Mikä myy, mikä ei?

Anonyymi-ap

Rupesin vaan miättiin, että jos pitäis puusta teherä niin mikä näistä ny si parhaiten myis?:

Linnunpönttö
Pskahuusi
Komposti
Postilaatikoteline
Kaivokoppi
Koirankoppi
Roska-astiakoppi
Liiteri
Sauna
Huvimaja
Vai joku muu?

Ehrootuksia? Rupian tekemään kun vaan tiätäs mitä!

28

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jos myyntiin meinaat, niin luulen maitorattaiden päällirakenteena sauna ja ulkovessa -yhdistelmä menisi hyvin kaupaksi.
      Täyttävät ihmisen perustarpeet.

• Anonyymi00002
      UUSI

Koirankopin myy helposti. Ei niitä kaikki osaa tehdä ja moni hankkii lemmikkejä, vaikkei tiedä mitä niille pitää hankkia. Koirankoppi lähtee mukaan peräkärryillä. Ikävä tietysti sen entisen asukin puolesta...

• UUSI

Rattaiden päällä oleva sauna, jossa olisi sellainen paljun paikka ulkona. Jos ei menis kaupaksi, niin voisi aina vuokrata sitä. :)

• Anonyymi00005
        UUSI

Voipi olla silleen jotta noita saunoja nyt on joka paikassa. Eiköhän ensi kesänäkin saada taas ihmetella kuinka pojat ovat rakentaneet jälleen sellaisen lauttasaunan jolla seilaavat Saimaan vesistöissä tai ainakin Porvoonjoessa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voipi olla silleen jotta noita saunoja nyt on joka paikassa. Eiköhän ensi kesänäkin saada taas ihmetella kuinka pojat ovat rakentaneet jälleen sellaisen lauttasaunan jolla seilaavat Saimaan vesistöissä tai ainakin Porvoonjoessa.

Porvoon jokeen kannata mitään viedä. Tulee vaan paskaseks😁

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Porvoon jokeen kannata mitään viedä. Tulee vaan paskaseks😁

Jaa ... se Porvoonjokiko siinä paskoontuu vaiko lauttasauna vaiko saunojat ( gihhihh )

• Anonyymi00004
      UUSI

Naiset ostais puisia teko dildoja ja älä pyydä kallista hintaa niin ostavat niitä paljon eli rahaa tulee ja kun tulevat verstaallesi tilaamaan uusia niin ehdottavat sinulle et voit sinäkin saada oi hyvän tekijä eli saat rahaa ja pimppii naisilta ja he saavat puisia erikokoisia leikki kaluja

• Anonyymi00009
        UUSI

Liikkuuko sun pienessä hepin päässä mitään muuta ? muita aivojahan sulla ei varmaan olekkaan. Pelkkä pillupää olet

• Anonyymi00007
      UUSI

Miksi jotkut laittavat kaikenlaisia pieniä koriste-esineitäkin asuntoon, minä en laittaisi, ei tee kodista kauniimpaa mielestäni.

Mutta en siltikään tuomitse jos haluaa laittaa jos hauskoja omasta mielestään.

• Anonyymi00010
      UUSI

Mjoo

Linnunpönttö kuulostaa hyvältä. Strömsössä rakenneltiin tällainen loota, mutta sekosin monimutkaisissa ohjeissa jo alkumetreillä.

(naurua)

• Anonyymi00011
        UUSI

Lisäisin tuohon listaan vielä maitolaiturin.

Jumaliste sellainen olisi käheä ja monikäyttöinen landella.

Ja hieno.

(hirn)

• Anonyymi00012
        UUSI

Minun piti aikoinaan kansakouluaikana rakentaa samanlainen lintupöntö kuin millaisen Uuno Turhapuro teki. Kolmentuntia oli aikaa ja sain ainoastaan laudan haetuksi varastosta ja loppuaika meni paskan puhumiseen luokkakavereiden kanssa. Ilmankos minusta tulikin hyväpalkkainen porvari.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minun piti aikoinaan kansakouluaikana rakentaa samanlainen lintupöntö kuin millaisen Uuno Turhapuro teki. Kolmentuntia oli aikaa ja sain ainoastaan laudan haetuksi varastosta ja loppuaika meni paskan puhumiseen luokkakavereiden kanssa. Ilmankos minusta tulikin hyväpalkkainen porvari.

Mjoo

En tiedä Uunon pöntöstä mitään, mutta sen voin sanoa että tällaisen pömpelin rakentamisessa on monta mutkaa edessä, joita ei voi oikoa.

Ensinnäkin tulisi tietää kuka sinne menee asumaan ja valita pönttö reiän koon mukaan.

Inhoan oravia, mutta paskanpuhuminen sujuu kuin luonnostaan.

(hihitystä)

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Lisäisin tuohon listaan vielä maitolaiturin.

Jumaliste sellainen olisi käheä ja monikäyttöinen landella.

Ja hieno.

(hirn)

II lisäys

On olemassa eräs haave, jota joutohetkinäni toisinaan mietin.

Tämä idea on hyvin vanha, mutta nykyaikana vailla mitään järkevää käyttötarkoitusta.

Variksenpelätin

Koska satun llemaan varsin taitava somistelija, niin voisin ottaa tällaisen tilauksen itseltäni vastaan.

Mutta jos näin tekisin, niin saisin kylähullun maineen ja kaupussa minua osoiteltaisiin sormella ja kuiskittaisiin hyllyjen väleissä piilossa ties mitä.

Riskialtis projekti.

Mutta mikä tässä olisi se minua eniten kiinnostava seikka, niin se olisi lopputulos.

Ei mitään perinteistä tai variksille tuttua, sillä minulla ei ole varisten kanssa mitään skismaa.

Toisinaan jopa näen sen jo valmiina, minkä sain aikaan. Eli visioni saattaisi jopa toimia.

(reps)

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

II lisäys

Tämä idea on hyvin vanha, mutta nykyaikana vailla mitään järkevää käyttötarkoitusta.

Variksenpelätin

Koska satun llemaan varsin taitava somistelija, niin voisin ottaa tällaisen tilauksen itseltäni vastaan.

Mutta jos näin tekisin, niin saisin kylähullun maineen ja kaupussa minua osoiteltaisiin sormella ja kuiskittaisiin hyllyjen väleissä piilossa ties mitä.

Riskialtis projekti.

Mutta mikä tässä olisi se minua eniten kiinnostava seikka, niin se olisi lopputulos.

Ei mitään perinteistä tai variksille tuttua, sillä minulla ei ole varisten kanssa mitään skismaa.

Toisinaan jopa näen sen jo valmiina, minkä sain aikaan. Eli visioni saattaisi jopa toimia.

(reps)

Ei variksenpelätintä ole olemassakaan ! Jos varikset sellaisen näkevät niin alkavat räkättäen nauramaan mokomaa ihmisretkun kuvaketta. Variksenpelättimet ovat jotakin Pulttibois -huumoria variksien mielestä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

II lisäys

Variksenpelätin

Riskialtis projekti.

(reps)

Historiaa

Jos joku on joskus nähnyt jossain variksenpelättimen, niin voin suoralta kädeltä sanoa että se on ollut laaduton ja tyylitajuton kyhäelmä keppejä ja vanhoja vaatteita. Huonoimmilla tekeleilä on ollut varmaan jokin hattu päässä.

Ei

Minun versioni on aiwan jotain muuta.

(naurua)

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei variksenpelätintä ole olemassakaan ! Jos varikset sellaisen näkevät niin alkavat räkättäen nauramaan mokomaa ihmisretkun kuvaketta. Variksenpelättimet ovat jotakin Pulttibois -huumoria variksien mielestä.

Olen täysin samaa mieltä.

(naurua)

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Historiaa

Jos joku on joskus nähnyt jossain variksenpelättimen, niin voin suoralta kädeltä sanoa että se on ollut laaduton ja tyylitajuton kyhäelmä keppejä ja vanhoja vaatteita. Huonoimmilla tekeleilä on ollut varmaan jokin hattu päässä.

Ei

(naurua)

Eikös joku ite-taitelija ole jollekkin pellolle kyhännyt variksenpeläteistä sellaisen hiljaisen kansan tai jonkun sen sellaisen taideprojektin ?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Historiaa

Ei

(naurua)

Pidän tuulettomista päivistä yhtä paljon kuin kylmästä kaurapuurosta.

Tuuli saa variksenpelättimeni eloon.

Tuuli tarttuu sen pitkiin liepeisiin ja viskoo sen hiukset hajalle. Ja se osaa kääntyä mustanpuhuvana hirviönä paraatipaikallaan.

(Hieman teknisiä haasteita, mutta eiköhän noista selvitä.)

(hihitystä)

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikös joku ite-taitelija ole jollekkin pellolle kyhännyt variksenpeläteistä sellaisen hiljaisen kansan tai jonkun sen sellaisen taideprojektin ?

On joo.

Se on jokin ”patsaspuisto” jossain valtatie 6. varrella (Parikkala tms).

(hihi)

• Anonyymi00018
      UUSI

Tee nettisivut ja mainosta paikallisesti. Jos talous vaan antaa myöten, tee mahdollisimman paljon valmista näytille. Vielä kun keksit jonkun omintakeisen idean töihisi.

Peräkärryyn mahtuminen varmasti plussaa ja voi kehitellä osista koottavaa isompaakin rakennelmaa.

Linnunpöntön täytyy sitten olla jo todella erikoinen, sillä niitä helppoja perusmalleja tekevät "kaikki".

xLiner

• Anonyymi00023
        UUSI

Erikoisuus

Linnunpönttöön voisi asentaa sellaisen ”OPEN” valokyltin.

Se olisi erikoista.

(reps)

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Erikoisuus

Linnunpönttöön voisi asentaa sellaisen ”OPEN” valokyltin.

Se olisi erikoista.

(reps)

Ollaanpa varovaisia ettei lipsahda tehomaksun puolelle noi sähköjuhlat. Mutku linnunpönttö...

xLiner

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ollaanpa varovaisia ettei lipsahda tehomaksun puolelle noi sähköjuhlat. Mutku linnunpönttö...

xLiner

Mjoo

Totta puhut.

Ehkä jokin aurinkopaneelihomma?

(hirn)

• Anonyymi00026
      UUSI

kuk ka pyl väs . Pakko tavuttaa muuten poistuu

(sananvapaus?)

• UUSI

No linnunpönttö. Kaikille muille on rajallinen tilaus mutta linnunpönttöjä mahtuu aina maailmaan lisää. Markkinointi on se haaste.

• UUSI

Pihasaunoilla ja pienillä autotalleilla on nyt kovasti kysyntää.
      Johtuu muuttuneesta rakennuslaista.

• Anonyymi00027
      UUSI

Puinen 'mankeli'.
      Käytössä ollut joskus kenties sata vuotta sitten.
      Toimii ilman sähköä.
      Voi mankeloida vaikka keittiön pöydällä (murut pois).
      Vilma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      182
      5077
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3646
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      50
      2665
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      19
      2388
    5. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2306
    6. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      103
      2243
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2097
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      74
      2091
    9. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2049
    10. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1576
    Aihe