Jo alkaa riittämään, eiköhän emännällä ole aikaa ja viitseliäisyyttä käydä itse kaupassa kun pitää passata? Sinun miehesi on ansainnut eläkepäivänsä aikoja sitten joten antaisit hänen jo levätä ja nauttia eläkepäivistään! Sinä nuorempana saisit hoitaa kauppareissuja alapa kohentaa itseäsi ja kipin kapin kauppaan
Laiskamuori elättinä
Anonyymi-ap
6
540
Vastaukset
- Anonyymi00001
naapurin munahaukka hoida omat asiat.
- Anonyymi00002
Äläpäs hauku kunniallisia ihmisiä hän käy kaupassa kun sen aika on ehkä keväällä säiden keventyessä hyvien ihmisten ilmoilla
- Anonyymi00004
munahuuhkajia löytyy joka lähtöön
- Anonyymi00006
raiskaajaturpa tukkoon
- Anonyymi00003
Jos ei ole millä ostaa
- Anonyymi00005
Minun muija on 32 vuotta nuorempi,kyllä sitä passaa auttaa ja tehä kauppareissut,harvoin kukaan minun ikäinenen noin nuorta muijaa saa kuin vanhoja kiukkusia akkoja on on muilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511535Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351528- 381463
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241148
- 231097