Vai peräti alta tai päältä?
Alta on kuulemma suurta syntiä, niinpä olen kehittänyt oman erikoisen metodini ja aina syttyy.
-keinovaginamies-
Sytytättekö te edestä vai takaa?
27
269
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Takka ilman kuivia halkoja tuskin syttyy?
- Anonyymi00002UUSI
Huonosti kivi palaa, noin niinku kokemuksen mukaan.
-keinovaginamies- - Anonyymi00019UUSI
Nainen päällä ja mies pääsee syvemmälle, riippuu siitä osaako nainen syttyä?!
Anonyymi00002 kirjoitti:
Huonosti kivi palaa, noin niinku kokemuksen mukaan.
-keinovaginamies-(Virossa on palavaa kiveä)
- Anonyymi00021UUSI
buddy-love kirjoitti:
(Virossa on palavaa kiveä)
Etelä pohjanmaan poika laulaa palavasta vedestä. Lauri Tähkä.
- Anonyymi00003UUSI
päältä
- Anonyymi00010UUSI
Pinnallisesti sytyttäminenkin toimii. Jotkut jopa tykkää :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00004UUSI
Alta, jota ennen hellyyttä ja lempeää kosketusta määrättyihin kohtiin. Sellaista rauhallista lämpöisesti peiton alla, ei mitään intohimoista reuhaamista.
- Anonyymi00009UUSI
Mistähän nyt puhutaan?
Sängyssä aina varovasti tulitikkujen kanssa :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00005UUSI
Synti käsitetään eri piireissä vähän erilailla.. yleensä se mistä saarnoissa varoitellaan on mielihyvää tuovaa. Ihmeellistä kärsimyksen tavoittelua.
Sytytän alapuolelta. Tuttua ja turvallista.
xLiner- Anonyymi00008UUSI
Jokainen tuntee oman pesänsä parhaiten.
Kannattaa toimia niin kuin hyvältä tuntuu, saarnaajista välittämättä.
-keinovaginamies-
Välistä. Pitää olla rako. Jos on tuohta, niin se auttaa.
- Anonyymi00006UUSI
Edestä välistä on tiettyyn pesään tuttu ja turvallinen. Tuohi toimii aina, perinteisesti.
-keinovaginamies-
Alta, raapaistavalla sytytyspalalla
- Anonyymi00007UUSI
Alta. Tuo perinteisen miehekäs tapa.
Nykyajan höpötyksistä ei välitetä :)
-keinovaginamies-
Ei ole takkaa. Takan sytytyksestähän tässä puhuttiin? Vai jonkun muun sytytyksestä? =D
- Anonyymi00013UUSI
Voit sytyttää ihan mitä pesää haluat :) Juuri äsken pidin hellan pesässä tulet.
Minulla on useita pesiä joiden lämmöstä ja hyvinvoinnista huolehtia :))
-keinovaginamies-
- Anonyymi00014UUSI
Kotapadan, jossa kuumaa vettä lämmitän sytytän altapäin, koska tulipeä on senverran matala, että helpompi niin.
Ohuita sytykepuita lisään sanomalehdistä käärimien sytykkeiden päälle ja hyvin syttyy.
Saunan pesän sytytän päältä, syttyy hyvin ja pesä on avarampi.
Olen poltanut saunassa nyt myös pahvipakkauksia, enkä vienyt niitä pahvinkeräykseen, kun siinä säästää vähän polttopuuta ja hyvin ne pahvi/kartonkipakkaukset palaa, kun on ensin puuta polttanut ja sitten polttaa pakkauksia, niin kyllä palaa, humina vaan kuuluu.- Anonyymi00015UUSI
Totta kai kaikki puukuituperäinen kannattaa polttaa kunhan siinä ei ole muoveja/ liimoja mukana. Paperia ei kuitenkaan muuten kuin joskus sytykkeeksi. Tuottaa vaan pirusti tuhkaa. Ja sellaista kiiltävää aikakausilehtipaperia ei ollenkaan. Siinä taitaa olla enemmän kiviainesta kuin puukuitua.
Kaikki puupesiä lämmittävät tietävät nämä. Siinä säästää jätemaksuissa sekä reissuja kierrätyspisteille että vielä omissa energiakustannuksissakin.
Mutta minäpä sytytän takaa raosta useimmat pesät :))
Kukaan ei ole vielä vastannut tätä :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00016UUSI
Sytytän vain päältä, sillä ei ole takkaa ja poltan vain kynttilöitä. Muut tässä taloudesa tapahtuvat sytytysmekanismit ovat hieman monimutkaisempia.
Aletheias- Anonyymi00017UUSI
:))))
Noinhan se on, kun asiaan sotketaan ihminen.
Sytytys alakertaan täytyy hoitaa yläkerran pannuhuoneen kautta. Menee huomattavasti haastavammaksi.
Viime aikoina olen sytytellyt enimmäkseen tulipesiä ja koneita. Ilmeisesti laiskistunut ottamaan haasteita vastaan. :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
:))))
Noinhan se on, kun asiaan sotketaan ihminen.
Sytytys alakertaan täytyy hoitaa yläkerran pannuhuoneen kautta. Menee huomattavasti haastavammaksi.
Viime aikoina olen sytytellyt enimmäkseen tulipesiä ja koneita. Ilmeisesti laiskistunut ottamaan haasteita vastaan. :)
-keinovaginamies-Kyllä, yläkerran pannuhuoneen sytytys täytyy tapahtua laadukkaasti, jotta liekkiä riittää alakertaankin, mutta olen siitä onnekas, että ylä- ja alakerran välinen sytytyskoneisto toimii herkillä eikä ole sytystysaineet koskaan päässeet loppumaan. Vaatii vain turvallisen sytytysympäristön ja hieman kemiaa 😊
Aletheias
Minä en sytytä. Olen täysin sytyttämätön ja sitäpasitsi kun ei ole pesääkään niin se on luonnollista, ettei syty.
Eikä mulla muutenkaan hevin sytytä. Mikä lieneen käynyt jo selväksi kaikille. Puutteeni jonka tiedostan. :)- Anonyymi00018UUSI
Olen eri mieltä.
Palstan terävin kynä käy välillä sieltä.
-keinovaginamies- Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen eri mieltä.
Palstan terävin kynä käy välillä sieltä.
-keinovaginamies-Heh.. alterego saattaa joskus repäistä, mutta toivottavasti ei kovin usein. Itse toivoisin omaan suoritukseeni hieman enemmän kepeyttä ja nokkeluutta, niissä on puutteeni.
:)
Ja mulla on hitaat hoksottimet. Mutta tuo ei haittaa, sillä olenhan muutoin aika valovoimainen persoona ja se saattaa pilkahdella täälläkin joskus. Toivoakseni.
:)
Alta tietenkin, sillä se sytyttää parhaiten.
Ja ne päältäsytyttämistä ohjeistavat eivät ole tajunneet, että käryt häviävät altasytytyksessä, kun pistää päälle palavan tuohenkappaleen, jonka liekki polttaa käryt.
(taaskaan eivät ole kysyneet minulta, niin en ole kertonut niille mitä asiantuntijaryhmäni on ilmoittanut parhaaksi menetelmäksi)- Anonyymi00022UUSI
Totta.
Maailma ei tuhoudu päältä sytyttämällä.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211952
- 114768
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083131Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358