Ystäväksi sinua luulin näin kauniisti ajattelin silloin aivan alussa!
Mutta ilmeisesti erehdyin kaikessa sinusta?
Ehkä minä olen syyllinen johonkin ja epäilemättä sinäkin olet yhtä syyllinen.
Ainakin siihen yhteen hulluun päätökseen jonka halusit toteuttaa vaikka millä hinnalla. Vaikka en usko, että tunsit aitoa ja juuri sellaista oikeaa rakkautta häneen, niin halusit silti hänet elämääsi.
Ja kuinkas kaikessa kävikään, todella surullisesti.
Voin vain enää toivoa, että minulle rakas ihminen jaksaa elää ja hänellä on voimia irroittautua aivan kokonaan sinusta, nyt kun olette erossa toisistanne.
En kuitenkaan syyttele sinua tämän enempää enkä nimillä kirjoittele.
Voin syyttää vain itseäni kun luotin sinuun ja nimenomaan sinun kykyysi ja taitoosi kokeneena ja elämää nähneenä ihmisenä.
Hyvästi jää ja voi hyvin!
Ystäväksi sinua luulin!
Anonyymi-ap
7
314
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole ystäviä
- Anonyymi00002
Vihdoinkin Thänks.
- Anonyymi00004
Et siis lukenut kunnolla tota juttua?
- Anonyymi00003
Annat laulaa kauniisti. Aiheesta siis.
- Anonyymi00005
Olet siis nyt onnellinen kun ovat erossa? oliko sinun tavote?
- Anonyymi00006
Ei muuta kuin lähestyt huomenna. Kyllä se siitä.
- Anonyymi00007
Eli täällä on tarkoituksella tietoisesti sotkettu joku johkin leikkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3095554- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893153Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv753031- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098