Muistan kun nuorempana ja vieläkin komeampana menin istahtamaan paikan kauneimman naisen viekkuun.
Juteltiin siinä monenmoista ja silleen.
Sitten rohkaisin mieleni ja kysyin, että mennäänkö nusssimaan? Hän totesi, että juodaan nämä kaljat ensin.
>simiti<
Miehet! Kuinka olette saaneet petikumppanin kapakasta
11
173
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sanatonta siihen suuntaan, muuten kyllä on juteltu kaikenlaista.
Kyllä molemmat ymmärtävät sen toisen tarpeet, eivät ihmiset tyhmiä ole.
Se, johtaako ilta aina yhdyntään vai ei...ehkä on parempi olla iholla kolme kertaa ennen tuota. Jää molemmille hyvä tunne.
Ihmisen elämässä itse yhdyntä on tosi pieni osa kokonaisuutta. Paljon enemmän saa sitä ajatellessa:)
AV- Anonyymi00006UUSI
Suora puhe monesti palkitsee?
- Anonyymi00002UUSI
Sanomalla että olet lentäjä
- Anonyymi00003UUSI
Tää otsikko on hauska :D https://www.stara.fi/2026/02/14/nain-moni-suomalainen-on-valmis-luovuttamaan-elimensa/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget . Sisältö on silti asiallinen. Juttuni ovat muuntuneet viime päivinä "limaisemmiksi". Ei voi mitään, eipä se mua juuri liikuta mitä musta mietitään 🤷♂️. Back to basics. Katsekontaktin se vaatii ja jos olet mies niin puhuakin pitäisi osata. -💊-.
- Anonyymi00004UUSI
En muista, tuollaisesta on niin kauan aikaa :))
Sellaiset on vain jääneet mieleen, joissa nainen on raahannut minut lemmenpesäänsä :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00005UUSI
En minä nyt noin ole sanonut että mennäänkö nussimaan.. Niin suora en uskalla olla mutta yleensä olen kysynyt että mennäänkö luokseni. Monta kerta myös nainen itse ehdottanut että lähdenkö sen luokse.
- Anonyymi00007UUSI
Yks sano:
"...tietsä että sää oot ihan Ritari Ässän näkönen"
Toinen sano:
"...oot sä joku elokuvatähti?"
Kolmas sano:
"...mahtuuks tähän vierelle?"
Täämösii olen kuunnellut.
Sitten on niitä naisia, jotka eivät puhu mitään, vaan tulevat vierelle ja kietoutuvat bleiserini sisään.
Tämä hetkellinen suksee nuorena tyttöjen kanssa johti siihen, että vanhana ukkona kuvittelen levottomia keski-ikäisten naisten suhteen.
Eivät he kuitenkaan lähesty samalla tavalla kuin nuoret tytät, silloin joskus... - Anonyymi00008UUSI
Yööörgh. 🤢
En voisi ikinä n*s*tella ihan ventovieraita. 🤢
🤮🤮🤮
Tutustun mieluummin hieman, tai teen edes kohtuullista (usean tunnin kestävää mutta ei yhtäjaksoista) selvitystyötä, ennen kuin tuntuu mukavalta (tai vielä paremmalta), että joku pääsee tuijottamaan anustani. 🤔
Nyt toivon hartaasti, ettei enää koskaan tarvitse mennä kenenkään uuden ihmisen kanssa sänkyyn.
🦄- Anonyymi00009UUSI
Tämä oli hauska: "....että joku pääsee tuijottamaan anustani."
Ilmeisesti tykkäät takaa päin sitten kun tykkäät :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä oli hauska: "....että joku pääsee tuijottamaan anustani."
Ilmeisesti tykkäät takaa päin sitten kun tykkäät :))
-keinovaginamies-Seksi tai synnytys lähetyssaarnaajassa on patriarkaatin hapatusta.
🦄
- Anonyymi00011UUSI
Putkimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p917174Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576248Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite583593Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293339Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1911831Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171548Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181276- 601273
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11170Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11147