Pystyisitkö olla antamatta anteeksi jos miehesi olis sturla laegreid maailmankuulu hiihtäjä ja varakas mies täydellinen mies iltalehdessä juttu
Nainen antaisitko anteeksi
23
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei aavistustakaan mistä puhut, mutta hiihtäjä julkkis ... ei kiitos.
- Anonyymi00002
Juu ei kelpaa denier miehet minulle 🤪🙈
- Anonyymi00004
eikö muka vaikka itse stora leggings nyyhkyttelisi kameroiden edessä :)
-sivusta
- Anonyymi00003
Antaisin anteeksi, mutta sen jälkeen mies saisi jatkaa matkaansa ilman minua. Aivan sama miten kuuluisa tai kuulumaton mies on.
Pettäjä on tehnyt valintansa, joten sen valinnan mukaan sitten eletään ja pettäjä voi ilman sen kummempaa draamaa siirtyä valintansa luokse. Mibä en asiasta edes keskustelisi.
Aletheias- Anonyymi00006
Vai sais jatkaa matkaansa vaikka et koskaan löytäisi yhtä täydellistä miestä ja äitisikin sanoo sinulle anna anteeksi ja jatka suhdetta se katuu ja koko maailma tietää et se haluis vain ja ainoastaan sinut koko maailma odottaa sitä
- Anonyymi00007
Eli älä ole tuittu pää ja menetä elämäsi miestä
- Anonyymi00009
Ja lapsesikin sanoo äiti anna anteeksi ja ota hänet mieheksesi he haluu et sturla olis heidän isänsä tai isäpuoli ja sinun aviomiehesi he rakastaa sturlaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja lapsesikin sanoo äiti anna anteeksi ja ota hänet mieheksesi he haluu et sturla olis heidän isänsä tai isäpuoli ja sinun aviomiehesi he rakastaa sturlaa
Tälleen sivusta totean, että lapsia ei sotkeya aikuisten ihmissuhteisiin. Ei edes teini-ikäisiä lapsia. Tai oikeastaan ei edes aikuisia lapsia sotketa niihin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elämäni mies ei petä minua enkä minä ilmiselvästikään olisi miehelle elämänsä nainen, jos hän kokisi tarvetta pettää minua. Tuossa tilanteessa suhdetta olisi siis turha jatkaa.
Pojallani on isä vahvasti elämässään eli hän ei tarvitse isää tai edes isäpuolta. Enkä ikinä jäisi suhteeseen, jossa minua petettäisi ja antaisi poikani nähdä sitä. Se ei ole malli, jota pojalleni haluan parisuhteesta antaa.
Aletheias - Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vai sais jatkaa matkaansa vaikka et koskaan löytäisi yhtä täydellistä miestä ja äitisikin sanoo sinulle anna anteeksi ja jatka suhdetta se katuu ja koko maailma tietää et se haluis vain ja ainoastaan sinut koko maailma odottaa sitä
Hölynpölyä tekstisi joka rivi!
Katsos äitini ei päätä mies asioistani eikä muut ihmiset määrää elämästäni.
Näillä mennään...
- Anonyymi00005
En tiedä mistä kyse, mut tossa ylempänä luki jotain pettämisestä niin vastaan siihen liittyen.
Jos mulla olis mies, niin jos se oikeesti rakastaa mua ja on se jonka kans kuulun yhteen, ei sillä ole tarvetta tai halua pettää mua. Eikä pystyisi.
Ei kumpikaan pettäisi toistaan.- Anonyymi00008
Lue iltalehdestä se tunnusti pettäneensä naistaan olympialaisissa ja haluais jatkaa rakastamansa naisen kanssa eli lue iltalehdestä
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lue iltalehdestä se tunnusti pettäneensä naistaan olympialaisissa ja haluais jatkaa rakastamansa naisen kanssa eli lue iltalehdestä
No ei mua kiinnosta muiden miehet ja niiden tekemiset.
- Anonyymi00010
Jos mies haluaa iloitella hetken aikaa toisen naisen kanssa, ei se ole mikään maailmanloppu.
Ei eläinkunnassakaan erota jos uros kiksauttaa ohimennen muita naaraita.
Se on urosten luonne.- Anonyymi00019
Ei ehkä miehelle maailmanloppu mut sille puolisolle voi olla.
- Anonyymi00012
Petosta en anna anteeksi. Etukäteen sovitusti tuollaiset voisivat onnistuakin, mutta pettäminen on ehdoton ei. Jollei asioista osaa puhua etukäteen ja elää sovitun mukaan, niin saa jatkaa matkaansa.
- Anonyymi00014
Jotain niin noloa tunnustelua julkisesti.
Pipipää. Tai pissi on kohonnut siis k***pää.
Vilma - Anonyymi00017
Jos rakastaisin tuota miestä niin kyllä. Minusta tuo ele häneltä on niin surkuhupainen suorassa lähetyksessä, että ajattelen tuon hiihtäjän olevan hyvinkin ihastunut tähän naiseen, jonka vuoksi halusi tuoda asian julkisuuteen. Eri asia on sitten, että onko hän ihan kunnossa mielenterveytensä puolesta.
Ehkä tilanne vain ajautui siihen, että teki virheen jonkun toisen kanssa, eikä tuo toinen merkinnyt hänelle sen enempää. Eli pohtisin, onko hiihtäjä kunnossa ja pystyykö hän tällä hetkellä parisuhteeseen.
-Thinksy- Anonyymi00023UUSI
Sillä miljoonia pankkitilillä ja omaisuutta on ja sitä tulee lisää koko ajan eli pystyy parisuhteeseen rahaa on ja se tekee mitä tykkää on rahamies
- Anonyymi00018
Nää on jänniä ei naiset anna rikkaille miehillekään anteeksi kostavat kuluttamalla heidän rahansa jos avioehto on tehty niin etteivät mitään saa kysymyksenä kannattiko pettää
- Anonyymi00020
Villi veikkaus, etten pystyisi. Turpiin vain ja.onnea.
- Anonyymi00021
näkymätön vihollinen elokuva Haeeison Ford
- Anonyymi00022UUSI
Mitä tästä ketjusta olen nyt lukenut, niin en antaisi anteeksi. Ongelma olisi tuo, että teki touhuistaan vieläpä julkisia. En haluaisi tulla yhdistetyksi tuollaiseen yksilöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3759918Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat946278Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3875955SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1604346Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33642Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien873228Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal933195Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62946Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr102892Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en632889