Olen muutaman kerran yrittänyt löytää tietoa siitä, kuinka yleistä miesten sukkahousujen käyttö on. Kuitenkin ihan miehille suunniteltuja sukkahousuja valmistaa useampikin yritys ja luultavasti suurin osa sukkahousuja käyttävistä miehistä käyttää naisten malleja saatavuuden ja hinnan vuoksi. Tai monet yritykset mainostaakin sukkahousujaan unisex malleina. Monessa paikassa sanotaan, että miesten sukkahousujen käyttö on yleistynyt kovasti viimeaikoina. Olen usein sukkahousuja ostaessa kertonut myyjille, että ne tulee itselle. Moni myyjä on siihen todennut, että miehet ostaa kyllä sukkahousuja itselleen. Tekoäly oli sitä mieltä, että myydyistä sukkahousuista 2,5 % on miesten malleja. Tästä voisi hyvinkin veikkailla, että ainakin 3/4 miehistä käyttää naisten tai unisex malleja, jolloin noin 10 % miehistä käyttäisi sukkahousuja. Olisi kiva tietää, jos joku on oikeasti tehnyt tutkimusta siitä, kuinka yleistä sukkahousujen käyttö on.
Miesten sukkahousujen käytön yleisyys
10
483
Vastaukset
- Anonyymi00001
Esität kysymyksen jota itsekn olen miettinyt. Kuinka paljon meitä sukkahousuja pukevia miehiä on? Onhan meitä, kyllä noita miehisiä nylonsääriä joskus vilahtaa Helsingin katukuvassa, mutta harvakseltaan. Niin kauan kun sukkikset pysyvät muiden katseilta piilossa, niin kauan kun miehet käyttävät naisille tarkoitettuja sukkahousuja ja/tai lainaavat niitä vaimolta, on mahdotonta saada mitään tietoa siitä kuinka moni mies niitä käyttää. Toinen olennainen kysymys on miksi miehet käyttävät sukkiksia. Ihan käytännön tai ulkonäöllisistä syistä vai liittyykö niiden pukemiseen jokin seksuaalinen motiivi? Sukkikset fetissinä tai osana ristiinpukeutujan asua.
Itse olen aina pukenut naisten sukkahousuja. Nehän ovat niin joustavat ja mukautuvat etten ole nähnyt mitään syytä ryhtyä tilaamaan nimenomaan miesten sukkiksia - Anonyymi00002
Muutaman kerran ollut miesten sukkahousuja, mutta naisten mallit on paljon halvempia ja kauniita kuvioita
- Anonyymi00003
Fleecesukkikset ovat lämpimät kylmillä ilmoilla.
- Anonyymi00004
Capezion balettisukkahousut on lämpimät muussakin käytössä kuin stagella tai treeneissä.
- Anonyymi00005
Taitaa olla aika kylmät näillä keleillä :)
- Anonyymi00008
Lämpimiä sukkahousuja löytyy vaikka minkälaisia, ei tarvitse palella. En ole muita käyttänytkään moneen viikkoon. M65
- Anonyymi00009
Koittakaapas miehet ryhdistäytyä ja pitäkää pitkiä kalsareita talvella eikä mitään naisten sukkahousuja.
- Anonyymi00010
Ei minun miehisyys kadonnut sukkahousuista, tainnut näiden homofoobikoiden ego olla koituksella !
- Anonyymi00011
Siitä noi sukkahousut on hyvät, että jos itsetunto on niin heikkoa, että sukkahousujen pukeminen saa vehkeet tippumaan, niin ei ne kuitenkaan hukkumaan pääse sieltä sukkahousujen sisältä.
Kyllä se ihmetyttää, jos jonkun miehisyys on kiinni siitä, millaisia alusvaatteita käyttää. Itse en ainakaan aio palata huonoihin puuvillakalsareihin, kun parempiakin vaihtoehtoja on. - Anonyymi00012
Minne kaikki sukkahousumiehet kadonneet ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904