Jo alkaa riittämään, eiköhän emännällä ole aikaa ja viitseliäisyyttä käydä itse kaupassa kun pitää passata? Sinun miehesi on ansainnut eläkepäivänsä aikoja sitten joten antaisit hänen jo levätä ja nauttia eläkepäivistään! Sinä nuorempana saisit hoitaa kauppareissuja alapa kohentaa itseäsi ja kipin kapin kauppaan
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
naapurin munahaukka hoida omat asiat.
- Anonyymi00002
Äläpäs hauku kunniallisia ihmisiä hän käy kaupassa kun sen aika on ehkä keväällä säiden keventyessä hyvien ihmisten ilmoilla
- Anonyymi00004
munahuuhkajia löytyy joka lähtöön
- Anonyymi00006
raiskaajaturpa tukkoon
- Anonyymi00003
Jos ei ole millä ostaa
- Anonyymi00005
Minun muija on 32 vuotta nuorempi,kyllä sitä passaa auttaa ja tehä kauppareissut,harvoin kukaan minun ikäinenen noin nuorta muijaa saa kuin vanhoja kiukkusia akkoja on on muilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha510684Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23560- 57551