Luki isolla, että tarkistetaan oletko ihminen! No hitsi, vaikka titaania on vähän joka paikassa ja olen työkyvyttömyys eläkkeellä ei sitä kenkkuilla tarvitse!
>simiti<
Palstabottikin rupesi vinoilemaan!
8
127
Vastaukset
- Anonyymi00001
❤️
- Anonyymi00002
Typerä botti, kun ei mitään marxilaisuudesta sanonut.
- Anonyymi00003
Ei kuitenkaan kysynyt mitään kommunismiin liittyvää? Ei persujen agentti ollutkaan botti tuo..😆
- Anonyymi00004
Mikä hemmetin vammanaama siihen tuli hokemaan kommunistia ja muuta psk?
Kakara ei taida edes tietää, mitä kommunismi on?
Kyllä olen vasemmistolainen, mutta en kannata tuotantovälineiden ottamista väkisin valtion haltuun ja kannatan ihan markkinataloutta, kuten muutkin vasemmistolaiset.
Persut vain kiljuu kommunistia, kun eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Hokevat vain mutua ja mitä suuri johtaja käskee.
Vuh vuh, uli uli.
>simiti< - Anonyymi00005
Välillä niitä viestejä ilmestyy niin tiuhaan että niiden spämmäämiseen vaaditaan jotain kehittyneempää kuin manuaalinen aloitusten selaaminen. Ihmistarkistusta pyydetään näköjään usein. Netissä kaikki ovat periaatteessa botteja 🤖.
- Anonyymi00006
Terminaattoreita äidin olemme kaikki, kaikki. Siiinäää ja miinäää.
>simiti<
No mulle toi oli enempi helpotus. Nyt tietää olevansa ihminen.
Jos tuo palstabotin tarkistus olisi ainoa asia, jota joutuu sietämään, niin kyllä se minulle käy. Olisi suotavaa, että palsta toimisi taas normaalisti. Ilman temppuilua ja nikottelua.
KIITOS! ☝️😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542428
- 622322
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151810- 621622
- 521582
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713