Deittipalvelut

Anonyymi-ap

Naiset. Keskustelutaitoinen mies ei = mies pitää kokoajan yllä keskustelua. Kyllä teidän tarvitsee itsekin tehdä aloitteita. Poistoon menee heti useamman päivän hiljaisuuden jälkeen mutta olette outoja jos teen profiilin uudestaan haluatte takaisin miksi? Koska edelleenkään te ette keskustele.

6

183

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naiset keskustelutaitoisia miesmalleille.

• Anonyymi00002

Et siis kuulu kolmen koplaan eli miesmalleihin, jännämiehiin tai rikkaisiin.

• Anonyymi00004

En enkä myöskään halua muuttua yhdeksinkään noista. Ehkä rikkaaksi mutta siltikään en haluaisi naista joka on rahojen takia yhdessä.

• Anonyymi00003

Veikkaan ettei useimmat edes muista kenen kanssa ovat olleet kanssakäymisissä, aina valitaan vain uusi kiertokulkuun itsetuntoa hivelemään

• Anonyymi00005

Aika moni nainen on täysin avuton keskustelussa ja sitten on näitä jotka ei vaivaudu profiiliin laittaamaan mitään ja kaikki vastuu yritetään sysätä miehelle voi lukea että laita viesti ota selvää tms. Itse en laita kenellekkään viestiä ennenkuin match on saatu. Se jälkeen laitan ensimmäisen toisen ja ehkä vielä kolmannen ja neljännenkin jos vastauksia tulee mutta jos sen jälkeen nainen ei osoita millään tavalla että haluaisi pitää yllä keskustelua ja tutustumista tai ei tee yhtään aloitetta mihinkään hiljenen ja jos se jatkuu tarpeeksi monta päivää poistan naisen koska koen että olen yksin. Silti nämä samat naiset tykkää uudestaan ja uudestaan jos teen uuden profiilin ja jos keskustelemme se menee juuri prikulleen samalla tavalla. En tajua mitä näiden naisten päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. KUKAAN ei halua suhdetta jossa he yksin ylläpitää sitä ja vetää toista perässään.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aika moni nainen on täysin avuton keskustelussa ja sitten on näitä jotka ei vaivaudu profiiliin laittaamaan mitään ja kaikki vastuu yritetään sysätä miehelle voi lukea että laita viesti ota selvää tms. Itse en laita kenellekkään viestiä ennenkuin match on saatu. Se jälkeen laitan ensimmäisen toisen ja ehkä vielä kolmannen ja neljännenkin jos vastauksia tulee mutta jos sen jälkeen nainen ei osoita millään tavalla että haluaisi pitää yllä keskustelua ja tutustumista tai ei tee yhtään aloitetta mihinkään hiljenen ja jos se jatkuu tarpeeksi monta päivää poistan naisen koska koen että olen yksin. Silti nämä samat naiset tykkää uudestaan ja uudestaan jos teen uuden profiilin ja jos keskustelemme se menee juuri prikulleen samalla tavalla. En tajua mitä näiden naisten päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. KUKAAN ei halua suhdetta jossa he yksin ylläpitää sitä ja vetää toista perässään.

Siellä on myös profiileja joka on kuin työntekijän etsimistä. En todellakaan ole menossa rengiksi jollekkin naiselle tekemään hänen töitään pillupalkalla. Saan sitä pillua ilmaiseksikin ja hyvää ja jos taas haen suhdetta niin työntekijän haku profiili on erittäin huono.
        Osalla ei ole omaa kuvaa on joku eläimen tai maiseman kuva tai on lapsuuskuva tai kaukaa otettu ettei saa selvää onko lintu vai kala. Sitten on feikkiprofiileita. Pelkän pääkuvan ottajasta tietää heti että on läski eli ei hoida itseään eli ei kiitos. Osalla on valtava määrä vaatimuksia jotka ei ole millään tavalla realistisella tasolla varsinkin kun katsoo millainen hän itse on. Mielestäni ei ole realistista hakea sellaista ihmistä joiden ominaisuutta ei itse täytä tai voi mutta se on turhaa. Läskimakkara ei tietenkään halua kohdata sitä tosiasiaa että lenkillä pitäisi käydä enkä tarkoita jääkaapin lenkillä vaan hän kertoo profiilissaan että ei halua läskifoobikkoa eli se heidän oma ongelmansa ulkoistetaan muiden syyksi. Itsekkin olen urheileva mies joka yrittää syödä oikein ja elää terveellisesti niin en todellakaan ota rasva/suola/sokeri narkomaania nurkkiin makoilemaan ja syömään pullia ja valittamaan kuinka raskasta kaikki on.
        Jotkut naiset ilmoittaa olevansa hankalia tapauksia ihan kuin sille asialle ei voisi tehdä jotain mutta koska eivät halua painan rastia samantien en jaksa mitään ongelmatapauksia sekoilijoita juoppoja lutkia tms. Yliegoistinen on myös rasittava ja heti jos lukee puolesta tai vastaan poliittisesta puolueista rokotteista yms tulee rasti ruutuun.

Olen urheilullinen nuorekas älykäs omilla toimeentuleva mies ja minulle kelpaa vain samaa sarjaa oleva nainen. Ei kelpaa kitteeltä tai mistään muualtakaan nainen joka näyttä mummolta 30 vuotiaana tai on syönyt itsensä pullaksi tai joku oikeasti vuosikymmeniä minua vanhempi merja vaikka olisi miten solakat sääret tahansa. Haluan elää en viettää vanhusten elämää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4966
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      77
      2667
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2602
    4. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1990
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1723
    6. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      47
      1710
    7. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      42
      1655
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      22
      1646
    9. Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa

Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden
      Tv-sarjat
      17
      1641
    10. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      7
      1631
    Aihe