Nainen sinkku tai varattu

Anonyymi-ap

Mitä tekisit tapaisit miehen joka köyhä kuin kirkon rotta mutta rakastuisitte kumpikin molemmin puolisesti se olis aitoa rakkautta ja tajuat tossa se nyt sitte on eli herra oikea ja elämäsi rakkaus niin antaisitko miehen mennä vai mitä tekisit eli tiedät jos annat sen mennä et koskaan saa häntä ja jos et niin ikuinen rakkaus alkaa

48

415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aikalailla köyhä kuin kirkonrottahan tuo onkin. Ei ole oleellinen asia, kunhan köyhyys ei ole tuhlailun, päihteidenkäytön tmv. lopputulos.

• Anonyymi00002

Mutta mitä teet kun se ei ole se oikea vaan joku tuntematon mies

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei hän ole minulle tuntematon.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja siis mähän ihastun ja rakastun vasta kun tunnen paremmin, joten tuntemattoman kanssa ei koskaan tuolaista riskiä ole.

• Anonyymi00048

Aloittaja punoo käyttä naisen kaulan ympärille.

• Anonyymi00003

Ei ole rahalla tai omaisuudella merkitystä ollut koskaan.

• Anonyymi00046

Olen täysin samaa mieltä ja aina on kyse vain ystävyydestä, ei ole mitään tarvetta muuhun kuin ystävyyteen! Mutta vain suunnilleen saman ikäisen kanssa kuin itse olen!

• Anonyymi00006

Mulle ei olis mitään merkitystä tollasella.
      Ei raha merkitse mitään siinä ketä voi rakastaa ja ketä ei.

Mut miehille toi asia tuntuu olevan rakkautta tärkeämpää.
      Jopa aitoa rakkautta.
      Vaikka se mieskin oikeesti välittäis, ja rakastaiskin,
      niin raha ja maine on tärkeämpää...........
      Ja ihan jo siinä että kelpuuttais ystäväksi, tai haluis edes tutustua.

• Anonyymi00027

En ole koskaan kuullut et miehille raha olis naistaan tärkeämpi niin mies rakastuu sydämmellään eli sydän päättää

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En ole koskaan kuullut et miehille raha olis naistaan tärkeämpi niin mies rakastuu sydämmellään eli sydän päättää

Niin noh, olis ollut ihanaa kun olis se oma rakas vaik sit köyhä kun kirkonrotta.
        Mut se jonka kanssa jakaa arjen ilot ja pskankin, ja tekee kaikkee yhes.
        Se joka halaa ja pitää hyvänä.
        Ja se jota saan pitää hyvänä, ja passata...

• Anonyymi00007

Jos olen varattu en ajattele millään tavalla toista muuta kuin omaa miestäni. Siis jos mies on hyvä kiltti ja uskollinen.
      Mutta jos olen vapaa niin rahalla ei ole mitään merkitystä
      Rikasta miestä en enää huoli ellei hänessä ole jotain erityisen hyvää piirrettä.

• Anonyymi00008

Just noin se menee mullakin.

• Anonyymi00009

Ihan päivänselvä kysymys toisiinsa ihastuneille. Ei siinä mitään mietitä. Rahalla tai ilman niin paljaalla. Nykyisin on hommat toisin ja eri tavalla. Kysellään mitä pitäisi tehdä, enkä osaa kysymykseen vastata.

• Anonyymi00010

Riippuu syistä, miksi mies olisi köyhä kuin kirkonrotta. Jos mies on köyhä sen takia, ettei vain halua tehdä töitä tai on sössinyt raha-asiansa esim rikosten kautta, niin sellaisen kanssa en ainakaan muuttaisi yhteen. Tai itseasiassa en alkaisi suhteeseen lainkaan. Ihminen, joka ei ole halukas tekemään töitä elantonsa eteen tai ei keksi muuta tapaa elättää itsensä, kuin rikokset, on melkoinen turn-off.

Miehen varallisuudella ei siis itsessään ole merkitystä, mutta kyllä minä odotan mieheltä edes kohtuullista vastuullisuutta myös raha-asioissa.

Aletheias

• Anonyymi00011

Kyllä se on sillä tavalla ettei köyhältä kuhnurilta voi odottaa muuta kuin luontaisten velvollisuuksien hoitamista ja siivellä eloa, vastuullisuutta ei kerta kaikkiaan voi odottaa esiintyvän osa-alueilla joita hän ei hallitse tai edes tunnista alueiksi joihin kuuluisi osallistua.

Kyllä sitä rimaa tarttee nyt vähän laskea, kevätkin jo tulossa mikä on tunnetusti kuhnurien kulta-aikaa :D

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä se on sillä tavalla ettei köyhältä kuhnurilta voi odottaa muuta kuin luontaisten velvollisuuksien hoitamista ja siivellä eloa, vastuullisuutta ei kerta kaikkiaan voi odottaa esiintyvän osa-alueilla joita hän ei hallitse tai edes tunnista alueiksi joihin kuuluisi osallistua.

Kyllä sitä rimaa tarttee nyt vähän laskea, kevätkin jo tulossa mikä on tunnetusti kuhnurien kulta-aikaa :D

Rimaa en laske enkä siipeilijöitä ala katselemaan 😅 Ainoa siipeilijä, jonka taloudessani sallisin olisi kissa 😻

Aletheias

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Rimaa en laske enkä siipeilijöitä ala katselemaan 😅 Ainoa siipeilijä, jonka taloudessani sallisin olisi kissa 😻

Aletheias

Ok, tavataan maaliskuussa 😸

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ok, tavataan maaliskuussa 😸

Maaliskuussa? Mitä silloin tapahtuu, tuotko minulle kissan? 😻😂

Aletheias

• Anonyymi00024

Mutta rakastuit mieheen ja se sinuun ja kun sanot lähdetään eri teille niin et mieti muuta kuin sitä miestä se mies on aina vain mielessäsi vaik sinulla on rikkaita ja varakkaita miehiä ja kaiken pitäis ol hyvin mutta se mies vaan on mielessäsi sekoilet ja tiedät rakastat sitä miestä et ole onnellinen ilman häntä eli raha ja raharakkaus ei tuo aitoa onnea

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Maaliskuussa? Mitä silloin tapahtuu, tuotko minulle kissan? 😻😂

Aletheias

Leikkaamattoman kollin mahdollisesti, mulla on juoksuaika yleensä silloin 😽

• Anonyymi00037
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mutta rakastuit mieheen ja se sinuun ja kun sanot lähdetään eri teille niin et mieti muuta kuin sitä miestä se mies on aina vain mielessäsi vaik sinulla on rikkaita ja varakkaita miehiä ja kaiken pitäis ol hyvin mutta se mies vaan on mielessäsi sekoilet ja tiedät rakastat sitä miestä et ole onnellinen ilman häntä eli raha ja raharakkaus ei tuo aitoa onnea

Jos rakastan miestä ja hän minua eikä suhteelle löydy mitään muita esteitä (en nyt keksi mitä sellaiset esteet voisi olla), niin tietysti sitten ollaan yhdessä.

Odotan kuitenkin fiksun ja vastuullisen miehen (en rakastu muunlaisiin) osaavan hoitaa raha-asiansa niin, että hän kykenee elättämään itsensä. En tunne tai edes tiedä yhtäkään työkykyistä suht ikäistäni miestä, joka tähän ei pystyisi, joten aika minimivaatimus on.

Aletheias

• Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Leikkaamattoman kollin mahdollisesti, mulla on juoksuaika yleensä silloin 😽

Jään jännityksellä odottamaan kollitoimitusta 😅

Aletheias

• Anonyymi00041

Noista vaihtoehdoista valitsen sinkkuna olemisen.

Aletheias

• Anonyymi00012

Riippuu miten osaisi vähäiset raha-asiansa hoitaa, yhteen en muuttaisi kuitenkaan.

• Anonyymi00014

Ei sitä väkisin voi pitää, jos se haluu mennä nii en mä sille mitään voi.

• Anonyymi00016

😍😍 älä, jätä minua, & ole, edes kaverini, 😍😍

• Anonyymi00017

En usko, että voisin rakastua köyhään mieheen. Ainakaan en ole koskaan törmännyt älykkääseen ja köyhään mieheen. En rehellisesti usko, että olisi mahdollista.
      Ehkä sellainen tilanne voisi olla, että mies olisi aatteellisesti ja vapaaehtoisesti jättänyt ”rahan tekemisen” ja omistanut elämänsä toisten auttamiselle, tai sitten hän olisi jotenkin vakavasti sairastunut, eikä pystyisi tekemään rahaa. Muussa tapauksessa tuo ei ole mahdollista. Kaikki älykkäät miehet, joita tunnen, ovat keksineet tapoja rikastua. Raha ei ole elämän tärkein asia, mutta sanonta: ”rahan tuloa ei voi estää”, pitää paikkaansa.

