oli aivan mahtava,porukka lämpeni hyvin pienestä alkukankeudesta huolimatta...Rotten sound oli kans hyvä,mahtava lavashow oli pojilla.Ens vuonna taas tuskailemaan mutta minne,sitä ei voi tietää...
Vastaukset 6
- ¤Nameless¤
Yhdyn kommenttiisi, jälleen todella hieno Tuska takana päin! \,,/
Mutta toivotaan että Tuska saisi jäädä Hesaan. - \,,,,/
Samaa mieltä.Ois kyl Dimmut voinu soittaa Puritanian ja muutaman biisin enemmän \,,/
Olisi ollut kyllä hienoa nähdä Dimmu Borgir livenä, ja yleensäkin olla tuolla tuska-festareilla.
Esiintyjälistassa oli aika huippunimiä. Dimmu Borgirin lisäksi olisi ollut Children Of Bodom, Sentenced, Lake Of Tears, Wintersun ja monia muita hyviä bändejä. Ehkä ensi vuonna olen paikalla.
- Ael
kyllä mahtavaa oli. pidin dimmusta aivan ehdottomasti myös livenä. ensimmäinen kerta tuskassa, koska tää oli ainoo vuosi kun oon löytäny seuraa sinne.. mulla kun ei ole metallistituttuja juuri ollenkaan. tuskassa tunsin olevani kuin kotona. hehee.. ja heilurimiehet ne vasta kivoja olikin varsinkin kun mulla oli kaikki kalut ja kamppeet mukana. vähän epäkäytännöllistä;) *nauraa*
- kalistaja
kyllä mahtavaa oli. pidin dimmusta aivan ehdottomasti myös livenä. ensimmäinen kerta tuskassa, koska tää oli ainoo vuosi kun oon löytäny seuraa sinne.. mulla kun ei ole metallistituttuja juuri ollenkaan. tuskassa tunsin olevani kuin kotona. hehee.. ja heilurimiehet ne vasta kivoja olikin varsinkin kun mulla oli kaikki kalut ja kamppeet mukana. vähän epäkäytännöllistä;) *nauraa*
mielestäni teräsbetoni oli hyvä aloittaja vaikka moni varmasti on sitä mieltä että kyseinen kokoonapno pitäisi julistaa antipannaan. *virnistää* noh mutta tunnelma ainakin heti nousi kohdilleen ja tuskan edetessä se vaan parani.
ensi vuonna ehdottomasti uudestaan, jos vaan löytyy konkkaronkka jonka kanssa mennä.- kalistaja
on tunnetusti opintojen äiti.. huomasinpa laittaneeni useampaan kertaan viestiä vahingossa. tarkoitus oli tietenkin laittaa hela hoito nimimerkillä kalistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281966
- 51979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r156836Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.133593Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 6494
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486- 4469
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140451