Mistäs siihen apua näin helteellä?? ;))
Aurinkoo ei enää uskalla ottaa kun palaa,pitäskö laittaa pipopäähän? :))
Järki aivan jäässä!
178
2422
Vastaukset
- quistis
ja huivi sen päälle;o))))
- sydänystävä
varmasti järki alkaa pelaamaan,lupaatko? :))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
varmasti järki alkaa pelaamaan,lupaatko? :))
lupaan:o)) Sitäpaitsi se aiheuttaa suurta hilpeyttä kanssaihmisissä...Siitä suurta hyötyä pitkäaaäjuoksussa;o))))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
lupaan:o)) Sitäpaitsi se aiheuttaa suurta hilpeyttä kanssaihmisissä...Siitä suurta hyötyä pitkäaaäjuoksussa;o))))
millastahan hyötyä siitä voisi olla ;DDDD
Aukenisko ovet helposti sen jälkeen? ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
millastahan hyötyä siitä voisi olla ;DDDD
Aukenisko ovet helposti sen jälkeen? ;))ihan mihin ikinä vain haluut:o))) Näin on..Jokainen toivottaa hymyissä suin SY:n tervetulleeksi..:o))) Nauraa täällä..kiitti SY:o)
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
ihan mihin ikinä vain haluut:o))) Näin on..Jokainen toivottaa hymyissä suin SY:n tervetulleeksi..:o))) Nauraa täällä..kiitti SY:o)
se on mulla nauraa...hihii..naurampa itsekkin oikein röhkönaurun,tiedä vaik järki alkais pelata ;DDDDDDD....kiitos vaan ittelles ;)
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
se on mulla nauraa...hihii..naurampa itsekkin oikein röhkönaurun,tiedä vaik järki alkais pelata ;DDDDDDD....kiitos vaan ittelles ;)
järki pelaamaan:o/ Miks Doella sormi seisoo,kun sua ajattelee,,,:o/
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
järki pelaamaan:o/ Miks Doella sormi seisoo,kun sua ajattelee,,,:o/
olisko siinä jotakin vikaa ;)))vai heristääkö se mulle sitä ;DDDD
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
olisko siinä jotakin vikaa ;)))vai heristääkö se mulle sitä ;DDDD
se SITÄ varmasti Sulle..;o))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
Muistelen vain nauttimiamme makkaroita ja hunajapiirakoita.Hunajapiirakat on namia;)))!!
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
Muistelen vain nauttimiamme makkaroita ja hunajapiirakoita.Hunajapiirakat on namia;)))!!
SITÄ sormeasi;o))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
on näin kesäisin....;))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
on näin kesäisin....;))
aina..Noo mä niitä huidon käsilläni..hus,ja pois...Niin ovat pelottavia ja suuria..pörrätessään ympärillä...;o)))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
SITÄ sormeasi;o))
Siinä sormessa on nyt jotain outoa..ei taivu mihinkään,osoittaa vain kohti kattoa ja on turvoksissa;)))Mitä teen?
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
aina..Noo mä niitä huidon käsilläni..hus,ja pois...Niin ovat pelottavia ja suuria..pörrätessään ympärillä...;o)))
pientä ihmistä alkaa pelottamaan,tiedä mitä ne saa aikaan pistoksellaan :((
Voi niitä....hus hus vaan...muualle pörräämään ;))) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
pientä ihmistä alkaa pelottamaan,tiedä mitä ne saa aikaan pistoksellaan :((
Voi niitä....hus hus vaan...muualle pörräämään ;)))jos vaikka alkaa pistoksista paikat turpoomaan..vaiks masu..;o))
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
Siinä sormessa on nyt jotain outoa..ei taivu mihinkään,osoittaa vain kohti kattoa ja on turvoksissa;)))Mitä teen?
tökkäses se sormi vaseliinipurkkiin tai sit johonkin hilloon:o)) Ja SY sit hoitaa,kun tapaatte:o)))))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
jos vaikka alkaa pistoksista paikat turpoomaan..vaiks masu..;o))
Voiko sillä olla sellainen vaikutus,en oo tiennytkään...hienoo että varoitit,nyt pitää hommata jostakin sellaista herhiläiskarkoitetta varmaankin ;))))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
Voiko sillä olla sellainen vaikutus,en oo tiennytkään...hienoo että varoitit,nyt pitää hommata jostakin sellaista herhiläiskarkoitetta varmaankin ;))))
olemassa...Mä vain huidon ja kiljun;o)))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
olemassa...Mä vain huidon ja kiljun;o)))
mennä apoteekkiin kysymään ;DDDD
Mutta hyvä konsti on kyllä kiljuakkin,luulis että karkottaan sekin ;))) - Doe-01
quistis kirjoitti:
tökkäses se sormi vaseliinipurkkiin tai sit johonkin hilloon:o)) Ja SY sit hoitaa,kun tapaatte:o)))))
Eihän me ihan tänään vielä tavata..Joudunko siis kulkemaan sormi pystyssä ja vaseliinissa kaupungillakin?Mitähän ihmisetkin sanoisivat:)))?Pitäisivät kai jotenkin outona...:DD
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
Eihän me ihan tänään vielä tavata..Joudunko siis kulkemaan sormi pystyssä ja vaseliinissa kaupungillakin?Mitähän ihmisetkin sanoisivat:)))?Pitäisivät kai jotenkin outona...:DD
hauskana vain ja alkaisivat heti hymyilemään kovin muikeina ja jopa nauraisivatkin..Teis kyllä on SY:n kanssa paljon samaa...Nauraa:o)))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
mennä apoteekkiin kysymään ;DDDD
Mutta hyvä konsti on kyllä kiljuakkin,luulis että karkottaan sekin ;)))mutkun niitä saattaa olla joskus useitakin..Kilju siinä sitten..Joskus olen jopa joutunut karkun juoksemaan;o)))) Jos apteekissa käyt niin tuotko mullekkin ?
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
hauskana vain ja alkaisivat heti hymyilemään kovin muikeina ja jopa nauraisivatkin..Teis kyllä on SY:n kanssa paljon samaa...Nauraa:o)))
minä kulkisin kavahattu päässä ja Doe sormi pystyssä kaupungilla...kuinkahan äkki piipaa auto tulis noutaa ;DDDDD
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
minä kulkisin kavahattu päässä ja Doe sormi pystyssä kaupungilla...kuinkahan äkki piipaa auto tulis noutaa ;DDDDD
niin sanokaa et Quuu on omahoitaja..Ne tuo sit teidät mulle..Se olis kivaa..Mä hoitelisin teidät hyvään kuntoon..Mut eikai haittaa,jos mä nauran kauheesti;o)
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
siis valkotakkiset ja sinivuokot.Taitaisivat oikein kilpailla kumpi saisi kunnian kuskata meidät lukkojen taakse;DD
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
mutkun niitä saattaa olla joskus useitakin..Kilju siinä sitten..Joskus olen jopa joutunut karkun juoksemaan;o)))) Jos apteekissa käyt niin tuotko mullekkin ?
minä apteekissa että,millä saadaan järki sulamaan ja "herhiläiset" pois kimpusta,ettei tarvitse karkuun juosta?? ;))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
niin sanokaa et Quuu on omahoitaja..Ne tuo sit teidät mulle..Se olis kivaa..Mä hoitelisin teidät hyvään kuntoon..Mut eikai haittaa,jos mä nauran kauheesti;o)
jos mekin saadaan nauraa mukana ;DDDDDDDD
- Doe-01
Mites niin on päässyt käymään:)))?Jospa laitat vain pään ulos ikkunasta,tai laitat saunan lämpeneen:)))
Lauteilla älä käytä pipoa.On ylikuumenemisen vaara;)- sydänystävä
Kuules,saunassa nimen omaan pitääkin käyttää vaikka pipoa hiusten suojana :))
Noo tänä aamuna vaan tuntuu et järki seisoo ;DDD - Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
Kuules,saunassa nimen omaan pitääkin käyttää vaikka pipoa hiusten suojana :))
Noo tänä aamuna vaan tuntuu et järki seisoo ;DDDMulla vaan seisoi eräs toinen paikka,kun ajattelin sinua heti aamusta:=)**
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
Mulla vaan seisoi eräs toinen paikka,kun ajattelin sinua heti aamusta:=)**
Menes viilentymään nyt...olet saanut ihan selvästi auringonpistoksen ;)))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
Noin..nyt kävin hanan alla ottamassa jääkylmän aamupesun..mut ajatusmaailmaa se ei muuttanut;)))Muistakin tuoda sitten ne vaaleansiniset..mä tuon tummanpunaiset tilalle;))Tiedät,mitä tarkoitan:))
- joka aamu
sydänystävä kirjoitti:
vaikka ei ajattelisikaan mitään näin on
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
Noin..nyt kävin hanan alla ottamassa jääkylmän aamupesun..mut ajatusmaailmaa se ei muuttanut;)))Muistakin tuoda sitten ne vaaleansiniset..mä tuon tummanpunaiset tilalle;))Tiedät,mitä tarkoitan:))
pakkasella...kotiin kelpaa hoiperrella...kesä öitä kuulostella,perkeleet kun puissa soi...ajetaan me tandemilla jne. Freemanin levy :))
Vai siniset sukat pitäs tuoda....;))) - Doe-01
joka aamu kirjoitti:
vaikka ei ajattelisikaan mitään näin on
Silloin pitäisi aina olla p**lua saatavilla:))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
pakkasella...kotiin kelpaa hoiperrella...kesä öitä kuulostella,perkeleet kun puissa soi...ajetaan me tandemilla jne. Freemanin levy :))
Vai siniset sukat pitäs tuoda....;)))Mekin ajetaan sitten tandemilla..vai ratsastetaanko;)))?Harrastusvaihtoehtoja on monia;)
Tietysti ne siniset..sori kun en viimeksi huomioinut niitä enempää:( - AMR-52
..paras neuvoja....))))))
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
Mekin ajetaan sitten tandemilla..vai ratsastetaanko;)))?Harrastusvaihtoehtoja on monia;)
Tietysti ne siniset..sori kun en viimeksi huomioinut niitä enempää:(minä laulan sitten,että hummani hei, hummani hei...;DDD
- Doe-01
AMR-52 kirjoitti:
Ollaan SY:n kanssa kokeiltu kaikenlaista;)))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
minä laulan sitten,että hummani hei, hummani hei...;DDD
Ja sitten mennään kylppäriin leikkimään veturia ja hiilivaunua..;)))Näen jo mielessäni sinun..huhhuh..*menee taas huuhtelemaan päänsä raanan alla*
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
Ja sitten mennään kylppäriin leikkimään veturia ja hiilivaunua..;)))Näen jo mielessäni sinun..huhhuh..*menee taas huuhtelemaan päänsä raanan alla*
nyt sitten rauhoitutaan ja laitetaan taas järki jäähän ;)))))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
nyt sitten rauhoitutaan ja laitetaan taas järki jäähän ;)))))
nyt jäätä kuin pakastimesta;))Onhan se kiva välillä räväyttää hh:llakin vähän rankempaa juttua.Yksinäistä porukkaa täällä tuntuu riittävän,joten eikun mielikuvitus töihin,vai mitä,SY:))))?
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
nyt jäätä kuin pakastimesta;))Onhan se kiva välillä räväyttää hh:llakin vähän rankempaa juttua.Yksinäistä porukkaa täällä tuntuu riittävän,joten eikun mielikuvitus töihin,vai mitä,SY:))))?
pitää joskus antaa järjen levätä ja mielikuvituksen tehdä töitä ;)))joten järkeillään...tai ei sittenkään,vai miten se nyt menikään...en tiijä ;DDDD
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
pitää joskus antaa järjen levätä ja mielikuvituksen tehdä töitä ;)))joten järkeillään...tai ei sittenkään,vai miten se nyt menikään...en tiijä ;DDDD
että välillä pitäisi vähän irrotellakin,ettei olisi samanlaista tasapaksua juttua aina..Jos se on paksu,sen täytyy olla myös KOVA,vai mitä sydämeni ystävä on mieltä;)))?
- sydänystävä
AMR-52 kirjoitti:
ARMMMM...:(((
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
että välillä pitäisi vähän irrotellakin,ettei olisi samanlaista tasapaksua juttua aina..Jos se on paksu,sen täytyy olla myös KOVA,vai mitä sydämeni ystävä on mieltä;)))?
.....jutun pitää olla,muuten ei jutut luista ;)))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
.....jutun pitää olla,muuten ei jutut luista ;)))
jäässä se ei saa olla.Pikemminkin aivot saavat silloin olla pakkasen puolella,että verenkiertoa riittäisi kunnolla alakertaan;)))Näin pitäisi käydä siis ainakin kaksi kertaa sinä aikana,kun tapaamme;)))?
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
jäässä se ei saa olla.Pikemminkin aivot saavat silloin olla pakkasen puolella,että verenkiertoa riittäisi kunnolla alakertaan;)))Näin pitäisi käydä siis ainakin kaksi kertaa sinä aikana,kun tapaamme;)))?
usko että jäässä ollaan kumpikaan...päin vastoin voi järvi sihistä kun uidaan ;)))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
usko että jäässä ollaan kumpikaan...päin vastoin voi järvi sihistä kun uidaan ;)))
uskon:)))
Mitä muuten tarkoittaa ARMMMM? - sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
uskon:)))
Mitä muuten tarkoittaa ARMMMM?sitä että mulla menee automaattisesti niin...on jotenkin helpompi kirjoittaa niin :))
Nyt tauolle...tu...sellaiselle,palaillaan :))
- quistis
sä kysyt ja voit viel sanoo et se yks hullu Quu tarvitsee sitä karkotetta tosi paljon...Tunteevat jo mut apteekissa..mul on piikki sinne;o)))
- sydänystävä
lähden sitä oitis noutamaan,saanko laittaa omanikin sun piikkiin ;)))))
Olisko tauon paikka nyt? - quistis
sydänystävä kirjoitti:
lähden sitä oitis noutamaan,saanko laittaa omanikin sun piikkiin ;)))))
Olisko tauon paikka nyt?koska Sä ne haetkin:o))
On tauko..Kahvia ja tuoremehua:o)))
- quistis
seurassani ei voi olla nauramatta..Ja arvaa vaan...Kolmestaan me varmasti ollaan aikas..heh..Mä olen nolojen tilanteiden mami...Heh...ja hauskaa piisaa..Mut en mä hoitoja unohda...
- sydänystävä
kun saa nauraa...ihan oikeesti! :)))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
Ei ole huuhaalta vielä aito läpänheitto kuollut:)))Minäkin lähden tästä kaljalle:) http://kuvat.feikki.net/huumori/isotkaljat.jpg
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
ihan aikuisen oikeesti:o)))))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
ihan aikuisen oikeesti:o)))))
joko saan ottaa karvahatu ja huvin päästä...kuuma tulee ;))))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
joko saan ottaa karvahatu ja huvin päästä...kuuma tulee ;))))
hoitelen taas loput karvahommat.Partakone ja vaahto on jo pakattuna;)))Niin,ja geeliäkin on,ettei tule näppylöitä:)))
..ihmeessä sait järkesi jäähän? omani paleltuu vain silloin kun pistän pääni pakastimeen.. ja se helpottaa tai ainakin pitäisi näin kesäisin.. pois pipo päästä lämmittämästä..
- sydänystävä
sinäpä sen sanoit!! nyt tiedän miksi järki on jäässä? No sulatin juuri pakkasen ja se jäätyi siinä!! Ihanaa ei se olekkaan niin vaarallista ;))))
- Iso Cee
voisin antaa sinulle sen neon keltaisen piponi, jos se vaikka auttaisi sulattamaan järkesi jäästä. ;-))
Minulla ainakin eilen suli kikurat ja järki.- quistis
mäkin ajattelin ensiks sun pipoos..Neuvoin sit kuitenkin karvalakin ja huivin laittoo päähän:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
mäkin ajattelin ensiks sun pipoos..Neuvoin sit kuitenkin karvalakin ja huivin laittoo päähän:o))
taas ollaan "kotona" sohvan nurkassa! Kyl jo koti ikävä olikin:(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
on varmasti ihan hyvä!! Varsinkin huivin kera. ;-))
Täällä satelee vettä mites siellä? - quistis
eijarina kirjoitti:
taas ollaan "kotona" sohvan nurkassa! Kyl jo koti ikävä olikin:(
heh..nyt saankin viestejä..Olipas nopee huolto!! Kiva:o)))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
Täällä satelee vettä mites siellä?taas sataa..Tääl...nuuh..haisee kumin käry..nuuh..tulee ikkunasta..vain;o((
- eijarina
quistis kirjoitti:
heh..nyt saankin viestejä..Olipas nopee huolto!! Kiva:o)))
mukava poju! Siivos mun konetta muutenkin vaikka ei olis kuulunutkaan takuun piiriin. Mul oli jotain turhia ohjelmia jääny koneeseen ja hän poisti ne ja nyt toimii kaikki kuin unelma:)
- Doe-01
Carmencita kirjoitti:
Täällä satelee vettä mites siellä?Olisi jännä nähdä Jolppis karvalakki päässä uimarannalla:DD
- quistis
eijarina kirjoitti:
mukava poju! Siivos mun konetta muutenkin vaikka ei olis kuulunutkaan takuun piiriin. Mul oli jotain turhia ohjelmia jääny koneeseen ja hän poisti ne ja nyt toimii kaikki kuin unelma:)
ja homma jatkuu taas...:o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
ja homma jatkuu taas...:o))))
ja tiiviisti! Kiitti tekst. Se sit suivaantu lopullisesti:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
ja tiiviisti! Kiitti tekst. Se sit suivaantu lopullisesti:(
Kuka suivaantui..???
- sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
Täällä satelee vettä mites siellä?minä oon nyt tunnin istunna karvahattu ja huivi päässä täällä,hiki valuu noroina,mutta....järkee ei vaan tule..se on aivan jäässä ;DDDDDD
- eijarina
quistis kirjoitti:
Kuka suivaantui..???
käskin terkkuja lähettää ja kest sanoit ettei oo näkyny.
- quistis
eijarina kirjoitti:
käskin terkkuja lähettää ja kest sanoit ettei oo näkyny.
kyllä suivaantunu..Huomaat viel:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
kyllä suivaantunu..Huomaat viel:o)))
mä jo aattelin et se siitä kun sano et olkoon sit, tai se sano sen sulle kun oli tulossa kahville.
- quistis
eijarina kirjoitti:
mä jo aattelin et se siitä kun sano et olkoon sit, tai se sano sen sulle kun oli tulossa kahville.
loukanneensa Sua:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
loukanneensa Sua:o))
käsitykset sitten on niiiiiin kivoja! Kai se oli molemmin puolista! Mut nythän se on jo lujaa hakemassa uutta niinhän se sano:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
käsitykset sitten on niiiiiin kivoja! Kai se oli molemmin puolista! Mut nythän se on jo lujaa hakemassa uutta niinhän se sano:(
vain...Huuhaata..Kiinnostunut Susta!!!Mitens se Aki?
- eijarina
quistis kirjoitti:
vain...Huuhaata..Kiinnostunut Susta!!!Mitens se Aki?
se on mesen puolella, ravaan nyt taas edes takas mut ei haittaa. Ystävä linjalla on sopimus.
- quistis
eijarina kirjoitti:
se on mesen puolella, ravaan nyt taas edes takas mut ei haittaa. Ystävä linjalla on sopimus.
ystävät on sellasii:o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
ystävät on sellasii:o))))
niin kun asiat on sekaisin hällä.
- quistis
eijarina kirjoitti:
niin kun asiat on sekaisin hällä.
voih..Kerro lämpimät terkut:o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
taas sataa..Tääl...nuuh..haisee kumin käry..nuuh..tulee ikkunasta..vain;o((
taitaa polttaa auton kumia teitin tiellä!! ;-))
- Carmencita
Doe-01 kirjoitti:
Olisi jännä nähdä Jolppis karvalakki päässä uimarannalla:DD
rajaa mihin lakki loppuu ja mistä mies alkaa! ;-))
- Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
minä oon nyt tunnin istunna karvahattu ja huivi päässä täällä,hiki valuu noroina,mutta....järkee ei vaan tule..se on aivan jäässä ;DDDDDD
istunut jo ainakin 7 tuntia karvareuhka päässäs, jokos alkaa vaikutukset tuntumaan?? ;-))
- Doe-01
Palaillaan..Ja jatketaan juttua siitä,miten näin pääsi käymään;))))http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000005786711#22000000005786711
- sydänystävä
helvatu kun sää kaivelet noita juttui esille...Doe! ;)))
- panettaa
sydänystävä kirjoitti:
ihan hurjana
- sydänystävä
panettaa kirjoitti:
ihan hurjana
muakin....ihan hurjana ;)))))))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
heh..joo niin...
- kuin
sydänystävä kirjoitti:
ensiavuksi kädet käymään
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
Vanhat kunnon säpinät takaisin:)))Myös karvojen ajelut;)))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
Sitten et pääsekään helpolla..huudat nautinnosta..sen takaan ja alleviivaan:))))
- sydänystävä
Doe-01 kirjoitti:
Sitten et pääsekään helpolla..huudat nautinnosta..sen takaan ja alleviivaan:))))
varata mökki jostakin salolta,jottei olla häiriöksi kellekkään ;))
- nyt privaan
sydänystävä kirjoitti:
esileikkimään täällä on lapsia paikalla
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
heh..joo niin...
kiusan henki välillä ;))
- quistis
nyt privaan kirjoitti:
kateellisia saamattomia eukkoja..niih...;o))))
- Doe-01
sydänystävä kirjoitti:
Luulis vielä muu hotelliporukka,että pahoinpitelen sinua..rynnisivät läpi oven ja keskeyttäisivät namihetkemme;))) Harkitaan asiaa..
- itse onneksi
quistis kirjoitti:
kateellisia saamattomia eukkoja..niih...;o))))
aamulla sain
- quistis
itse onneksi kirjoitti:
aamulla sain
:o)))))))))))
- helpottaa
quistis kirjoitti:
:o)))))))))))
lähtee turha kireys
- quistis
helpottaa kirjoitti:
lähtee turha kireys
ja viel voihan...:o(
- Doe-01
nyt privaan kirjoitti:
Missä?Kuules,huuhalla on ollut paljon rankempiakin juttuja,kun nämä lapsillekin sopivat pyhäkoulujutut.
- Doe-01
itse onneksi kirjoitti:
aamulla sain
Oikeaa vaiko vasenta kättä?
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
kiusan henki välillä ;))
välillä...Kuule huips..Tekee taas mieli mehujäätä niin tykyttää mehujäähermoo;o)))
- on kyllä
Doe-01 kirjoitti:
Missä?Kuules,huuhalla on ollut paljon rankempiakin juttuja,kun nämä lapsillekin sopivat pyhäkoulujutut.
huomattu älä huoli
- jätetään tämä
Doe-01 kirjoitti:
Oikeaa vaiko vasenta kättä?
aihe täällä
- jolppis
Lämpö sulattaa pään ihan kokonaan, eli pieni pään viileys on vaan hyvästä. ;)
Ceetä ja Quuta ei kannata uskoa noiden pään lämmityslaitteiden suhteen, kun niillä tuo sulaminen on jo tapahtunut. ;) Pidä vaa pää viileänä niin älli säilyy. ;)
Doelle.
Sieltä karvalakin alta meikäläisestä ei näy juuri mitään, mutta eipä se näin sulanutta haittaa. ;)- quistis
ilolla vastaan meidän neuvot.Ja nyt hän tuolla kuljeskelee pipot ja karvalakit silmillä...Vai viel sulanut...Kyl toi Cee viel sulle näyttää mistä kana...
- Doe-01
Kymmenasteinen suihku on paras viilentäjä.Jospa heitetään jokainen karvalakki komeroon ja otetaan lippis tilalle:))
- jolppis
quistis kirjoitti:
ilolla vastaan meidän neuvot.Ja nyt hän tuolla kuljeskelee pipot ja karvalakit silmillä...Vai viel sulanut...Kyl toi Cee viel sulle näyttää mistä kana...
Voe SY parkaa, männööp ojasta allikkoon. ;)
Juu on se Cee sillä kanan pis... näyttämisellä uhkaillu, mutta ei oo kehotuksista huolimatta näyttäny, - meillä muuten kaappi seisoo eteisessä. ;) - jolppis
Doe-01 kirjoitti:
Kymmenasteinen suihku on paras viilentäjä.Jospa heitetään jokainen karvalakki komeroon ja otetaan lippis tilalle:))
Minulta se lippa puuttuu, vuan pis osa lippiksestä on jiännä. ;)
Minen kylmään suihkuun mäne, - Kutistuupi paikat entisestään. ;) - quistis
jolppis kirjoitti:
Voe SY parkaa, männööp ojasta allikkoon. ;)
Juu on se Cee sillä kanan pis... näyttämisellä uhkaillu, mutta ei oo kehotuksista huolimatta näyttäny, - meillä muuten kaappi seisoo eteisessä. ;)Aha se kaappi..Juu mä uskon,mä uskon;o)))
- jolppis
quistis kirjoitti:
Aha se kaappi..Juu mä uskon,mä uskon;o)))
Rinta rontingilla. ;) Kaik seisoop, silimät, kuappi, älli ja ....;)
- Doe-01
jolppis kirjoitti:
Minulta se lippa puuttuu, vuan pis osa lippiksestä on jiännä. ;)
Minen kylmään suihkuun mäne, - Kutistuupi paikat entisestään. ;)Kyllä C sen taas ennalleen suapi;)))
Minä tästä lähden uimarannalle ja happea haukkaamaan:)Huomasitko J,tuolla ylempää joku tiukkapipo veti herneen nenäänsä näistä jutuista..kaikenlaisia siveyden sipuleita niitä onkin..
Moikka! - jolppis
quistis kirjoitti:
Aha se kaappi..Juu mä uskon,mä uskon;o)))
on mentävä, - pitää kulemma siirtää sitä kaappia. ;)
- jolppis
Doe-01 kirjoitti:
Kyllä C sen taas ennalleen suapi;)))
Minä tästä lähden uimarannalle ja happea haukkaamaan:)Huomasitko J,tuolla ylempää joku tiukkapipo veti herneen nenäänsä näistä jutuista..kaikenlaisia siveyden sipuleita niitä onkin..
Moikka!Taitaa jollain olla tiukka nenu, tai sitten sinne nenuun lipsahti melooni. ;)
Nähdään taas. - varsinainen en
Doe-01 kirjoitti:
Kyllä C sen taas ennalleen suapi;)))
Moikka!viitsi edes sanoa kun olet sentään nyt selvinpäin luulisin
- onneksi täältä
jolppis kirjoitti:
Taitaa jollain olla tiukka nenu, tai sitten sinne nenuun lipsahti melooni. ;)
Nähdään taas.pääsee pois jääkää te pyörittämään sitä pientä piiriä keskenänne on tuo nyt vähän mautonta täällä sekstailla kun kaikkihan tiedetään niiden juttu ovat vaan huomionkipeitä ja pitää täällä herättää huomiota mieti
- quistis
jolppis kirjoitti:
on mentävä, - pitää kulemma siirtää sitä kaappia. ;)
ja viel rinta rortingilla..Asennetta:o)))
- Doe-01
varsinainen en kirjoitti:
viitsi edes sanoa kun olet sentään nyt selvinpäin luulisin
Sanoisit nyt.Menikö pupu pöksyyn vai hävisikö siveysvyön avain:DD
Mutta se minua loukkaa,jos väität mun olevan selvinpäin.En ole kokenut sellaista olotilaa ainakaan viiteen vuoteen;)) - ymmärrä sinua
Doe-01 kirjoitti:
Sanoisit nyt.Menikö pupu pöksyyn vai hävisikö siveysvyön avain:DD
Mutta se minua loukkaa,jos väität mun olevan selvinpäin.En ole kokenut sellaista olotilaa ainakaan viiteen vuoteen;))tässä pitää välillä tehdä muutakin kuin vain huuhailla ja seurata sinun pullistelua uskotaan että olet mies isolla ämmällä
- Doe-01
ymmärrä sinua kirjoitti:
tässä pitää välillä tehdä muutakin kuin vain huuhailla ja seurata sinun pullistelua uskotaan että olet mies isolla ämmällä
ja huutele vaan puskista.Minä en pullistele,vaan tuon julki monen muunkin lukijan ja kirjoittajan ajatusmaailman.Minä katsos sanon asiat suoraan,enkä ole tekopyhä moralisti,kuten eräs.
