Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden. Jossain vaiheessa sovittiin jo seurustelusta mutta ei tämä sitä kyllä ole. Välillä mies haluaa nähdä ja viettää aikaa ja on tosi kiva, seuraavana päivänä saattaa ollakin hyvin etäinen ja vetäytyvä, ei pidä yhteyttä eikä vastaa viesteihinkään ja jos vastaa niin tylysti. Tätä saattaa jatkua muutaman päivän ja itse olen ihan ihmeissäni että mitä taas tapahtuu. Sitten mies taas ottaa yhteyttä ja on kiva. On myös jo monta kertaa lopettanut koko jutun mutta sitten anellut takaisin. Minä hölmö olen suostunut tähän mutta nyt alkaa riittää. Olen toivonut että tästä vielä jotain tulisi mutta tuskinpa vaan...alan uskoa nyt jo sen.
Mutta mikähän saa miehen käyttäytymään noin ristiriitaisesti?? Varattu ei ole koska ollaan aina hänen luonaan mutta ex on kyllä tiiviisti elämässä mukana.
Erikoinen "suhde"??
8
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lue välttelevästä kiintymysmallista... olin liian pitkään tämmösessä suhteessa, kunnes luovutin.
- Anonyymi00005
Miten pääsit eroon jutusta?
-Ap - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten pääsit eroon jutusta?
-ApEi enää pää kestänyt, joten päätin "suhteen". Enkä enää ottanut takaisin.
- Anonyymi00002
Hän välillä tyttöilee ja tapaa miehiä. Kyllä se siitä!
- Anonyymi00003
Moni ns. sinkkumies harrastaa tämmöstä😥 Eksäni jäi kiinni kun tulin kerran yllättäen kylään ja sattui avaamaan naisten vaatteissa oven ja miehek takana kurkisteli joku vieras ukko ilman vaatteita. Ero tuli oitis
- Anonyymi00004
Hieman samaa.
Olimme seurustelleet enemmän ja vähemmän tiiviisti vuoden verran.
Talvet hän opiskeli naapurikaupungissa ja viimeisen vuoden asui opiskelukaupugissaan.
Viimesen lomakesänsä hän oli suositun tanssiravintolan portierina eli käytännössä ovivahtina ja narikan hoitajana. Teki myös viikonloppuvuoroja. Palkka perustui ovi-ja naulakkorahoihin mutta suositussa paikassa tuntui ansaitsevan hyvin.
Tuon kesän aikana mieheni oli jotenkin omituinen. En silloin sanonut mitään havainnostani ja vuosia muöhemmin mainitsin asiasta. Silloin , vihitty mieheni selitti jotain epämääräisistä työajoista. Vaikka epäilykseni jäi kytemään niin emme olleet oikeasti sitoutuneet mihinkään.
Se oli ilmennyt, että kyseisen tanssiravintolan omistava myymäläketju omisti läheisen lomapaikan joka oli hankalia työaikoja tekevien vapaassa käytössä.
Seuraavana talvena, kerran aamuisen seirustelun jälkeen ehdotin suhteemme virallistamista ja vastaus oli "joo, joo". Olemme nyt eläneet oikeasti täysin konfliktiovapaata avioliittoa useita vuosikymmeniä.
Ymmärrän hyvin aikanaan olleet houkutukset ja mahdollisuudet ja luotan mieheni avioliiton aikaiseen uskollisuuteen ehdottomasti mutta nyt, elämämme ehtoopuolella, tuon on joskus putkahtanut mieleeni. Ilman mitään, luonnolista kummempia ajatuksia. Tilaisuuden luonnollinen hyväksikäyttö ja elämän suunnittelu pitemmälle ja syvällisempi, ovat ovat eri asioita.
Avioliittomme aikana, pitkistä poissaoloista huolimatta, en ole aistinut vähäisintäkään epäilyä syrjähypyistä. - Anonyymi00006
Saisit lopettaa tuon jojoilun. Laske vain mies menemään . Sinun ei todellakaan tarvitse olla enää höynäytettävissä. Käytä aikasi ja energiasi henkisesti terveellisempään.
- Anonyymi00007UUSI
No voi että.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293893Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181618Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144963Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101929Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781