Erikoinen "suhde"??

Anonyymi-ap

Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden. Jossain vaiheessa sovittiin jo seurustelusta mutta ei tämä sitä kyllä ole. Välillä mies haluaa nähdä ja viettää aikaa ja on tosi kiva, seuraavana päivänä saattaa ollakin hyvin etäinen ja vetäytyvä, ei pidä yhteyttä eikä vastaa viesteihinkään ja jos vastaa niin tylysti. Tätä saattaa jatkua muutaman päivän ja itse olen ihan ihmeissäni että mitä taas tapahtuu. Sitten mies taas ottaa yhteyttä ja on kiva. On myös jo monta kertaa lopettanut koko jutun mutta sitten anellut takaisin. Minä hölmö olen suostunut tähän mutta nyt alkaa riittää. Olen toivonut että tästä vielä jotain tulisi mutta tuskinpa vaan...alan uskoa nyt jo sen.

Mutta mikähän saa miehen käyttäytymään noin ristiriitaisesti?? Varattu ei ole koska ollaan aina hänen luonaan mutta ex on kyllä tiiviisti elämässä mukana.

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lue välttelevästä kiintymysmallista... olin liian pitkään tämmösessä suhteessa, kunnes luovutin.

• Anonyymi00005

Miten pääsit eroon jutusta?

-Ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten pääsit eroon jutusta?

-Ap

Ei enää pää kestänyt, joten päätin "suhteen". Enkä enää ottanut takaisin.

• Anonyymi00002

Hän välillä tyttöilee ja tapaa miehiä. Kyllä se siitä!

• Anonyymi00003

Moni ns. sinkkumies harrastaa tämmöstä😥 Eksäni jäi kiinni kun tulin kerran yllättäen kylään ja sattui avaamaan naisten vaatteissa oven ja miehek takana kurkisteli joku vieras ukko ilman vaatteita. Ero tuli oitis

• Anonyymi00004

Hieman samaa.
      Olimme seurustelleet enemmän ja vähemmän tiiviisti vuoden verran.
      Talvet hän opiskeli naapurikaupungissa ja viimeisen vuoden asui opiskelukaupugissaan.
      Viimesen lomakesänsä hän oli suositun tanssiravintolan portierina eli käytännössä ovivahtina ja narikan hoitajana. Teki myös viikonloppuvuoroja. Palkka perustui ovi-ja naulakkorahoihin mutta suositussa paikassa tuntui ansaitsevan hyvin.
      Tuon kesän aikana mieheni oli jotenkin omituinen. En silloin sanonut mitään havainnostani ja vuosia muöhemmin mainitsin asiasta. Silloin , vihitty mieheni selitti jotain epämääräisistä työajoista. Vaikka epäilykseni jäi kytemään niin emme olleet oikeasti sitoutuneet mihinkään.
      Se oli ilmennyt, että kyseisen tanssiravintolan omistava myymäläketju omisti läheisen lomapaikan joka oli hankalia työaikoja tekevien vapaassa käytössä.
      Seuraavana talvena, kerran aamuisen seirustelun jälkeen ehdotin suhteemme virallistamista ja vastaus oli "joo, joo". Olemme nyt eläneet oikeasti täysin konfliktiovapaata avioliittoa useita vuosikymmeniä.
      Ymmärrän hyvin aikanaan olleet houkutukset ja mahdollisuudet ja luotan mieheni avioliiton aikaiseen uskollisuuteen ehdottomasti mutta nyt, elämämme ehtoopuolella, tuon on joskus putkahtanut mieleeni. Ilman mitään, luonnolista kummempia ajatuksia. Tilaisuuden luonnollinen hyväksikäyttö ja elämän suunnittelu pitemmälle ja syvällisempi, ovat ovat eri asioita.
      Avioliittomme aikana, pitkistä poissaoloista huolimatta, en ole aistinut vähäisintäkään epäilyä syrjähypyistä.

• Anonyymi00006

Saisit lopettaa tuon jojoilun. Laske vain mies menemään . Sinun ei todellakaan tarvitse olla enää höynäytettävissä. Käytä aikasi ja energiasi henkisesti terveellisempään.

• Anonyymi00007

No voi että.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      63
      5152
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      252
      4198
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      57
      3818
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      137
      2196
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      22
      1562
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      60
      1186
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      929
    8. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      872
    9. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      847
    10. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      31
      827
    Aihe