- eijarina
Doe-01 kirjoitti:
ja huutele vaan puskista.Minä en pullistele,vaan tuon julki monen muunkin lukijan ja kirjoittajan ajatusmaailman.Minä katsos sanon asiat suoraan,enkä ole tekopyhä moralisti,kuten eräs.
Doe, täysin samaa mieltä sun kanssa!
- Doe-01
Doe-01 kirjoitti:
saamani sähköpostin perusteella on ainakin muutama henkilö piristynyt ja saanut nauraa kunnolla.Opettelehan sinäkin kirjoittamaan tänne,äläkä tuomitse muita.
- Doe-01
eijarina kirjoitti:
Tosta moralistista on muutkin valittaneet.Menisi vaikka uskonto-palstalle kommentoimaan.
- eijarina
Doe-01 kirjoitti:
Tosta moralistista on muutkin valittaneet.Menisi vaikka uskonto-palstalle kommentoimaan.
nyt sekaantuu kaikkien juttuihin varsinkin meidän lapsiin ja niiden hoitoon!
- ei pyöri kuin
Doe-01 kirjoitti:
viisi asiaa jota olet luukuttanut kuukausitolkulla että sinuna olisin välillä hiljaa
- Doe-01
ei pyöri kuin kirjoitti:
viisi asiaa jota olet luukuttanut kuukausitolkulla että sinuna olisin välillä hiljaa
pistähän minut hiljaiseksi,ja kerrohan ne viisi asiaa,nyhverö.
Neuvo:Aloita valittamalla ylläpidolle. - mennä tosissasi
eijarina kirjoitti:
puhumaan tästä nettiriippuvaisuudestasi alan asiantuntijalle pyörit taukoamatta täällä aamusta iltaan nuolemassa vakkareiden ahtereita mitä ne sinun lähimmäisesi siitä sanovat vai onko niitä
- Doe-01
eijarina kirjoitti:
nyt sekaantuu kaikkien juttuihin varsinkin meidän lapsiin ja niiden hoitoon!
kärttyinen henkilö,jota kukaan ei huoli seuraansa ja kaiken lisäksi pirun kateellinen.
- nikittömiä
Doe-01 kirjoitti:
kuin minä moralisoimassa mutta ei mene totuudet jakeluun teille sisäpiiriläisille ja toiveesi toteutuu voitte jäädä pyörimään sitä pientä piiriä keskenänne olen puhunut
- eijarina
mennä tosissasi kirjoitti:
puhumaan tästä nettiriippuvaisuudestasi alan asiantuntijalle pyörit taukoamatta täällä aamusta iltaan nuolemassa vakkareiden ahtereita mitä ne sinun lähimmäisesi siitä sanovat vai onko niitä
mukula on 29v!!! Joten ei äitinsä polvella paljon enää istuksi joten ota säkin ekana asioista selvää ennenku auot päätäs! Pirustako sä sen tiet vaiks mulla ja Doella ois suhde!
- omasta puolestasi
Doe-01 kirjoitti:
kärttyinen henkilö,jota kukaan ei huoli seuraansa ja kaiken lisäksi pirun kateellinen.
adios
- Doe-01
nikittömiä kirjoitti:
kuin minä moralisoimassa mutta ei mene totuudet jakeluun teille sisäpiiriläisille ja toiveesi toteutuu voitte jäädä pyörimään sitä pientä piiriä keskenänne olen puhunut
Sen lisäksi voisit käyttää nikkiäsi,että sinut erottaisi muista.Vai etkö uskalla?
- noin vanhasta
eijarina kirjoitti:
mukula on 29v!!! Joten ei äitinsä polvella paljon enää istuksi joten ota säkin ekana asioista selvää ennenku auot päätäs! Pirustako sä sen tiet vaiks mulla ja Doella ois suhde!
tuollahan se tulee ilmi koko suomelle miten hän viettää syn kanssa ensi viikon hehkuttanut sitä kuukausitolkulla ja välillä itse sekoilee täällä adios sinullekkin
- Doe-01
mennä tosissasi kirjoitti:
sinulle kuuluu?Jos kirjoittaisit aidolla nimimerkillä,joku voisi ottaa sinut vakavastikin.Tuollaisena multinikkinä olet pelkkä pelle.
- valittaa ylläpidolle
Doe-01 kirjoitti:
pistähän minut hiljaiseksi,ja kerrohan ne viisi asiaa,nyhverö.
Neuvo:Aloita valittamalla ylläpidolle.lopetan tämän kokonaan kun ei tämä muutu miksikään
- pyörii pyörii
Doe-01 kirjoitti:
sinulle kuuluu?Jos kirjoittaisit aidolla nimimerkillä,joku voisi ottaa sinut vakavastikin.Tuollaisena multinikkinä olet pelkkä pelle.
kuluneita sanoja
- yksitypy
nikittömiä kirjoitti:
täällä ei kuulu kukaan mihinkään sisäpiiriin. Käytä jotain samaa nikkiä ja ala kirjoittelemaan. Näin se homma etenee :=)))
Niin minäkin tein kun tänne huuhaalle aikanani tulin. Jokaisen juttuihin sekannuin ja niin minullekin viimein vastailtiin. Vaikka kyllähän se vähän aikaa vei.
Ihan kivahan se on kun uutta verta saadaan tänne :=))))) - Doe-01
noin vanhasta kirjoitti:
tuollahan se tulee ilmi koko suomelle miten hän viettää syn kanssa ensi viikon hehkuttanut sitä kuukausitolkulla ja välillä itse sekoilee täällä adios sinullekkin
Ja tuo ikäkysymys:DDD Olen SY:tä 8 vuotta vanhempi ja kipparia 2 vuotta,yksitypy on minua vuoden vanhempi:)))))
Menikö jakeluun,vai sekositko kokonaan:DDD? - eijarina
noin vanhasta kirjoitti:
oot tyhmä! Etkö sä ees sitä tajunnut että se oli esimerkki!!! Tääl on paljonkin sellasia jotka oikeesti tuntee toisensa livenä mut ethän sä sitä voi tajuta kun et ymmärrä huumoria pätkääkään!!! Tää on HUUHAATA! Mikäli ymmärrät ees sen mitä sana tarkottaa, mee ihan oikeesti moralisoimaan jonnekkin muualle niinku Doe sano!
- Doe-01
valittaa ylläpidolle kirjoitti:
lopetan tämän kokonaan kun ei tämä muutu miksikään
jos haluat minut pois täältä.Ilmoita vain,että kirjoitteluni häiritsee sinua ja menetät yöunesi niiden takia.Ylläpito tutkii sitten,soimaako pata kattilaa,vaiko päinvastoin.
- yksitypy
noin vanhasta kirjoitti:
tuollainen riitely nyt huuhaalla please.
Nyt on lämmin kesäpäivä, vaikka täälläkin nyt ukkostaa väliin.
Yritetään elää sovussa, eikä arvostella toistemme elämää, kun kukaan muu ei toistemme elämästä tiedä :=))))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
tuollainen riitely nyt huuhaalla please.
Nyt on lämmin kesäpäivä, vaikka täälläkin nyt ukkostaa väliin.
Yritetään elää sovussa, eikä arvostella toistemme elämää, kun kukaan muu ei toistemme elämästä tiedä :=)))))Minäkään en mielelläni täällä riitele,mutta olen tottunut antamaan sanan sanasta ja kaksi parhaasta:))
Sorry,typy - Doe-01
omasta puolestasi kirjoitti:
adios
:(((((((
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
Minäkään en mielelläni täällä riitele,mutta olen tottunut antamaan sanan sanasta ja kaksi parhaasta:))
Sorry,typyvähän tunnen sinua Doe :=))
Sehän on paljon kiinni tietysti millä päällä sattuu olemaan. Täytyy myöntää, että kyllä minäkin olen huuhaalla ainakin kerran suuttunut tosissaan, mutta heti kyllä vähän ajan päästä kadutti ja hävetti :=))))
Mutta tokihan liiat höyryt on joskus saatava päästä ulos, kunhan muistaa ettei päästele niitä liian kauan :=)))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
vähän tunnen sinua Doe :=))
Sehän on paljon kiinni tietysti millä päällä sattuu olemaan. Täytyy myöntää, että kyllä minäkin olen huuhaalla ainakin kerran suuttunut tosissaan, mutta heti kyllä vähän ajan päästä kadutti ja hävetti :=))))
Mutta tokihan liiat höyryt on joskus saatava päästä ulos, kunhan muistaa ettei päästele niitä liian kauan :=))))meikäläisen luonteen tiedät:))Olen impulsiivinen,kuten profiilissakin oon maininnut.
Sinäkö meinaat lähteä Sotkamoon YÖ:n konserttiin? - jolppis
onneksi täältä kirjoitti:
pääsee pois jääkää te pyörittämään sitä pientä piiriä keskenänne on tuo nyt vähän mautonta täällä sekstailla kun kaikkihan tiedetään niiden juttu ovat vaan huomionkipeitä ja pitää täällä herättää huomiota mieti
Piiri pieni pyörii,
lapset siinä hyörii.
Sormet sanoo, soo, soo, soo,
kengänkannat, koo, koo, koo. ;)
Ei täällä huuhaalla niin kamalasti kannata toisten sielunelämää lähteä analysoimaan, saatika murehtia muiden tekemisistä. Itse ainakin yritän tallata avoimin sieraimin ;) Happirikasta jatkoa toivon sinullekin. ;) - jolppis
quistis kirjoitti:
ja viel rinta rortingilla..Asennetta:o)))
Asennetta olla pittää, seisoi kaappi tai mikä tahansa missä tahansa. ;)
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
meikäläisen luonteen tiedät:))Olen impulsiivinen,kuten profiilissakin oon maininnut.
Sinäkö meinaat lähteä Sotkamoon YÖ:n konserttiin?Oliko se nyt 29pv. perjantai. Mut kuitenkin viimeinen perjantai tässä kuussa.
Lähden sinne päin huomenna jo, mutta väliin käyn kyllä kotona.
Kerran kesässä tulee lavalla käydä. :=)))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
Oliko se nyt 29pv. perjantai. Mut kuitenkin viimeinen perjantai tässä kuussa.
Lähden sinne päin huomenna jo, mutta väliin käyn kyllä kotona.
Kerran kesässä tulee lavalla käydä. :=))))Minä en ole kovinkaan pätevä puhumaan tanssilavoista,kun olen vain kerran elämässäni sellaisella käynyt:=)))
Minäkin olen ensiviikolla menossa "itäänpäin"ja sinne YÖ:n keikallekin ois mukava mennä..hitsi,soitan SY:lle ja laitan sulle mailia.. - Doe-01
jolppis kirjoitti:
Mutta hieman oikealle tai vasemmalle vinossa;))))
- jolppis
Doe-01 kirjoitti:
Iän myötä tuo kumaruus tuppoo viäntymmää vähän joka suuntaan, mutta periksi ei anneta. ;)
- Carmencita
Doe-01 kirjoitti:
talikynttilät teidän kanssa ja millaset jutut!!
Pitäsköhän minun antaa pieni kurinpalautus!! ;-)) - Doe-01
jolppis kirjoitti:
Iän myötä tuo kumaruus tuppoo viäntymmää vähän joka suuntaan, mutta periksi ei anneta. ;)
vinossa tuo Pisan torni.En ole ikinä paikanpäällä käynyt,mutta kuvis ja leffois:)))
Niin se on,J. taipuu vaan ei taitu:)))Sano mun sanoneen. - jolppis
Doe-01 kirjoitti:
vinossa tuo Pisan torni.En ole ikinä paikanpäällä käynyt,mutta kuvis ja leffois:)))
Niin se on,J. taipuu vaan ei taitu:)))Sano mun sanoneen.Se meni Baabelikin. ;) Kauheeta miten toi Cee kuvittelee vaikka mitä näistä yleissivistävistä aiheista. ;)
Juupa, pikkasen huojuu tuulessa, vaan ei nyrjähdä. ;) - quistis
jolppis kirjoitti:
juuri tuota asentoo...eikus asennetta tarkoitin;o)
- eijarina
kyllä. Entinen vaan... No tovotan todella onnea et asiat menee niinkuin hän haluu.
- quistis
Heh ainahan sitä toivoa saa:o)))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
toivossa on hyvä elää kuulemma?! En nyt ihan samaa mieltä kaikin ajoin kyl oo moiseata sanonnasta.
- quistis
eijarina kirjoitti:
toivossa on hyvä elää kuulemma?! En nyt ihan samaa mieltä kaikin ajoin kyl oo moiseata sanonnasta.
ovatkin ihan syvältä:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
ovatkin ihan syvältä:o))
ihan asiaa!! Mun pitäs soittaa "täys tuholleni" kun sovin et se pääsee tänään koneella käymään. Kai koht joku tulee nalkuttaan että mun laps parka itkee selän takana:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
ihan asiaa!! Mun pitäs soittaa "täys tuholleni" kun sovin et se pääsee tänään koneella käymään. Kai koht joku tulee nalkuttaan että mun laps parka itkee selän takana:)
itkeekin;o))) Heh...Hys hiljaa pentu älä itke...
- eijarina
quistis kirjoitti:
itkeekin;o))) Heh...Hys hiljaa pentu älä itke...
nyt suu kii kun äiskä meilailee!
- quistis
eijarina kirjoitti:
nyt suu kii kun äiskä meilailee!
Heh..Kohta sossuntädit oven takana..;o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Heh..Kohta sossuntädit oven takana..;o))
lasten suojeluviranomaiset ja vaiks ketkä muut kun oon niin julma äiti! Nyt mä syön jotain mut en anna mukulalle!
- Aki
quistis kirjoitti:
:o)))
- eijarina
haluisin päästä yön keikalle!
- yksitypy evk
olis hienoa :=)))
Huuhaa-porukka kokoontuis Yö-yhtyeen konsertissa :=)))) Ei muuta kun nyt Eijarina tulet myös :=)))
Pidetäänkö jo sovittuna? :=)))
- yksitypy evk
Okei. Sekaan vaan :=))))
Siellä onkin varmaan porukkaa. Ainakin luulisin :=)))) - Doe-01
Tarkoitin sitä kolminkeskeistä tapaamista jälleen:)))Ja olis mukavaa,jos tulisi enemmänkin huulaisia mukaan:))
- yksitypy evk
se olis ihan kiva juttu. Ja jos vielä huuhaalaisia sais sinne lisääkin, niin aina kivenpi.
Minäkään en ihan yksin sitten ehkä jäis :=)))))))) - Doe-01
yksitypy evk kirjoitti:
se olis ihan kiva juttu. Ja jos vielä huuhaalaisia sais sinne lisääkin, niin aina kivenpi.
Minäkään en ihan yksin sitten ehkä jäis :=))))))))SY:lle..Jospa sais muidenkin aikatauluja sopimaan:))Viimeksi Carm ja Jolppiskin olivat muuttopuuhissa.Jospa nyt..:)))
- yksitypy evk
Doe-01 kirjoitti:
SY:lle..Jospa sais muidenkin aikatauluja sopimaan:))Viimeksi Carm ja Jolppiskin olivat muuttopuuhissa.Jospa nyt..:)))
ovat tervetulleita, mutta toivoisin myös parittomia miehiä sekaan :=)))))
Mitäs hauskaa Typyllä muuten olis :=)))
Hyvät yöt. Täytyy mennä nyt lomallakin aikasin nukkumaan, että jaksaa huomenna myös aikasin lähteä liikenteeseen. Mutta palataan, kun ajankohta lähenpänä :=)))) Hyvät viikon jatkot ja viikonloput sinulle kuten muullekin huuhaaporukalle :=))) - Doe-01
yksitypy evk kirjoitti:
ovat tervetulleita, mutta toivoisin myös parittomia miehiä sekaan :=)))))
Mitäs hauskaa Typyllä muuten olis :=)))
Hyvät yöt. Täytyy mennä nyt lomallakin aikasin nukkumaan, että jaksaa huomenna myös aikasin lähteä liikenteeseen. Mutta palataan, kun ajankohta lähenpänä :=)))) Hyvät viikon jatkot ja viikonloput sinulle kuten muullekin huuhaaporukalle :=)))ainahan huuhaalla vapaita miehiä on:=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594