Ei löytyny vieläkään sitä SAAMELAISTEN somea.

Anonyymi-ap

FB ei ole saamelaisten ja minä käänsin tuon FACEBOOKIN saamelaisuutta tukevaksi.
Googletin SAAMIGIRJA ja hain myös SKOLT sanalla joka tarkoittaa KOLTTAA.

Skoltilla ja Skoteilla on aika paljon samoja asioita heidän kulttuurissa. Tyyli on KIELLETTÄÄN PIKKU HILJAA KAIKKI.

Kunniattomana paskana tässä oppii todella paljon asioita, mutta en näe asioita huonoina.

Petsamossa ei ollut mitään ennen, kuin suomalaiset menivät sinne ja opettivat koltille miten tehdään kauppaa.
Koltat vaelsivat paikasta toiseen.

Jos minä Holo olisin koltta niin en olis ikinä alkanut edes MANIFESTOIMAAN, koska en ole niin minun ei tarvinnut ainakaan alkaa PETSAMON köyhyyttä MANIFESTOIMAAN.

Suomi liittyy suvun historiaan. Mannerheim ei ole ainut iso sotaherra joka on ollut Tsaarin ns lähimpiä henkilöitä.
Löytyi vaikka kuinka paljon ja EN OLE EDES VÄITTÄNYT, että minun suku on ainut josta heitä löytyy.

9

178

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Piti vähän miettiä, koska FB kunnialliset edustaa kaikkia muita, mutta EIVÄT MINUA.

Ei poliisit kyllä minua ole hoitaneet vaan lääkäri minusta on hän joka on saanut hoitaa sekä kuunnella millaisia sadisteja FB:ssä on.

Onhan se hyvä asia, että lääkärit, hoitajat ja mielenterveystoimiston työntekijätkin oppivat tunnistamaan sadistit ja masokistit jotka PALVOVAT KOIRIEN JÄTÖKSIÄ, PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ SEKÄ MUITA RIKOLLISIA.

Ei uskos, että he ovat omasta mielestään VASTUULLISIA AIKUISIA. Pahoinpitelevät ja käyttävät hyväksi vielä omia lapsiaankin, mutta hoivakotien vanhukset ovat joutuneet myös RIKOSTEN URHEIKSI ja he maksavat vielä siitä tai sitten me toiset maksetaan yhteiskunnan varoista jos heillä ei ole rahaa!

• Anonyymi00002

Ivalolaisena Ivalon on kyllä MAAILMAN PARAS PAIKKA, kun alkaa MANIFESTOIMAAN ja varsinkin, kun kuuluu ALKUPERÄISIIN IVALOLAISIIN.

Ei heistä ole kukaan väittänyt, että käyn heidän kunnioiden päälle.

Kylilläkin he sanovat, että : He tarvii enemmän LÄÄKÄRIÄ, kun POLIISIA.
        Ehkä me HOLOT SAADAAN IVALOON IVALOLAISILLE OMA PIENI SAIRAALA NIIN TOISET VOIVAT KÄYDÄ ELÄINLÄÄKÄRILLÄ, koska minä olen syntynyt IVALOON AIKAAN, kun IVALOSSA OLI SAIRAALA!

Minun isä oli syntynyt ennen minua samassa sairaalassa.
        Saunassa ja navetassa syntyneiden suvut VASTUSTAA AINA SAIRAALOITA SEKÄ LÄÄKÄREITÄ JA HOITAJIA JOTKA OVAT TÖISSÄ SAIRAALOISSA!

Noin sadisteja ihmisiä EI KANNATA EDES LÄÄKÄRIIN PÄÄSTÄÄ, koska ELÄINLÄÄKÄRI KYLLÄ PYSTYY HOITAMAAN TURREJA!

TURJAKKEET OLLAAN SENTÄÄN SIVISTYNEITÄ IHMISIÄ, mutta syytön minä siihen olen jos minun TURJAKE SUKUUN SYNTYI VAIN NAISIA JOTKA OLIVAT HEIDÄN KOSIJOIDEN SEKÄ MIESTENSÄ MIELESTÄ KAUNIITA.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ivalolaisena Ivalon on kyllä MAAILMAN PARAS PAIKKA, kun alkaa MANIFESTOIMAAN ja varsinkin, kun kuuluu ALKUPERÄISIIN IVALOLAISIIN.

Ei heistä ole kukaan väittänyt, että käyn heidän kunnioiden päälle.

Kylilläkin he sanovat, että : He tarvii enemmän LÄÄKÄRIÄ, kun POLIISIA.
        Ehkä me HOLOT SAADAAN IVALOON IVALOLAISILLE OMA PIENI SAIRAALA NIIN TOISET VOIVAT KÄYDÄ ELÄINLÄÄKÄRILLÄ, koska minä olen syntynyt IVALOON AIKAAN, kun IVALOSSA OLI SAIRAALA!

