Meille sosiaalidemokraateille ahdisteleminen on kunnia-asia sdp,, mamujen asialla
Kiinnitämme erityistä huomiota siihen, että kyykyttäminen, tiuskiminen, painostaminen, koskettelu ja kaikkinainen häirintä tapahtuu reilummin ketään unohtamatta!
lapha , sote ojala
Meille sosiaalidemokraateille ahdisteleminen on kunnia-asia sdp,, mamujen asialla Kiinnitämme er
15
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
- SDP:n "isoPoika" antti "" en tiedä mitään -minä olen vain täällä töissä""
SDP "Tietämättömät" -Lindtman ja Tuppurainen ja Kansa -NAURAA hekottaa
- Osa -SDP:n -KIIMA-miehiä on vielä PIILOSSA ja Ulkopuolinen Etsii Niitä - !- Anonyymi00002
- HÄÄÄÄÄH -HÄH -HÄH -HÄH -HÄÄÄÄÄH- ja LäääääH ja LääääH -
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
- HÄÄÄÄÄH -HÄH -HÄH -HÄH -HÄÄÄÄÄH- ja LäääääH ja LääääH -
```
- Anonyymi00004
Oki7
- Anonyymi00005
Kaleva: Useat demarilähteet: Oululainen Tytti Tuppurainen käyttäytyy asiattomasti eduskunnassa – "Nöyryyttää ja nolaa ihmisiä julkisesti"
Tällaisia nämä demareiden ykkösnaiset ovat. Ottanut oppia Tavjasta. Periaatteena "Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon."
"Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä julkisesti, yhdessä STT:n saamassa nimettömässä kyselyvastauksessa sanotaan."
"Epäasiallisesta huutamisesta ja asiattomasta käytöksestä kertoo STT:n haastatteluissa viisi ihmistä. Heidän kertomuksensa ovat yhtenäisiä.
– Tytillä vaihtuu jengi koko ajan, ja avustajat ovat sairaslomalla koko ajan. Hän huutaa ja käyttäytyy näitä ihmisiä kohtaan epäasiallisesti melko julkisestikin, yksi lähteistä sanoo.
Lähteiden mukaan Tuppuraisella on ollut tylyjä käytöstapoja avustajia kohtaan jo hänen toimiessaan eurooppa- ja omistajaohjausministerinä edellisessä hallituksessa."- Anonyymi00006
samaa tekkee ojala laphassa ja sote hommissa yms.. pipipää
- Anonyymi00007
ffg
- Anonyymi00008
DGS
- Anonyymi00009
...
- Anonyymi00010
Sossut nyt on tuommoisia,jos kädet ei pääse toisen taskuun,niin aletaan räyhäämään..
- Anonyymi00012
sda
- Anonyymi00013
Suomen islampuolue on tulossa?
Seuraus ja uusi tapa toimia - Anonyymi00014
fgfg
- Anonyymi00015
oho
- Anonyymi00017
Ki7
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36412306Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555377Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2123918Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167870Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271842No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74752Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59706