Hakola kotiin kisoista!

Anonyymi-ap

"Risto Matti ei ole tullut vielä maaliin" näin lausahti tv selostaja kun kun kisan parhaat olivat olleet maalissa jo minuutti tolkulla. Risto Matti Hakola ei ole huippu urheilija, Hakola ei ole kilpaurheilija, Risto Matti Hakola on vain kuntohiihtäjä. Ei sen enempää. Tällaisten sunnuntai hiihtelijöiden läsnäolo näissä karkeloissa laskee koko kilpailun urheilullista arvoa joten nyt Suomen hiihtojohto, Hakola kotiin näistä kisoista! Hänen urheilullinen tasonsa ei riitä tällä tasolla.
Korjataan mikäli minä olen väärässä.

4

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä Suomi-poikien haastattelut on masentavaa kuultavaa. Mistä noita luusereita oikein sikiää?

• Anonyymi00004

Nykyaika pakottaa epäsuoruuteen.

Itsekin kyllä laittaisin hiihtolasit silmille ja vetäisin syvään henkeä ensimmäiseksi, jos tullaan jotain kansallisosallistumisia ja -edustamisia kyselemään. Siitä voi sitten lähteä miettimään, millä vitsillä lähdetään asiaa käsittelemään.

• Anonyymi00002

Se on juuri näin." Tänään ei oikein kiinnostanut" olisi suu kuolasta Iivo Niskanen haastattelijalle. Siis sinä edustat Suomea olympialaisissa,eikä sinua oikein kiinnosta ja kuntokin on huono. Lähettäkää nämä pellet kotiin tuolta pelleilemästä,ovat häpeäksi maalleen. Voisiko joku minä viisaampi vielä kertoa miten on mahdollista hiihdon tapauksessa minimaalisen marginaalissa lajissa noin lyhyellä matkasta hävitä kärjellä peräti kuusi minuuttia? Nimittäin Risto Matti hävisi,eikä hän tällä kertaa vetänyt edes pannuja, mitkä hänellä yleensä arvokisoissa on tapana vetää.

• Anonyymi00003

Tämmöiset kisat pitäisi ylipäätään lopettaa, ja kaikkien tehdä jotain, mikä on oikeasti edes suosittua ja kilpailtua ympäri maailman ja missä pärjätään. Kuten vaikka kakan haistelu ja maistelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe