No minä tässä moi!
En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun on ollut noita menoja. Vaan nytpä tähän tupsahdin, sillä olen lähdössä ulos reippailemaan. Ja ennen kuin ehdin ulos asti, niin kysyisinkin seuraavaa:
Kuinka pitkälle pötkii, jos tekee itselleen aamiaiseksi kaksi voileipää (rustico/carpaccio/parmigiano reggiano + neitsytöljy & tuoretta basilikaa näön vuoksi päälle)?
Niin että jaksaako kotiin asti kahdella?
(hihitystä)
Kuinka pitkälle pötkii
14
139
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja kuppi kahvia!
Mustaa.
(hirn)- Anonyymi00002UUSI
Terve
Palstatilan liikunnallisena erikoisasiantuntijana voi kertoa sinulle, nimetön, että juuri nautittu aamiainen ei ehdi mukaan tulevaan suoritukseesi.
Voit jättää leipäsi vaikka minulle ja kirmata radalle ilman niitä. Ei mitään ongelmaa.
Ja jos hyytyy matkalle, voi aina tilata taksin. Ja samalla vaikka pitsan.
Hauskaa urheilupäivää sinulle, nimetön.
(naurua) - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Terve
Palstatilan liikunnallisena erikoisasiantuntijana voi kertoa sinulle, nimetön, että juuri nautittu aamiainen ei ehdi mukaan tulevaan suoritukseesi.
Voit jättää leipäsi vaikka minulle ja kirmata radalle ilman niitä. Ei mitään ongelmaa.
Ja jos hyytyy matkalle, voi aina tilata taksin. Ja samalla vaikka pitsan.
Hauskaa urheilupäivää sinulle, nimetön.
(naurua)Ahaa
Tuo olikn hyvä huomio/neuvo.
Onhan sitä kevyempi olo jos ei vedä itseään täyteen tällaisella jättimäisellä ruoka-annoksella.
Otan sanoistasi mummon ja juon vain tuoremehua lasillisen.
Jätän nämä leivät sinulle kiitokseksi viisaista vinkeistäsi.
Kivaa loppupäivää.
(hirn) - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ahaa
Tuo olikn hyvä huomio/neuvo.
Onhan sitä kevyempi olo jos ei vedä itseään täyteen tällaisella jättimäisellä ruoka-annoksella.
Otan sanoistasi mummon ja juon vain tuoremehua lasillisen.
Jätän nämä leivät sinulle kiitokseksi viisaista vinkeistäsi.
Kivaa loppupäivää.
(hirn)Kiitos
Olenhan sentään liikuntatieteiden maisteri, joten voit jättää sen kahvikupinkin siihen.
Muista piikkarit!
Pirun liukasta.
(reps) - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiitos
Olenhan sentään liikuntatieteiden maisteri, joten voit jättää sen kahvikupinkin siihen.
Muista piikkarit!
Pirun liukasta.
(reps)Säärystimet
On se kyllä hyvä kun on tällainen keskustelutila, jossa tapaa oman alansa asiantuntijoita. Minä en kyllä osaa mitään.
Pitäisiköhän nilkkojen suojaksi vetää jotain. Mutta mitä.
Pitäisikö minun kysäistä sitä erityisasiantuntijoilta keskustelutilassa. Siellä varmaan neuvottaisiin.
Ei mutta mitkäs ne nuo ovat!
Kappas vaan! En minä ihan tumpelo lle.
(naurua) - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Säärystimet
On se kyllä hyvä kun on tällainen keskustelutila, jossa tapaa oman alansa asiantuntijoita. Minä en kyllä osaa mitään.
Pitäisiköhän nilkkojen suojaksi vetää jotain. Mutta mitä.
Pitäisikö minun kysäistä sitä erityisasiantuntijoilta keskustelutilassa. Siellä varmaan neuvottaisiin.
Ei mutta mitkäs ne nuo ovat!
Kappas vaan! En minä ihan tumpelo lle.
(naurua)Huh huh
Aloitinkohan liian lujaa, kun alkaa vauhti hiipua.
Onhan kamala mäki. Ihan tahallaan ovat sen tähän tuoneet. Ihme ketkuja. Mihinkään ei voi enää luottaa. Ranteita paleltaa, mutta muuten on hiki.
Aivan kamalaa.
Taidan pyörtyä. On pidettävä tuosta pylväästä kiinni. Missä minun syke-kännykkäni on.
Herranjumala!
175 ja seison paikallani.
Minun on otettava yhteys asiantuntijoihin. Silmissä hämärtää.
(hirn) - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huh huh
Aloitinkohan liian lujaa, kun alkaa vauhti hiipua.
Onhan kamala mäki. Ihan tahallaan ovat sen tähän tuoneet. Ihme ketkuja. Mihinkään ei voi enää luottaa. Ranteita paleltaa, mutta muuten on hiki.
Aivan kamalaa.
Taidan pyörtyä. On pidettävä tuosta pylväästä kiinni. Missä minun syke-kännykkäni on.
Herranjumala!
175 ja seison paikallani.
Minun on otettava yhteys asiantuntijoihin. Silmissä hämärtää.
(hirn)Ambulanssi
- No mikäs se siinä pötköttää?
- Höyrystä päätellen ei ole hypotermian vaaraa.
- KUINKAS TEILLÄ MENEE?
- EHKÄ ME OTETAAN TEIDÄT TOHON AUTOON.
- Älkää huutako. En minä kuuro ole.
- Soitettiin että joku makaa pururadalla.
- Turhaan soittelevat. Tämä on keskustelupalsta-asiantuntijoiden minulle räätälöimä neuvo lihasjännityksen laukaisemiseen.
- Jaaha. No mutta jos kuitenkin vähän katseltaisiin tuolla autossa. Eivät mene verovarat hukkaan.
(hihitystä) - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ambulanssi
- No mikäs se siinä pötköttää?
- Höyrystä päätellen ei ole hypotermian vaaraa.
- KUINKAS TEILLÄ MENEE?
- EHKÄ ME OTETAAN TEIDÄT TOHON AUTOON.
- Älkää huutako. En minä kuuro ole.
- Soitettiin että joku makaa pururadalla.
- Turhaan soittelevat. Tämä on keskustelupalsta-asiantuntijoiden minulle räätälöimä neuvo lihasjännityksen laukaisemiseen.
- Jaaha. No mutta jos kuitenkin vähän katseltaisiin tuolla autossa. Eivät mene verovarat hukkaan.
(hihitystä)Valentino
Kuunneltuani marmatusta ylipukeutumisesta lenkkipolulle vartin, niin muistin että aiheesta ei oltu puhuttu keskustelupalstalla lainkaan. En itse ainakaan muistanut yhtään mainintaa.
Oli luultavasti totta, että kahdeksan kerrosta vaatteita oli hieman liikaa. Ja että kootut kerrostumat olivat saattaneet edesauttaa heikotukseni kehittymistä, ja myös vaikuttaneet kanssalenkkeilijöiden sosiaaliseen omaantuntoon sen katalyyttina.
- Kummallinen tuo teidän alusasu. Siis tarkoitan että tavattoman hieno.
- Tämäkö?
- Taitaa olla kallis.
- Hinta on suhteellinen käsite. Minusta tämä on hyvin urheilullinen ja silti kaunis.
- No totta vieköön.
On kummallista se, että on täysin sama asia se että makaatko lumihangessa makkarana tai puolialastomana ambulanssissa, niin aina on joku ihmettelemässä.
Tarvitsen personal trainerin. Minun on aloitettava alusta, jotta voin sulautua joukkoon ja kadota sinne.
(hirn) - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Valentino
Kuunneltuani marmatusta ylipukeutumisesta lenkkipolulle vartin, niin muistin että aiheesta ei oltu puhuttu keskustelupalstalla lainkaan. En itse ainakaan muistanut yhtään mainintaa.
Oli luultavasti totta, että kahdeksan kerrosta vaatteita oli hieman liikaa. Ja että kootut kerrostumat olivat saattaneet edesauttaa heikotukseni kehittymistä, ja myös vaikuttaneet kanssalenkkeilijöiden sosiaaliseen omaantuntoon sen katalyyttina.
- Kummallinen tuo teidän alusasu. Siis tarkoitan että tavattoman hieno.
- Tämäkö?
- Taitaa olla kallis.
- Hinta on suhteellinen käsite. Minusta tämä on hyvin urheilullinen ja silti kaunis.
- No totta vieköön.
On kummallista se, että on täysin sama asia se että makaatko lumihangessa makkarana tai puolialastomana ambulanssissa, niin aina on joku ihmettelemässä.
Tarvitsen personal trainerin. Minun on aloitettava alusta, jotta voin sulautua joukkoon ja kadota sinne.
(hirn)Loppuraportti
Liityin takaisin asiantuntijain monenkirjavaan joukkoon hieman ennen puoltapäivää. Oloni oli raukea. Oli myös tunteena rauhoittava se tieto, että olin suoriutunut lähes minulle mahdottomasta tehtävästä hyvin. Ei ollut keneltäkään pois mikään hölmöilyni, vaan rikas lisä maailmankokemukseen itse kullekin.
Istuin viisauden kämmenellä kuin pikkulapsi, ja minä hymyilin sekä sisään että ulos.
(hihitystä)
- Anonyymi00005UUSI
Kaikki karkkipaperit on laitettava roskikseen, jossa on muovipussi. Yhtään paperia ei saa jäädä lattialle.
Muussa tapauksessa ei pötkitä enää senttimetriäkään.
🦄- Anonyymi00009UUSI
Niin niin, muuten joudut varmaan täyttämään eri lomakkeita vaikka ympäristölautakunnalle tms jos maa ei makaa kuten yrität marssittaa
- Anonyymi00007UUSI
joku noin 87-vuotiaalle vanha möhömaha voittanut nuori taiteilija-palkinnon noh hohohoh
- Anonyymi00011UUSI
räyhäävä vihainen pääkallon kuva emojikssa
- Anonyymi00013UUSI
Aloittaja, sinä se olet ihmeellinen hiippari ja hihittäjä juttuinesi. Yritän joskus ymmärtää mielenmaisemaasi huonoin tuloksin. Millainenhan olisit livenä? Ei sillä että alkaisin ottaa selvää. Kaikkea hyvää kuitenkin. jokainen mahtuu joukkoomme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site906076Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto534461SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574202SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963799Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73543Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1042642SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352439Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492158Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val71505