Sähkön hinta 0,5 e kWh auto vie 25esadalla
Ei oo varaa ajella tai autoksi käynnisty enää
Ei näy patterilaatikoita liikenteessaä
13
106
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei sillä pääse mihinkään kun pitää lataa tunnin välein
- Anonyymi00008UUSI
Mitä on ”lataa”?
- Anonyymi00002UUSI
Minä maksan edelleen noin 17c/kWh sähköstä siirtoineen.
Katsoin juuri että K-latauksen pikalatushinnat juuri nyt jossain 35c/kWh kohdalla mikä on sama ollut jatkuvasti.
ABC 22kW lataushinnat liikenneasemilla ja marketeissä 25c/kWh eli sama kuin aiemminkin.
Miksi pitäisi panikoida siksi että pörssisähkön hinta nousee kun se ei vaikuta lataushintaan?- Anonyymi00004UUSI
Pikalataamallakaan ajaminen ei ole kalliimpaa kuin dieselillä edes näillä pakkasilla.
Kotona lataamalla sitten puolet dieselistä tai alle. - Anonyymi00010UUSI
Odota vuosi-kaksi, niin näet....
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Odota vuosi-kaksi, niin näet....
Näen mitä?
Jos sinua pelottaa niin älä osta mutta me muut olemme asiaa tutkineet ja tehneet omat päätöksemme.
- Anonyymi00003UUSI
Voi sinua onnetonta poikaa, eikö ole työtä ja koulukaan ei kiinnosta?
- Anonyymi00005UUSI
Ei kai siellä metsäkylillä idässä sähköautoja näy, venäläisyys on siellä tiukassa ja halpa bensa rajan takana kiihottaa ja odotuttaa köyhää kommunistia.
- Anonyymi00006UUSI
Hienoa nähdä että nämä korkean pörssisähköhinnan julistajat viimeinkin ovat päässeet taas kaivautumaan pois poteroistaan. Pitkään olikin hiljaiseloa.
- Anonyymi00007UUSI
Eikö,teillä automyyjä jobbareilla ole edes tietoa mikä on pörssi sähkön oikea hinta.
Ei kaikilla ole kiinteää sopimusta kun pörssi on kesällä,halvempi- Anonyymi00009UUSI
Luojan kiitos, ettei ole pörssisähköä. Ihan sama, mitä sähkö maksaa kesällä, silloin kulutus on minimaalista - paneelien ansiosta jopa plussan puolella.
Eilinen kulutus meillä 96 kWh ja kokonaishinta ~17 c/kWh.
- Anonyymi00011UUSI
Patterilelut eivät sovellu pakkaseen. Kysy vaikka lapseltasi jos et itse osaa.
- Anonyymi00013UUSI
Senkö vuoksi viime vuonnakin sähköauto voitti talvitestin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237