eihän täällä uskalla edes aivastaa...Halooo onks ketään kotonaa...Tulkaa pois maastosta..En halaaa
Olen saanut käännytyksen kylmempään linjaan..Niih!
Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa...
60
1128
Vastaukset
mihkään kylmempää..... :))))
- quistis
mä luulin et kaikki maastoutui,kun näki mun tulevan..Ootkos varma ettet tunne kymää henkäystä niskassasi???
quistis kirjoitti:
mä luulin et kaikki maastoutui,kun näki mun tulevan..Ootkos varma ettet tunne kymää henkäystä niskassasi???
pitäis maastoutua..... höpön löpön....en mitään tunne niskassa...... :)))))) muutaku kuuma on..... hikee pukkaa.....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pitäis maastoutua..... höpön löpön....en mitään tunne niskassa...... :)))))) muutaku kuuma on..... hikee pukkaa.....
olen niin halailevainen ja sellainen ystävällinen...:o)))))
quistis kirjoitti:
olen niin halailevainen ja sellainen ystävällinen...:o)))))
kannattais jättää omaan arvoonsa....:)) niin mä huono äiti kun tässä istun....:))))) halata saa ja sillä selvä..... :))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kannattais jättää omaan arvoonsa....:)) niin mä huono äiti kun tässä istun....:))))) halata saa ja sillä selvä..... :))
siks kirjoitin ton alemman jutun..En itseni vuoksi vaan meidän kaikkien..Kyllä asioista voi ja saa puhua,mut miten...Siinäpäs taitolaji;o)))
quistis kirjoitti:
siks kirjoitin ton alemman jutun..En itseni vuoksi vaan meidän kaikkien..Kyllä asioista voi ja saa puhua,mut miten...Siinäpäs taitolaji;o)))
mulla himpun verran taipumusta taas puhua liikaa omista asioista..... pitää muistaa et tää on huuhaata........ :)))))) nyt otan kupin kahvia....:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mulla himpun verran taipumusta taas puhua liikaa omista asioista..... pitää muistaa et tää on huuhaata........ :)))))) nyt otan kupin kahvia....:)
lähtöisin jokaisen omasta persoonasta;o)) Mä en osaa/halua huijata...Mut en myöskään ole sinisilmäinen..Sinivihreät ovat;o))))
quistis kirjoitti:
lähtöisin jokaisen omasta persoonasta;o)) Mä en osaa/halua huijata...Mut en myöskään ole sinisilmäinen..Sinivihreät ovat;o))))
ku mulla kyllä ruskeat silmät.... mut olen joskus sinisilmäinen.... niin enkä ikinä opi.... mä kans mielummin sillä totuuspohjalla.... :)))) kun ei tarvetta sontaa puhua.... :)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ku mulla kyllä ruskeat silmät.... mut olen joskus sinisilmäinen.... niin enkä ikinä opi.... mä kans mielummin sillä totuuspohjalla.... :)))) kun ei tarvetta sontaa puhua.... :)))))
sontaa vaan sitä mitä Euroopassa puhutaan...sitä hyvää päivää kirvesvartta:o)))
quistis kirjoitti:
sontaa vaan sitä mitä Euroopassa puhutaan...sitä hyvää päivää kirvesvartta:o)))
niinpä niin.....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
niinpä niin.....:))))
ymmärsi yuskän:o)))))
quistis kirjoitti:
ymmärsi yuskän:o)))))
toisinaan taas en.....:)))) omituinen otus olen ma.....;))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
toisinaan taas en.....:)))) omituinen otus olen ma.....;))))
liikenteessä..Meitä on koko huuhaaporukallinen...omituisia otuksia;o))))
quistis kirjoitti:
liikenteessä..Meitä on koko huuhaaporukallinen...omituisia otuksia;o))))
taidan luudan ottaa käyttöön ja kissan kyytiin.....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
taidan luudan ottaa käyttöön ja kissan kyytiin.....:))))
vauhtia...Taidat elää vaarallisesti;o)))))
quistis kirjoitti:
vauhtia...Taidat elää vaarallisesti;o)))))
vaarallinen elämä..... jännää aina joskus.....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
vaarallinen elämä..... jännää aina joskus.....:)))))
olla jännitystä ja sykettä..aina välillä...;o)))
- minä
no onhan täälä aika hiljasta!
- quistis
sydämeni sykkeen;o))) Atsiii..Huh johan helpotti;)
- yksitypy
vähän lukaisin muutaman jutun :=))
Tahtoo olla kiirettä näin lomalla. Äsken ehdin vasta syömään päivän ensimmäisen aterian.
Mutta jospa se tästä tahti vielä hiljenis :=))))- quistis
mä en ole viel syöny mitään..Olen kuitenkin juonu kahvia ja tuoremehua...Niih..Hyvä vasikka elää juomallakin;o)) Onks rento olo näin ekana lomapäivänä???
- yksitypy
quistis kirjoitti:
mä en ole viel syöny mitään..Olen kuitenkin juonu kahvia ja tuoremehua...Niih..Hyvä vasikka elää juomallakin;o)) Onks rento olo näin ekana lomapäivänä???
Täällä tundralla ollut helle koko päivän. Eikä ole satanut yhtään.
Kävin aamulla vähän kaupungilla ostoksilla.
Sitten olenkin löhöillyt ulkona, lukenut ja kuunnellut hyvää musiikkia. Ja hiki on virrannut, mutta ei se haittaa, kun ajattelee niitä tulevia talven pakkasia :=))))
Mutta alas nyt Quistis syömään jotain, ettei lihat lähde luiden ympäriltä.
Käy vielä kuin mustalaisen hevosen :=))))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
Sitten olenkin löhöillyt ulkona, lukenut ja kuunnellut hyvää musiikkia. Ja hiki on virrannut, mutta ei se haittaa, kun ajattelee niitä tulevia talven pakkasia :=))))
Käy vielä kuin mustalaisen hevosen :=)))))varaa...No se kuitenkin makuasia:o))) Tääl satoi ja ukkosti,mut ihan oli jo tervetullutta.Niin kuivaa ja palanutta tuol pihalla:o( Mut nyt onneksi luonto virkistyi:o))) Tos ikkunan alla kukkii pajuangervo..Raukka haaleampi kuin edellisinä vuosina!!
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Käy vielä kuin mustalaisen hevosen :=)))))En ole tottunut tällaiseen,...Odotin aivan jotakin muuta:=((
- quistis
perskuti kirjoitti:
En ole tottunut tällaiseen,...Odotin aivan jotakin muuta:=((
oikein puhut..Ai niin Sä haluut molemmat...samaan kuvaan;o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
oikein puhut..Ai niin Sä haluut molemmat...samaan kuvaan;o)))
Kehut tulis hifinä,...niin ne haukutkin.
Mieluummin "mono" kuin naisten jono:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
En ole tottunut tällaiseen,...Odotin aivan jotakin muuta:=((
Typyhän on aika vilkas nainen. Ehtii joka paikkaan melkein yht'aikaa :=))))
Vai tarkoititko Quistisille tuon kommenttisi? - quistis
perskuti kirjoitti:
Kehut tulis hifinä,...niin ne haukutkin.
Mieluummin "mono" kuin naisten jono:=))vitsikäs...sen kirjoitusvirheen lisäksi:o)))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Typyhän on aika vilkas nainen. Ehtii joka paikkaan melkein yht'aikaa :=))))
Vai tarkoititko Quistisille tuon kommenttisi?Otsikko on Sinulle, Sinulle, myö Sinulle:=O))
Nyt taitaa perskuti olla liian pienellä venholla liikkeellä?....Tuli vähän "hätänen"olo!
Antakee armoa:=(( - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Otsikko on Sinulle, Sinulle, myö Sinulle:=O))
Nyt taitaa perskuti olla liian pienellä venholla liikkeellä?....Tuli vähän "hätänen"olo!
Antakee armoa:=((se on nyt valinnan paikka. Se on minä tai Quistis.
Et kuule ihan haaremia saa, vaikka siitä unelmoitkin :=))))
Joku tolkku se on näihin naisasioihinkin tultava. Tai me aletaan Quistisin kans katselemaan uutta miestä :=)))))
Ja me kyllä tykätään vaan suurista venhoista :=))) - uudet salarakkaat
yksitypy kirjoitti:
se on nyt valinnan paikka. Se on minä tai Quistis.
Joku tolkku se on näihin naisasioihinkin tultava. Tai me aletaan Quistisin kans katselemaan uutta miestä :=)))))
Ja me kyllä tykätään vaan suurista venhoista :=)))muotia
- yksitypy
uudet salarakkaat kirjoitti:
muotia
ihanaa kun on salarakas *huokaa onnellisena* :=))))
Mitä muuta sitä nainen tai mies vois kaivatakaan :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Ja me kyllä tykätään vaan suurista venhoista :=)))Sinua minä ykstypy Sinua, mutta en voi unohtaa quistista hetkessä, kyllähän Sinä yksitypy ymmärrät,...kun meillä on pitkä-aikainen tuttavuus, ja muutenkin, kyllähän Sinä ymmärrät, kun olit pari pitkää päivää pois, no ei me sillai, tiedäthän, enhän minä voi kun Sulle olen sillai luvannu?
Kyllähän se quistis ihan kiva sillai, mutta enhän minä... - quistis
yksitypy kirjoitti:
Ja me kyllä tykätään vaan suurista venhoista :=)))meinaan missata jotain ihan oleellista:o( Mut oih ja voih..Mä en haluu viedä teiltä kyyhkysiltä ihanaa onnea pis..vaan mä sirryn takaoikealle..Nam...Ah siinä meni iso venho;o((((
- perskuti
quistis kirjoitti:
meinaan missata jotain ihan oleellista:o( Mut oih ja voih..Mä en haluu viedä teiltä kyyhkysiltä ihanaa onnea pis..vaan mä sirryn takaoikealle..Nam...Ah siinä meni iso venho;o((((
Enhän minä sillai!:=((
Oonhan minä hyvä, mutta enhän minä sentään ihan mahoton.
Taitaa jäädä luu käteen:=(( (kirjoitettu pienellä)
Kun tulin huuhaalle, olis pitäny ottaa se eka kirjoittaja,...noooooo, tais olla ykstypy, vai oliko se ent.lola nykyinen(quistis)???? - quistis
perskuti kirjoitti:
Kun tulin huuhaalle, olis pitäny ottaa se eka kirjoittaja,...noooooo, tais olla ykstypy, vai oliko se ent.lola nykyinen(quistis)????tytöt muistaa ekan kerran hyvin..Etkös Sä muistakkaan:o(( Huokaa nyt täällä...Mut mä en miehistä ala tappelemaan..:o))) Heh..
- perskuti
perskuti kirjoitti:
Kun tulin huuhaalle, olis pitäny ottaa se eka kirjoittaja,...noooooo, tais olla ykstypy, vai oliko se ent.lola nykyinen(quistis)????Ei mikään lola, vaan LULU.
Taitaa mies olla ihan suossa,...missä niitä hilloja?????? - quistis
perskuti kirjoitti:
Ei mikään lola, vaan LULU.
Taitaa mies olla ihan suossa,...missä niitä hilloja??????sen tuhman naikkosen..Kuule suossa olet ihan kaulaas myöten...No mä tuun ja pelastan sit kun alkaa korpit nokkii silmiä..;o)))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Sinua minä ykstypy Sinua, mutta en voi unohtaa quistista hetkessä, kyllähän Sinä yksitypy ymmärrät,...kun meillä on pitkä-aikainen tuttavuus, ja muutenkin, kyllähän Sinä ymmärrät, kun olit pari pitkää päivää pois, no ei me sillai, tiedäthän, enhän minä voi kun Sulle olen sillai luvannu?
Kyllähän se quistis ihan kiva sillai, mutta enhän minä...varmaan olit quistisin kaa sillai :=(((
Mua ei miehet huijaa. Olen nyt suuttunut sulle ehkä jopa iäks :=))))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
varmaan olit quistisin kaa sillai :=(((
Mua ei miehet huijaa. Olen nyt suuttunut sulle ehkä jopa iäks :=)))))Quu on pihtari..enhän mä ole voinu olla sillai.kun en enää lapsiakaan tee..Vai voiskos...
- perskuti
quistis kirjoitti:
sen tuhman naikkosen..Kuule suossa olet ihan kaulaas myöten...No mä tuun ja pelastan sit kun alkaa korpit nokkii silmiä..;o)))
Kutsuin Sinua ensimmäisenä, katsos en ole se rillumarei.....se oli toi vieruskaveri, joka poistui juuri....
Näetkö tämän renkaan pääni päällä??? Tuleeko mieleen pyhimys?.... vai ei?...Nooooo ok. Se on naapuritytön lannevanne:=(( - quistis
perskuti kirjoitti:
Kutsuin Sinua ensimmäisenä, katsos en ole se rillumarei.....se oli toi vieruskaveri, joka poistui juuri....
Näetkö tämän renkaan pääni päällä??? Tuleeko mieleen pyhimys?.... vai ei?...Nooooo ok. Se on naapuritytön lannevanne:=((mut ei se yhtään vähennä sitä sun ..Mikäs se nyt olikaan se kirjoitusvirhe..pahus....Pyhimys..Heh oikea Arkkienkeli:o)))))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Quu on pihtari..enhän mä ole voinu olla sillai.kun en enää lapsiakaan tee..Vai voiskos...
olet ollut niin paljon useammin sillai kun minä :=))) Ajattelin, josko tuo Perskuti olis yks niistä ollut :=))))
Ja siitä ei ole vaan lähtenyt yhtään lasta sikiämään :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
olet ollut niin paljon useammin sillai kun minä :=))) Ajattelin, josko tuo Perskuti olis yks niistä ollut :=))))
Ja siitä ei ole vaan lähtenyt yhtään lasta sikiämään :=))))joka kerta lähti...Onks Perskuti mun nuorimman isä...Hups..kuules Typy tästä ei sit puhuta julkisesti..lupaatko..jääköön tää tähän:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
mut ei se yhtään vähennä sitä sun ..Mikäs se nyt olikaan se kirjoitusvirhe..pahus....Pyhimys..Heh oikea Arkkienkeli:o)))))
Olen yhden naisen mies,...nyt en vaan tiedä kenen?
Tiedän, tiedän älä sano,... mutta viitsitkö silittää paidan huomiseksi,.. ja tottakai sinulla on kahvi kahdeksalta?...Niin olenko sanonu, että pidän Englantilaisesta aamiaisesta?
Nooooo...Sinähän tiedät kauanko niitä munia keitetään,...eikö niin?...
Nyt perskuti on hyvin väsyny,..ei jaksa millään....Tulikin mieleen, kun ole siinä liikkeellä...Viitsitkö kiillottaa kengät,...ei mitään kiirettä, kunhan on aamuksiZZZzzzzzzz. - yksitypy
quistis kirjoitti:
joka kerta lähti...Onks Perskuti mun nuorimman isä...Hups..kuules Typy tästä ei sit puhuta julkisesti..lupaatko..jääköön tää tähän:o))
Kyllähän minä arvasin. Perskuti ehtii joka paikkaan. Sillä on monta satamaa :=)))
Mutta meidän satamassa ei ole vielä käynyt ja enkä tiedä jos käviskin, olisko siitä enää mitään tulosta... siis lapsentekomielessä :=)))))
Ps. iteäni tarkoitin :=))) - quistis
perskuti kirjoitti:
Olen yhden naisen mies,...nyt en vaan tiedä kenen?
Tiedän, tiedän älä sano,... mutta viitsitkö silittää paidan huomiseksi,.. ja tottakai sinulla on kahvi kahdeksalta?...Niin olenko sanonu, että pidän Englantilaisesta aamiaisesta?
Nooooo...Sinähän tiedät kauanko niitä munia keitetään,...eikö niin?...
Nyt perskuti on hyvin väsyny,..ei jaksa millään....Tulikin mieleen, kun ole siinä liikkeellä...Viitsitkö kiillottaa kengät,...ei mitään kiirettä, kunhan on aamuksiZZZzzzzzzz.hoituu,mut muun hän sa hoitaa itse..Tai sit yhdessä...;o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
hoituu,mut muun hän sa hoitaa itse..Tai sit yhdessä...;o)))
Heti kun molemmille sopii:=O))
- quistis
yksitypy kirjoitti:
Kyllähän minä arvasin. Perskuti ehtii joka paikkaan. Sillä on monta satamaa :=)))
Mutta meidän satamassa ei ole vielä käynyt ja enkä tiedä jos käviskin, olisko siitä enää mitään tulosta... siis lapsentekomielessä :=)))))
Ps. iteäni tarkoitin :=)))tietää mikäs supermies Perskuti on;o))) Vaik saiskin sut siunattuun tilaan;o)))))))))))
- quistis
perskuti kirjoitti:
Heti kun molemmille sopii:=O))
vai huomenna...Tota mitäs me sovittiin..Ai niin et sä passaat mua ja toteutat kaikki toiveeni ....
- perskuti
quistis kirjoitti:
vai huomenna...Tota mitäs me sovittiin..Ai niin et sä passaat mua ja toteutat kaikki toiveeni ....
Jokainen aamu on yllätyksiä täys.
Usko pois,...jos et usko, ...unohda koko juttu!
Ei sua quistis voi huijata,...eikä ole tarkoituskaan.
Ei nyt, eikä tulevaisuudessa.
Toiveesi on minulle laki..
Noooo.. Unohdetaan ikävät asiat, koska toi laki on niin monimutkaista.
Keksitään jotain kivaa, ... Huomenna!
Sinua quistis kunnioittaen,.....Perskuti.
- poromies
navetassa...juuri kaiveskelen persusta, syhyy niin...
- quistis
olis matokuurin paikka:o))
- poromies
quistis kirjoitti:
olis matokuurin paikka:o))
olin saamari istunut vahingossa maitopullon päälle, sehän siellä syyhysi.
- quistis
poromies kirjoitti:
olin saamari istunut vahingossa maitopullon päälle, sehän siellä syyhysi.
asiat selviää...:o)))
Mut siinä oot oikees että hiljeni :(
Ja ainahan halata saa :) kuka sua on kehottanu kylmempään linjaan :/ murrr sille kuka näin on tehny :/
:)- quistis
oikeesti..Se oli vain tosta eilisestä ja niistä muista kerroista,kun mulle on pottuiltu..Et joitakin närästää mun persoonani:o)) Mut nyt halii ja kiittää:o)))
peliä että..... heitän vaatteet nurkkaan ja meen saunaan ku on jo näköjään valmis....... :))))) heips taas hetkeks toviks.....:)
- quistis
kunnioituksella..Sitä smaa:o)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036