Alaspäin potkiminen on uusi kansanhuvi

Anonyymi-ap

Hyvinvoivat kokoomuslaiset saavat kieroa tyydytystä siitä, kun voivat halveksia köyhiä ja huonossa asemassa olevia. Heille leipäjonot ovat todiste siitä, että "toiset eivät viitsi tehdä töitä", vaikka todellisuudessa yhä useampi duunari ei selviä palkallaan. Mutta ei haittaa – kokoomuslaiset paistattelevat valokeilassa, kun voivat moralisoida ja potkia alaspäin. Se saa heidät tuntemaan itsensä paremmiksi ihmisiksi.

Samaan syyllistämiseen osallistuvat myös perussuomalaiset, vaikka heidän äänestäjäkuntansa on täynnä juuri niitä, joita nykyinen politiikka kurittaa eniten. Mutta ei näytä haittaavan – kunhan saa haukkua maahanmuuttajia ja syyttää kaikkea “vihervasemmiston” salaliitoksi, niin totuus ei enää kiinnosta. Kansaa viedään kuin pässiä narussa, eikä edes huomata, että omaa oksaa sahataan.

Hyvinvoiva eliitti ei taistele työpaikoista. Heille duunit ja koulutukset järjestyvät suhteilla, rahalla ja sukunimellä. Heidän ei tarvitse miettiä, onko varaa vuokraan tai ruokaan – he miettivät, minne lähdetään laskettelemaan. Ja samaan aikaan ne, joilla menee huonosti, saavat kuulla olevansa laiskoja ja itse syyllisiä kaikkeen.

Tämä maa on rakennettu yhdessä, mutta nykyään se revitään rikki, jotta harvat voivat voida vieläkin paremmin muiden kustannuksella. Eikä se lopu, ellei kansa herää ja sano suoraan: nyt riittää.

14

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitäpä muuta voi odottaa oikeiston sadistiselta puolueelta.

• Anonyymi00002

Ehkä jotkut köyhät ajattelevat olevansa selvityjiä äänestämällä perskokkareita. Ettei näivettäminen koske heitä.

• Anonyymi00003

PS on pettänyt todella monet vaalilupaukset tähän mennessä, kuten myös Kokoomus. Kokoomus kuitenkin ajaa aina rikkaiden asiaa automaattisesti

• Anonyymi00005

Nyt pitäisi muistaa tosiasiat.
      Otetaan esimerkiksi koira joka on 100% isännän elättinä, mitä hetdään sellaiselle koiralle joka alkaa uhittelemaan isännälle?

Siirrytään sitten ihmisiin, mitä pitäisi tehdä ihmisille jotka ovat 100% muiden elätettävänä ja alkavat uhitella elättäjilleen?
      Miettikää sitä ja miettikää ihan kunnolla.
      Sellaiset puheet että elättäjiltä pitää ottaa kaikki pois ja tulot pitää tasata ja että eläteille pitäisi antaa 2000€ - 3000€ kuukaudessa ilman että eväkään värähtää.
      Vaaditaan sitä sun tätä.

Onko tullut mieleen että jo nyt elättäjät alkaa itse olla kovilla ja ajatus alkaa väkisin itämään että miksi pitää raataa sellaisten eteen jotka eivät osoita mitää kiitosta.

Ehkäpä olisi paras lopettaa kokonaan sosialituet ja pitää vaikka vuoden kahden tauko ja aloitetaan sitten uudelleen ja katsotaan olisiko kiitollisuutta elättäjiä kohtaan syntynyt.

Lapset, sairaat ja vanhukset ovat asia erikseen ja he harvoin valittavat ja vaativat parempaa.

• Anonyymi00010

Työläiset elättävät porvarit. Kaikki taloudellinen voitto heille on pelkkää maksamatonta työtä.

Mitä sellaista fyysistä työtä Elon Musk on muka tehnyt, joka olisi kaikkien niiden miljardien arvoista? Aivan, ei mitään. Kaikki tuo varallisuus on peräisin statuksesta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Työläiset elättävät porvarit. Kaikki taloudellinen voitto heille on pelkkää maksamatonta työtä.

Mitä sellaista fyysistä työtä Elon Musk on muka tehnyt, joka olisi kaikkien niiden miljardien arvoista? Aivan, ei mitään. Kaikki tuo varallisuus on peräisin statuksesta.

Jaa et sitten löytänyt maksajia lähempää.
        Suomessa kaikki työssäkäyvät ja veroja maksavat elättävät elämäntapaloisia.
        Onko nämäkin niitä porvareita ja sosialiloisten selkänähasta voittoja repiviä?

• Anonyymi00006

".... kansa herää ja sano suoraan: nyt riittää."

Voisi aloittaa sillä että ottaa käden pois toisen taskusta.

• Anonyymi00008

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Suomen tulevaisuuden toivot, ei työuraa ja suoraan eläkkeelle. TK- eläkkeelle pääsyn ehtoja on entisestään kiristettävä

https://www.verkkouutiset.fi/a/nuoret-hakevat-elakkeelle-vaikka-eivat-ole-olleet-viela-toissakaan/#1ac2985b

Eihän nykyäänkään pääse eläkkeelle vaikka on vaivaa, jopa sellaista mikä oikeasti haittaa pahasti työn teossa.
        Hirvittää. Yksi lonkka vaihdettiin. Eikä voi tietää, seuraako toinen kuinka pian perässä. Jos näin käy, minun osaamani työt on tehty.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eihän nykyäänkään pääse eläkkeelle vaikka on vaivaa, jopa sellaista mikä oikeasti haittaa pahasti työn teossa.
        Hirvittää. Yksi lonkka vaihdettiin. Eikä voi tietää, seuraako toinen kuinka pian perässä. Jos näin käy, minun osaamani työt on tehty.

Jaa että lonkan tekonivelellä eläkkeelle.
        Minulle vaihdettiin lonkat 50 vuotiaana ja molemmat samalla kertaa.
        Tein betonihommia rakennuksilla vielä 10v sen jälkeen ennenkuin eläkkeelle.

• Anonyymi00012

"Alaspäin polkemiset" koetaan heti jos vaaditaan hakemaan sitä työtä työttömältä työnhakijalta?...
      Kansalaispalkkaa sama kuin olisi työssä on idean ydin ja loputon toive?

Missä ne työttömien aivot oiken ovat kun päässä ne eivät alkuukaan, vaan lähempänä jalkoväliä ja jopa sitä ulostusreikää ...

• Anonyymi00014
        UUSI

Kyykyttämistä tuo kuntouttavaan työtoimintaan määrääminen on.

• Anonyymi00016
        UUSI

Kyykyttämistä tuo kuntouttavaan työtoimintaan määrääminen on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe