Tietysti saa.Niin on aina ollut,tekemisistä riippumatta.
Saako nainen helpommin anteeksi kun on kaunis?
20
356
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja esimerkkejä minkä, kiitos? Toisekseen mennee lie toisinpäin, vaan mistä minä sen tietäisin kun olen vaa ilkee
- Anonyymi00002
Voi saada, jos on fiksukin. Tyhmyydellä yleensä menetetään asioita. Kaunis voi olla ylimielinenkin ja siten voi kadottaa mahdollisuuden hyvään.
- Anonyymi00003
Kauniit jakomeet voi tehä enemmän ikäviä asioita ihmisille ja saada helpommin anteeksi. Tutkittu juttu.
- Anonyymi00005
Ehkä heiltä, jotka hakee toisessa vain tarpeidensa tyydyttäjää. Jos haluaa suhdetta, jossa on paljon muutakin, silloin tyhmyydestä sakotetaan. Eikä hyvä suhde synny kuin hyvällä hengellä, läsnä ololla, toista kunnioittamalla.
- Anonyymi00014
Tapahtuu kuitenkin asioita, joihin eivät kauneus ja komeus riitä. On asioita, joita ei vain voi antaa anteeksi. Jättävät pysyvämmän jäljen ihmismieliin. Ensivaikutelmat voivat johtaa harhojen tielle.
- Anonyymi00004
Siis mitä? "tekemisistä riippumatta"? Mitä ihmeen anteeksiantoa tarvitaan, ellei tee mitään väärää?
- Sheena - Anonyymi00006
Kyllä minulle tehtiin pahaa silloinkin, kun olin vielä kaunis. Pahat ihmiset ovat armottomia, on nainen sitten 20 tai 60.
- Anonyymi00007
Sellainen ilmiö on olemassa, kuin pretty priviledge. Sen mukaan kauniina pidetyt ihmiset saavat herkemmin virheensä anteeksi.
Aletheias - Anonyymi00008
Ei ole kokemusta tuosta, mutta yleisellä elämänkokemuksella voin sanoa, että anteeksi saa helpommin kuin luvan, varsinkin jos työnantajalta jotain kinuaa :)
-keinovaginamies- Kyllä! Kun vielä heittäytyy tyhmäksi, muut tulevat pyytämään anteeksi naisen omia virheitä. Fakta tieto! 😀
Hyvin manipuloitu = voittajafiilis 🏆
😂😂😂Ex-Lukka kirjoitti:
Jaaha, otettiinhan se kynttilä esiin sieltä vakan alta ✨
Hyssss! Pidetään tämä salaisuutena. Ei kerrota kenellekään. Näin toimintamalli saa jatkua ilman ikävää arvostelua. Sssshhhh! 🤫🤐
- Anonyymi00009
tosi.typy kirjoitti:
Hyssss! Pidetään tämä salaisuutena. Ei kerrota kenellekään. Näin toimintamalli saa jatkua ilman ikävää arvostelua. Sssshhhh! 🤫🤐
Okei, hyssyttelen heti tässä :)
- Anonyymi00011
tosi.typy kirjoitti:
Luin miehenä tän salaisuutenne, hyvä tieto, jota en tiennyt aiemmin. Nyt tiedän.
- Anonyymi00010
Toki saa tietyiltä miehiltä varmistavat niin itselleen pillun saannin kyseessä monesti nainen joka on pilluaan tottunu käyttämään maksuvälineenä minkä se tekee naisesta/tytöstä kumpiko si kyseessä onkin
Kauneus on kaksiteräinen miekka. Aina riittää ihmisiä, jotka ovat kateellisia kauniille / komeille ihmisille. Toisaalta joissakin asioissa elämä on varmasti helpompaa, jos on kaunis. Näin ollen myös anteeksi voi saada helpommin.
- Anonyymi00012
Selvä, saat anteeksi :)
Todennäköisesti juu. Mä en ole koskaan lyönyt yhtään ihmistä, olkoon sitten nainen, mies, queer tai whatever. Olen onnistunut aina selittämän itseni ulos tilanteista, heiluttanut feikki-Glockia, rippilahjaksi saamaani McGyver-veistä, Clas Ohlson -kopiota jne.
Naapurin vankilataustainen hullu kissatäti veti mua kunnolla turpiin reilut vuosi sitten, yritti kuristaa yllättävänkin kovalla voimalla, varasti reppuni missä oli prepaid-modeemi, bussikortti yms. viime talvena jne.
Mutta jos kuuntelee hänen juttujaan varsinkin kun toinen on huppelissa, niin mulle on syntynyt käsitys, että hänen isän poismeno ja välirikko aikuisen tyttären kanssa on koetellut tämän Black Volcanon psyykeä aika lailla. En mä häntä kohtaan ole suoranaisesti kiukkuinen, mutta on ollut pakko vetää jotkin rajat. Eka kerta kun vietiin Lyricat tietokonepöydän laatikosta, niin tein selväksi että turha yrittää uudestaan taikka sitten ei tipu grammaakaan ruokaa tai kissanruokaa tälle tärpälle. Teoriassa joku 4 hengen romaniseurue olisi voinut tehdä täsmälleen saman keikan keskellä korpea, mutta aiemmasta työstä ei pahemmin muistu mieleen mitään yhtä kummallisia tapauksia.
On mullakin useampi näpistys-syyte, mutta kun ne tapahtui aika lyhyellä aikavälillä, niin nehän sijat tutkii sitä varkautena. En mä siitä nyt yöunia siitä menetä, mutta, jos naisena olisin samassa tilanteessa, niin sanoisin jotain osapuilleen että "oli kyllä ihan pakko tai mut olisi r**kattu"
Olkoonkin, että mulla on lievä autismi, mutta ihan melko tavallinen mies mäkin olen. Me ollaan varmaan maailman epäsuhtaisin pari. Vankilan lääkärin diagnosoima antisosiaalinen persoona, ja mä sellainen autisminkirjolla oleva höpsö, jonka miehen mallit ovat tulleet aina GTA- ja RDR-peleistä.Ja pienenä lisäyksenä:
Hänen aikajänne on monesti 5 tuntia, ja itse taas ajattelen asioita melkeinpä 5 vuoden aikajänteellä. Mä oikeasti olen halukas selättämään kaljapirun, mutta hänellä se on niin hiton vaikeaa kun on se prun 👎🏾 juttu kuvioissa, niin jo ennestään melko räjähtävä temperamentti on vähän väliä koetuksella.
- Anonyymi00013
Anteeksi mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1802653Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1051111- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20780Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait233779Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka277754Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698