Valovoimainen ja karismaattinen nainen.- Anonyymi00093
Anonyymi00074 kirjoitti:
Eli sinusta laulutaito tulee "ilmaiseksi". No ala hyvä ihminen sitten laulaa, kun se kerta on noin helppoa.
Ehdin jo useammassa kommentissa tässä keskustelussa toteamaan, kuinka varsinkin nykyaikana täytyy osata "kaikkea liikaa". Tuossa hyvä esimerkki miten oli asiat aikaisemmin. Juice Leskisen viimeinen haastattelu.
https://www.youtube.com/watch?v=1rmKEYhChSQ
Tuossakin todetaan, että eivät olleet mitään stailattuja muotipoikia. Näkyykö Juicen bändissä muutenkaan ainuttakaan lihaskimppua.
Todellavaikeeta Anonyymi00093 kirjoitti:
Ehdin jo useammassa kommentissa tässä keskustelussa toteamaan, kuinka varsinkin nykyaikana täytyy osata "kaikkea liikaa". Tuossa hyvä esimerkki miten oli asiat aikaisemmin. Juice Leskisen viimeinen haastattelu.
Tuossakin todetaan, että eivät olleet mitään stailattuja muotipoikia. Näkyykö Juicen bändissä muutenkaan ainuttakaan lihaskimppua.
TodellavaikeetaJuice keskittyi aina luovaan taiteeseen ja sanoittamiseen. Lauluissa oli sanomaa. Juicen taide nousi aina hänen omista lähtökohdistaan. Nokkelana sanaseppona hän laittoi viestinsä lyriikoihin. Hän pysyi uskollisena omalle tyylilleen.
Siellä ei ulkoisella habituksella ollut mitään arvoa. Ainoastaan taide nostettiin jalustalle.- Anonyymi00096
Anonyymi00093 kirjoitti:
TodellavaikeetaEipä Suomessa noin isossa mittakaavassa edelleenkään suomirokkarit jne. mitään stailattuja muotipoikia ole. Ihan tavallisia hieman lötsähtäneitä perunanokkia valtaosa, kaikella rakkaudella sanottuna. Stailatut ja tuotteistetut popparit ovat ihan eri sakkia, myös maailman mittakaavassa ja senhän näkee myös tuosta alun linkistäsi. Ulkonäöllisesyi ei kaksinen nainen, joka ei tuotteistettuna popparina pärjäisi lainkaan. Sen sijaan tuolla rankemman rokin puolella varmasti toimiva solisti.
- Anonyymi00098
Anonyymi00096 kirjoitti:
Eipä Suomessa noin isossa mittakaavassa edelleenkään suomirokkarit jne. mitään stailattuja muotipoikia ole. Ihan tavallisia hieman lötsähtäneitä perunanokkia valtaosa, kaikella rakkaudella sanottuna. Stailatut ja tuotteistetut popparit ovat ihan eri sakkia, myös maailman mittakaavassa ja senhän näkee myös tuosta alun linkistäsi. Ulkonäöllisesyi ei kaksinen nainen, joka ei tuotteistettuna popparina pärjäisi lainkaan. Sen sijaan tuolla rankemman rokin puolella varmasti toimiva solisti.
Onneksi eivät ole rokkarit mitään stalipoikia.
- Anonyymi00125
Anonyymi00089 kirjoitti:
Er ollenkaan pahoittanut mieltäni. Erittäin asiallinen kommentti.
TodellavaikeetaPuutun tähän, vaikkei ollut minulle:
"sinun naisena on varmasti helppo ymmärtää, kuinka naisella on helposti parisuhdemarkkinoilla "etumatkaa". Uskon, että sinuakin on moni mies yrittänyt.. "
Paitsi, ettei naisella ei ole mitään etumatkaa. Moni mieshän nimenomaan "yrittää", usein hyvin kyseenalaisin keinoin. Sitten mies saattaa ihmetellä miksi nainen "tyrmää". Tyrmäys tulee vääjäämättä, jos kohde on täysin väärin perustein valittu (kuten ulkonäkö) ja pyyntö tai mitä tahansa esitetään väärällä tavalla ja "umpimähkään" -eli ei tiedetä toisesta mitään, eikä olla puhuttu mitään, ei tunnusteltu toisen fiiliksiä. Eikä olla yhtään tilanteen tasalla, ei sen toisen osapuolen osalta, muttei tunnisteta omaakaan tilannetta.
- Sheena
Positiivisia :), suosikkikeiju:
https://www.youtube.com/watch?v=yxdU-ZsiOaI&list=RDyxdU-ZsiOaI&start_radio=1
alkuperäinen:
https://www.youtube.com/watch?v=vMCbJB4yNXo&list=RDvMCbJB4yNXo&start_radio=1Anonyymi00076 kirjoitti:
Onko Julija Savitseva tuttu?
TodellavaikeetaEi ollut, ihan kuunneltava.
Venäjäähän en ymmärrä mutta tarkemmin kun kuuntelee niin kuulostaa yllättävän hyvältä laulettuna ja aina helpottaa kun kuuntelee alkuperäistä enkuksi.
Ja hyvä on hyvä millä kielellä tahansa :)- Anonyymi00080
Ex-Lukka kirjoitti:
Ei ollut, ihan kuunneltava.
Venäjäähän en ymmärrä mutta tarkemmin kun kuuntelee niin kuulostaa yllättävän hyvältä laulettuna ja aina helpottaa kun kuuntelee alkuperäistä enkuksi.
Ja hyvä on hyvä millä kielellä tahansa :)Sulla ei muutenkaan taida olla asenneongelmaa myöskään venäläisen musiikin kuunteluun.
Todellavaikeeta Anonyymi00080 kirjoitti:
Sulla ei muutenkaan taida olla asenneongelmaa myöskään venäläisen musiikin kuunteluun.
TodellavaikeetaNo ei mua oikeastaan vaivaa asenteellinen ajattelu paljon minkään suhteen. Tämän buffaamani muusikon kohdalla on käynyt niin että hän ei ilmeisesti pysty tuomaan esiin omaa musiikkiaan syystä tai toisesta.
Joutuu sen vuoksi laulamaan covereita vaikka lahjoja olisi ilmiselvästi paljon enempään.
Elää musiikille, ei sitä kaikista tulkinnoista näe mutta joistain kyllä.- Anonyymi00092
Ex-Lukka kirjoitti:
No ei mua oikeastaan vaivaa asenteellinen ajattelu paljon minkään suhteen. Tämän buffaamani muusikon kohdalla on käynyt niin että hän ei ilmeisesti pysty tuomaan esiin omaa musiikkiaan syystä tai toisesta.
Joutuu sen vuoksi laulamaan covereita vaikka lahjoja olisi ilmiselvästi paljon enempään.
Elää musiikille, ei sitä kaikista tulkinnoista näe mutta joistain kyllä.Jos on suht kuuluisa tubettaja(laulaja), niin en usko mitään muita esteitä olevan oman musiikin esilletuomiselle, kuin että sitä ei ole. Bändi on helppo saada kasattua taakse noilla meriiteillä. Ehkä haluaa vain olla tubettajalaulaja.
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jos on suht kuuluisa tubettaja(laulaja), niin en usko mitään muita esteitä olevan oman musiikin esilletuomiselle, kuin että sitä ei ole. Bändi on helppo saada kasattua taakse noilla meriiteillä. Ehkä haluaa vain olla tubettajalaulaja.
Erään puhepätkän näin missä harmitteli ettei voinut tuoda musiikkiaan esiin, vuodet kuluivat jne, en sitten tarkistanut miksi. Vaikuttiko venäläisyys, talous vai mikä, en tiedä.
Mainitsi myös ettei halunnut tulla muistetuksi pelkkänä cover laulajana.
Pärjännee tosiaan tube tuloillaankin- Anonyymi00099
Ex-Lukka kirjoitti:
No ei mua oikeastaan vaivaa asenteellinen ajattelu paljon minkään suhteen. Tämän buffaamani muusikon kohdalla on käynyt niin että hän ei ilmeisesti pysty tuomaan esiin omaa musiikkiaan syystä tai toisesta.
Elää musiikille, ei sitä kaikista tulkinnoista näe mutta joistain kyllä.Tuo on mun mielestä erittäin järkevää ajattelua. Vaikka maiden välillä olisi konflikti, ei tämä sitä tarkoita, etteikö maissa, jotka ovat konfliktissa, tehtäisi myös muutakin. Kuuntelen venäläisiä ja ukrainalaisiakin bändejä. Venäjää on tullut opeteltua, vaikka en hyvin osaakaan, kuten en muitakaan vieraita kieliä. Ukrainan kielen ymmärtämisessä auttaa, jos on opetellut venäjää. Venäjällä on myös menestyneitä ukrainalaisia laulajia, kuten esimerkiksi Mari Kraimbery. Ei ole metallimusiikin laulaja, mutta hyviä kappaleita löytyy. Laulaa venäjän kielellä.
