Olisi hiekanvärisenä oikein passelin näköinen ja minua kiehtoisi ostaa eka automaattinen kello. Budjetin ylärajoilla 440e mutta netistä sais halvemmalla. tosin sit täytyisi erikseen mennä kuitekin kelloliikkeeseen lyhennyttämään ranneke joten vähemmällä vaivalla selviän kun tuen kivijalka liikettä ja ostan sieltä kellon vähän kalliimmalla.
Tämä on aika hyviä arvosteluja saanut kelloharrastajien piireissä mitä olen videoita kellosta katsonut. Ja löytyisi myös hiekan värisenä, joka miellyttää omaa silmää eniten.
Käyntivara 40 tuntia mutta sillä ei käytännössä ole merkitystä koska olen ostamassa käyttökelloksi (aamulla ranteeseen, illalla pois) joten kello ei kyllä kerkiä minun käytössä sammua mitenkään.
Tissotin PRX Powermatickissa on samaa muotokieltä mutta en oikein pidä PRX kelloista. En näe niissä sitä kauneutta joita moni hehkuttaa. Sellaiseen ei ole kyllä varaakaan ilman säästämistä. Siinä olis 80 tunnin käyntivara mutta kuten sanoin, kello ei miellytä omaa silmää ja se on riittävä syy jättää kello ostamatta
siinä erään arvio kellosta:
https://www.youtube.com/watch?v=f8GA8Lt9Xvk
Harkinnassa eka budjetti automaatti Citizen Tsuyosa
Anonyymi-ap
1
126
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
No mikä tuossa on enää epäselvää? Menet paikalliseen Citizeniä myyvään liikkeeseen ja ostat pois, siellä säädetään ranneke ja ei kun iloisen ulos liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501188Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477