Kuinka pitkälle pötkii

Anonyymi-ap

No minä tässä moi!

En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun on ollut noita menoja. Vaan nytpä tähän tupsahdin, sillä olen lähdössä ulos reippailemaan. Ja ennen kuin ehdin ulos asti, niin kysyisinkin seuraavaa:

Kuinka pitkälle pötkii, jos tekee itselleen aamiaiseksi kaksi voileipää (rustico/carpaccio/parmigiano reggiano + neitsytöljy & tuoretta basilikaa näön vuoksi päälle)?

Niin että jaksaako kotiin asti kahdella?

(hihitystä)

14

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja kuppi kahvia!

Mustaa.

(hirn)

• Anonyymi00002
        UUSI

Terve

Palstatilan liikunnallisena erikoisasiantuntijana voi kertoa sinulle, nimetön, että juuri nautittu aamiainen ei ehdi mukaan tulevaan suoritukseesi.

Voit jättää leipäsi vaikka minulle ja kirmata radalle ilman niitä. Ei mitään ongelmaa.

Ja jos hyytyy matkalle, voi aina tilata taksin. Ja samalla vaikka pitsan.

Hauskaa urheilupäivää sinulle, nimetön.

(naurua)

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Terve

Palstatilan liikunnallisena erikoisasiantuntijana voi kertoa sinulle, nimetön, että juuri nautittu aamiainen ei ehdi mukaan tulevaan suoritukseesi.

Voit jättää leipäsi vaikka minulle ja kirmata radalle ilman niitä. Ei mitään ongelmaa.

Ja jos hyytyy matkalle, voi aina tilata taksin. Ja samalla vaikka pitsan.

Hauskaa urheilupäivää sinulle, nimetön.

(naurua)

Ahaa

Tuo olikn hyvä huomio/neuvo.

Onhan sitä kevyempi olo jos ei vedä itseään täyteen tällaisella jättimäisellä ruoka-annoksella.

Otan sanoistasi mummon ja juon vain tuoremehua lasillisen.

Jätän nämä leivät sinulle kiitokseksi viisaista vinkeistäsi.

Kivaa loppupäivää.

(hirn)

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ahaa

Tuo olikn hyvä huomio/neuvo.

Onhan sitä kevyempi olo jos ei vedä itseään täyteen tällaisella jättimäisellä ruoka-annoksella.

Otan sanoistasi mummon ja juon vain tuoremehua lasillisen.

Jätän nämä leivät sinulle kiitokseksi viisaista vinkeistäsi.

Kivaa loppupäivää.

(hirn)

Kiitos

Olenhan sentään liikuntatieteiden maisteri, joten voit jättää sen kahvikupinkin siihen.

Muista piikkarit!

Pirun liukasta.

(reps)

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kiitos

Olenhan sentään liikuntatieteiden maisteri, joten voit jättää sen kahvikupinkin siihen.

Muista piikkarit!

Pirun liukasta.

(reps)

Säärystimet

On se kyllä hyvä kun on tällainen keskustelutila, jossa tapaa oman alansa asiantuntijoita. Minä en kyllä osaa mitään.

Pitäisiköhän nilkkojen suojaksi vetää jotain. Mutta mitä.

Pitäisikö minun kysäistä sitä erityisasiantuntijoilta keskustelutilassa. Siellä varmaan neuvottaisiin.

Ei mutta mitkäs ne nuo ovat!

Kappas vaan! En minä ihan tumpelo lle.

(naurua)

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Säärystimet

On se kyllä hyvä kun on tällainen keskustelutila, jossa tapaa oman alansa asiantuntijoita. Minä en kyllä osaa mitään.

Pitäisiköhän nilkkojen suojaksi vetää jotain. Mutta mitä.

Pitäisikö minun kysäistä sitä erityisasiantuntijoilta keskustelutilassa. Siellä varmaan neuvottaisiin.

Ei mutta mitkäs ne nuo ovat!

Kappas vaan! En minä ihan tumpelo lle.

(naurua)

Huh huh

Aloitinkohan liian lujaa, kun alkaa vauhti hiipua.

Onhan kamala mäki. Ihan tahallaan ovat sen tähän tuoneet. Ihme ketkuja. Mihinkään ei voi enää luottaa. Ranteita paleltaa, mutta muuten on hiki.

Aivan kamalaa.

Taidan pyörtyä. On pidettävä tuosta pylväästä kiinni. Missä minun syke-kännykkäni on.

Herranjumala!

175 ja seison paikallani.

Minun on otettava yhteys asiantuntijoihin. Silmissä hämärtää.

(hirn)

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Huh huh

Aloitinkohan liian lujaa, kun alkaa vauhti hiipua.

Onhan kamala mäki. Ihan tahallaan ovat sen tähän tuoneet. Ihme ketkuja. Mihinkään ei voi enää luottaa. Ranteita paleltaa, mutta muuten on hiki.

Aivan kamalaa.

Taidan pyörtyä. On pidettävä tuosta pylväästä kiinni. Missä minun syke-kännykkäni on.

Herranjumala!

175 ja seison paikallani.

Minun on otettava yhteys asiantuntijoihin. Silmissä hämärtää.

(hirn)

Ambulanssi

- No mikäs se siinä pötköttää?

- Höyrystä päätellen ei ole hypotermian vaaraa.

- KUINKAS TEILLÄ MENEE?

