Kaappien siivousta

Anonyymi-ap

Mikä on turhin esineesi? Kenelle palstalaiselle antaisit sen?

48

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Äkkiä ajateltuna sellaiset rautapihdit, jotka tulee osana työkalusalkkua. En ole tainnut koskaan käyttää niitä mihinkään. Ne antaisin Keinovaginamiehelle, koska hänellä tuntuu olevan koko ajan jotain projektia meneillään, niin varmaan siellä on jotain sellaista, mihin tarvitaan pihtejä.

Aletheias

• Anonyymi00017

Kiitos kauniista ajatuksesta.
        Mulla on kyllä aika monet pihdit jo :)

Mutta jos joskus muutan mieltäni, niin mistähän nämä pihdit löytyy? :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiitos kauniista ajatuksesta.
        Mulla on kyllä aika monet pihdit jo :)

Mutta jos joskus muutan mieltäni, niin mistähän nämä pihdit löytyy? :))

-keinovaginamies-

Jotenkin arvasin, ettei sinulla ole pihdeistä pulaa 😄

Laita viestiä, jos tulee pihtipula, niin laitan tiedon, mistä voi tulla hakemaan. Saat samalla vaikka sen lilan sahankin. Sillekään ei ole oikein mitään käyttöä 😁

Aletheias

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jotenkin arvasin, ettei sinulla ole pihdeistä pulaa 😄

Laita viestiä, jos tulee pihtipula, niin laitan tiedon, mistä voi tulla hakemaan. Saat samalla vaikka sen lilan sahankin. Sillekään ei ole oikein mitään käyttöä 😁

Aletheias

:))
        Lilan värinen pikkuinen saha kyllä puuttuu valikoimista :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

:))
        Lilan värinen pikkuinen saha kyllä puuttuu valikoimista :)))

-keinovaginamies-

Hienoa, tätä menoa kaapit on siivottu alka aikayksikön 😁

Aletheias

• Anonyymi00002

Tekopillu joka piti olla niin aidon tuntuinen kuin mahdollista ja oli saanut viisi tähteä. Hintakin melkein sata euroa! Täyttä kuraa. En antaisi edes pahimmassa kiimassa olevalle.

• Anonyymi00007

Mitähän sellainen moottoroitu malli maksaa? Luulen että saa laittaa useamman satasen pinoon. Miehet puhuu, ettei pillusta maksa, maksaa kuitenkin tekopillusta 😂 On kai se siinäkin se arvo, että ei tarvitse sitä häkkyrää ympärillä sietää 😁

• Anonyymi00034
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitähän sellainen moottoroitu malli maksaa? Luulen että saa laittaa useamman satasen pinoon. Miehet puhuu, ettei pillusta maksa, maksaa kuitenkin tekopillusta 😂 On kai se siinäkin se arvo, että ei tarvitse sitä häkkyrää ympärillä sietää 😁

Joo puuttuu teline ympäriltä .

• Anonyymi00036
        UUSI

Jos tämä on se kuuluisa patonki porttikongissa. Aito kokemus.

• Anonyymi00003

Minulla ei ole turhia esineitä. Mikäli on, annan ne Pelastusarmeijam kirppiselle, ellei kukaan tuttu halua.

- Sheena

• Anonyymi00004

Geishakuulat. Mutta tuskinpa kukaan muukaan niitä tarvii.

• Anonyymi00005

Kadonneet putkitongit!

Oli tarkoitus vaihtaa rikkoutunut bideen letku, mutta jää nyt sitten huomiselle.

xLiner

• Anonyymi00006

Vohvelirauta

Joku täysin edesvastuuton ihmiskyhäelmä (joulupukki) toi asuntooni lahjapaketin, jossa oli vohvelirauta.

Millaisen mielikuvitusolennon päässä kellui tällainen lahjaidea, on mysteeri.

Joku taho vihaa minua. Muuta selitystä ei ole.

Eli lahjoitan tämän suxeen nälkää näkeville palstalaisille.

(naurua)

• Kaikki siivoukseen liittyvät välineet ovat turhia, sääli ettei etiikkani anna periksi halulle luopua niistä...miksi joku haluaa käyttää keittiössä niljakasta imevää sientä joka on bakteeripesäke ja väittää sen jälkeen puhdistaneensa pintoja 🙄

• Pikku-pirpana

Kyllähän sille sienelle pitää olla asianmukainen teline kuivumista varten ja sikseen sehän menee yleensä käytön jälkeen pesukoneeseen 95° pesuun. Toisekseen niitä sieniä pitää olla parikymmentä kaapissa, jotta se vaihtuu useasti.
        Samoin keittiörättien kanssa. Pöpöpesäkkeitä ne on jos eivät pääse kuivumaan kierron välillä.

• Anonyymi00010
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllähän sille sienelle pitää olla asianmukainen teline kuivumista varten ja sikseen sehän menee yleensä käytön jälkeen pesukoneeseen 95° pesuun. Toisekseen niitä sieniä pitää olla parikymmentä kaapissa, jotta se vaihtuu useasti.
        Samoin keittiörättien kanssa. Pöpöpesäkkeitä ne on jos eivät pääse kuivumaan kierron välillä.

Yöks kumminkin, ex appiukko pyyhki sitten vielä samalla rätillä kuolaavan koiran leukapieliä...se mielikuva ei helposti mielestä haihdu :D

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Yöks kumminkin, ex appiukko pyyhki sitten vielä samalla rätillä kuolaavan koiran leukapieliä...se mielikuva ei helposti mielestä haihdu :D

Todellakin yöks!
        Mulla keittiön rätti vaihtuu melkein päivittäin ja pesen ne kuumimmassa pesulämpötilassa. Ja värikoodatut rätit.. keltaiset keittio, punaiset wc, siniset kalusteet ja sit on virhreitäkin joita olen pitänyt ikkunoiden pesussa.

• Anonyymi00033
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Todellakin yöks!
        Mulla keittiön rätti vaihtuu melkein päivittäin ja pesen ne kuumimmassa pesulämpötilassa. Ja värikoodatut rätit.. keltaiset keittio, punaiset wc, siniset kalusteet ja sit on virhreitäkin joita olen pitänyt ikkunoiden pesussa.

Tarkka olet, toisin kuin minä :)

• Anonyymi00008

Koiranleluraadot. Niitä on kertynyt melkoisesti lelukoriin. Haluan nähdä koiran ilostumisen uudesta lelusta aina uudelleen ja näitä tulee sitten hankittua. Leluista on purtu pois ”sydän” eli leluun upotettu vinkupallo, mutta jäljellä on kahiseva häntä tms. En ole raskinut heittää roskiin, koska välillä koira kaivaa kopasta vanhojakin leluja.
      Voisin silti harkita lahjoittaa nämä hyvin kuolatut ”raadot” palstalaisille, joilla on koira 🐶❣️🐶

-Thinksy

• Anonyymi00009

Tai miksei joillekuille muillekin joilla sattuu olemaan kova pureksemisen himo, saati sitten vimma kuolata :D

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tai miksei joillekuille muillekin joilla sattuu olemaan kova pureksemisen himo, saati sitten vimma kuolata :D

Muiden täytyy hankkia ihan omat lelut (hmph) 😄
        En mä muille raski niitä antaa, ainoastaan koirakavereille 🐶🐶💝

-Thinksy

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olisivathan nuo kivaa vaihtelua matka-arkun kulman nakertamiselle, lampunjalan järsimiselle ja palstalaisten nikkojen jäytämiselle.

Toisaalta, vaihtelu virkistää ja voisin ampua pakkasen kunniaksi piimää vesipyssyllä hänen ikkunohinsa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olisivathan nuo kivaa vaihtelua matka-arkun kulman nakertamiselle, lampunjalan järsimiselle ja palstalaisten nikkojen jäytämiselle.

Toisaalta, vaihtelu virkistää ja voisin ampua pakkasen kunniaksi piimää vesipyssyllä hänen ikkunohinsa.

Suosittelen kirnupiimää, parempi hajonta ja splatter vaikutelma :)

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Suosittelen kirnupiimää, parempi hajonta ja splatter vaikutelma :)

Ah!

On aina ilo keskustella piimäaiheisista sattumuksista alaan vihkiytyneiden kanssa!

Kirnupiimä olikin jäänyt jotenkin pimentoon ja olen viimeiakoina sortunut jopa 1% piimä-jengiläiseksi.

Ei muuta kuin klyyvari kohti uus-wanhoja maitotuotteita.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ah!

On aina ilo keskustella piimäaiheisista sattumuksista alaan vihkiytyneiden kanssa!

Kirnupiimä olikin jäänyt jotenkin pimentoon ja olen viimeiakoina sortunut jopa 1% piimä-jengiläiseksi.

