Hyvää ystävänpäivää!

Anonyymi-ap

Ystävänpäivää vietetään Suomessa 14. helmikuuta. Toisin kuin monissa muissa maissa, meillä päivän keskiössä ovat ystävät. 💌

Päivän taustalla on legenda Pyhä Valentinus -nimisestä papista, jonka kerrotaan vihkineen rakastavaisia salaa Rooman valtakunnassa.
Ajan myötä päivästä tuli rakkauden juhla, Suomessa siitä kasvoi juhlapäivä ystävyydelle 1980-luvulla.

Ketä sinä haluat muistaa ystävänpäivänä? Ehkä jotain kaveria palstalla vai pidätkö päivää ylipäätään itsellesi tärkeänä?

Tähän ketjuun voi päivän kunniaksi jakaa hyvää mieltä jollekin toiselle jos sellainen sattuu huvittamaan 🩷

-Thinksy

62

436

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tosiaan. Ihmettelinkin kaupassa, kun moni osti kukkia ja kaikkea herkkua. Hyvää ystävänpäivää sinullekin.

>simiti<

• Anonyymi00003

Sulle hyvää ystävänpäivää sinne kauas jonnekin,
        täältä kaukaa jostain.
        Vaikka sä ootkin joskus äksyilevä sekä vähän ilkimyskin, eikä melkeinpä koskaan oikein tiedä miten tarkoitat jotain mitä sanot täällä niin....

Se mitä susta kuvittelen niin oot sellainen ihminen jollaisen jokainen tarttis ystäväksi.

Osaat sopivasti potkii prsuksille kun tarvii sekä osaat myös olla just oikealla hetkellä tukena,
        ja sanoa oikeet sanat kun on tosi pska olla.
        Et lässytä etkä lepertele turhuuksia.

Teeltä Teelle eli,

Pieneltänaiselta jättiläiselle 💛

Kiitos!

• Anonyymi00009

Joo kaikenlaista pientä kivaa on, kiitos 🤗

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Joo kaikenlaista pientä kivaa on, kiitos 🤗

-Thinksy

• Anonyymi00030
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sulle hyvää ystävänpäivää sinne kauas jonnekin,
        täältä kaukaa jostain.
        Vaikka sä ootkin joskus äksyilevä sekä vähän ilkimyskin, eikä melkeinpä koskaan oikein tiedä miten tarkoitat jotain mitä sanot täällä niin....

Se mitä susta kuvittelen niin oot sellainen ihminen jollaisen jokainen tarttis ystäväksi.

Osaat sopivasti potkii prsuksille kun tarvii sekä osaat myös olla just oikealla hetkellä tukena,
        ja sanoa oikeet sanat kun on tosi pska olla.
        Et lässytä etkä lepertele turhuuksia.

Teeltä Teelle eli,

Pieneltänaiselta jättiläiselle 💛

Kiitos!

Kiitos mukavista sanoistasi. Olen toki joskus äksyillyt ihan omien rikkonaisuuksieni takia. Siis ihan fyysisten. Ne aina välillä muistuttavat olemassaolostaan.
        Tokikaan moisista en voi syyttää kuin itseäni ja hurjapäisyyttäni. Olen hyväksynyt niiden olevan seuranani viimeiseen hetkeen asti. En siis enää ikinä ole yksin jos ihan brutaalisti todetaan.

Kuitenkin minä en nyt ihan heti kekkaa kuka sinä olet. En tiedä johtuuko muististani, joka laski onnettomuuden jälkeen kultakalan tasolle?

Toki tunnen Tee naisia, mutta en nyt vain osaa yhdistää ilman lisävinkkejä. Vai onko sillä mielestäsi edes isoa merkitystä? En kuole siihen, mutta harmittaa, jos jään epätietoisuuteen. Palstan nimimerkkejäkään en hirmuna muista.

>simiti<

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kiitos mukavista sanoistasi. Olen toki joskus äksyillyt ihan omien rikkonaisuuksieni takia. Siis ihan fyysisten. Ne aina välillä muistuttavat olemassaolostaan.
        Tokikaan moisista en voi syyttää kuin itseäni ja hurjapäisyyttäni. Olen hyväksynyt niiden olevan seuranani viimeiseen hetkeen asti. En siis enää ikinä ole yksin jos ihan brutaalisti todetaan.

Kuitenkin minä en nyt ihan heti kekkaa kuka sinä olet. En tiedä johtuuko muististani, joka laski onnettomuuden jälkeen kultakalan tasolle?

Toki tunnen Tee naisia, mutta en nyt vain osaa yhdistää ilman lisävinkkejä. Vai onko sillä mielestäsi edes isoa merkitystä? En kuole siihen, mutta harmittaa, jos jään epätietoisuuteen. Palstan nimimerkkejäkään en hirmuna muista.

>simiti<

Ääh. Tajusinko taas hitaasti? Olet itse Thinksy?

>simiti<

• Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ääh. Tajusinko taas hitaasti? Olet itse Thinksy?

>simiti<

Tuossa välissä on jonkun toisen viesti. Minun kommentti oli tämä: ”Joo kaikenlaista pientä kivaa on, kiitos 🤗” Unohdin sen kuitata, jonka vuoksi laitoin perään uuden viestin nimikoituna.

-Thinksy

• Anonyymi00030 kirjoitti:

>simiti<

Höh, no ei kaikkia voi muistaakaan.

pieneltänaiselta 🤗

• Anonyymi00002

Hyvää Ystävänpäivää sinullekin!

Suomessa on parempi ystäväpäivä kuin monissa muissa maissa, koska keskitytään enemmän ystävyyteen eikä yksipuolisesti mielitiettyyn.

• Anonyymi00011

Kiitos. Siinä mielessä kyllä juuri näin.

-Thinksy 🤗

• Hyvää ystävänpäivää ihan jokaiselle. ❤️

• Henkilökohtaiset ystävänpäivätoivotukset, olkaa hyvä :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Henkilökohtaiset ystävänpäivätoivotukset, olkaa hyvä :)

Kiitoksia. ☺️🤗

• Anonyymi00012

Kiitos Mu5tasydän, mukavaa päivää sinne!

-Thinksy 🤗

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos Mu5tasydän, mukavaa päivää sinne!

-Thinksy 🤗

Mukavaa iltaa sinnekin. 🤗

• Ystävänpäivää

• Anonyymi00004

Näytätkin ihan e.lukalta. ihan kuin haudasta nousseelta👍 hyvää ystävänpäivää!

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi pitää arvostella edes vitsillä?

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Menossa vasta, hyvää ystävänpäivää!

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ei hätiä mitiä, pieni herja piristää aina :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Oppispa itsekin tuollaisen asenteen.. 😁

• Anonyymi00005
        Ex-Lukka kirjoitti:

Sitähän minäkin. Se oli tarkoitus ✌

• Anonyymi00013

Kiitos,

-Thinksy 🤗

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tiedä, kuka oli ja, miksi kommentoi noin. Ex-Lukan kuva on mielestäni ihan kekseliäs ja hauska. Toisekseen eläimet on luonnostaan erikoisia ja kauniita, joten ”elukka” ei edusta itselleni mitään negatiivistä jos nyt jotain tähän kommentoin.

-Thinksy

• Anonyymi00014 kirjoitti:

En tiedä, kuka oli ja, miksi kommentoi noin. Ex-Lukan kuva on mielestäni ihan kekseliäs ja hauska. Toisekseen eläimet on luonnostaan erikoisia ja kauniita, joten ”elukka” ei edusta itselleni mitään negatiivistä jos nyt jotain tähän kommentoin.

