Laukkujen tarkastus kaupassa

Anonyymi-ap

Onko laillista tarkastaa asiakkaiden laukkuja ksupassa.
Jos epäillään varastamista eikö tarkastuksen suorita vartija tsi poliisi?

5

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ei laukku tarvi näyttää muulle kuin poliisille PAM.LIITTO

JOS YRITTÄÄ SOITA POLIISIT PAIKALLE.

• Anonyymi00002

Vain poliisilla on oikeus tarkastaa laukkuja ja taskuja. Poliisi pitäisikin kutsua paikalle siinä vaiheessa, kun vartijat epäilevät varkauden tapahtuneen.

Tarkastuksessa vartija saa vain ehdottaa kassin avaamista, sanoo alan esimiesliiton lakimies Kimmo Nieminen.

• Anonyymi00003

Julkinen nöyryttäminen on nykyisin lailla kielletty, oletettavasti jo pakollinen laukun avaaminen muiden nähden on julkista nöyryyttämistä. Vaikeinta asiassa on näyttö, harva tuskin saa edes kuva-ääni-tallennuksen kun yhtä äkkinen tilanne. Varo myös ettet jokuta ǰulkisti, kyseessä voi olla ansa jota joku tallentaa?

• Anonyymi00004

No ei todellakaan ole.Minua usein epaillään varkaaksi, koska haluan näyttää spurgulta ja kylmällä säällä kuljen lasketteluvaatteissa.,jolloin minua kaupoissa luullaan varkaaksi, vaikka rikosrekisteri on tyhjä.Tämän lisäksi olen päättämätön ja liztin sekunnin liian kauan mita ostan niin luullaan varkaaksi.Olen sanonut vartijalle kerran, että jos tutkit laukkuni haastan sinut oikeuteen. Annan usein kauppiaiden kuulla kunniansa luulosairautensa takia. Minulla on oikeus pukeutua juuri siten kuin haluan.Vartijat ja kauppiaat ovat noloja kun luokittelevat ihmisiä vaatetuksen perusteella. Varmaan heitä kusetetaan parisuhteissakin paljon jos järjenjuoksu perustuu vaatteista päättelyyn :D aijon joskus vielä tilata tyhjän rikosrekisterini lähikaupoille, joiden kauppiaat seurailevat minua kaupassa. Tahdon kuvata heidän ilmeet videolle kun näytan tuon rekisterin. Kerran olin ostanut tekokynnet vuosia sitten.Otin paketista viilan laukkuuni ja viilapussissa olikik hälytin.Se tietenkin piippasi joka kaupassa Yhdelle myyjälle kaadoin koko laukkuni ja roskani eteen ja sanoin en tiedä mikä piippaa.

• Anonyymi00007

Poliisi saa pyytää ajamaan laukun jos on kotietsintä lupa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      42
      2210
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      65
      2078
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1940
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      392
      1696
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1655
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1484
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1102
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      935
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe