Olen muutaman kerran yrittänyt löytää tietoa siitä, kuinka yleistä miesten sukkahousujen käyttö on. Kuitenkin ihan miehille suunniteltuja sukkahousuja valmistaa useampikin yritys ja luultavasti suurin osa sukkahousuja käyttävistä miehistä käyttää naisten malleja saatavuuden ja hinnan vuoksi. Tai monet yritykset mainostaakin sukkahousujaan unisex malleina. Monessa paikassa sanotaan, että miesten sukkahousujen käyttö on yleistynyt kovasti viimeaikoina. Olen usein sukkahousuja ostaessa kertonut myyjille, että ne tulee itselle. Moni myyjä on siihen todennut, että miehet ostaa kyllä sukkahousuja itselleen. Tekoäly oli sitä mieltä, että myydyistä sukkahousuista 2,5 % on miesten malleja. Tästä voisi hyvinkin veikkailla, että ainakin 3/4 miehistä käyttää naisten tai unisex malleja, jolloin noin 10 % miehistä käyttäisi sukkahousuja. Olisi kiva tietää, jos joku on oikeasti tehnyt tutkimusta siitä, kuinka yleistä sukkahousujen käyttö on.
Miesten sukkahousujen käytön yleisyys
32
1197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Esität kysymyksen jota itsekn olen miettinyt. Kuinka paljon meitä sukkahousuja pukevia miehiä on? Onhan meitä, kyllä noita miehisiä nylonsääriä joskus vilahtaa Helsingin katukuvassa, mutta harvakseltaan. Niin kauan kun sukkikset pysyvät muiden katseilta piilossa, niin kauan kun miehet käyttävät naisille tarkoitettuja sukkahousuja ja/tai lainaavat niitä vaimolta, on mahdotonta saada mitään tietoa siitä kuinka moni mies niitä käyttää. Toinen olennainen kysymys on miksi miehet käyttävät sukkiksia. Ihan käytännön tai ulkonäöllisistä syistä vai liittyykö niiden pukemiseen jokin seksuaalinen motiivi? Sukkikset fetissinä tai osana ristiinpukeutujan asua.
Itse olen aina pukenut naisten sukkahousuja. Nehän ovat niin joustavat ja mukautuvat etten ole nähnyt mitään syytä ryhtyä tilaamaan nimenomaan miesten sukkiksia - Anonyymi00002
Muutaman kerran ollut miesten sukkahousuja, mutta naisten mallit on paljon halvempia ja kauniita kuvioita
- Anonyymi00003
Fleecesukkikset ovat lämpimät kylmillä ilmoilla.
- Anonyymi00004
Capezion balettisukkahousut on lämpimät muussakin käytössä kuin stagella tai treeneissä.
- Anonyymi00005
Taitaa olla aika kylmät näillä keleillä :)
- Anonyymi00008
Lämpimiä sukkahousuja löytyy vaikka minkälaisia, ei tarvitse palella. En ole muita käyttänytkään moneen viikkoon. M65
- Anonyymi00009
Koittakaapas miehet ryhdistäytyä ja pitäkää pitkiä kalsareita talvella eikä mitään naisten sukkahousuja.
- Anonyymi00010
Ei minun miehisyys kadonnut sukkahousuista, tainnut näiden homofoobikoiden ego olla koituksella !
- Anonyymi00011
Siitä noi sukkahousut on hyvät, että jos itsetunto on niin heikkoa, että sukkahousujen pukeminen saa vehkeet tippumaan, niin ei ne kuitenkaan hukkumaan pääse sieltä sukkahousujen sisältä.
Kyllä se ihmetyttää, jos jonkun miehisyys on kiinni siitä, millaisia alusvaatteita käyttää. Itse en ainakaan aio palata huonoihin puuvillakalsareihin, kun parempiakin vaihtoehtoja on. - Anonyymi00012
Minne kaikki sukkahousumiehet kadonneet ?
- Anonyymi00016
No täällä on yksi. Mitä haluat tietää?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No täällä on yksi. Mitä haluat tietää?
No olitko katsomassa sukkahousuissa Jousenlampea ?
- Anonyymi00013
Katsomassa Joutsenlampi balettia.
- Anonyymi00014
Yhdessä TACO:n kanssa lippalakki päässä.
- Anonyymi00015
Kohta tarkenee esitellä ohkaisempiakin sukkahousuja
- Anonyymi00018
Nyt tarkoitus lähteä piknikille pelkissä sukkahousuissa.
- Anonyymi00019
Tänään kokeilen sortsi sukkahousu yhdistelmää. Ihonvärisiä tuskin kukaan huomaa
- Anonyymi00024
Se on jännä, että ei juuri kukaan kiinnitä huomiota siihen, jos miehellä on ihonväriset sukkahousut shortsien alla. Olen monta kertaa kokeillut tuota yhdistelmää kaupungilla kävellessä ja kaupoissa käydessä, mutta ei niitä käytännössä kukan edes huomaa. Kukapa tietysti miesten jalkoja katselisi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on jännä, että ei juuri kukaan kiinnitä huomiota siihen, jos miehellä on ihonväriset sukkahousut shortsien alla. Olen monta kertaa kokeillut tuota yhdistelmää kaupungilla kävellessä ja kaupoissa käydessä, mutta ei niitä käytännössä kukan edes huomaa. Kukapa tietysti miesten jalkoja katselisi.
Olen huomannut saman. Mutta laitappas paksummat mustat tai värilliset sukkahousut, niin jopas rupeaa päät kääntymään. Välillä narussa pitämistä, kun täti jää tuijottamaan jalkoja ,että mitä näkikään
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen huomannut saman. Mutta laitappas paksummat mustat tai värilliset sukkahousut, niin jopas rupeaa päät kääntymään. Välillä narussa pitämistä, kun täti jää tuijottamaan jalkoja ,että mitä näkikään
Kyllä omakohtainen kokemus on se, että mustat paksuhkot sukkahousut shortsien kanssa ei herätä juuri kenessäkään mitään kiinnostusta. Mustat, mistä iho paistaa selvästi jo läpi, niin hieman useampi katsoo. Olen käyttänyt vaalean ja tumman harmaita ja tummansinisiä sukkahousuja, eikä juuri kukaan kiinnitä mitään huomiota. Valkoiset sukkahousut jo vähän enemmän, mutta sekin ehkä juuri sen takia, ettei naisetkaan juuri käytä valkoisia sukkahousuja. Mutta ei siinä kuitenkaan muuta reaktiota tule, kun vilkaisu jalkoihin ja sitten kasvoihin. Muutaman hymyn olen muutamalta nuorehkolta naiselta saanut.
- Anonyymi00020
Vihdoinkin kunnolla lämmintä. Eka kertaa tarkeni olla ulkona liikkeellä ilman sukkahousuja.
- Anonyymi00021
Sortsit ja ihonväriset stayupit
- Anonyymi00023
eikö balettitanssijoilla miespuolisilla sukkahhousut puriista ja tytötöt vielä katselee
- Anonyymi00026
Päivällä näin kaupassa miehen jolla oli sortsit ja paksummat mustat sukkahousut. Mitä kummallista siinä on
- Anonyymi00027
Eikös noita ainakin pyöräilijät ja hiihtäjät käytä? Kummallakin sukkikset kiristää niin, ettei veri enää kierrä aivoissa. Seurauksena päätön kaahotus ja vastuuton ajo muita tiellä liikkujoita vaarantaen.
- Anonyymi00029
Itse käytän kiltin kanssa pitkävartisia sukkia mutta toisinaan myös sukkahousuja miesten sellaisia. Pitäisi löytää valkoiset sukkahousut..ei ole marketeista löytynyt.Aika kiihottava olo tulee kiltissä ja sukkahousuissa!
- Anonyymi00030
En tiedä kuinka moni mies pukee sukkiksia, mutta minä puen säännöllisesti, jollei ihan joka päivä, niin ainakin melkein. Pidän sukkahousuja pitkien housujen alla, mutta myös shortsien kanssa. Kotona sukkikset toimivat oloasuna. Valikoimassani on niin ohutta kuin paksua. Kesällä sukkikset jäävät kaappiin odottamaan viileämpiä kelejä, (paitsi seksiaktien aikana)
- Anonyymi00034
Mullakin sukkahousut ovat ihan päivittäinen arkivaate, paitsi kesän lämpimillä. Seksiaktit suoritan kyllä ihan ilman sukkahousuja.
- Anonyymi00031
Sama visio. Paitsi pidän kesäisin hameen tai sortsien kanssa 15-20 den sukkiksia tai stay uppia
- Anonyymi00033
Olisiko sunusta joskus kiva tavata ja pukeutua yhdessä?
- Anonyymi00035
Mitenpä kansainvälisen nylonpäivän kunniaksi tänään?
Itsellä sukkanauhasukat ja hame. - Anonyymi00036UUSI
Kyllä sukkahousujen käyttö on varmaan aika harvinaista miehillä. Koska alunperin on tarkoitettu naisten säärien verhoiluun. Minusta kuitenkin ihan turhaan, sukkahousut ovat hyvin käyttökelpoinen ja monipuolinen vaate miehenkin käyttää. Itse käytän sukkahousuja päivittäin melkein vuoden ympäri, tarpeen mukaan. Farkkujen alla jos paleltaa ja paksumpia sukkahousuja joskus kotiasuna.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 231048
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927