Olen muutaman kerran yrittänyt löytää tietoa siitä, kuinka yleistä miesten sukkahousujen käyttö on. Kuitenkin ihan miehille suunniteltuja sukkahousuja valmistaa useampikin yritys ja luultavasti suurin osa sukkahousuja käyttävistä miehistä käyttää naisten malleja saatavuuden ja hinnan vuoksi. Tai monet yritykset mainostaakin sukkahousujaan unisex malleina. Monessa paikassa sanotaan, että miesten sukkahousujen käyttö on yleistynyt kovasti viimeaikoina. Olen usein sukkahousuja ostaessa kertonut myyjille, että ne tulee itselle. Moni myyjä on siihen todennut, että miehet ostaa kyllä sukkahousuja itselleen. Tekoäly oli sitä mieltä, että myydyistä sukkahousuista 2,5 % on miesten malleja. Tästä voisi hyvinkin veikkailla, että ainakin 3/4 miehistä käyttää naisten tai unisex malleja, jolloin noin 10 % miehistä käyttäisi sukkahousuja. Olisi kiva tietää, jos joku on oikeasti tehnyt tutkimusta siitä, kuinka yleistä sukkahousujen käyttö on.
Miesten sukkahousujen käytön yleisyys
3
106
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Esität kysymyksen jota itsekn olen miettinyt. Kuinka paljon meitä sukkahousuja pukevia miehiä on? Onhan meitä, kyllä noita miehisiä nylonsääriä joskus vilahtaa Helsingin katukuvassa, mutta harvakseltaan. Niin kauan kun sukkikset pysyvät muiden katseilta piilossa, niin kauan kun miehet käyttävät naisille tarkoitettuja sukkahousuja ja/tai lainaavat niitä vaimolta, on mahdotonta saada mitään tietoa siitä kuinka moni mies niitä käyttää. Toinen olennainen kysymys on miksi miehet käyttävät sukkiksia. Ihan käytännön tai ulkonäöllisistä syistä vai liittyykö niiden pukemiseen jokin seksuaalinen motiivi? Sukkikset fetissinä tai osana ristiinpukeutujan asua.
Itse olen aina pukenut naisten sukkahousuja. Nehän ovat niin joustavat ja mukautuvat etten ole nähnyt mitään syytä ryhtyä tilaamaan nimenomaan miesten sukkiksia - Anonyymi00002UUSI
Muutaman kerran ollut miesten sukkahousuja, mutta naisten mallit on paljon halvempia ja kauniita kuvioita
- Anonyymi00003UUSI
Fleecesukkikset ovat lämpimät kylmillä ilmoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20914410
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381783Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1171133
- 221080
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30862Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 64663