Tapaa naisia

Anonyymi-ap

Tapaa naisia lähelläsi.

25

841

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Aaslaakka ja Niila olivat menossa Saariselälle naisia iskemään. Olivat laittaneen puhtaat alushousut päälle. Olivat ottamassa paappanassa pohtia että puhe luistaa.

• Anonyymi00003

Että oikein OMO,n tuoksulla jatkoon.

• Anonyymi00005

Ei tarvitse ihmetellä heikkoa syntyvyyttä ja suomen kansan kuihtumista kun jätkät vetävät toisiaan perään eikä tussu kiinnosta.

• Anonyymi00007

Na met se vain naisen kanssa
      T, aasslaakka ja niilla

• Anonyymi00027

Etkö vois vaan pysyä siellä ateismipalstallas haukkumassa Jumalaa?

• Anonyymi00008

Suomen miehet yhtyvät toisiinsa. Suomen kansa loppuu.

• Anonyymi00009

Kohta tietenkin Hevva Lejo Aihkio tekee kunnian loukkaus rikosilmoituksen niin hänestä tulee saamelaisena SKOLTTIENKIN KUNINGAS!

Ei hän minusta Suomi 100vuotta vanhemmasta panostaja Holosta tee, koska tietää hävivänsä ja menettää kaikki!

Minun ei tarvi, kun vain sanoa hänelle, että : Ota se vanhimman tyttös äiti vaimoksi vihdoin ja viimein niin te voitatte yhdessä SAAMELAISTEN JA SKOLTTIEN KUNINKUUDEN ja teillähän on sentään ainakin 2 SKOLTTA HOLOA APUNA JA YKS ON AINAKIN POLIISI.

Se on sovittu, että isää pitää kunnioittaa. Minä Holo kyllä kunnioitan isääni ja miestäni, koska ME OLLAAN SUOMESSA SYNTYNEITÄ SUOMALAISIA!

Hevva Lejo Aihkiokin on sentään SOME KUNNIALLINEN, mutta muista kunnioista ei olla vielä edes käräjöity.

• Anonyymi00010

Lisään, että isän kunnioittaminen aiheuttaa monissa parisuhteissa riitaa, koska vaimon isä on appi-isä ja meillä menee niin, että minun isää pitää kunnioittaa.

Minä olen käynyt kunnian loukkaus sakko vankina ja sovin mieheni kanssa, että minä kunnioita häntä sekä isääni ja vanhempieni isiä myös, koska minä ehdin elämään myös heidän kanssa ja ehdin elämään myös toisen mummoni isän kanssa. He olivat sentään KAIKKI SUOMALAISIA JA SUOMEA MINÄ PUHUIN HEIDÄN KANSSA,

• Anonyymi00011

Aasslaaka oli jo päässy metrin päähän naisesta.

• Anonyymi00012

Oliko varmasti nainen eikä mandariinikäsi

• Anonyymi00022

Sevetin vanhapoika oli nähny naisen Posti autossa 90 luvulla.

• Anonyymi00013

Seuraavalla kerralla varmaan jo pusun saa.

• Anonyymi00014

Tietääköhän kumpikaan mitä naisen kanssa tehdään.

• Anonyymi00015

Kyllä. Piereskellään!

• Anonyymi00016

Nykykäytännön mukaan päättävätkin että ovat itse naisia

• Anonyymi00017

Jos haluaa jortikkaa niin tuntee vain ittensä naiseksi ja pyllistää

• Anonyymi00018

Minä kävin myös katsomassa Kaamasen jumalattaria en pettynyt.

• Anonyymi00020

Oliko useampia?

• Anonyymi00021

oli!

• Anonyymi00023

Ivalossa tapasin varmaan monen lapsen synnyttäneen. Nuolemaan kun alkoi niin kolo kasvot sai upottaa tussun huulten väliin

• Anonyymi00024

Olipa tavaralla kokoa. Huh huh

• Anonyymi00025

Joikhasitko laulua pieni mies sinun katson kasvavan.

• Anonyymi00026

No, tällaisia on..ei ollut ensimmäinen, mutta isoin oli

• Anonyymi00028

Jos jutut on saastuttavia ja sairaankaltaisia, kyseessä ilmeisesti koko s24:ää saastuttava vaikeasti sairas narsisti!

• Anonyymi00029

Jutut on aika sairaita tai se voi olla kyllä sitä hirtehisuumoria jota ei tyhmät ymmärrä ilman hemohessia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe