Valvon vielä 2-3 tuntia. Kuuntelen musaa ja juon viiniä tässä. Aika tylsä talvi ollut yksin. Olisi varmaan pitänyt käydä treffeillä edes mutta ei huvittanut.
Kauanko valvotte tänään?
14
205
Vastaukset
Miks just viiniä?
- Anonyymi00001
Miks pitää takertua aina viinaan. Kysy asiaa
Anonyymi00001 kirjoitti:
Miks pitää takertua aina viinaan. Kysy asiaa
Eikun se on olut paras. Naiset tykkää siideristä. Jos se alkaa vii-, niin on huonot seuraamukset. Ihan lähipiirissä tapahtunutta. Pönötti se pullo aina pöydässä.
- Anonyymi00002
Minäkin join viiniä äsken, mutta en koskaan juo kovin paljóa kerralla..
- Anonyymi00003
Taidanpa mäkin ottaa viiniä ja vois musaakin kait kuunnella. Kun keksis mitä musaa ensin. Oisko sulla ehdotuksia? Sehän on melkein ku treffeillä oltais kun samat touhut on siellä ja täällä. Tai ehkä kysyn vielä ennen treffipäätöstä ookko otus vaiko olento :D
Minä olen juonut vain kahvia ja energiajuoman, mutta ilmankos olen vielä hereillä :D
- Anonyymi00004
Hyvää yötä rapsutettava kettu 😴💤🤗
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvää yötä rapsutettava kettu 😴💤🤗
Hyvää yötä. Kiitos rapsutuksista, niitä ei saa koskaan liikaa :D. Nappaan kohta unikaverin kainaloon ja painan pään tyynyyn.
- Anonyymi00005
Palstakamu kirjoitti:
Hyvää yötä. Kiitos rapsutuksista, niitä ei saa koskaan liikaa :D. Nappaan kohta unikaverin kainaloon ja painan pään tyynyyn.
Voisitko nappaa mut kainaloon ihan vaan nukkumaan kiltisti? Nyt tarttis ystävää ja en usko et yksin saan nukuttua. 😔
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voisitko nappaa mut kainaloon ihan vaan nukkumaan kiltisti? Nyt tarttis ystävää ja en usko et yksin saan nukuttua. 😔
Vielä tulin piipahtamaan koneella ennen kuin painun pehkuihin. Jos olet vielä hereillä, niin ruvetaan kummatkin yhdessä nukkumaan. Kumpikaan ei siis nuku yksin, kun nukutaan yhdessä. Kauniita unia :)
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin ja se kaikkein tärkein. Minä nappaan uninorsun kainaloon ja nappaa sinäkin nalle tai tyyny. Sitten nukutaan ihan kuin vierekkäin :)
- Anonyymi00006
Juon nyt olutta. Saunaan kuuden aikaan. Katselen olympialaisia.
Kyllä tässä täytyy vielä pysyä hereillä, kun tulee iltaohjelmaa teeveestä, esim. Suomi-Italia jääkiekkomatsi. Nyt tässä kuuntelen samalla musiikkia, kun olen täällä netissä.
Ja juomasta vielä, että ihan kirkasta on. Omasta hanasta otin. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-175766Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835395- 1253414
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903367- 1201157
- 571107
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301032- 37825
- 44818
- 23769