Lääkäri oli löytäny syövän minun yhdeltä ex-mieheltä ja hullut olivat vielä onnistuneet parantamaan sen syövän!
Minä kyllän nämä IHMISOIKEUS ASIAT HALLITSEN TÄSSÄ KUNNASSA PAREMMIN MITÄ IHMISOIKEUS PROFFESSORIT!
Se oli kyllä TÖRKEÄ IHMISOIKEUSRIKOS
7
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jumalan johdatusta kaikki.
- Anonyymi00002
Niin on ja nuo FB kunnialliset ovat vielä käyneet lääkärissä vaikka sekin on heistä KUNNIAN LOUKKAUS eli IHMISOIKEUSRIKOS.
Kyllä minä vähän pitkään katsoin, kun Nefflingin Jarmo istu jonottamassa LÄÄKÄRIIN vaikka hän on sentään FB kunniallisia joiden mielestä lääkärissä käynti on ihmisoikeusrikos!
Minä en ole ikinä onneksi ollut Nefflingien suuressa suosiossa EIKÄ HARMITA YHTÄÄN!
Nette Jari sekoili äidinkielen tunnilla ja kirjoitti lapun minulle jossa luki ” FAK YOU”. Minä annoin lapun takasin ja sanoin, että : Opettele kirjoittamaan ensin.
Me oltiin 8:lla ja Uiton Kaisu oli opettajana ja poisti tyttönä luokasta.
Minä pääsin kotia aiemmin ja ei siitä tullut mitään merkintää, koska ÄIDINKIELEN TUNNEILLA OPETELLAAN MYÖS KIRJOITTAMAAN OIKEIN. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin on ja nuo FB kunnialliset ovat vielä käyneet lääkärissä vaikka sekin on heistä KUNNIAN LOUKKAUS eli IHMISOIKEUSRIKOS.
Kyllä minä vähän pitkään katsoin, kun Nefflingin Jarmo istu jonottamassa LÄÄKÄRIIN vaikka hän on sentään FB kunniallisia joiden mielestä lääkärissä käynti on ihmisoikeusrikos!
Minä en ole ikinä onneksi ollut Nefflingien suuressa suosiossa EIKÄ HARMITA YHTÄÄN!
Nette Jari sekoili äidinkielen tunnilla ja kirjoitti lapun minulle jossa luki ” FAK YOU”. Minä annoin lapun takasin ja sanoin, että : Opettele kirjoittamaan ensin.
Me oltiin 8:lla ja Uiton Kaisu oli opettajana ja poisti tyttönä luokasta.
Minä pääsin kotia aiemmin ja ei siitä tullut mitään merkintää, koska ÄIDINKIELEN TUNNEILLA OPETELLAAN MYÖS KIRJOITTAMAAN OIKEIN.Kinisjärven Tumpin yks tyttö oli kanssa minun samalla luokalla. Kaikkihan sen tietää, että MINÄ EN KINISJÄRVEN KANSSA TULLUT TOIMEEN KOULU AIKAAN!
Kinisjärveläiset EI MINUA MÄÄRÄÄ EIKÄ OLE PELKOA, ETTÄ HEIDÄN ELUKKAMAISEEN SEURAAN ITSEÄNI OLEN TUNKEMASSA! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kinisjärven Tumpin yks tyttö oli kanssa minun samalla luokalla. Kaikkihan sen tietää, että MINÄ EN KINISJÄRVEN KANSSA TULLUT TOIMEEN KOULU AIKAAN!
Kinisjärveläiset EI MINUA MÄÄRÄÄ EIKÄ OLE PELKOA, ETTÄ HEIDÄN ELUKKAMAISEEN SEURAAN ITSEÄNI OLEN TUNKEMASSA!Minähän olin sentään YKSIN tullut Ruotsista tullut Ivalon mummolaan kesällä 1974 lomalle.
Koulukaverit voisit muistella YHDENVERTAISUUSLAIN avulla, että mitä he tekivät samana kesänä.
Minähän olin sentään niin REIPAS, että minä menin IVALOJOEN UIMAKOULUUN niin UIMAKOULULAISET PÄÄSIVÄT RAJAVARTIOSTON UUTEEN UIMAHALLIIN UIMAKOULUUN.
Riitti, että YKSI UIMAKOULULAINEN SAIRASTU JA EI SILLÄ IÄLLÄ OLLUT VÄLIÄ, vaan sillä oli merkitystä että oli Ivalossa syntynyt ivalolaiseen sukuun.
Petsamosta tulleet suomalaiset jotka asutettiin uudelleen Ivaloon oli SUKUNA VAIN PLUSSAA, koska minun molemmat suvut oli Petsamosta! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minähän olin sentään YKSIN tullut Ruotsista tullut Ivalon mummolaan kesällä 1974 lomalle.
Koulukaverit voisit muistella YHDENVERTAISUUSLAIN avulla, että mitä he tekivät samana kesänä.
Minähän olin sentään niin REIPAS, että minä menin IVALOJOEN UIMAKOULUUN niin UIMAKOULULAISET PÄÄSIVÄT RAJAVARTIOSTON UUTEEN UIMAHALLIIN UIMAKOULUUN.
Riitti, että YKSI UIMAKOULULAINEN SAIRASTU JA EI SILLÄ IÄLLÄ OLLUT VÄLIÄ, vaan sillä oli merkitystä että oli Ivalossa syntynyt ivalolaiseen sukuun.
Petsamosta tulleet suomalaiset jotka asutettiin uudelleen Ivaloon oli SUKUNA VAIN PLUSSAA, koska minun molemmat suvut oli Petsamosta!1974 vuonna oli kesäkuut vielä kylmiä, mutta minähän olin vielä 3 vuotias tuolloin.
Täytin 4v heinäkuussa ja minä silloin LASKEMASSA KAAMASJOKEA YLÄJUOKSULTA ALAS.
Isät kalasteli ja äidit hillasteli samalla reissulla ja telttailtiin samalla, koska minä olin niin helppo lapsi ja riitti, kun isäni sanoi : Saat lähteä mukaan jos ET VINGU JA MÄRSÄÄ TYHJÄÄ!
Enoni poika oli tuo joka aina vinku ja märsäs.
Oon senkin rikoksen hoitanut, koska minä sanoin hänelle aina : Oot MÄRY-IITA!
En voi sille mitään, että minä olin vuoden vanhempi ja kutsuin serkku-poikia vauvana MÄRY-IITOIKSI JA TISSI-VAUVOIKSI!
Isot pojat opettivat ja TOTTAHAN TUOKIN OLI, että HE OLIVAT VAUVOINA MÄRY-IITOJA JA TISSI-VAUVOJA!
On minunkin lapset olleet MÄRY-IITOJA JA TISSI-VAUVOJA.
Ei minulle kukaan koskaan sanonut edes siitä, kun minä olen istunut kauppakeskuksen penkillä ja alkanut imettämään TISSI-VAUVAA.
Jos jotain häiritsee juominen tai syöminen niin pitää kieltää kaikilta syömiset ja juomiset.
- Anonyymi00006
Montako exmiestä sinulla on?
- Anonyymi00007
13 ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857