Olen aloittanut jutaamisen, minusta tulee jutaava saamelainen 🙋
Jutaavat saamelaiset
31
721
Vastaukset
- Anonyymi00001
ELI PAIKALLAAN HYPPÄÄMISE ..ELI SULLA VIINA LOPPUNUT JA PUKKAA PÄÄLLE JUOPPO HULLUUS KOHTAUST DELIRIUMIA.. SOITA SATANA ET JOKU TUO VIINAA SULLE,,TUHAN ON HÄTÄ TILA..PAKKO AUTTAA..
- Anonyymi00002
Lähden jutaamaan alkoon.
- Anonyymi00003
😄aaaa
- Anonyymi00004
Olen aloittanut paaston en syö enää poronlihaa.
- Anonyymi00005
Menetät kyvyn erectioon ja saata saada keripukin ☝️
- Anonyymi00007
Jeesus auttaa aina
- Anonyymi00008
Jeesukset jutaa papanaan rumpu reessä.
- Anonyymi00009
Taidat olla jutaava hölmöläinen.
- Anonyymi00010
Tomistelen rumpua 🖕
- Anonyymi00011
Onko
Onkho sulla poroja jänkhällinen. Syökko pizzaa.- Anonyymi00012
Rehua on pizza maistuu ja jutaan.
- Anonyymi00016
Olen eronnut kirkosta. Palvon vain seitaa.
- Anonyymi00017
Paskansin housut. Lähden kohta paapanaan.
- Anonyymi00018
Lämmittää uuh
- Anonyymi00019
Ja haisee
- Anonyymi00020
Ilmoja pitelee
- Anonyymi00021
Suosittelen kaikille ankaraa jutaamista.
- Anonyymi00022
Saamit ee enää juaaaaaaaa
- Anonyymi00023
Nyt on uusiojutaajia, jutaaminen on muotia!
- Anonyymi00024
Suurin osa on juhannus pääkaupunki seudulle.
- Anonyymi00025
Jortikkaa vipuvarteen!
- Anonyymi00026
Tuleeko sinusta SAMI SKOLT?
On vähän ROKKAAVAMPI JUTAAJA NIMI JA SILLÄ SAA ENEMMÄN KANSAINVÄLISTÄ NÄKYVYYTTÄ, MAINETTA JA KUNNIAA!
Ulkomaalaisetkin ymmärtää, kun heille sanoo : I am NATIVE SAMI SKOLT AND I am VERY PROUD TO BE PRIDE TOO!
Minä ja mieheni Holo voidaan sanoa sen jälkeen, että : PEACE, LOVE AND ROCK’N ROLL WE ARE ONLY PROUD NATIVE FINNISH COUPLE AND WE ARE BORN HERE IN FINLAND.
Voidaan sanoa englanniksi, että : WE DON’T KNOW WHERE SAMI SKLOT POURD PRIDE PEOPLE DID COME TO FINLAND, BUT THEY MAY BE WHERE RUSSIAN PEOPLE…
Näissä saamelaisten jutajaissa kannattaa olla vähän varoinen sekä seurailla sivusta.
Ei ole tietoa, että kumpia enemmän KIINALAISIA VAI VENÄLÄISIÄ! - Anonyymi00027
Vat tuleeko sinusta smoltti va Mitsubishi coltta.
- Anonyymi00028
Kyttyrälohi..
- Anonyymi00030
Jortikkaa vipuvarteen 👍🏼
- Anonyymi00031
事实 事实 事实事实
- Anonyymi00032
Lopetin jutaamisen ja aloitin jytäämisen. Naapurit tykkää.👍
- Anonyymi00033
Kasariako?
- Anonyymi00034
Aasslakka jutaa pirkka-kaljan ostoon päivittäin.
- Anonyymi00035
Paljonko maksaa kontti kaljaa uulan säästössä? Onko jo yli 40 ekee?
- Anonyymi00036
Mutta onhan se hintansa väärti aNiilla sanos varmaanö
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999