Minun isä oli syntynyt ennen minua samassa sairaalassa.
        Saunassa ja navetassa syntyneiden suvut VASTUSTAA AINA SAIRAALOITA SEKÄ LÄÄKÄREITÄ JA HOITAJIA JOTKA OVAT TÖISSÄ SAIRAALOISSA!

Noin sadisteja ihmisiä EI KANNATA EDES LÄÄKÄRIIN PÄÄSTÄÄ, koska ELÄINLÄÄKÄRI KYLLÄ PYSTYY HOITAMAAN TURREJA!

TURJAKKEET OLLAAN SENTÄÄN SIVISTYNEITÄ IHMISIÄ, mutta syytön minä siihen olen jos minun TURJAKE SUKUUN SYNTYI VAIN NAISIA JOTKA OLIVAT HEIDÄN KOSIJOIDEN SEKÄ MIESTENSÄ MIELESTÄ KAUNIITA.

Se on todella TÖRKEÄÄ SYRJINTÄÄ JA JULKISTA NÖYRYYTTÄMISTÄ, kun mieheni PITÄÄ LÄÄKÄRINÄ VIELÄ HOITAA TOISTEN SEKSIIN LIITTYVIÄ ASIOITA JA MEIDÄN PITÄÄ OLLA KUNNIALLISIA JA SIVEELLISIÄ IHMISIÄ.

Lapsiakin on tähän kuntaan syntynyt vaikka kuinka paljon.
        Raskaana olo ja synnyttäminen EI OLE EDES TURVALLISTA TÄÄLLÄ, mutta SADISTIT JA MASOKISTIT OVAT IHMISIÄ JOILLA EI KIINNOSTA, KUIN OMA NAPA JA VASTUUT PUKATAAN MEILLE HOLOILLE!

EDES VASTUUTTOMIA IHMISIÄ KAIKKI!
        POLIISIEN VAIMOT ISTUU VARMAAN KOTONA JA HAAVEILEE, ETTÄ : VOI, KUN JOKU AJAIS REKALLA TUON MINUN MIEHEN PÄÄLLE NIIN MINÄ SAAN HYVÄN LESKEN ELÄKKEEN VALTIOLTA JA MINÄ SAAN ITELLE UUDEN MIEHEN. ONNEKSI TÄÄLLÄ FB:SSÄ JA IG:SSÄ SAA VÄHÄN ENEMMÄN NÄKYVYYTTÄ!

El VARMASTI OLE KUNNIAN LOUKKAUS, KOSKA MINUN MIESHÄN EI OLE VASTUUSSA KENESTÄKÄÄN MUUSTA, KUIN ITSESTÄÄN.
        EI HÄN VOI OLLA EDES POTILAISTAAN TAI ASIAKKAISTAAN VASTUUSSA, KOSKA SE ON KUNNIAN LOUKKAUS JA EI HÄNEN TARVI MINUSTA OLLA HUOLISSAAN.

En minä mitään hyödy vaikka mieheni liukastus terveyskeskuksen pihalla oven edessä ja kuolis siihen.
        Kylältä kuulisin, että : Holo vetas lipat ja kallo auki. Oli kyllä jännä juttu, että oli vielä LÄÄKÄRI JA ONNISTU VIELÄ KUOLEMAAN.

• Anonyymi00005

Nyt, kun aloin avautumaan niin minä Holo voisin vähän mätkättää lisääkin tähän.

SAKÄ olis voinut kokouksiaan pitää TALOSSA joka näyttää SAAMELAISTEN RAKENNUKSELTA!
        200 neliön omakotitalo olis ihan hyvin riittänyt heidän toiminnan ylläpitämiseen!

Kyllä huomaa, että OPETTAJA LAMPINEN ON OLLUT SAAMELAISIA OPETTAMASSA FB:SSÄ.

Varmaan 10 miljoonia euroja laitettu rahaa näihin hienoihin RAKENNUKSIIN rahaa niin saadaan ottaa FB:hen YKSI KUVA ja ei ole missään näkynyt tietoja, että PALJOKO FB KUNNIALLISET OVAT TIENANNEET NIILLÄ KUVILLAAN !

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nyt, kun aloin avautumaan niin minä Holo voisin vähän mätkättää lisääkin tähän.

SAKÄ olis voinut kokouksiaan pitää TALOSSA joka näyttää SAAMELAISTEN RAKENNUKSELTA!
        200 neliön omakotitalo olis ihan hyvin riittänyt heidän toiminnan ylläpitämiseen!

Kyllä huomaa, että OPETTAJA LAMPINEN ON OLLUT SAAMELAISIA OPETTAMASSA FB:SSÄ.

Varmaan 10 miljoonia euroja laitettu rahaa näihin hienoihin RAKENNUKSIIN rahaa niin saadaan ottaa FB:hen YKSI KUVA ja ei ole missään näkynyt tietoja, että PALJOKO FB KUNNIALLISET OVAT TIENANNEET NIILLÄ KUVILLAAN !

Lisään vielä, että tulot pitää tulla niistä HIENOISTA KUVISTA META yhtiöltä joka omistaa FB:N eikä kaverilta, työnantajalta, asiakkaalta, Kelalta tai muualta vastaavalta maksajalta.

Minä olin ymmärtänyt, että FB kunnialliset tienaavat META yhtiöltä tuloja niillä HIENOILLA KUVILLA.
        Minä olin jo niin kyllästynyt ottamaan niitä HIENOJA KUVIA joten minä luin FB:N säännöistä, että toisten käyttäjien HIENOJA KUVIA sai käyttää myös.

Välillä hain Googlesta hienoja kuvia, kun olin yhdessä laihdutus ryhmässä. Kaikki toiset oli paljon lihavampia mitä minä niin minä myötä tunnosta hain Googlesta ja sattu vahingossa vielä kuva jossa oli vähän samaa tyyliä olevat vaatteet mitä minä käytän.
        Muutama viikko jumpattiin ja laihdutettiin niin kehtasin laittaa oman kuvan joka oli oikeesti se kuva millä laihdutuksen aloitin.
        Se oli kyllä aika TÖRKEÄ TEKO, mutta lähin pois siitä ryhmästä. Alkovat aina haastaan riitaa ja neuvomaan minua. Suuttuvat minulle, kun minä sanoin : Mie oon vanhempi panostaja joten kyllä mie tiiän nämä asiat PALJON PAREMMIN, kun sie!
        Välillä kyllä olin vähän ilkeä, kun he alko panostamaan niin minä laitoin, että : Panostahan tosiaan, mutta minä alotin DYNAMIITILLA ja nallitkin ovat muuttuneet sen jälkeen.

2017 vuonna oli vielä sähkönalleja, mutta nykysin on impulssi nalleja.
        Minun kanssa ei voi olla YHDENVERTAINEN YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan.
        Se oli KUNNIAN LOUKKAUS olla YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN TOISTEN KANSSA!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lisään vielä, että tulot pitää tulla niistä HIENOISTA KUVISTA META yhtiöltä joka omistaa FB:N eikä kaverilta, työnantajalta, asiakkaalta, Kelalta tai muualta vastaavalta maksajalta.

Minä olin ymmärtänyt, että FB kunnialliset tienaavat META yhtiöltä tuloja niillä HIENOILLA KUVILLA.
        Minä olin jo niin kyllästynyt ottamaan niitä HIENOJA KUVIA joten minä luin FB:N säännöistä, että toisten käyttäjien HIENOJA KUVIA sai käyttää myös.

Välillä hain Googlesta hienoja kuvia, kun olin yhdessä laihdutus ryhmässä. Kaikki toiset oli paljon lihavampia mitä minä niin minä myötä tunnosta hain Googlesta ja sattu vahingossa vielä kuva jossa oli vähän samaa tyyliä olevat vaatteet mitä minä käytän.
        Muutama viikko jumpattiin ja laihdutettiin niin kehtasin laittaa oman kuvan joka oli oikeesti se kuva millä laihdutuksen aloitin.
        Se oli kyllä aika TÖRKEÄ TEKO, mutta lähin pois siitä ryhmästä. Alkovat aina haastaan riitaa ja neuvomaan minua. Suuttuvat minulle, kun minä sanoin : Mie oon vanhempi panostaja joten kyllä mie tiiän nämä asiat PALJON PAREMMIN, kun sie!
        Välillä kyllä olin vähän ilkeä, kun he alko panostamaan niin minä laitoin, että : Panostahan tosiaan, mutta minä alotin DYNAMIITILLA ja nallitkin ovat muuttuneet sen jälkeen.

2017 vuonna oli vielä sähkönalleja, mutta nykysin on impulssi nalleja.
        Minun kanssa ei voi olla YHDENVERTAINEN YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan.
        Se oli KUNNIAN LOUKKAUS olla YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN TOISTEN KANSSA!

Voin mätkättää siitäkin vielä, että jos niitä HÄKE palveluita pitää ulkomailta ostaa niin VENÄJÄLTÄ SAA PALJON EDULLISEMMIN NÄITÄ PALVELUITA MITÄ NORJASTA!

HÄKE APU ON RIITTÄVÄ PERUSTE AVATA RAJA, KOSKA KYSEESSÄ ON IHMISEN HENKI JA TERVEYS.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Voin mätkättää siitäkin vielä, että jos niitä HÄKE palveluita pitää ulkomailta ostaa niin VENÄJÄLTÄ SAA PALJON EDULLISEMMIN NÄITÄ PALVELUITA MITÄ NORJASTA!

HÄKE APU ON RIITTÄVÄ PERUSTE AVATA RAJA, KOSKA KYSEESSÄ ON IHMISEN HENKI JA TERVEYS.

Ensin puhalletaan rahat taivaan tuuliin ja lakkautetaan SAIRAALAAT, TERVEYSKESKUSET JA TERVEYSTALO ON VUONNA 1973 RAKENNETTU.
        KUNNANTALO PITÄÄ UUSIA, KOSKA SE ON 1983 RAKENNETTU JA SIELLÄ KUULEMMA HOMETTA.
        SE ON TERVEYSRISKI TYÖNTEKIJÖILLE, MUTTA TERVEYSKESKUS ELI NYKYINEN TERVEYSTALO ON OLLU AINAKI 20 VUOTTA HOMEESSA!

Minä olen pessyt terveyskeskuksen homeessa olevia verhoja. Niissä luki ” SÄDESIENI” homettahan tuokin on!

Se on kyllä TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS VAATIA MINUN MIESTÄNI TOIMIMAAN LÄÄKÄRINÄ HOME SAIRAALASSA!

Nyt on pakko pitää TAUKO, koska KUNNIATTOMALLA PASKALLA HOLOLLA ALKO VTUTTAMAAN KUNNIALLISTEN FB:LÄISTEN TYYLI HOITAA ASIOITA JA VAATIA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ensin puhalletaan rahat taivaan tuuliin ja lakkautetaan SAIRAALAAT, TERVEYSKESKUSET JA TERVEYSTALO ON VUONNA 1973 RAKENNETTU.
        KUNNANTALO PITÄÄ UUSIA, KOSKA SE ON 1983 RAKENNETTU JA SIELLÄ KUULEMMA HOMETTA.
        SE ON TERVEYSRISKI TYÖNTEKIJÖILLE, MUTTA TERVEYSKESKUS ELI NYKYINEN TERVEYSTALO ON OLLU AINAKI 20 VUOTTA HOMEESSA!

Minä olen pessyt terveyskeskuksen homeessa olevia verhoja. Niissä luki ” SÄDESIENI” homettahan tuokin on!

Se on kyllä TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS VAATIA MINUN MIESTÄNI TOIMIMAAN LÄÄKÄRINÄ HOME SAIRAALASSA!

Nyt on pakko pitää TAUKO, koska KUNNIATTOMALLA PASKALLA HOLOLLA ALKO VTUTTAMAAN KUNNIALLISTEN FB:LÄISTEN TYYLI HOITAA ASIOITA JA VAATIA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

Sen verran voin vielä mätkättää, että LAGERIT KYLLÄ OSAA HYVIEN JA TÄYDELLISTEN YSTÄVIENSÄ KANSSA HOITAA KOIRIEN ASIOITA, MUTTA IHMISTEN PITÄÄ SUOJELLA JA VARJELLA HEITÄ, KOSKA KOIRAT OVAT HEIDÄN HENKI JA ELÄMÄ!

Heillä on vaikea olla, koska heillä on VAIHDEVUODET ja koirilta saa sentään RAKKAUTTA.

• Anonyymi00012

Minähän voisin saadan PORMESTARIN paikan, koska täällä vois olla tarvetta sille.

Kaikki alkaa nauramaan, koska minä sanoisin 3000 euroa kuukaudessa ja se on se mikä tulee tilille.
        Auto ja asunto, koska KORVAUKSILLA MINÄ KUITTAAN VELAT POIS!

Ei minun tarvi ajatella, kuin itseäni ja onhan minulla äiti jonka luo voin mennä ja sanoa : Minä tulin syömään ja voisit PESTÄ JA LAITTAA MINUN PYYKIT. Minä käyn kaupassa niin voit tulla kahville samalla, kun tuot pyykit!

Äitini tulee niin sanon hänelle, että : Olipa mukava kun tulit käymään ja ET VARMASTI HALUA EDES SIIVOOTA MINUN KOTONA?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      23
      1395
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      62
      1200
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      96
      969
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      105
      914
    5. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      293
      798
    6. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      787
    7. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      120
      725
    8. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      210
      699
    9. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      61
      675
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      100
      626
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      293
      588
    12. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      13
      564
    13. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      104
      538
    14. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      481
    15. 34
      465
    16. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      464
    17. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      450
    18. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      446
    19. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      46
      441
    20. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      423
    Aihe