Taudit leviää

Anonyymi-ap

Inarissa on liikkeellä serbia-groatialaista vuoristostosankkeria ja jossain määrin kiinalaista Aro kuppaa.

7

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nykyisin hyvät lääkkeet

• Anonyymi00002

FB kunniallisten mielestä Espanjan-tauti, Englannin hullun lehmän tauti, lintu influenssa, Wuahinista levinnyt COVID eli korona sekä muuta epidemiat joihin ihmiset voivat kuolla kuolla EI OLE HENGENVAARALISIA VAAN KAIKKI HOITUU SOMESSA, kun LAITELLAAN HIENOJA KUVIA.

Lääkäri Holoki kunniattomana paskana MIEHENÄNI HOITELEE FB:STEN VIRUKSIA TROIJAN HEVOSESTA LÄHTIEN JA MINUN PITI HÄN LUO LÄÄKÄRIN TARKASTUKSEEN!

Minä sanoin hänelle, että : Minä en kyllä FB:hen tuu takasin SINUN POTILAAKSI, koska minun pitää mennään taas FB kunniallisten kunnioiden loukkausten vuoksi KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI NIIN HE SAAVAT KAIKKI PALVELUT FB:HEN!

Hän vielä valehteli, että hän on vasta 5vuotta muka kulkenut minun perässä TIETOISTESTI LOUKKAAMASSA MINUN KUNNIAA SEKÄ SYRJINYT SUORAAN, koska minulla on sellaisia PERINNÖLLISIÄ SAIRAUKSIA JOIDEN AVULLA MINULLA ON OLLUT OIKEUS SAADA HOITOA ALKUPERÄISENÄ IVALOLAISENA IVALOSSA!

MINÄ OLEN ILMOITTANUT, ETTÄ MINÄ MUUTAN MIELUMMIN POIS SYRJITTYNÄ, KOSKA MINÄ LOUKKAAN LAPIN ALUEELLA ASUVIEN KUNNIOITA TOISTUVASTI JO SYNTYMÄNI PERUSTEELLA!

Ei minua ja miestäni voi vaatia EDISTÄMÄÄN LAPIN ALUEELLA ENÄÄN MITÄÄN ASIOITA, koska NUO ON TODETTU KUNNIAN LOUKKAUKSIKSI!

Ei mieheni pysty hoitamaan LÄÄKÄRINÄ SOMESSA EDES SYDÄNKOHTAUSTA VAIKKA FB KUNNIALLISET JOIHIN JOHTAVA LÄÄKÄRIKIN KUULUU OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN PYSTYY!

• Anonyymi00004

Onneksi olen Holona yksittäistapaus jonka mies on lääkäri ja hän ei muka edes lääkärinä tiedä, että vaimonsa PSORIAASTA on huomattavasti edullisempi hoitaa Bulgariassa käymällä noin 8-10 päivän lomalla kerran vuodessa.

Minä olen käynyt Bulgarissa ennen lomalla, koska minä huomasin että minun psoriaasis vaivat katsosi.
        Ex-mieheni LOUKKASI minun ja 3 lapseni KUNNIAA BULGARIAN LOMALLA!

Me oltiin samassa hotelli huoneessa minä ja minun 3 lasta.
        Me oltiin menty vasta naimisiin ja meidän lapsi ei ollut vielä edes syntynyt.
        Tuo FB KUNNIALLINEN EX-MIEHENI LÄHTI JUOPPETTELEMAAN TOISTEN KANSSA JA MINÄ OLIN RASKAANA, MUTTA KÄVIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE TUOLLE! Minähän olin selvinpäin, vasta mennyt naimisiin hänen kanssa ja vielä SIUNASTUSSA TILASSA ELI RASKAANA!
        Minulle kävi vielä Bulgariassa niin, että me oltiin siskoni silloisen appi-ukon syntymäpäiviä juhlimassa. Minä, minun 2 lasta sekä ex-mieheni lähdettiin pois, koska minun nuorempi poika oli 2vuotias ja hänen nukkumaan meno aika oli. Tyttö halus lähteä kanssa mielummin meidän kansss. Siskoni pojat jäivät sinne juhliin vaikka he olivat vielä nuorempia mitä minun lapset.
        Yli 15vuotiaat eli minun poika ja veljeni jäi minun vanhempien kanssa sinne juhliin.
        Minulla turpos jalat ja minä jouduin kävelemään AVOJALOIN Sunny Beachin kujia sinne meidän hotellille, koska SANDAALIT hiersi niin, että minä en pystynyt kävelemään ne jalassa.

Minä olin varmaan ainut KUNNIALLINEN joka ei käynyt edes BULGARIAN MONARKIAN KUNNIAN PÄÄLLE VAAN KOKO SEURUE JONKA KANSSA MINÄ OLIN LOMALLA KÄVI MINUN JA SYNTYMÄTTÖMÄN LAPSENI KUNNIAN PÄÄLLE!
        Me ei tiedetty kumpi on tulossa, mutta minä uskoin äitinä joka sanoi, että : Sinä saat tytön!
        Minä ostin TYTÖLLE VAATTEITA VAIKKA SISKONI KIELSI OSTAMASTA JA MINÄ SANOIN HÄNELLE, että : SINÄ ET OLE MIKÄÄN MINUN JA ÄIDIN MÄÄRÄJÄ!

