jos ei tahti muutu
revin kohta
55
1142
Vastaukset
Ei se kannata....peruukki on sitte turkasen kuuma kesällä :/
tahti.....?
- luke67
valmistaudu henkisesti. soitan 20min kuluttua. laita ovi lukkoon ja melinda ulos.
- vasta silloin
luke67 kirjoitti:
valmistaudu henkisesti. soitan 20min kuluttua. laita ovi lukkoon ja melinda ulos.
jännitätkö sinä sen ajan
luke67 kirjoitti:
ihan uhkailet soitolla..... näinkö tässä uskaltaa edes vastata....
soita olen täällä jo valmiina vastaamaan......:)))))- luke67
vasta silloin kirjoitti:
jännitätkö sinä sen ajan
ku pysäkille kävelen.
- puhua samalla kun
luke67 kirjoitti:
ku pysäkille kävelen.
kävelet sinne vai
luke67 kirjoitti:
nyt oo :DDDD
Meen vasta illalla ;)))
Jotta saatte luvan soittaa :DDDD
;)))- luke67
BBrunetti kirjoitti:
soita olen täällä jo valmiina vastaamaan......:)))))älä hoppuile. 10 min viä
- huuhaaihmisistä
BBrunetti kirjoitti:
soita olen täällä jo valmiina vastaamaan......:)))))jossain soitan myös jollekkin
- poromies
vasta silloin kirjoitti:
jännitätkö sinä sen ajan
karsinasta kajahtaa!
- laita ne
poromies kirjoitti:
karsinasta kajahtaa!
porot ojennukseen
- naapuri
BBrunetti kirjoitti:
ei taida olla..... :))))))
mistä se on saanut nyt taisi tulla lähtö koneelta
naapuri kirjoitti:
mistä se on saanut nyt taisi tulla lähtö koneelta
täh.... häh.... mitä.... älä nyt mun takia koneelta pois lähde....:)))))
- numerosi
BBrunetti kirjoitti:
täh.... häh.... mitä.... älä nyt mun takia koneelta pois lähde....:)))))
missä niitä on jaossa
numerosi kirjoitti:
missä niitä on jaossa
vain harvat ja valitut.....:))))mut muthan kyllä saa kiinni kun käyttää aivojaan....:))))
- luke67
riipii????
- mitään tapahdu
tämäkin junnaa
- quistis
olla sit kaljuna;o))))
- luke67
kivva olla ja säästää viä samppoossa.
- kesällä
kyllä luulisi sen kasvavan takaisin
- quistis
luke67 kirjoitti:
kivva olla ja säästää viä samppoossa.
jos kyseessä oikean ikäinen mies;o)))))
- quistis
kesällä kirjoitti:
kyllä luulisi sen kasvavan takaisin
ja entistä ehompana kasvaa:o)))
- poromies
quistis kirjoitti:
ne!
- talvella palele
quistis kirjoitti:
nyt tuli lähtö salamoi
- quistis
poromies kirjoitti:
ne!
sä menit pulisongit ajalee...Höh;o))
- quistis
talvella palele kirjoitti:
nyt tuli lähtö salamoi
naapurikunnassa;o)))
- poromies
quistis kirjoitti:
naapurikunnassa;o)))
vastasin jonkun puolesta niin jollain on helpomapaa olla vastaamatta jotta näppis ei kulu liikaa ettei käy hullusti.
- quistis
poromies kirjoitti:
vastasin jonkun puolesta niin jollain on helpomapaa olla vastaamatta jotta näppis ei kulu liikaa ettei käy hullusti.
ystävällistä:o)))))
- perskuti
Junalla, vai koneella,...Vai millä tulet???
Odotan kukkapuska mukana,...ei,.. kuihtuu. Suklaa...ei,..sulaa.
...Kuiskaa korvaan.. Mitä Sinä tahdot. Juomana Tcherga...Bulgaria!!- quistis
olit eilen..Olisin niin tarvinnut viisauttasi ja sharmiasi:o)
- perskuti
quistis kirjoitti:
olit eilen..Olisin niin tarvinnut viisauttasi ja sharmiasi:o)
Olin venellä heittämässä keikkaa saareen ja heillä meni pitempään kuin arvelivat, ja niin minullakin,...mutta tämä on kesää!
Olen huomannut, että teillä on melkoiset säpinät täällä:=))
Tänään Evilä:=)) Kukas huomenna?:=))
Sinulla qistis tais tulla kirrjoitusvirke,..Sharmi?:O)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Olin venellä heittämässä keikkaa saareen ja heillä meni pitempään kuin arvelivat, ja niin minullakin,...mutta tämä on kesää!
Olen huomannut, että teillä on melkoiset säpinät täällä:=))
Tänään Evilä:=)) Kukas huomenna?:=))
Sinulla qistis tais tulla kirrjoitusvirke,..Sharmi?:O))Nooh..Ei lipsahtanutkaan..Tällä kertaa;o))
- yksitypy
niitä hiuksia ei ole kovin paljon. Se olis aika työ repiä paksu hiuspehko päästä :=))))
Millaisen tahtilajin haluaisit? Jos voisin jotenkin auttaa :=)))- perskuti
Hei yksitypy, kyllä on pakko sanoa, että tämä on kesää, kun yksitypy on kanavalla!!
No,...Kuinka on ensimmäinen virallinen lomapäivä mennyt(älä kerro siivouksista, äläkä paljoa rivouksista):=O
Luitko aijemmin viinistä josta mainitsin, elikä Tcherga, onko tuttu?...Vai minkä valitset kun me ollaan kahden? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Hei yksitypy, kyllä on pakko sanoa, että tämä on kesää, kun yksitypy on kanavalla!!
No,...Kuinka on ensimmäinen virallinen lomapäivä mennyt(älä kerro siivouksista, äläkä paljoa rivouksista):=O
Luitko aijemmin viinistä josta mainitsin, elikä Tcherga, onko tuttu?...Vai minkä valitset kun me ollaan kahden?ihan selvästi keljuilet mulle :=))) Mutta ei se mitään. Tykkään jopa sellaisesta. Siinä on jopa haastetta :=)))
Älä unta nää, että siivoaisin tällä helteellä.
Ja rivouksia en koskaan puhu :=))
Tuo viini ei ole minulle tuttu. Tai en ainakaan nimestä muista juoneeni... eikun nauttineeni sitä.
Ai minkä valitsen, kun ollaan kahden?
Ehkä jonkun chiileläisen. Olen nyt vähän perehtynyt niihin. Mutta älä kysy multa nimiä. En muista niitä, kun vaan tutut etiketit jää yleensä mieleeni. Kaipa minulla lähinnä kuvamuisti :=)))))
Espanjalaisista punkuista El Tiempo on ihan hyvä. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
ihan selvästi keljuilet mulle :=))) Mutta ei se mitään. Tykkään jopa sellaisesta. Siinä on jopa haastetta :=)))
Älä unta nää, että siivoaisin tällä helteellä.
Ja rivouksia en koskaan puhu :=))
Tuo viini ei ole minulle tuttu. Tai en ainakaan nimestä muista juoneeni... eikun nauttineeni sitä.
Ai minkä valitsen, kun ollaan kahden?
Ehkä jonkun chiileläisen. Olen nyt vähän perehtynyt niihin. Mutta älä kysy multa nimiä. En muista niitä, kun vaan tutut etiketit jää yleensä mieleeni. Kaipa minulla lähinnä kuvamuisti :=)))))
Espanjalaisista punkuista El Tiempo on ihan hyvä.Emme ole vielä sopineet, missä ja milloin,...mutta loma-aika olisi niin sopiva.
Ei viinin nimi ole se oleellinen osa, vaan minkä tyyppinen, kun niillä kaikilla on se yhteinen ominaisuus kuulemma?...Tahtoo nostaa sääret pystyyn:DDDDD - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Emme ole vielä sopineet, missä ja milloin,...mutta loma-aika olisi niin sopiva.
Ei viinin nimi ole se oleellinen osa, vaan minkä tyyppinen, kun niillä kaikilla on se yhteinen ominaisuus kuulemma?...Tahtoo nostaa sääret pystyyn:DDDDDettä niinkuin ihan treffit :=)))
Olisko sulla hyvä päivämäärä tiedossa?
Mullehan käy ihan millon vaan :=)))
No niin. Aika ja paikka? :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
että niinkuin ihan treffit :=)))
Olisko sulla hyvä päivämäärä tiedossa?
Mullehan käy ihan millon vaan :=)))
No niin. Aika ja paikka? :=)))Vaikka, vain pienen hetken...
On tiedossa!
Onko sinulla valmiutta? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Vaikka, vain pienen hetken...
On tiedossa!
Onko sinulla valmiutta?minulla riittää vaikka mihin :=))))
Ainakin pieneksi hetkeksi. Joten anna tulla :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
minulla riittää vaikka mihin :=))))
Ainakin pieneksi hetkeksi. Joten anna tulla :=))))Olet tulossa pääkaupunkiin....minulla sama aikataulu.
Ehkä ei oikea foorumi? Palataan...
Niin tulikin mieleen, että espanjaksi,.. el tiempo= Tapaninpäivä, Suomen kielellä. - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Olet tulossa pääkaupunkiin....minulla sama aikataulu.
Ehkä ei oikea foorumi? Palataan...
Niin tulikin mieleen, että espanjaksi,.. el tiempo= Tapaninpäivä, Suomen kielellä.on muuten aika tai sää suomeks käännettynä.
Tapaninpäivä?? Mistähän sinä moisen keksit?? :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
on muuten aika tai sää suomeks käännettynä.
Tapaninpäivä?? Mistähän sinä moisen keksit?? :=))))Googlelta "ilmainen sanakirja", jossa kaikki yleisimmät kielet.
Sieltä Espanja-Suomi.
Esp. El Tiempo= tapaninpäivä.
On muuten, hyvä sanakirja ja toimii molempiin suuntiin,...kokeile! - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Googlelta "ilmainen sanakirja", jossa kaikki yleisimmät kielet.
Sieltä Espanja-Suomi.
Esp. El Tiempo= tapaninpäivä.
On muuten, hyvä sanakirja ja toimii molempiin suuntiin,...kokeile!kokeilla. Ihmettelen kyllä jos näin on.
Mutta jospa se merkitsee myös Tapaninpäivää??
Mutta espanjassa kun kuulee el tiempo,niin se on sääennuste tai kun uutisissa siellä puhutaan ajasta, se on myös el tiempo. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
kokeilla. Ihmettelen kyllä jos näin on.
Mutta espanjassa kun kuulee el tiempo,niin se on sääennuste tai kun uutisissa siellä puhutaan ajasta, se on myös el tiempo.Oli mielenkiintoista katsoa mikä on sanan merkitys tältä tetolähteeltä.
Olihan siinä muutakin ,mutta sana oli tapaninpäivä Suomeksi.
Yleensä, sanakirjana ollut todella hyvä, suosittelen.
Helppo Blokata Guuglelta. - yksitypy
yksitypy kirjoitti:
kokeilla. Ihmettelen kyllä jos näin on.
Mutta espanjassa kun kuulee el tiempo,niin se on sääennuste tai kun uutisissa siellä puhutaan ajasta, se on myös el tiempo.sanakirjasta. El tiempo on aika, kausi, säätila.
Esim. miettimisaika sanotaan: el tiempo despejado.
Eli tapaninpäivähän on myös aika. Varmaan siinä yhteydessä sanotaan myös niin :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
sanakirjasta. El tiempo on aika, kausi, säätila.
Esim. miettimisaika sanotaan: el tiempo despejado.
Eli tapaninpäivähän on myös aika. Varmaan siinä yhteydessä sanotaan myös niin :=))))Tuo sanakirja antoi pää-sanana edellämainitun.
Mistä itse hait sen sanan? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Oli mielenkiintoista katsoa mikä on sanan merkitys tältä tetolähteeltä.
Olihan siinä muutakin ,mutta sana oli tapaninpäivä Suomeksi.
Yleensä, sanakirjana ollut todella hyvä, suosittelen.
Helppo Blokata Guuglelta.syksyä opiskellut Espanjaa. Mutta parhaiten oppii kielen, kun saa paikan päällä sitä kuunnella ja puhua.
Sielläkin on eri murteita. Korjaavat heti, jos ei sano jotain sanaa oikein :=)))))
Toisin kun täällä suomessa. - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Tuo sanakirja antoi pää-sanana edellämainitun.
Mistä itse hait sen sanan?sanakirjasta.
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
sanakirjasta.
ilmainen sanakirja...otsikolla.
Siellä on yleisimmät kielet, niin Suomi muut/muut- Suomi.
Siis Google. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
syksyä opiskellut Espanjaa. Mutta parhaiten oppii kielen, kun saa paikan päällä sitä kuunnella ja puhua.
Sielläkin on eri murteita. Korjaavat heti, jos ei sano jotain sanaa oikein :=)))))
Toisin kun täällä suomessa.Olen maassa ollut monta kertaa.
Tulee vain uskaltaa puhua, niin kyllä paikalliset yrittävät korjata, ja ystävällisesti.
On se sielläkin,...sen saa mitä tilaa,..vähän pitää tietää, ettei mene "rivoksi", koska He ovat hyvin tarkkoja joistakin "asioista", muuten mukavaa kansaa, mutta ei ne Suomalaista voita. - yksitypy evk
perskuti kirjoitti:
ilmainen sanakirja...otsikolla.
Siellä on yleisimmät kielet, niin Suomi muut/muut- Suomi.
Siis Google.mutta kun on tuo paksu eepos jo ostettu ja sitä luettu, että melkein sivut irronneet :=)))
Kyllä googlesta osaan etsiä asioita. Se on minun avaussivuni.
Mutta nyt on väsy. Nukkumaan täytyy mennä, että jaksaa taas huomenna olla lomalla :=))))
Hyvät yöt Perskuti :=)))) - perskuti'n
yksitypy evk kirjoitti:
mutta kun on tuo paksu eepos jo ostettu ja sitä luettu, että melkein sivut irronneet :=)))
Kyllä googlesta osaan etsiä asioita. Se on minun avaussivuni.
Mutta nyt on väsy. Nukkumaan täytyy mennä, että jaksaa taas huomenna olla lomalla :=))))
Hyvät yöt Perskuti :=))))Hyvää yötä.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009