Sytytättekö te edestä vai takaa?

Anonyymi-ap

Vai peräti alta tai päältä?

Alta on kuulemma suurta syntiä, niinpä olen kehittänyt oman erikoisen metodini ja aina syttyy.

-keinovaginamies-

27

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Takka ilman kuivia halkoja tuskin syttyy?

• Anonyymi00002
        UUSI

Huonosti kivi palaa, noin niinku kokemuksen mukaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019
        UUSI

Nainen päällä ja mies pääsee syvemmälle, riippuu siitä osaako nainen syttyä?!

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Huonosti kivi palaa, noin niinku kokemuksen mukaan.

-keinovaginamies-

(Virossa on palavaa kiveä)

• Anonyymi00021
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

(Virossa on palavaa kiveä)

Etelä pohjanmaan poika laulaa palavasta vedestä. Lauri Tähkä.

• Anonyymi00003
      UUSI

päältä

• Anonyymi00010
        UUSI

Pinnallisesti sytyttäminenkin toimii. Jotkut jopa tykkää :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00004
      UUSI

Alta, jota ennen hellyyttä ja lempeää kosketusta määrättyihin kohtiin. Sellaista rauhallista lämpöisesti peiton alla, ei mitään intohimoista reuhaamista.

• Anonyymi00009
        UUSI

Mistähän nyt puhutaan?
        Sängyssä aina varovasti tulitikkujen kanssa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00005
      UUSI

Synti käsitetään eri piireissä vähän erilailla.. yleensä se mistä saarnoissa varoitellaan on mielihyvää tuovaa. Ihmeellistä kärsimyksen tavoittelua.

Sytytän alapuolelta. Tuttua ja turvallista.

xLiner

• Anonyymi00008
        UUSI

Jokainen tuntee oman pesänsä parhaiten.
        Kannattaa toimia niin kuin hyvältä tuntuu, saarnaajista välittämättä.

-keinovaginamies-

• UUSI

Välistä. Pitää olla rako. Jos on tuohta, niin se auttaa.

• Anonyymi00006
        UUSI

Edestä välistä on tiettyyn pesään tuttu ja turvallinen. Tuohi toimii aina, perinteisesti.

-keinovaginamies-

• UUSI

Alta, raapaistavalla sytytyspalalla

• Anonyymi00007
        UUSI

Alta. Tuo perinteisen miehekäs tapa.
        Nykyajan höpötyksistä ei välitetä :)

-keinovaginamies-

• UUSI

Ei ole takkaa. Takan sytytyksestähän tässä puhuttiin? Vai jonkun muun sytytyksestä? =D

• Anonyymi00013
        UUSI

Voit sytyttää ihan mitä pesää haluat :) Juuri äsken pidin hellan pesässä tulet.
        Minulla on useita pesiä joiden lämmöstä ja hyvinvoinnista huolehtia :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00014
      UUSI

Kotapadan, jossa kuumaa vettä lämmitän sytytän altapäin, koska tulipeä on senverran matala, että helpompi niin.
      Ohuita sytykepuita lisään sanomalehdistä käärimien sytykkeiden päälle ja hyvin syttyy.
      Saunan pesän sytytän päältä, syttyy hyvin ja pesä on avarampi.
      Olen poltanut saunassa nyt myös pahvipakkauksia, enkä vienyt niitä pahvinkeräykseen, kun siinä säästää vähän polttopuuta ja hyvin ne pahvi/kartonkipakkaukset palaa, kun on ensin puuta polttanut ja sitten polttaa pakkauksia, niin kyllä palaa, humina vaan kuuluu.

• Anonyymi00015
        UUSI

Totta kai kaikki puukuituperäinen kannattaa polttaa kunhan siinä ei ole muoveja/ liimoja mukana. Paperia ei kuitenkaan muuten kuin joskus sytykkeeksi. Tuottaa vaan pirusti tuhkaa. Ja sellaista kiiltävää aikakausilehtipaperia ei ollenkaan. Siinä taitaa olla enemmän kiviainesta kuin puukuitua.

Kaikki puupesiä lämmittävät tietävät nämä. Siinä säästää jätemaksuissa sekä reissuja kierrätyspisteille että vielä omissa energiakustannuksissakin.

Mutta minäpä sytytän takaa raosta useimmat pesät :))
        Kukaan ei ole vielä vastannut tätä :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00016
      UUSI

Sytytän vain päältä, sillä ei ole takkaa ja poltan vain kynttilöitä. Muut tässä taloudesa tapahtuvat sytytysmekanismit ovat hieman monimutkaisempia.

Aletheias

• Anonyymi00017
        UUSI

:))))
        Noinhan se on, kun asiaan sotketaan ihminen.
        Sytytys alakertaan täytyy hoitaa yläkerran pannuhuoneen kautta. Menee huomattavasti haastavammaksi.

Viime aikoina olen sytytellyt enimmäkseen tulipesiä ja koneita. Ilmeisesti laiskistunut ottamaan haasteita vastaan. :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

:))))
        Noinhan se on, kun asiaan sotketaan ihminen.
        Sytytys alakertaan täytyy hoitaa yläkerran pannuhuoneen kautta. Menee huomattavasti haastavammaksi.

Viime aikoina olen sytytellyt enimmäkseen tulipesiä ja koneita. Ilmeisesti laiskistunut ottamaan haasteita vastaan. :)

-keinovaginamies-

Kyllä, yläkerran pannuhuoneen sytytys täytyy tapahtua laadukkaasti, jotta liekkiä riittää alakertaankin, mutta olen siitä onnekas, että ylä- ja alakerran välinen sytytyskoneisto toimii herkillä eikä ole sytystysaineet koskaan päässeet loppumaan. Vaatii vain turvallisen sytytysympäristön ja hieman kemiaa 😊

Aletheias

• UUSI

Minä en sytytä. Olen täysin sytyttämätön ja sitäpasitsi kun ei ole pesääkään niin se on luonnollista, ettei syty.

Eikä mulla muutenkaan hevin sytytä. Mikä lieneen käynyt jo selväksi kaikille. Puutteeni jonka tiedostan. :)

• Anonyymi00018
        UUSI

Olen eri mieltä.
        Palstan terävin kynä käy välillä sieltä.

-keinovaginamies-

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen eri mieltä.
        Palstan terävin kynä käy välillä sieltä.

-keinovaginamies-

Heh.. alterego saattaa joskus repäistä, mutta toivottavasti ei kovin usein. Itse toivoisin omaan suoritukseeni hieman enemmän kepeyttä ja nokkeluutta, niissä on puutteeni.
        :)
        Ja mulla on hitaat hoksottimet. Mutta tuo ei haittaa, sillä olenhan muutoin aika valovoimainen persoona ja se saattaa pilkahdella täälläkin joskus. Toivoakseni.
        :)

• UUSI

Alta tietenkin, sillä se sytyttää parhaiten.
      Ja ne päältäsytyttämistä ohjeistavat eivät ole tajunneet, että käryt häviävät altasytytyksessä, kun pistää päälle palavan tuohenkappaleen, jonka liekki polttaa käryt.
      (taaskaan eivät ole kysyneet minulta, niin en ole kertonut niille mitä asiantuntijaryhmäni on ilmoittanut parhaaksi menetelmäksi)

• Anonyymi00022
        UUSI

Totta.
        Maailma ei tuhoudu päältä sytyttämällä.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      202
      11952
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4768
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3770
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      108
      3131
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      95
      2772
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      10
      2575
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2098
    8. Golffarit kehityksen jarruna

Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino
      Lappajärvi
      13
      1549
    9. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      48
      1511
    10. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      72
      1358
    Aihe