Muutenkin paljon virkistävämpää katsoa muutakin kuin vain sotauutisia. Siinä esimerkiksi Mari Kraimberyn haastattelu venäjän kielellä.
https://www.youtube.com/watch?v=n2R5vI70B5s
Ukrainan media on kritisoinut Mari Kraimberya siitä, että "ei ole vastustanut" sotaa. Nämä on hyvin hankalia kysymyksiä, kun hänellä on ura siellä maassa, joka "hyökkäsi" Ukrainaan.
Tuo haastattelu näyttäisi olevan siis vuoden 2022 jälkeen. Mutta on antanut haastatteluja jo ennen vuotta 2022, kuten esimerkiksi tuossa videossa pitkä haastattelu. Venäjän kielellä.
https://www.youtube.com/watch?v=NgPSzSjxqdI
Venäjän Youtube-kanavalta näyttää. Ei tuolla kanavalla ainakaan ukrainan kielisiä videoita löydy, ainakaan minä en ole löytänyt. Ukrainalaisia julkkiksia toki on saattanut esiintyä kuten nyt esimerkiksi tuo Mari Kraimbery. On muitakin ainakin ennen vuotta 2022. Tuossa esimerkiksi ukrainalainen laulaja Vera Brezhneva. Venäjän kielellä ja ennen vuotta 2022.
https://www.youtube.com/watch?v=YvpMgrJ7USA
On syytä aina tällainenkin muistaa, että Venäjältä löytyy monia ukrainalaisia julkkiksia, tosin vuoden 2022 jälkeen osaa ei ole sen jälkeen näkynyt Venäjän kanavilla esiintymässä tai antamassa haastatteluja, kuten esimerkiksi tuo Vera Brezhneva. Ukrainalaiset oli myös pitkään suurin kansanryhmä Venäjällä heti venäläisten jälkeen. Toki näiden sotien jälkeen näyttäis vähenevän.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00082
metallibändi.. mutta niin monirnkin mielestä voi olla ihan hyvä idea yrittää jotenkin vaikka niin tekkkkkoälyllä vihaisia teinityttöjäkin, ei olla tyhmiä kuin Timot.
- Anonyymi00088
Minun silmääni mitättömän näköinen, mutta se on makuasia. Ei laulanut pätkässäsi ja se on laulajalle ainoa oleellinen asia. Ulkonäöltään meh, toivottavasti osaa edes laulaa.
- Anonyymi00102
Tuossa vähän lisää. Minuun ainakin kolahtaa, mutta tosiaan makuasioita.
https://www.instagram.com/reel/DObPAGOiFfO/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Todellavaikeeta - Anonyymi00105
Anonyymi00102 kirjoitti:
Tuossa vähän lisää. Minuun ainakin kolahtaa, mutta tosiaan makuasioita.
https://www.instagram.com/reel/DObPAGOiFfO/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
TodellavaikeetaEdelleen yhtä mitäänsanomaton minun silmääni. Sanoisin, että hän on melko marginaalisrn miesjoukon makuun. Vaan hänen hommansa tosiaan on laulaa, ei olla missi.
- Anonyymi00107
Anonyymi00105 kirjoitti:
Edelleen yhtä mitäänsanomaton minun silmääni. Sanoisin, että hän on melko marginaalisrn miesjoukon makuun. Vaan hänen hommansa tosiaan on laulaa, ei olla missi.
Voihan laulaja siitä huolimatta olla erittäin seksikäs, vaikka ei olisikaan "missi". Sehän tässä se haaste onkin, kun katson esimerkiksi tuotakin videota, jonka otin tuohon aloitukseen.
Minun olisi äärimmäisen hankalaa olla esimerkiksi samassa videossa. Näyttäähän tuo laulaja isommalta kuin tuo mies.
Tuossa tuo toinen video, jonka otin myös aloitukseen, jossa kertoo treenaamisestaan.
Jo koulun aikaan sai urheilussa parhaita arvosanoja.
Juuri tämä, jos itse olisin bändissä naisen kanssa, jolla on monia taitoja ja myös fyysistä suorituskykyä, on lisäksi seksikäs, tämähän se vasta haaste olisikin, kun minä nyt en ole koskaan ollut hyvä urheilussa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00109
Anonyymi00107 kirjoitti:
Voihan laulaja siitä huolimatta olla erittäin seksikäs, vaikka ei olisikaan "missi". Sehän tässä se haaste onkin, kun katson esimerkiksi tuotakin videota, jonka otin tuohon aloitukseen.
Minun olisi äärimmäisen hankalaa olla esimerkiksi samassa videossa. Näyttäähän tuo laulaja isommalta kuin tuo mies.
Tuossa tuo toinen video, jonka otin myös aloitukseen, jossa kertoo treenaamisestaan.
Juuri tämä, jos itse olisin bändissä naisen kanssa, jolla on monia taitoja ja myös fyysistä suorituskykyä, on lisäksi seksikäs, tämähän se vasta haaste olisikin, kun minä nyt en ole koskaan ollut hyvä urheilussa.
TodellavaikeetaTarkennan vielä: minun olisi siis helpompi olla samassa videossa tuon laulajan kanssa, jos minä en pitäisi häntä seksikkäänä. Mä kestäisin silloin paremmin senkin, vaikka olisin naiselle "alakynnessä", jos nainen ei ole mun mielestä seksikäs.
Todellavaikeeta - Anonyymi00114
Anonyymi00109 kirjoitti:
Tarkennan vielä: minun olisi siis helpompi olla samassa videossa tuon laulajan kanssa, jos minä en pitäisi häntä seksikkäänä. Mä kestäisin silloin paremmin senkin, vaikka olisin naiselle "alakynnessä", jos nainen ei ole mun mielestä seksikäs.
TodellavaikeetaSullekin tämä australialainen naiskitaristi.
https://www.youtube.com/watch?v=SI9VFERKLdU&list=RDSI9VFERKLdU&start_radio=1
Tämä enemmän sun makuun?
Todellavaikeeta - Anonyymi00115
Anonyymi00107 kirjoitti:
TodellavaikeetaTuo nyt ei ole. Kuten todettua, niin varmasti varsin marginaalisen miesjoukon makuun oleva nainen. En nyt lähde sen enempää ruotimaan, mutta varsin outo valinta valituksen aiheeksi tuo nainen. Sanonpahan vain sen, että sulla on kyllä hiton heikko itsetunto, jos jopa tuollainen laulaja aiheuttaa risomista.
- Anonyymi00118
Anonyymi00114 kirjoitti:
Sullekin tämä australialainen naiskitaristi.
Tämä enemmän sun makuun?
TodellavaikeetaNo eipä kyllä kolahda tuokaan perukkeineen.
- Anonyymi00095
kuin joku urheilulaji yrittää auttaa vihaisia teinityttöjäkin.
- Anonyymi00097
tuonkin sanonnan keon sitten joillekin iävän ytöille ertä teidän auttaminen on kui jou urheilulaji..
sitten huvittaa heitä entistäkin enemmmän - Anonyymi00103
Miksi heviä pitää laulaa kuin atraimella piinattuna takaapäin.
Vilma Ei mitään. Maailmalta löytyy paljon esimerkkejä toimivasta kokoonpanosta. Monestihan ääripäät toimivat hyvin yhdessä.
- Anonyymi00108
Niin siis tuollainen pitkä ja voimakkaan näköinen nainen laulajana miesten keskellä.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00106
Herättää sen ajatuksen, että metallibändissä on naislaulaja.
Ensin arvioin, pidänkö melodiasta ja lyriikoista. Sitten arvioin bändin solistin lahjakkuuden laulajana ja sitten arvioin bändin soittajien kykyjä ja lopuksi kokonaisuutena näitä.
Ulkonäkö onhan se esillä, mutta jos kaikki muu toimii, ulkonäkö tulee viimeisenä mieleen.
-Thinksy - Anonyymi00110
Zetor-uija jou Vappu Pimeä traktorin kanssa.
- Anonyymi00112
Entäs jos metallibändi koostuu kauniista naisista? Japanissa niitä riittää. Lovebites, Hagane, Hanabie, Nemophila, Bridear ja vaikka Mary's Blood noin aluksi. On se upeaa katsottavaa kun kaunottaret soittavat laadukasta metallia!
Jmetalfani- Anonyymi00113
Tuo on mielenkiintoinen ilmiö. Japanissa kun tasa-arvo ei ole "korkeimmasta" päästä. Naiset kuitenkin esittelevät taitoja.
Niin joku täällä ehti todeta, että tuo Elli Berlin ei ole ehkä "perinteisimmällä tavalla" kaunis nainen, vaikka minuun toki kolahtaa. Olisikohan tämä australialainen naiskitaristi vähän sellainen "perinteisemmällä tavalla" näyttävän näköinen nainen, joka myös vetää hyvin tuota kitaraakin.
Tosin tämä ei nyt ole aivan metallimusaa.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00117
miksi poliisi ei saa ikinä pillua?
mutta niin ei kuaan le kutsunut mininua paqikalla klan.. ei vaan ihan its ajaella auttaa masentuneitra tyttöjäkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459