-Thinksy

Pieni selvennys nimihistoriaan, olin aiemmin e-lukka, sitten tuhosin tunnuksen ja tein comebackin tunnuksella ex-lukka, periaatteessa siis olen kuolleista herännyt.
        Tarkoitus olisi muistuttaa jokeria enemmän kuin zombieta, mutta noh aina ei voi voittaa 😂

• Anonyymi00006

Ajattelee raiskaajistaan: ”He eivät ole tavallisia keskivertomiehiä”

• Anonyymi00020

Pudottiko äitis sinut päälleen liian monta kertaa pienenä tai jotain? T

• Anonyymi00007

Hyvää ystävänpäivää, tutuille ja tuntemattomille.
      Anomuumi-ystävät ovat siinä mielessä tosi hyviä, että teille voi aina rutista kun rutisuttaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00015

Kiitos, anonyyminä voi tosiaan sepustaa, mitä vain 😁
        Rutistelkaa ihmeessä kaikki toisianne tänään oikein luvan kanssa!

-Thinksy 🤗

• Anonyymi00008

❤ Hyvää ystävänpäivää ❤

Ihan jokaiselle,
      eli just sulle ❣

Jokainen ihminen on tärkeä ja jokainen myös ansaitsee ystävänpäivä halin 🤗
      Toki enemmänkin mut ton verran jokaiselle teille tuntemattomalle voin antaa...
      Joillekin enempikin, laittamatta tunnisteita keille, tietävät kyllä itsekin, mutta..

Erityisesti yhelle Randomille
      Hyvää ystävänpäivää ystävälle.
      Oot R, niiku Rakas.
      Oot Tärkeämpi kuin uskotkaan 😻
      Hiton jääräpää 😡

💗😘💗🤗💗

• Anonyymi00016

Kiitos kivasta toivotuksesta 🤗

Olen itse nyt Ilmeisesti hyvin siirappisella tuulella tänään ystävänpäivän kunniaksi, joten siksi kaippa tällaista halijuttua pukkaa tänään tuloomaan 🤭

-Thinksy

• Anonyymi00017

Hyvää ystävänpäivää sinullekin! ♥️

Ja kaikille palstalaisille!❤️

- Sheena

• Anonyymi00018

Kiitos Sheena 🤗

-Thinksy

• Anonyymi00019

Hyvää ystävänpäivää sinulle ja muille palstalaisilel! 🥰

Teemaan sopivasti vietän tämän päivän, tai oikeastaan illan ystäväni kanssa. Käväisen vain ensin salilla ja sitten lähdemme viettämään tyttöjen iltaa 🤗

Aletheias

• Anonyymi00023

Kiitos ja kivaa tyttöjen iltaa teille 🤗

-Thinksy

• Anonyymi00037
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiitos ja kivaa tyttöjen iltaa teille 🤗

-Thinksy

Kiitos, ilta oli oikein onnistunut 🤗

Aletheias

• Anonyymi00021

Aloittajalle hyvää ystävänpäivää.
      Kuka sitten onkaan.

• Anonyymi00024

Kiitos ❤️

-Thinksy

• Anonyymi00022

Hyvää ystävänpäivää kaikille täällä kirjoittaville.
      Vilma

• Anonyymi00025

Kiitos,

-Thinksy 🤗

• Ihanaa Ystävänpäivää kaikille palstalaisile! 😀🌸

• Anonyymi00026

Kiitos tosi.typy 🤗

-Thinksy

• Anonyymi00027

Kiitos samaa toivon.
        Laitoin kolme viestiä ystäville, ihan vain niille joiden kanssa pidetään jatkuvasti yhteyttä. Se on sopiva määrä ystäviä.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Kiitos samaa toivon.
        Laitoin kolme viestiä ystäville, ihan vain niille joiden kanssa pidetään jatkuvasti yhteyttä. Se on sopiva määrä ystäviä.

Itse laitoin myös 3 viestiä/ ystävänpäivä toivotusta. Osa ei välitä näistä (muka teennäisistä) juhlapäivistä. Pidetään vaan muuten yhteyttä.