-Thinksy

• Anonyymi00025

Se ei ole nyt uskon asia ei luulon vaan rakastuit mieheen oikeasti ja tiedät hän myöskin sinuun rakastui eli rahalla voit saada kaikkea mutta et aitoa rakkautta ja sitä herra oikeaa eli valinnan paikka haluatko aidon oikean rakkauden rakastamasi miehen kanssa ja olla onnellinen vai valitsetko rahan ja raharakkauden etkä koskaan ole oikeasti onnellinen sinä teet valintasi

• Anonyymi00042
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se ei ole nyt uskon asia ei luulon vaan rakastuit mieheen oikeasti ja tiedät hän myöskin sinuun rakastui eli rahalla voit saada kaikkea mutta et aitoa rakkautta ja sitä herra oikeaa eli valinnan paikka haluatko aidon oikean rakkauden rakastamasi miehen kanssa ja olla onnellinen vai valitsetko rahan ja raharakkauden etkä koskaan ole oikeasti onnellinen sinä teet valintasi

Sealed with a kiss
        💟
        I
        only
        wish
        it
        had
        been
        meant
        for
        🚮
        me.

-Thinksy

• Anonyymi00043

No, ei tämä pidä paikkaansa oikeasti tietenkään. On paljon erittäin älykkäitä ihmisiä, jotka ovat syystä tai toisesta köyhiä. Toisekseen pidän ”vaatimattomista ihmisistä”. Kaikenlainen turha vouhotus ja tärkeily ovat toissijaisia asioita. Huumori piristää aina, eikä sen viljely maksa mitään.

-Thinksy

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

No, ei tämä pidä paikkaansa oikeasti tietenkään. On paljon erittäin älykkäitä ihmisiä, jotka ovat syystä tai toisesta köyhiä. Toisekseen pidän ”vaatimattomista ihmisistä”. Kaikenlainen turha vouhotus ja tärkeily ovat toissijaisia asioita. Huumori piristää aina, eikä sen viljely maksa mitään.

-Thinksy

Ihan höpöhöpöä, terve ihminen päätyy köyhyyden kurjuuteen laiskuuden ja, tai tyhmyyden takia. Laiskuuteen viittaa sekin, kun köyhät ovat yleensä sairaanlihavia, perse ei nouse sohvasta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ihan höpöhöpöä, terve ihminen päätyy köyhyyden kurjuuteen laiskuuden ja, tai tyhmyyden takia. Laiskuuteen viittaa sekin, kun köyhät ovat yleensä sairaanlihavia, perse ei nouse sohvasta.

Kyllä on sellaisia tapauksia, että kiusaamalla ihmistä vuosien ajan hän voi menettää rahaa!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kommentistasi tulee mieleen nykypolitiikka, jonka seurauksena näemme nyt tiukennuksia työttömyysturvaan ja heikennyksiä sosiaaliturvaan. Köyhät saavat nyt tiukkaa kepitystä pers*uuksille 🥹
        Tosiasiallisesti köyhyys on harvoin pelkästään ihmisen omaa syytä. Se on yleensä seurausta monien tekijöiden yhteisvaikutuksesta ja voi olla ylisukupolvista ja rakenteellista.
        Köyhällä ei välttämättä ole varaa ostaa terveellistä ruokaa, kun pitää tyytyä kaupassa edullisimpaan vatsan täytteeseen, mihin on varaa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kommentistasi tulee mieleen nykypolitiikka, jonka seurauksena näemme nyt tiukennuksia työttömyysturvaan ja heikennyksiä sosiaaliturvaan. Köyhät saavat nyt tiukkaa kepitystä pers*uuksille 🥹
        Tosiasiallisesti köyhyys on harvoin pelkästään ihmisen omaa syytä. Se on yleensä seurausta monien tekijöiden yhteisvaikutuksesta ja voi olla ylisukupolvista ja rakenteellista.
        Köyhällä ei välttämättä ole varaa ostaa terveellistä ruokaa, kun pitää tyytyä kaupassa edullisimpaan vatsan täytteeseen, mihin on varaa.

Kommentti oli minulta.

-Thinksy

• Anonyymi00019

Rehellisyys on arvokkaampaa kuin raha.
      Jos on onnenonkija, ei jatkoon.
      Rakkaus molemmin puolin. Ihanaa.
      Vilma

• Anonyymi00028

Entä jos mies on onnenonkija ja ahne kun löysi kalleimman aarteen eli sinut ja haluaa pitää aarteensa eli sinut omanaan vain omanaan

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Entä jos mies on onnenonkija ja ahne kun löysi kalleimman aarteen eli sinut ja haluaa pitää aarteensa eli sinut omanaan vain omanaan

No Hui ja hei.
        Olen seurannut televiisorista "Ikuisesti minun" ja vaikken ole ennustajaeukko, niin se päättynee vielä ikävästi.
        Vilma
        Käyttöönotettaisiin määräaikaisuus?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En halua sellaista miestä elämääni koskaan, koska sellainen mies ahdisteli ja vainosi minua aivan liian monen vuoden ajan! Niin toimiva mies ei ole rakkauden arvoinen minulle koskaan. Voin huonosti jo ja ahdistun jo pelkästään siitä, että näen josaain hänen tyyppisensä miehen pituudeltaan ja painoltaan! Se kertoo kamalaa tarinaa siitä, miten paljon vahihgoittaa pakkomieteisen ihmisen toiminta jatkuessaa kauan!

• Anonyymi00022

Sen verta sillä on merkitystä, että meillä jokaisella on ainakin ollut mahdollisuus tehdä töitä, kouluttautua, pysyä kehityksessä mukana itseään ja toimiaan muuttamalla, hoitaa raha-asiansa järkevästi, varautua huonoihin aikoihin ja ottamalla vastuu itsestään.

Mikä meni pieleen?

xLiner

• Anonyymi00026

Sitä sinun täytyy kysyä työnantajalta miksi hänelle ei makseta kunnon palkkaa vaan minimaalisestakin pienempää palkkaa ja sitäkin halutaan pienentää jopa ettei tarvis maksaa palkkaa lainkaan

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sitä sinun täytyy kysyä työnantajalta miksi hänelle ei makseta kunnon palkkaa vaan minimaalisestakin pienempää palkkaa ja sitäkin halutaan pienentää jopa ettei tarvis maksaa palkkaa lainkaan

Miesvauvat eivät ole parisuhdekelpoisia.

xLiner

• Anonyymi00050
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miesvauvat eivät ole parisuhdekelpoisia.

xLiner

Olet niin oikeassa kuin vain voi olla!

• Anonyymi00023

Tämä ei liity minuun mitenkään, koska minulla ei ole mitään tarvetta rakastua keneenkään. Näin olen ajatellut jo parinkymmennen vuoden ajan! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle. Halut loppuneet myös jo parikymmentä vuotta sitten.

• Anonyymi00029

Sit on parempi pysyä yksin ja sinkkuna toivotaan että toiveesi toteutuu

• Anonyymi00051
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sit on parempi pysyä yksin ja sinkkuna toivotaan että toiveesi toteutuu

Toiveeni on löytää ystävä miehestä joka on ikäluokkaa 70v! Pidän paljon suunnilleen vain ikäsistäni miehistä!

• No köyhiähän ne on aina olleet pääosin, mun mies kumppaniksi päätyneet. Etenkin ne joiden kanssa olen pidemmän suhteen elänyt ja elän. Työttömiäkin yleensä. Tunteet on ollu mulla aina se pääasia, minkä mukaan valitsen kumppanin. Kaikki muu on rekvisiittaa.

• Anonyymi00034

Tuo ei ole minulle mahdollista, koska en koe mitään tarvetta rakastua keneenkään! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle! Ystäväksi ei koskaan paljon nuorempaa henkilöä!

• Anonyymi00045

Minulla ei ole ollut mitään tarvetta enää rakastua keneenkään aikoinaan päättyneen eroni jälken joten ohitan tämän kysymyksen!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      353
      12226
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      189
      11248
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6573
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5357
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      206
      3867
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3643
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2733
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      178
      2477
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      52
      2230
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1922
    Aihe