Onko laillista tarkastaa asiakkaiden laukkuja ksupassa.
Jos epäillään varastamista eikö tarkastuksen suorita vartija tsi poliisi?
Laukkujen tarkastus kaupassa
17
1598
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei laukku tarvi näyttää muulle kuin poliisille PAM.LIITTO
JOS YRITTÄÄ SOITA POLIISIT PAIKALLE.- Anonyymi00002
Vain poliisilla on oikeus tarkastaa laukkuja ja taskuja. Poliisi pitäisikin kutsua paikalle siinä vaiheessa, kun vartijat epäilevät varkauden tapahtuneen.
Tarkastuksessa vartija saa vain ehdottaa kassin avaamista, sanoo alan esimiesliiton lakimies Kimmo Nieminen.
- Anonyymi00003
Julkinen nöyryttäminen on nykyisin lailla kielletty, oletettavasti jo pakollinen laukun avaaminen muiden nähden on julkista nöyryyttämistä. Vaikeinta asiassa on näyttö, harva tuskin saa edes kuva-ääni-tallennuksen kun yhtä äkkinen tilanne. Varo myös ettet jokuta ǰulkisti, kyseessä voi olla ansa jota joku tallentaa?
- Anonyymi00004
No ei todellakaan ole.Minua usein epaillään varkaaksi, koska haluan näyttää spurgulta ja kylmällä säällä kuljen lasketteluvaatteissa.,jolloin minua kaupoissa luullaan varkaaksi, vaikka rikosrekisteri on tyhjä.Tämän lisäksi olen päättämätön ja liztin sekunnin liian kauan mita ostan niin luullaan varkaaksi.Olen sanonut vartijalle kerran, että jos tutkit laukkuni haastan sinut oikeuteen. Annan usein kauppiaiden kuulla kunniansa luulosairautensa takia. Minulla on oikeus pukeutua juuri siten kuin haluan.Vartijat ja kauppiaat ovat noloja kun luokittelevat ihmisiä vaatetuksen perusteella. Varmaan heitä kusetetaan parisuhteissakin paljon jos järjenjuoksu perustuu vaatteista päättelyyn :D aijon joskus vielä tilata tyhjän rikosrekisterini lähikaupoille, joiden kauppiaat seurailevat minua kaupassa. Tahdon kuvata heidän ilmeet videolle kun näytan tuon rekisterin. Kerran olin ostanut tekokynnet vuosia sitten.Otin paketista viilan laukkuuni ja viilapussissa olikik hälytin.Se tietenkin piippasi joka kaupassa Yhdelle myyjälle kaadoin koko laukkuni ja roskani eteen ja sanoin en tiedä mikä piippaa.
- Anonyymi00007
Poliisi saa pyytää ajamaan laukun jos on kotietsintä lupa.
- Anonyymi00008
Naisten hameen alusetkin pitää tarkastaa
- Anonyymi00009
Totta, sinnehän voi piilottaa ihan mitä vain.
- Anonyymi00010
Sielähän voivat nykyisin kaivella toisiaan, olen jättänyt koko roskan, kävin yhtenä päivänä pihalla eihän siihen päässyt pihallekkaan tavallisella heng. Autolla
- Anonyymi00011
No ei voi kehua sinun ajotaitoja.
- Anonyymi00012
Sekö on sinun mielestä hyvin hoidettu piha kaikkineen puolen metrin syvinä kuoppina ja järvineen.
- Anonyymi00013
Ai, hyvin olen päässyt pihaan
- Anonyymi00014
Oletko sie kuinka syvällä kaupan johdossa, kuljetko ehkä takaovesta sisälle.
- Anonyymi00015
Ehei. Olen kuule tyytyväinen asiakas.
- Anonyymi00016
Kumpiko niistä ?
- Anonyymi00017
Jaa miten sen nyt ottaa,ensin närkästyin ja olin vihainen vaikka kauppahistoriani on jatkunut vuosikymmeniä mutta eihän sitä kauppias voi tietää mitä olen jokaisella kerralla kähveltänyt.jaa a voihan se hyvin olla toisinkin päin,kauppias on kähveltänyt minulta jokaisella kauppakerralla ja kuka siitä ottaa selvää..Minulla ei ole mitään salattavaa joten kyllä sitä laukkua voi kaivella jos huvittaa.Totuus on se että kaupoista
viedään tavaroita luvatta,valvonnan lisääminen olisi ehkä paras keino estää varastelu.
Kauppiaan kähvellys asiakkailta on myös rikos. - Anonyymi00018
Olis mukava nähä kassa neidin naama jos minun housun taskuja tarkastais, mitähän sieltä käteen tulis kyllä se jommassa kummassa taskussa olis.
- Anonyymi00019
Kukahan sinunkin taskuja haluaisi kaivella,paskaa tulisi vielä käteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875