Tapaa naisia lähelläsi.
Tapaa naisia
22
566
Vastaukset
- Anonyymi00002
Aaslaakka ja Niila olivat menossa Saariselälle naisia iskemään. Olivat laittaneen puhtaat alushousut päälle. Olivat ottamassa paappanassa pohtia että puhe luistaa.
- Anonyymi00003
Että oikein OMO,n tuoksulla jatkoon.
- Anonyymi00005
Ei tarvitse ihmetellä heikkoa syntyvyyttä ja suomen kansan kuihtumista kun jätkät vetävät toisiaan perään eikä tussu kiinnosta.
- Anonyymi00007
Na met se vain naisen kanssa
T, aasslaakka ja niilla - Anonyymi00008
Suomen miehet yhtyvät toisiinsa. Suomen kansa loppuu.
- Anonyymi00009
Kohta tietenkin Hevva Lejo Aihkio tekee kunnian loukkaus rikosilmoituksen niin hänestä tulee saamelaisena SKOLTTIENKIN KUNINGAS!
Ei hän minusta Suomi 100vuotta vanhemmasta panostaja Holosta tee, koska tietää hävivänsä ja menettää kaikki!
Minun ei tarvi, kun vain sanoa hänelle, että : Ota se vanhimman tyttös äiti vaimoksi vihdoin ja viimein niin te voitatte yhdessä SAAMELAISTEN JA SKOLTTIEN KUNINKUUDEN ja teillähän on sentään ainakin 2 SKOLTTA HOLOA APUNA JA YKS ON AINAKIN POLIISI.
Se on sovittu, että isää pitää kunnioittaa. Minä Holo kyllä kunnioitan isääni ja miestäni, koska ME OLLAAN SUOMESSA SYNTYNEITÄ SUOMALAISIA!
Hevva Lejo Aihkiokin on sentään SOME KUNNIALLINEN, mutta muista kunnioista ei olla vielä edes käräjöity.- Anonyymi00010
Lisään, että isän kunnioittaminen aiheuttaa monissa parisuhteissa riitaa, koska vaimon isä on appi-isä ja meillä menee niin, että minun isää pitää kunnioittaa.
Minä olen käynyt kunnian loukkaus sakko vankina ja sovin mieheni kanssa, että minä kunnioita häntä sekä isääni ja vanhempieni isiä myös, koska minä ehdin elämään myös heidän kanssa ja ehdin elämään myös toisen mummoni isän kanssa. He olivat sentään KAIKKI SUOMALAISIA JA SUOMEA MINÄ PUHUIN HEIDÄN KANSSA,
- Anonyymi00011
Aasslaaka oli jo päässy metrin päähän naisesta.
- Anonyymi00012
Oliko varmasti nainen eikä mandariinikäsi
- Anonyymi00022
Sevetin vanhapoika oli nähny naisen Posti autossa 90 luvulla.
- Anonyymi00013
Seuraavalla kerralla varmaan jo pusun saa.
- Anonyymi00014
Tietääköhän kumpikaan mitä naisen kanssa tehdään.
- Anonyymi00015
Kyllä. Piereskellään!
- Anonyymi00016
Nykykäytännön mukaan päättävätkin että ovat itse naisia
- Anonyymi00017
Jos haluaa jortikkaa niin tuntee vain ittensä naiseksi ja pyllistää
- Anonyymi00018
Minä kävin myös katsomassa Kaamasen jumalattaria en pettynyt.
- Anonyymi00020
Oliko useampia?
- Anonyymi00021
oli!
- Anonyymi00023UUSI
Ivalossa tapasin varmaan monen lapsen synnyttäneen. Nuolemaan kun alkoi niin kolo kasvot sai upottaa tussun huulten väliin
- Anonyymi00024UUSI
Olipa tavaralla kokoa. Huh huh
- Anonyymi00025UUSI
Joikhasitko laulua pieni mies sinun katson kasvavan.
- Anonyymi00026UUSI
No, tällaisia on..ei ollut ensimmäinen, mutta isoin oli
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93782SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2133705Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303392Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222247Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv281792- 341565
- 321481
- 921423
- 151343