Ei muuta kuin klyyvari kohti uus-wanhoja maitotuotteita.

Käsittelemätön puupinta pitää myös piimätuotteista, sinihome tuo kauniisti kuvioita esiin jahka kesä saapuu :D

• Alalaatikon nurkassa on kasa parittomia sukkia. Niiden parit ovat mystisesti hävinneet. Epäilen vahvasti, että pesukone on syönyt ne kaikki.

En vaan saa heitettyä niitä pois, jos ne sukkakaverit vaikka jostain ilmestyisi.
      Heh! Tuskin kukaan haluaa vanhoja, parittomia sinkku-sukkia. 😁🧦

• Anonyymi00012

Minä siivosin kaappini kaikesta turhasta jo monia vuosia sitten. Joitain sellaisia vaatteita ja kenkiä vien keräyslaatikkoon, joita en koe tarvitsevani.

• Anonyymi00013

Minulla olekaan, kuin turhia esineitä.

Olen melko varma siitä, että en tarvitse sinistä kolmella tassulla lepäävää lasimaljaa tai tinasta tehtyä seinälautasta, missä on kuvattuna syntiinlankeemus, sen seuraukset ja 12 israelin heimoa.

Nahkaselkäinen A. Hiltnerin Kamppailuni (1942) sekä lasiset coctail-tikut ovat myös aika turhia, en ole koskaan kokenut polttavaa tarvetta tikkujen tai kirjan käyttöön.

Serkkutytön laserilla kristallikuutioon ikuistetut kasvot, Chrysler-building:n pahvinen pienoismalli ja ikkunanoiden väliin laitettu matkamuistokäpy (vastuullisesti lämpökäsitelty 48 h ja +60 C).

Myös kolme auton lämmitysjohtoa roikkuu kellarin naulassa.

Että lämmitysjohdot voisin antaa pois.

• Anonyymi00015

Varmaan tuo ajoasu ja kypärä, kun rakas bemarini on jo muiden hellittävänä 🥹 Haaveilen kuitenkin vielä räväkämmästä ratsusta, niin ei raski luopua (ainakaan vielä).

Mutta noin yleisemmin ottaen, niin ainahan ne on sen toisen tavarat, kun asuinkumppani löytyy.
      Vai mitä minä esim. teen rivillä mariskooleja???

Kaikki parisuhteessa olevat/joskus olleet tietävät tämän, mutta kuinka moni myöntää?
      Ja ne omat tavarat, kun ne on usein järjestetty hukkaan, vaikka ne olivat aivan hyvässä järjestyksessä!!

-keinovaginamies-

• Anonyymi00018

Enkä kyllä lainkaan tiedä kuka täällä tarvitsisi käytettyä ajoasua ja hikistä kypärää :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00023

Kiusallisen totta, kun kysyin mihin saniteettisilikoni on kadonnut, niin minulle sanottiin että se on postilaatikossa.

Postilaatikossa ei ollut kuin mainoksia (mitkä nakkasin takkaan) ja sanoin että ei ollut.

Paitsi että sivuvintissä olikin vanha, seinästä irroitettu postilaatikko ja sieltähän se silikoni löytyikin!

Välillä minä hiemän ihmettelen, mutta en onneksi paljon.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiusallisen totta, kun kysyin mihin saniteettisilikoni on kadonnut, niin minulle sanottiin että se on postilaatikossa.

Postilaatikossa ei ollut kuin mainoksia (mitkä nakkasin takkaan) ja sanoin että ei ollut.

Paitsi että sivuvintissä olikin vanha, seinästä irroitettu postilaatikko ja sieltähän se silikoni löytyikin!

Välillä minä hiemän ihmettelen, mutta en onneksi paljon.

Oletan että olet mies ja kirjoitat naisen logiikasta.
        (Tietysti meni perseelleen)

Mutta joka tapauksessa. Sitä minä en ymmärrä tämän talouden naisen logiikassa, että miksi samantyyppiset/samaan tarpeeseen kuuluvat asiat eivät pysy kimpassa?

Miksi sähkövatkain löytyy eri paikasta kuin sen vispilät? Jos silikoni on postilaatikossa, niin miksi silikonipuristin ei ole???

-keinovaginamies-

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Enkä kyllä lainkaan tiedä kuka täällä tarvitsisi käytettyä ajoasua ja hikistä kypärää :)

-keinovaginamies-

Onkos se juurikin se kylän suurin kypärä? Kyllä se varmaan joillekuille kelpaisi :)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Oletan että olet mies ja kirjoitat naisen logiikasta.
        (Tietysti meni perseelleen)

Mutta joka tapauksessa. Sitä minä en ymmärrä tämän talouden naisen logiikassa, että miksi samantyyppiset/samaan tarpeeseen kuuluvat asiat eivät pysy kimpassa?

Miksi sähkövatkain löytyy eri paikasta kuin sen vispilät? Jos silikoni on postilaatikossa, niin miksi silikonipuristin ei ole???

-keinovaginamies-

Juuri niin ja todellakin.

Kun eväsrasiat ovat lieden viereisessä kaapissa, niin niiden kannet ovat taas kuivaruokakaapin yläosassa.

Kuinkas muuten.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Juuri niin ja todellakin.

Kun eväsrasiat ovat lieden viereisessä kaapissa, niin niiden kannet ovat taas kuivaruokakaapin yläosassa.

Kuinkas muuten.

Kellä on kellä, minulla ei ole noin kuin sinulla.

• Anonyymi00031

Totta kai :))

-keinovaginamies-

• Nyt ei taida olla enää turhaa, olen jaellut ne annetaan periaatteella pois. Laitan kiertoon sitä mukaa kun koen turhaksi.

• Tai kirppis myyntiin sitten. Häkkejä alkaa olla paljon monen kokoisia ja varmaan tuhannen euron yli edestä. Niitä voi pitää turhina, mutta käyttöön voivat tulla vielä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Tai kirppis myyntiin sitten. Häkkejä alkaa olla paljon monen kokoisia ja varmaan tuhannen euron yli edestä. Niitä voi pitää turhina, mutta käyttöön voivat tulla vielä.

Ei täällä varmaan ole jyrsijähulluja muita, kun minä. Joten ei ole annettavaa.

• Anonyymi00030
        Jasu2025 kirjoitti:

Ei täällä varmaan ole jyrsijähulluja muita, kun minä. Joten ei ole annettavaa.

Eipä niin!!

• UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eipä niin!!

Toivottavasti kuitenkin eläinrakkaita, en voisi pitää ihmisestä joka inhoaa eläimiä. En niinkun aidosti, leikisti kyllä.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkin eläinrakkaita, en voisi pitää ihmisestä joka inhoaa eläimiä. En niinkun aidosti, leikisti kyllä.

Me kun ei olla täällä telluksella yksin, muutkin eläimet kun ihminen omistaa tätä maata ja elää täällä. Eläinvihaaja on todellisuudesta vieraantunut puupää.

• Anonyymi00032

Ikkkunalle jäänyt joulukoriste, jonka huomasin tänään. Pieni posliininen joulupukki, joka pitää tarjotinta käsissään edessään. En tiedä tai muista mistä on joulukoristeisiini ilmestynyt, ei siinä tarjottimella mitään ollut mutta voisihan siihen käärepaperissa olevan karamellin laittaa, se juuri mahtuisi. En tiedä kenelle. ihan saatte kilpailla.

• Ei ole turhia tavaroita, on vain raaka-ainetta, joka ei ole vielä löytänyt käyttötapaansa.

• UUSI

Ja raaka-ainetta pitääkin olla aina jemmassa. Ihmiset tuudittautuu liikaa siihen että temusta saa kaikkee. Entä sitten kun meneekin kiinni. Ja todellisuudessa kaupatkin myy temutavaraa. Liikaa ollaan riippuvaisia.

• Tänään tyhjäsin vaatekaapin, ne on nyt sängyn päällä, eikä siis nukkumaan pääse. Ei siinä muuta oo ku vaatteita. mutta Lego junajärjestelmä odottais leikkijää. useempi lapsiselle perheelle sen lahjoittaisin. Kun tulis hakeen vaan.

• Anonyymi00035
      UUSI

Setaratsu villiintyi juuri.

• Anonyymi00037
      UUSI

Ruskeat helyniitein koristetut gerryn farkut ovat hieman kutistuneet vaatehuoneessa.
      Ne puoliuntsikan kanssa olen mielestäni muistuttanut jättiläiskoiran kskkapökäleeltä.
      Vilma
      Kuka hsluaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      100
      2442
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      225
      2006
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      39
      1417
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      103
      1359
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1138
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      278
      869
    8. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      64
      778
    9. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      181
      723
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      53
      718
    Aihe