• tosi.typy kirjoitti:

Itse laitoin myös 3 viestiä/ ystävänpäivä toivotusta. Osa ei välitä näistä (muka teennäisistä) juhlapäivistä. Pidetään vaan muuten yhteyttä.

Mä taas saan yleensä heiltä, joihin ei muuten pidetä yhteyttä. Joutuu vähän jo miettiin keneltä mikäkin on.

• JeroP kirjoitti:

Mä taas saan yleensä heiltä, joihin ei muuten pidetä yhteyttä. Joutuu vähän jo miettiin keneltä mikäkin on.

Ne ovat varmaan niitä ystäviä, jotka ei muuten jaksa pitää yhteyttä, vaikka haluaisivat. Viitsimiskysymys.

Minultakin on jäänyt useita opiskelukavereita pois, koska elämä kuljettaa eteenpäin, eikä ehdi pitämään yhteyttä. Harmi.

Ei vaan voi ehtiä joka suuntaan kyselemään kuulumisia ja tapailemaan. Osa putoaa automaattisesti pois matkasta.

• Anonyymi00028

Kuka viettää, kuka ei

• Anonyymi00040

Totta, vapaaehtoistahan se on.

-Thinksy 🤗

• Minulla on käytännössä vain kolme irl ystävää ja heihinkin pidän yhteyttä vain harvoin.
      Eli siis, te koko lauma olette ne ystävät joihin pidän eniten yhteyttä.
      (kiitos)

• Anonyymi00035

Ystävyyksiä voi myös hiipua ajan oloon, itse olen huomannut, että yhteydenpito jää vähemmälle ja sammuu helposti esim. jos muutetaan eri paikkakunnalle tjms.

Kiitos sinulle 🤗

-Thinksy

• Anonyymi00029

Laitatteko siskoille tai veljille tai vanhemmillenne tai lapsillenne näitä toivotuksia?
      Vilma

• Anonyymi00032

Ei laiteta. Hölmöltä tuntuisi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei laiteta. Hölmöltä tuntuisi.

En minäkään ole laittanut, koska sukulaisten muina merkkipäivinä laitan onnitteluja.
        Siis samoin mietin.
        Tietty ihmiset tekevät sillai, millai elinpiiri.
        Vilma

• Kiitos samoin. Mulla kans vähän kun buddyllä ylempänä eli te ootte niitä kehen eniten yhteydessä oon.

• Anonyymi00036

Kiitos JeroP, näillä keskusteluilla täällä on oma paikkansa ja osalla kirjoittajista on ilmeisesti muodostunut tuttuja tätä kautta ihan IRL.

-Thinksy 🤗

• Anonyymi00031

Eli sellainen ruma pakanaperinne tämäkin, aikas ikävää.

• Ei mun mielestä ikävää. Ja jos ois niin kirjottasin siitä ikävään.

• Anonyymi00034

Jos minulla olisi rajattomasti sydämiä, niin laittaisin kaikille oman. Mutta minulla on vain yksi, joten joudutte jakamaan. ❤️

>simiti<

• Anonyymi00038

Kiitos, tässä sinulle myös ❤️

-Thinksy

• Hyvää ystävänpäivää palstalle.

Itse kävin illalla salilla ja ilokseni huomasin että siellä oli melko vähän porukkaa. Muilla oli parempia ystävänpäivän viettotapoja kuin käydä salilla; hyvä niin.

• Anonyymi00039

Toivottavasti oli hyvä treeni.

Nyt päätän vastaamisen itse tähän ketjuun. Teemaan liittyen totean, että jokainen päivä on mahdollisuus löytää uusia ystäviä.

-Thinksy 🤗

• Anonyymi00043

Hyvää Äitienpäivää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4728
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4578
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3663
    4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3486
    5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3480
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      45
      2946
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1070
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      928
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      829
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe