Hei! mitä kuuluu? Minä olen leski, rakas vaimoni kuoli 4 vuotta sitten diapeteksen aiheuttamiin sairauksiin, alkaa on kulutut joten voin ajatella jo uutta suhdetta. Sexi ei ole täkein asia elämässä vaan rakkaus joka voitta niin myötä kuin vastoin käymisetkin, etsin joko kesksutelu ysävää tai vakka tositarkoituksin, en ole pitkä en komee vaan jotain siltä väväliltä. Vähän itsekeuskeua väiin, kuntoilen paljon juoksua, kävelyä sekä puntti teernejä. Harrastan myös luonto kuvausta. Olen täysin raitis, tosin sinulta en sitä edllytä, kunhan etlikaa ota kaljaa. Olen 73 vuotias jos ei sinua ikä haittaa, ikä ei tosdellakaan ole minulle pääasia elämässä. Ihana jos vasttaat minulle tuntematon ustäväni.
Luetuimmat keskustelut
- 1002663
- 70949
- 62939
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,269809Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l133762- 57706
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72641- 39622
- 46615
- 63587