Laukkujen tarkastus kaupassa

Anonyymi-ap

Onko laillista tarkastaa asiakkaiden laukkuja ksupassa.
Jos epäillään varastamista eikö tarkastuksen suorita vartija tsi poliisi?

17

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ei laukku tarvi näyttää muulle kuin poliisille PAM.LIITTO

JOS YRITTÄÄ SOITA POLIISIT PAIKALLE.

• Anonyymi00002

Vain poliisilla on oikeus tarkastaa laukkuja ja taskuja. Poliisi pitäisikin kutsua paikalle siinä vaiheessa, kun vartijat epäilevät varkauden tapahtuneen.

Tarkastuksessa vartija saa vain ehdottaa kassin avaamista, sanoo alan esimiesliiton lakimies Kimmo Nieminen.

• Anonyymi00003

Julkinen nöyryttäminen on nykyisin lailla kielletty, oletettavasti jo pakollinen laukun avaaminen muiden nähden on julkista nöyryyttämistä. Vaikeinta asiassa on näyttö, harva tuskin saa edes kuva-ääni-tallennuksen kun yhtä äkkinen tilanne. Varo myös ettet jokuta ǰulkisti, kyseessä voi olla ansa jota joku tallentaa?

• Anonyymi00004

No ei todellakaan ole.Minua usein epaillään varkaaksi, koska haluan näyttää spurgulta ja kylmällä säällä kuljen lasketteluvaatteissa.,jolloin minua kaupoissa luullaan varkaaksi, vaikka rikosrekisteri on tyhjä.Tämän lisäksi olen päättämätön ja liztin sekunnin liian kauan mita ostan niin luullaan varkaaksi.Olen sanonut vartijalle kerran, että jos tutkit laukkuni haastan sinut oikeuteen. Annan usein kauppiaiden kuulla kunniansa luulosairautensa takia. Minulla on oikeus pukeutua juuri siten kuin haluan.Vartijat ja kauppiaat ovat noloja kun luokittelevat ihmisiä vaatetuksen perusteella. Varmaan heitä kusetetaan parisuhteissakin paljon jos järjenjuoksu perustuu vaatteista päättelyyn :D aijon joskus vielä tilata tyhjän rikosrekisterini lähikaupoille, joiden kauppiaat seurailevat minua kaupassa. Tahdon kuvata heidän ilmeet videolle kun näytan tuon rekisterin. Kerran olin ostanut tekokynnet vuosia sitten.Otin paketista viilan laukkuuni ja viilapussissa olikik hälytin.Se tietenkin piippasi joka kaupassa Yhdelle myyjälle kaadoin koko laukkuni ja roskani eteen ja sanoin en tiedä mikä piippaa.

• Anonyymi00007

Poliisi saa pyytää ajamaan laukun jos on kotietsintä lupa.

• Anonyymi00008

Naisten hameen alusetkin pitää tarkastaa

• Anonyymi00009

Totta, sinnehän voi piilottaa ihan mitä vain.

• Anonyymi00010

Sielähän voivat nykyisin kaivella toisiaan, olen jättänyt koko roskan, kävin yhtenä päivänä pihalla eihän siihen päässyt pihallekkaan tavallisella heng. Autolla

• Anonyymi00011

No ei voi kehua sinun ajotaitoja.

• Anonyymi00012

Sekö on sinun mielestä hyvin hoidettu piha kaikkineen puolen metrin syvinä kuoppina ja järvineen.

• Anonyymi00013

Ai, hyvin olen päässyt pihaan

• Anonyymi00014

Oletko sie kuinka syvällä kaupan johdossa, kuljetko ehkä takaovesta sisälle.

• Anonyymi00015

Ehei. Olen kuule tyytyväinen asiakas.

• Anonyymi00016

Kumpiko niistä ?

• Anonyymi00017

Jaa miten sen nyt ottaa,ensin närkästyin ja olin vihainen vaikka kauppahistoriani on jatkunut vuosikymmeniä mutta eihän sitä kauppias voi tietää mitä olen jokaisella kerralla kähveltänyt.jaa a voihan se hyvin olla toisinkin päin,kauppias on kähveltänyt minulta jokaisella kauppakerralla ja kuka siitä ottaa selvää..Minulla ei ole mitään salattavaa joten kyllä sitä laukkua voi kaivella jos huvittaa.Totuus on se että kaupoista
      viedään tavaroita luvatta,valvonnan lisääminen olisi ehkä paras keino estää varastelu.
      Kauppiaan kähvellys asiakkailta on myös rikos.

• Anonyymi00018

Olis mukava nähä kassa neidin naama jos minun housun taskuja tarkastais, mitähän sieltä käteen tulis kyllä se jommassa kummassa taskussa olis.

• Anonyymi00019

Kukahan sinunkin taskuja haluaisi kaivella,paskaa tulisi vielä käteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe