Kiltin ja kunnollisen miehen ei tarvitse käydä töissä

Anonyymi-ap

..sillä jos ei kelpaa parisuhteeseen eikä seksiin koska ei nyt vaan sattunut syntymään menstyväksi alfachadiksi tai kaulatatuoiduksi jännämieheksi niin ei sitä tarvitse verojakaan maksaa. Lopetetaan jännämiesten ähkimien yhärien elättäminen verorahoilla ja loisitaan kotona pelin tasoittamiseksi.

45

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Asiaa 👍

• Anonyymi00002

Etkö sinä tee tuota jo muutenkin? Elämä on valintoja.

• Anonyymi00003

Kunnollinen ja kiva mies käy töissä.

• Anonyymi00023

Suomen valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen, jota ei pidä ruokkia.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Suomen valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen, jota ei pidä ruokkia.

Valtio on yhtä, kuin sen asukkaat.

• Anonyymi00004

Alkaa tuo ”kiltti ja kunnollinen” tuoksahtaa vähän pilaantuneelta tuon viestin yhteydessä.

• Anonyymi00005

Onko tuo "kiltti ja kunnollinen" -valitus palstalla perinne jo 20 vuoden takaa?
      Samat kirjoittajatko ne on vielä palstalla muistelemassa noita
      kai Laasasen peruja lienevät

• Kyllä kaikkein täytyy käydä työssä, kutka siihen terveyden puolesta pystyy. Mäkin oon ollu pari päivää kattotöissä, vaikka kylki oli revähtänny, että se rajottaa vähän. Se KATO revähti kun liukastuin ja korjasin asentoo, niin se kohta missä kylkiluut päättyy. Niin se osu johonkin kudokseen, kun toi keskivartalo meni niin ku kaksinkerroin.

• Anonyymi00006

Verorahoilla maksatte alfamiesten siitokset.

• Aloituksen kaltaisten miesten pahin piirre, joka todennäköisesti tehokkaimmin torppaa naistenlähestymisyritykset, on katkeruus. Katkeruus on turn-off vastakkaiselle sukupuolelle, oli se katkera ihminen sitten mies tai nainen.

• Anonyymi00021

No sitten naisten olisi varmaan kannattanut antaa sitä seksiä ja rakkautta ettei tarvitsisi katkeroitua.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

No sitten naisten olisi varmaan kannattanut antaa sitä seksiä ja rakkautta ettei tarvitsisi katkeroitua.

Ei ne kaikki naisetkaan saa rakkautta, en saanut minäkään niin kauan kuin olin itse katkera, muiden onnea kadehtiva nuori nainen. Kun sanot "naisten olisi varmaan kannattanut antaa" tarkoitat tietynlaisia naisia, niitä mitä enemmistö miehistä haluaa. Ainakin silloin kun puhut rakkauden etkä pelkän seksin antamisesta.

• Anonyymi00007

Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun alfa hurmaa jo uutta kaunokaista.

Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee.

Alfamiehet korkkailevat nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betalle.
      Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.

Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.

Miehet! Älkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!

• Voi herran jestas, vieläkö tätä loppuun kulunutta mantraa täällä hoetaan?

Mulle ei siitä kukaan, ei alfa-, beta-, gamma- eikä deltamies lapsia, koska olen vapaaehtoisesti lapseton.

• UUSI
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Voi herran jestas, vieläkö tätä loppuun kulunutta mantraa täällä hoetaan?

Mulle ei siitä kukaan, ei alfa-, beta-, gamma- eikä deltamies lapsia, koska olen vapaaehtoisesti lapseton.

Komppaan tätä. Olin joskus jonkinlaisessa suhteessa YH:n kanssa. Ei koskaan enää. Ammattilaiset ovat nuorempia, kauniimpia ja tulevat halvemmiksi. En halua miksikään toisen miehen lapsien ja pois heittämän vaimon elättäjäksi. Huono diili, ei jatkoon.

• Anonyymi00008

Nainen voittaa aina, oli asia mikä tahansa niin nainen saa tahtonsa lävitse eikä voi oikeastaan hävitä tässä yhteiskunnassa jossa aina löytyy rahoitus ja ymmärrys tekemisilleen.

• "aina löytyy rahoitus ja ymmärrys tekemisilleen."

Naisen ei edes tarvitse varsinaisesti tehdä pahaa, vaan riittää että hän esim harrastaa seksiä ilman parisuhdetta (mikä ei oikeasti vahingoita ketään), ja kyllä vielä nykyaikanakin löytyy yhteiskunnasta häntä pahasti demonisoivia tahoja.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

"aina löytyy rahoitus ja ymmärrys tekemisilleen."

Naisen ei edes tarvitse varsinaisesti tehdä pahaa, vaan riittää että hän esim harrastaa seksiä ilman parisuhdetta (mikä ei oikeasti vahingoita ketään), ja kyllä vielä nykyaikanakin löytyy yhteiskunnasta häntä pahasti demonisoivia tahoja.

No tosta seksistä ilman parisuhdetta. Niin, no toiset saa tehdä mitä tykkää. Niin ite en ainakaan tekis. Niin paljon riskejä. Toisaalta mäkin teen kattotöitä ilman valjaita. Niin kai sitä jokainen haluaa ottaa riskiä omalla suunnallaan. Mutta enemmän just pelkään tollasta näkymätöntä uhkaa, viruksia, säteilyä ym kuun sellasta konkreettista, jonka ainakin voi olettaa olevan hallinnassa.

• JeroP kirjoitti:

No tosta seksistä ilman parisuhdetta. Niin, no toiset saa tehdä mitä tykkää. Niin ite en ainakaan tekis. Niin paljon riskejä. Toisaalta mäkin teen kattotöitä ilman valjaita. Niin kai sitä jokainen haluaa ottaa riskiä omalla suunnallaan. Mutta enemmän just pelkään tollasta näkymätöntä uhkaa, viruksia, säteilyä ym kuun sellasta konkreettista, jonka ainakin voi olettaa olevan hallinnassa.

Joskus on tullut tuollaisiakin tehtyä mutta en mä kyllä enää nykyisin niihin alkaisi. Eihän siitä täysin tuntemattoman partnerin kohdalla edes tietäisi, jos se vaikka kävisi yöllä kimppuun ja hakkaisi tai tappaisi.

Mutta mun mielestä tosiaan kaikilla ihmisillä sukupuolesta riippumatta on oikeus tehdä mitä haluaa jos siitä ei ole haittaa muille tai se ei riko lakia.

• Anonyymi00009

Ätmi ei ole edes beta elättäjä, vaan yhteiskunnan alin työmuurahainen, jonka kohtalona ja velvollisuutena on tehdä työtä kansantalouden ja yhteisön hyväksi saamatta koskaan paritteluoikeutta.

• Anonyymi00010

Me ätmit olemme evoluution oikkuja, jotka toivottavasti tulevat vielä karsiutumaan pois. Työläismuurahaisethan ovat aina naaraita eikä koirailla ole pesissä käytännössä roolia kuhnureiden lisäksi. Ja tähän suuntaan yhteiskunta onneksi on menossakin, kun paritteluoikeuksia ei enää anneta kenelle vain. Minusta meidät ätmit voitaisiin jo vaikka syntymässä kastroida, niin avittaisimme lajin kehitystä ja edesauttaisimme yhteiskunnan toimintaa.

• Vielä joskus 1800-luvulla kastraatteja käytettiin laulamaan kirkkokuoroissa, niillä oli oikein haluttu ääni. Tästä huolimatta joillain kastraateilla huhuttiin olleen jopa naisseikkailuja, koska heitä pidettiin "vaarattomina rakastajina"!

• Anonyymi00011

En minä töitä tee tämän maan hyväksi koska en pilluakaan saa. Turha maksaa veroja jonkun paskan jännälapsen hyväksi.

• Anonyymi00020

Valtiolla ja p.llulla ei ole mitään tekoa keskenään. Valtiolla ei ole yhtään ainutta p.llua, jonka se voisi sinulle antaa.

• Anonyymi00013

Mitä eroa on aisurilla ja kultaisella noutajalla?

- Kultainen noutaja ei maksele Älvsby-talon lainanlyhennyksiä eikä Skoda Octavian osamaksuja.

Mitä yhteistä on aisurilla ja kultaisella noutajalla?

- Molemmat tottelevat emäntäänsä ja molemmat lipittävät samalla katsoen ylöspäin alistuvasti nappisilmillään.

• Täähän on sellainen median luoma mielikuva. Oikeasti kultainennoutaja johtaa koirarotujen purematilastoja. Toisin kuin kultainennoutaja, aisuri tuskin puree.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Täähän on sellainen median luoma mielikuva. Oikeasti kultainennoutaja johtaa koirarotujen purematilastoja. Toisin kuin kultainennoutaja, aisuri tuskin puree.

Oho, mä oon aina pitäny kultasia noutajia niin rauhallisina. En yhtään oo osannu varoa. Eikä oo purru, mitta ehkä vaan hyvää tuuria.

• JeroP kirjoitti:

Oho, mä oon aina pitäny kultasia noutajia niin rauhallisina. En yhtään oo osannu varoa. Eikä oo purru, mitta ehkä vaan hyvää tuuria.

Mä luulen että melkein jokaisen rodun kohdalla tärkein tekijä on koulutus. Moni varmaan ottaa noutajan sillä asenteella, ettei sitä tarvitsisi sen kummemmin kouluttaa kun on niin "nössö". Sama kuin pikkukoirien kohdalla, luullaan ettei tarvitse kouluttaa niin tuloksena on pikkupiruja.

• Anonyymi00022
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Täähän on sellainen median luoma mielikuva. Oikeasti kultainennoutaja johtaa koirarotujen purematilastoja. Toisin kuin kultainennoutaja, aisuri tuskin puree.

Haha, ilmankos osuin kohteeksi kauan sitten, pitäisi kysyä joltakulta että onko puremajälki vielä näkyvissä :D

• Anonyymi00014

Mitä aisuri harrastaa?

Toisen miehen lasten kuskaamista harkkoihin

• Anonyymi00015

Mitä aisuri saa isänpäivänä?

Ei mitään koska se ei ole oikea isä

• Anonyymi00016

Mitä aisuri sanoo autokaupassa?

Tänne sopii hyvin lastenvaunut

• Anonyymi00017

Mitä palkintoja aisureille yleisimmin jaetaan?

-Kiertopalkintoja luonnollisestikin.

• Anonyymi00018

Mitä autoliikkeen myyjä sanoi aisurille kun aisuri "perheineen" oli ostamassa osamaksu Octaviaa?

-Kovaa ajoa, älä hajoa:D

• Anonyymi00019

Kuulostaa kaikkea muuta kuin kiltiltä kunnolliselta mieheltä. No, mutta onnea elämään vaan 👍

• Näinpä, kiltti on eri asia kuin katkera.

• Anonyymi00024

Mitä eroa on aisurilla ja kultaisella noutajalla?

- Kultainen noutaja ei maksele Älvsby-talon lainanlyhennyksiä eikä Skoda Octavian osamaksuja.

• Anonyymi00025
      UUSI

Nii-in, pulska ja rauhallinen kiva kaveripoika ilman kokemusta. Heh heh.

• JeroP
        UUSI

Ei oo pulleaa kaveripoikaakaan pitkiin aikoihin näkynyt?

• Anonyymi00026
      UUSI

Suurin häviäjä tässä farssissa on kuitenkin avioliittoon astuva elättäjä aisuri, joka harvoin tajuaa tehdä edes avioehtoa.

• Anonyymi00028
        UUSI

haha, vai että aisuri on edelleen aisuri liitossakin, joopa joo...
        oletkos muuten itse aisurin elätti :D

• Anonyymi00027
      UUSI

Mikäs olisikaan sen parempi tavoite ja unelma, kuin astua avioliittoon käytetyn naisen kanssa joka hetkenä minä hyvänsä saattaa viedä puolet omaisuudesta. Suomalainen aisuri se vaan puurtaa töissä ja maksaa kiltisti Älvsby-talon lainaa sekä farmarikorisen Skoda Octavian osamaksueriä ja kaikki tämä voi mennä alta yhtenä hetkenä kun vaimo aloittaa lauseensa tyyliin "meidän pitäisi vähän puhua...".

• Anonyymi00030
        UUSI

Tiedän eräänkin naisen, joka on lypsänyt 3 eri mieheltä erossa puolet omaisuudesta

• Anonyymi00029
      UUSI

Avauksesta tuli semmoinen mieleen että onkohan tosiaan niin että ajatteleekohan toiselle miehelle lapsen tehneen naisen viimein omakseen saava aisuri että on jollain tavoin voittaja kun sai sitten loppupelissä sen naisen vai ymmärtääkö asemansa pelkkänä kurjana elättäjänä jonka nainen valitsi ainoastaan siksi että saa sitä kautta hyödykkeitä?

• Anonyymi00033
      UUSI

Kaikenlaiset kummajaiset sitä yrittääkin itseään kiltiksi ja kunnolliseksi kutsua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe