Jo alkaa riittämään, eiköhän emännällä ole aikaa ja viitseliäisyyttä käydä itse kaupassa kun pitää passata? Sinun miehesi on ansainnut eläkepäivänsä aikoja sitten joten antaisit hänen jo levätä ja nauttia eläkepäivistään! Sinä nuorempana saisit hoitaa kauppareissuja alapa kohentaa itseäsi ja kipin kapin kauppaan
Laiskamuori elättinä
Anonyymi-ap
6
582
Vastaukset
- Anonyymi00001
naapurin munahaukka hoida omat asiat.
- Anonyymi00002
Äläpäs hauku kunniallisia ihmisiä hän käy kaupassa kun sen aika on ehkä keväällä säiden keventyessä hyvien ihmisten ilmoilla
- Anonyymi00004
munahuuhkajia löytyy joka lähtöön
- Anonyymi00006
raiskaajaturpa tukkoon
- Anonyymi00003
Jos ei ole millä ostaa
- Anonyymi00005
Minun muija on 32 vuotta nuorempi,kyllä sitä passaa auttaa ja tehä kauppareissut,harvoin kukaan minun ikäinenen noin nuorta muijaa saa kuin vanhoja kiukkusia akkoja on on muilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303720Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491628- 731338
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721037Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031- 83898
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua38777Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47745- 39730