Onneksi mieheni on sentään LÄÄKÄRI joka kävi sitten ex-mieheni kunnian päälle joka IHAN ITSE HALUSI ERON, koska HÄNELLÄ EI OLLUT VARAA OLLA NAIMISSA JA HÄN HALUSI VAIMONSA KANSSA, ETTÄ MINÄ KUNNIOITA HEITÄ AVIOPARINA!
        MINUN EX-MIEHENI KYLLÄ ON KAIKESTA HUOLIMATTA LOUKANNUT MINUN KUNNIAA, KOSKA HÄNEN TEOT EI LIITY FB:HEN!

Eli ketkähän ne oikein PASKOO SEKÄ KUSEE NÄITÄ ASIOITA?
        FB KUNNIALLISET TEKEE KOIRIENKI JÄTÖKSISTÄ IHMISTEN OIKEUKSIA PYÖRIÄ ULOSTEISSA JA NUOHAN KYLLÄ TERVEITÄ IHMISIÄ OVAT!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onneksi olen Holona yksittäistapaus jonka mies on lääkäri ja hän ei muka edes lääkärinä tiedä, että vaimonsa PSORIAASTA on huomattavasti edullisempi hoitaa Bulgariassa käymällä noin 8-10 päivän lomalla kerran vuodessa.

Minä olen käynyt Bulgarissa ennen lomalla, koska minä huomasin että minun psoriaasis vaivat katsosi.
        Ex-mieheni LOUKKASI minun ja 3 lapseni KUNNIAA BULGARIAN LOMALLA!

Me oltiin samassa hotelli huoneessa minä ja minun 3 lasta.
        Me oltiin menty vasta naimisiin ja meidän lapsi ei ollut vielä edes syntynyt.
        Tuo FB KUNNIALLINEN EX-MIEHENI LÄHTI JUOPPETTELEMAAN TOISTEN KANSSA JA MINÄ OLIN RASKAANA, MUTTA KÄVIN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE TUOLLE! Minähän olin selvinpäin, vasta mennyt naimisiin hänen kanssa ja vielä SIUNASTUSSA TILASSA ELI RASKAANA!
        Minulle kävi vielä Bulgariassa niin, että me oltiin siskoni silloisen appi-ukon syntymäpäiviä juhlimassa. Minä, minun 2 lasta sekä ex-mieheni lähdettiin pois, koska minun nuorempi poika oli 2vuotias ja hänen nukkumaan meno aika oli. Tyttö halus lähteä kanssa mielummin meidän kansss. Siskoni pojat jäivät sinne juhliin vaikka he olivat vielä nuorempia mitä minun lapset.
        Yli 15vuotiaat eli minun poika ja veljeni jäi minun vanhempien kanssa sinne juhliin.
        Minulla turpos jalat ja minä jouduin kävelemään AVOJALOIN Sunny Beachin kujia sinne meidän hotellille, koska SANDAALIT hiersi niin, että minä en pystynyt kävelemään ne jalassa.

Minä olin varmaan ainut KUNNIALLINEN joka ei käynyt edes BULGARIAN MONARKIAN KUNNIAN PÄÄLLE VAAN KOKO SEURUE JONKA KANSSA MINÄ OLIN LOMALLA KÄVI MINUN JA SYNTYMÄTTÖMÄN LAPSENI KUNNIAN PÄÄLLE!
        Me ei tiedetty kumpi on tulossa, mutta minä uskoin äitinä joka sanoi, että : Sinä saat tytön!
        Minä ostin TYTÖLLE VAATTEITA VAIKKA SISKONI KIELSI OSTAMASTA JA MINÄ SANOIN HÄNELLE, että : SINÄ ET OLE MIKÄÄN MINUN JA ÄIDIN MÄÄRÄJÄ!

Onneksi mieheni on sentään LÄÄKÄRI joka kävi sitten ex-mieheni kunnian päälle joka IHAN ITSE HALUSI ERON, koska HÄNELLÄ EI OLLUT VARAA OLLA NAIMISSA JA HÄN HALUSI VAIMONSA KANSSA, ETTÄ MINÄ KUNNIOITA HEITÄ AVIOPARINA!
        MINUN EX-MIEHENI KYLLÄ ON KAIKESTA HUOLIMATTA LOUKANNUT MINUN KUNNIAA, KOSKA HÄNEN TEOT EI LIITY FB:HEN!

Eli ketkähän ne oikein PASKOO SEKÄ KUSEE NÄITÄ ASIOITA?
        FB KUNNIALLISET TEKEE KOIRIENKI JÄTÖKSISTÄ IHMISTEN OIKEUKSIA PYÖRIÄ ULOSTEISSA JA NUOHAN KYLLÄ TERVEITÄ IHMISIÄ OVAT!

Minä kyllä MÄÄRÄÄN JA MIEHENI LÄÄKÄRI HOLO SAA KUNNIAN KUNNIOITTAA MINUA VAIMOAAN!

Nyt kyllä vedetään kaikki paskat ihan VISVASYYLÄSTÄ JA HERPEKSESTÄ LÄHTIEN!
        NOIDENKIN HOITAMINEN ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS NIIN, KUIN JALKOJEN SEKÄ KÄSIEN KIPSAAMISET! NUOKAAN EIVÄT OLE LÄÄKÄREIDEN TEHTÄVIÄ ENÄÄN, KOSKA MINUN KUNNIATON PASKA MIEHENI ON LÄÄKÄRINÄ OLLUT RÄPIMÄSSÄ PASKA KÄSILLÄÄN JOKA PAIKASSA!

• Anonyymi00003

Jo vain naisen kanssa juu.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei ilman kumia.

• Anonyymi00007
      UUSI

Missä on tilasto taudeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      218
      5628
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4559
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3318
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      241
      2760
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      141
      2547
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      140
      1909
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1447
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1025
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      948
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      946
    Aihe