haluaisin shiracha pitsulin. Tosin ostelen niitä muutenkin. Olenkohan jäänyt koukkuun?
>simiti<
Jos saisit ihan mitä tahansa?
15
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitsuli 🤣 gayyyyyy
- Anonyymi00004
Luulitko etten ollut ymmärtänyt hänen suuntautumistaan..
- Anonyymi00009
Persupaska syö paskaansa
- Anonyymi00016
Hervannan persenaama ulisee
- Anonyymi00019
Voiko kakaraa kasvattaa huonommin
- Anonyymi00022
Huorapedopersu unohti lääkkeensä
- Anonyymi00002
Kerran maistanut, mutta en edes muista miltä maistuu; mikäli sikäli kyseessä on sama eineskuraläppä.
Purkista lorauttelen Srirachaa kyllä lähes kaikkeen, paitsi aamupuuroon.- Anonyymi00026
Minä laitan aamupuurooni habanero-soossia. Sopii hyvin, kun on vielä kananmuna kaveriksi. Salainen paheeni, jota en irl uskalla kovin monelle tunnustaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä laitan aamupuurooni habanero-soossia. Sopii hyvin, kun on vielä kananmuna kaveriksi. Salainen paheeni, jota en irl uskalla kovin monelle tunnustaa.
Voi olla hyvääkin, mutta henkilökohtaisesti rasvan kera syötynä epäilisin, että ”saattaa olla” laksatiivisia vaikutuksia.
Kolmiolääkkeet takaisin, kun ei aina tiedä johtuuko pieni hikoilu ja ummetuksen puute L:n vai bnzojen lopetusoireena, välikaljoista vai masennuslääkkeen noston sivuvaikutuksena, olkoonkin että mun 7 diagnoosista yksikään ei ole masennus.
Tai no prosessi on jo siinä vaiheessa, että turha tässä enää on pakkia pistää päälle.
Tajusin sen eilen vasta hiukan jälkikäteen, että mitä mä olen halunnut sellaiset 25 vuotta. Rahallisesti kirjaimellisesti mitätön juttu kaikille, mutta symbolisesti lämmitti mieltä. Naispuolinen kaveri, joka loppuvuodesta alkoi kutsua mua nimellä "kulta pieni" ja kesällä sain luvan kutsua häntä mamiksi, hommasi mulle pesukoneen 😇 No juu, kasa peltiä, betonia ja elektroniikkaa mutta ajatuksen tasolla hän kohtelee mua ihan eri tavalla mihin olen tottunut tähän mennessä elämässä. Puhutaan sitten köyhän miehen Dallas-tyylisestä rahallisesta perheriidasta, pieleen menneistä naisasioista, millainen kävelevä meemi olin aikoinaan racing-ympyröissä jne.- Anonyymi00024
Aikakoneen, millä estäisin itseäni pelaamasta tietokonepelejä. Tämän myötä saisin normaalin elämän teinirakkauksine ja ensimmäisine seksikertoineen enkä tätä kokemattomuuden helvettiä jossa päivästä toiseen kituutan.
- Anonyymi00025
Jos saisin ihan mitä vaan niin ottaisin hyvän kielitaidon. Sellaisen joka annettiin raamatussa että ihmiset rupesivat puhumaan kielillä.
Ei siis mitään niin vaivalloista että joutuisi ruveta lukemaan sanoja ja käymään keskustelukursseilla tai kielimatkoilla.
Kaikki nuo olen kyllä tehnyt, tutkinnoista selvinnyt, mutta siinäpähän edelleen sönkkään. Haluisin niin isoja asioita, ettei ole mahdollista. Ihan ekana ihmisillä pitäisi olla toimiva omatunto. Lähdetään liikkeelle siitä. Sen myötä järjestyy monikin asia jo alulle.
- Anonyymi00027
Ai niinkuin jättiläisomatunto? Olenhan itse rehellinen ja oikeudenmukainen. Mutta pientä rajaa.
>simiti< Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai niinkuin jättiläisomatunto? Olenhan itse rehellinen ja oikeudenmukainen. Mutta pientä rajaa.
>simiti<Ylipäänsä omatunto. Kaikilla sellaista ei vaan ole. Silloin ei ole ongelmatkaan niillä, joilta omatunto puuttuu vaan muillehan ne jää.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37612497Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2665478Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2213993Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2402859Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov182030Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191874Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina166934Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273905No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74812Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59766