Tapaa naisia

Anonyymi-ap

Tapaa naisia lähelläsi.

22

566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Aaslaakka ja Niila olivat menossa Saariselälle naisia iskemään. Olivat laittaneen puhtaat alushousut päälle. Olivat ottamassa paappanassa pohtia että puhe luistaa.

• Anonyymi00003

Että oikein OMO,n tuoksulla jatkoon.

• Anonyymi00005

Ei tarvitse ihmetellä heikkoa syntyvyyttä ja suomen kansan kuihtumista kun jätkät vetävät toisiaan perään eikä tussu kiinnosta.

• Anonyymi00007

Na met se vain naisen kanssa
      T, aasslaakka ja niilla

• Anonyymi00008

Suomen miehet yhtyvät toisiinsa. Suomen kansa loppuu.

• Anonyymi00009

Kohta tietenkin Hevva Lejo Aihkio tekee kunnian loukkaus rikosilmoituksen niin hänestä tulee saamelaisena SKOLTTIENKIN KUNINGAS!

Ei hän minusta Suomi 100vuotta vanhemmasta panostaja Holosta tee, koska tietää hävivänsä ja menettää kaikki!

Minun ei tarvi, kun vain sanoa hänelle, että : Ota se vanhimman tyttös äiti vaimoksi vihdoin ja viimein niin te voitatte yhdessä SAAMELAISTEN JA SKOLTTIEN KUNINKUUDEN ja teillähän on sentään ainakin 2 SKOLTTA HOLOA APUNA JA YKS ON AINAKIN POLIISI.

Se on sovittu, että isää pitää kunnioittaa. Minä Holo kyllä kunnioitan isääni ja miestäni, koska ME OLLAAN SUOMESSA SYNTYNEITÄ SUOMALAISIA!

Hevva Lejo Aihkiokin on sentään SOME KUNNIALLINEN, mutta muista kunnioista ei olla vielä edes käräjöity.

• Anonyymi00010

Lisään, että isän kunnioittaminen aiheuttaa monissa parisuhteissa riitaa, koska vaimon isä on appi-isä ja meillä menee niin, että minun isää pitää kunnioittaa.

Minä olen käynyt kunnian loukkaus sakko vankina ja sovin mieheni kanssa, että minä kunnioita häntä sekä isääni ja vanhempieni isiä myös, koska minä ehdin elämään myös heidän kanssa ja ehdin elämään myös toisen mummoni isän kanssa. He olivat sentään KAIKKI SUOMALAISIA JA SUOMEA MINÄ PUHUIN HEIDÄN KANSSA,

• Anonyymi00011

Aasslaaka oli jo päässy metrin päähän naisesta.

• Anonyymi00012

Oliko varmasti nainen eikä mandariinikäsi

• Anonyymi00022

Sevetin vanhapoika oli nähny naisen Posti autossa 90 luvulla.

• Anonyymi00013

Seuraavalla kerralla varmaan jo pusun saa.

• Anonyymi00014

Tietääköhän kumpikaan mitä naisen kanssa tehdään.

• Anonyymi00015

Kyllä. Piereskellään!

• Anonyymi00016

Nykykäytännön mukaan päättävätkin että ovat itse naisia

• Anonyymi00017

Jos haluaa jortikkaa niin tuntee vain ittensä naiseksi ja pyllistää

• Anonyymi00018

Minä kävin myös katsomassa Kaamasen jumalattaria en pettynyt.

• Anonyymi00020

Oliko useampia?

• Anonyymi00021

oli!

• Anonyymi00023
      UUSI

Ivalossa tapasin varmaan monen lapsen synnyttäneen. Nuolemaan kun alkoi niin kolo kasvot sai upottaa tussun huulten väliin

• Anonyymi00024
      UUSI

Olipa tavaralla kokoa. Huh huh

• Anonyymi00025
        UUSI

Joikhasitko laulua pieni mies sinun katson kasvavan.

• Anonyymi00026
        UUSI

No, tällaisia on..ei ollut ensimmäinen, mutta isoin oli

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3782
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      213
      3705
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3392
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2247
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      28
      1792
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1565
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32