Olympiaturnauksessa jokaiseen peliin on lähdettävä täysillä eikä puoliteholla . Pelejä on niin vähän. Slovakia teki niin ja voitti laiskasti pelanneen Suomen.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Hyvistä pelaajista ei ole hyötyä jos pelaavat puoliteholla. Valmentajan tehtävä on saada pelaajista kaikki teho irti joka pelissä. Pennanen vain seisoo kuin patsas reagoimatta peliin.
- Anonyymi00002
Pennanen ei osaa muuta kuin seisoskella.
Suomen maajoukkue tarvii ammattitaitoisen valmentajan. Pennanen on sunnycarcenterheikin valinta.
Heikki on epäonnistunut kaikessa. Nyt on päättänyt sössiä Suomen kisat v2027 kevääseen asti....sinne astihan pennasen sopimus kestää.
- Anonyymi00003
Vika on johtamisessa ja johtajissa😬
Kuka valitsi pennosen valmentajaksi?
Sopimus on v2027 kevääseen eli kisat on hävitty sinne asti☃️ - Anonyymi00004
Kisat on hävitty.
😬
Hyvää yötä☃️- Anonyymi00005
Pennoselle kenkää👊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568