Onko vielä selvillä onko hyvä ostos?
Airfryer aloitus on tehty vuonna 2023
13
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole vielä ainakaan mulle selvinnyt? Onnistuuko sillä kuinka helposti mm. kaurapuuron teko vs. mikroaaltouuni? Onko nopeampi ja vähemmän virtaa vievä?
- Anonyymi00002
Ikinä en ole kaurapuuroa sillä tehnyt. Kyllä mikro on kätevämpi puuron teossa; ei tule ylimääräistä tiskiä. Airfryeriin ei oikein lautasta uskalla laittaa, kun kuumenee liikaa, eikä ole milläänlailla käytännöllistä.
Hyvä lihan ja kalan kypsennykseen. Munakkaita olen tehnyt, ”keittänytkin” muutaman munan, rehuja paahtanut ja kerran tehnyt muffinseja. Satunnaista roskaruokapuolta, eli makkaraperunoita ja pitsaa on tullut myös tehtyä. Pitsaa varten on oma alusta, johon pitää laittaa paistoritilä yläpuolelle, ettei täytteet ala levitoimaan pitkin värkkiä.
Iso airfryer ei ole kovin käytännöllinen, jos ei taloudessa ole astianpesukonetta. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ikinä en ole kaurapuuroa sillä tehnyt. Kyllä mikro on kätevämpi puuron teossa; ei tule ylimääräistä tiskiä. Airfryeriin ei oikein lautasta uskalla laittaa, kun kuumenee liikaa, eikä ole milläänlailla käytännöllistä.
Hyvä lihan ja kalan kypsennykseen. Munakkaita olen tehnyt, ”keittänytkin” muutaman munan, rehuja paahtanut ja kerran tehnyt muffinseja. Satunnaista roskaruokapuolta, eli makkaraperunoita ja pitsaa on tullut myös tehtyä. Pitsaa varten on oma alusta, johon pitää laittaa paistoritilä yläpuolelle, ettei täytteet ala levitoimaan pitkin värkkiä.
Iso airfryer ei ole kovin käytännöllinen, jos ei taloudessa ole astianpesukonetta.Joku jossain mainitsi, et sellainenkin onnistuisi? Siksi ajattelin kysyä, et onko tosiaan mahdollista? Sun mainitsemat ymmärrän ja näin itsekin olettaisin vai onko näihin olemassa omaa ns. puurolautasta, jossa tämä voisi olla mahdollista?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joku jossain mainitsi, et sellainenkin onnistuisi? Siksi ajattelin kysyä, et onko tosiaan mahdollista? Sun mainitsemat ymmärrän ja näin itsekin olettaisin vai onko näihin olemassa omaa ns. puurolautasta, jossa tämä voisi olla mahdollista?
On mulla se korkea paistovuoka, jossa voi tehdä mitä vaan, mutta ei ole käytännöllistä tehdä aamupuuroa siinä. Tosin voisihan sillä kokeilla jotain uunipuuroa väsätä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
On mulla se korkea paistovuoka, jossa voi tehdä mitä vaan, mutta ei ole käytännöllistä tehdä aamupuuroa siinä. Tosin voisihan sillä kokeilla jotain uunipuuroa väsätä.
Olisiko se sitten enemmän jotain uunipuuroa, ehkä Airfryeriinkin joskus keksitään pyörivä alusta, jolloin toimisi Mikron lailla enemmän? Uunipuuroissa taitaa tulla jonkinlainen kuori päällä, kun lämpö tulee vain ylhäältäpäin?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisiko se sitten enemmän jotain uunipuuroa, ehkä Airfryeriinkin joskus keksitään pyörivä alusta, jolloin toimisi Mikron lailla enemmän? Uunipuuroissa taitaa tulla jonkinlainen kuori päällä, kun lämpö tulee vain ylhäältäpäin?
Ei se voi toimia mikron lailla, kun mikroaaltosäteilyt eivät juurikaan lämmitä astiaa, jos verrataan uuniin, tai airfryeriin. Senpä takia mikron voittanutta ei ole, jos pikaista puurolautasellista kaipaa helposti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei se voi toimia mikron lailla, kun mikroaaltosäteilyt eivät juurikaan lämmitä astiaa, jos verrataan uuniin, tai airfryeriin. Senpä takia mikron voittanutta ei ole, jos pikaista puurolautasellista kaipaa helposti.
Näin vähän ajattelin, mut samalla toivoin, että olisi joku juttu mitä en osaa ajatella tossa vielä? Olisi todella hyvä keksintö, jos korvaisi mikron ja uunin samalla? Jossa vielä hinta/ laatu kohdillaan.
- Anonyymi00003
Miksi minulle tulee aina mieleen airfyeristä naisten seksilelu jotenkin on kaalimadon mainos tuotteen nimi
- Anonyymi00004
Airsatisfyer: joka naisen unelma. Värisee ja alipaine imuttaa samaan aikaan. Torttu kypsyy alta aikayksikön.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Airsatisfyer: joka naisen unelma. Värisee ja alipaine imuttaa samaan aikaan. Torttu kypsyy alta aikayksikön.
Excusemuaa: Airsatisfryer piti kirjoittamani.
- Anonyymi00009
On se. Ollut yhtä paljon käytössä kuin paistinpannut ja kattilat. Sille on oma paikkansa.
- Anonyymi00012
En ile vieläkään tarvinnut mihinkään tuota vekotinta.
Ostan muutenkin mieluummin keittiövälineitä, jotka eivät tarvitse sähköä toimiakseen. Jos jotain tarvitsen. Yleisesti ottaen en tarvitse.
xLiner - Anonyymi00013
Minä olen kuullut moitteita niistä materiaaleista, mistä on tehty. Joku sanoi että käyttäessä tulee muovin katku? En tietenkään mitään teflon-pintaisia halua käyttää, kun olen teflon-pannustakin luopunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20814158
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m162141Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?371311Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941166- 1141106
- 221070
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30852Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80678Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80673- 63653