- EHKÄ ME OTETAAN TEIDÄT TOHON AUTOON.

- Älkää huutako. En minä kuuro ole.

- Soitettiin että joku makaa pururadalla.

- Turhaan soittelevat. Tämä on keskustelupalsta-asiantuntijoiden minulle räätälöimä neuvo lihasjännityksen laukaisemiseen.

- Jaaha. No mutta jos kuitenkin vähän katseltaisiin tuolla autossa. Eivät mene verovarat hukkaan.

(hihitystä)

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ambulanssi

- No mikäs se siinä pötköttää?

- Höyrystä päätellen ei ole hypotermian vaaraa.

- KUINKAS TEILLÄ MENEE?

- EHKÄ ME OTETAAN TEIDÄT TOHON AUTOON.

- Älkää huutako. En minä kuuro ole.

- Soitettiin että joku makaa pururadalla.

- Turhaan soittelevat. Tämä on keskustelupalsta-asiantuntijoiden minulle räätälöimä neuvo lihasjännityksen laukaisemiseen.

- Jaaha. No mutta jos kuitenkin vähän katseltaisiin tuolla autossa. Eivät mene verovarat hukkaan.

(hihitystä)

Valentino

Kuunneltuani marmatusta ylipukeutumisesta lenkkipolulle vartin, niin muistin että aiheesta ei oltu puhuttu keskustelupalstalla lainkaan. En itse ainakaan muistanut yhtään mainintaa.

Oli luultavasti totta, että kahdeksan kerrosta vaatteita oli hieman liikaa. Ja että kootut kerrostumat olivat saattaneet edesauttaa heikotukseni kehittymistä, ja myös vaikuttaneet kanssalenkkeilijöiden sosiaaliseen omaantuntoon sen katalyyttina.

- Kummallinen tuo teidän alusasu. Siis tarkoitan että tavattoman hieno.

- Tämäkö?

- Taitaa olla kallis.

- Hinta on suhteellinen käsite. Minusta tämä on hyvin urheilullinen ja silti kaunis.

- No totta vieköön.

On kummallista se, että on täysin sama asia se että makaatko lumihangessa makkarana tai puolialastomana ambulanssissa, niin aina on joku ihmettelemässä.

Tarvitsen personal trainerin. Minun on aloitettava alusta, jotta voin sulautua joukkoon ja kadota sinne.

(hirn)

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Valentino

Kuunneltuani marmatusta ylipukeutumisesta lenkkipolulle vartin, niin muistin että aiheesta ei oltu puhuttu keskustelupalstalla lainkaan. En itse ainakaan muistanut yhtään mainintaa.

Oli luultavasti totta, että kahdeksan kerrosta vaatteita oli hieman liikaa. Ja että kootut kerrostumat olivat saattaneet edesauttaa heikotukseni kehittymistä, ja myös vaikuttaneet kanssalenkkeilijöiden sosiaaliseen omaantuntoon sen katalyyttina.

- Kummallinen tuo teidän alusasu. Siis tarkoitan että tavattoman hieno.

- Tämäkö?

- Taitaa olla kallis.

- Hinta on suhteellinen käsite. Minusta tämä on hyvin urheilullinen ja silti kaunis.

- No totta vieköön.

On kummallista se, että on täysin sama asia se että makaatko lumihangessa makkarana tai puolialastomana ambulanssissa, niin aina on joku ihmettelemässä.

Tarvitsen personal trainerin. Minun on aloitettava alusta, jotta voin sulautua joukkoon ja kadota sinne.

(hirn)

Loppuraportti

Liityin takaisin asiantuntijain monenkirjavaan joukkoon hieman ennen puoltapäivää. Oloni oli raukea. Oli myös tunteena rauhoittava se tieto, että olin suoriutunut lähes minulle mahdottomasta tehtävästä hyvin. Ei ollut keneltäkään pois mikään hölmöilyni, vaan rikas lisä maailmankokemukseen itse kullekin.

Istuin viisauden kämmenellä kuin pikkulapsi, ja minä hymyilin sekä sisään että ulos.

(hihitystä)

• Anonyymi00005
      UUSI

Kaikki karkkipaperit on laitettava roskikseen, jossa on muovipussi. Yhtään paperia ei saa jäädä lattialle.

Muussa tapauksessa ei pötkitä enää senttimetriäkään.

🦄

• Anonyymi00009
        UUSI

Niin niin, muuten joudut varmaan täyttämään eri lomakkeita vaikka ympäristölautakunnalle tms jos maa ei makaa kuten yrität marssittaa

• Anonyymi00007
      UUSI

joku noin 87-vuotiaalle vanha möhömaha voittanut nuori taiteilija-palkinnon noh hohohoh

• Anonyymi00011
      UUSI

räyhäävä vihainen pääkallon kuva emojikssa

• Anonyymi00013
      UUSI

Aloittaja, sinä se olet ihmeellinen hiippari ja hihittäjä juttuinesi. Yritän joskus ymmärtää mielenmaisemaasi huonoin tuloksin. Millainenhan olisit livenä? Ei sillä että alkaisin ottaa selvää. Kaikkea hyvää kuitenkin. jokainen mahtuu joukkoomme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      90
      6076
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      53
      4461
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4202
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3799
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      7
      3543
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      104
      2642
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2513
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2439
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      49
      2158
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      7
      1505
    Aihe