Inarin kunnan Johtavasta lääkäristä löytyi lehdestä haastattelu.
Hän oli löytänyt oikein rakkauden POROEROTUKSEN aidalta.
Hän on ilmeisesti myös sitä mieltä, että EI SAAMELAISET JA KOLTANSAAMELAISET TARVI SAIRAALAA VAAN ELÄINLÄÄKÄRIN PALVELUT RIITTÄÄ TÄÄLLÄ.
Mieheni Holo kävi minun luona kylässä, kun asuin etelä Suomessa. Ei me tuosta mainittu mitään, että me tapaillaan koska ei tuo asia kuulunut kenelläkään.
Hän varmaan mielellään muuttais sinne asumaan, koska minäkin ulkoilin siellä huomattavasti enemmän mitä täällä.
Minä en voi sille mitään, että minä olen päihde ongelmaisille, pakkaselle ja sääskille allerginen ja nuo on syitä miksi minä joudun istumaan sisällä.
Aurinko EI TUOTA SAMALLA TAVALLA D-VITAMIINIÄ TÄÄLLÄ MITÄ ETELÄ SUOMESSA.
Auringolla minä hoidan iho-psoriaasista niin EI TARVI KALLIITA LÄÄKE VOITEITA KÄYTTÄÄ!
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ IHO-PSORIAASIS HOITUU PARHAITEN, KUN PYSYY SISÄLLÄ 4 SEINÄN SISÄLLÄ ERISTYKSESSÄ!
SE ON VIELÄ KUNNIAN LOUKKAUS JOS SITÄ SAIRASTAA, MUTTA MINÄ OLEN YKSITTÄISTAPAUS KOSKA MINULLA ON MYÖS ADHD JA MINÄ YMMÄRRÄN, ETTÄ MOLEMMAT OIREILEE PAHEMMIN JOS KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ.
PÄIHTEETTÖMYYS ON MYÖS KUNNIAN LOUKKAUS PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ KOHTAAN, koska heidän mielestä PÄIHTEILLÄ HOIDETAAN KAIKKI ONGELMAT!
Minä lueskelin tuossa netin kautta lehtiä.
6
70
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onneksi sentään kunniattomana paskana HOLONA saan sentään lukea vielä.
Löysin tämmösen jutun ja tämä liittyy IHMISOIKEUKSIIN myös.
” Kunniaan liittyvä väkivalta on tapahtumasarja väkivallan eri muotoja
Kunniaan liittyvä väkivalta sisältää yleensä henkistä väkivaltaa ja pakottavaa sosiaalista kontrollia. Esimerkiksi erotilanteet ja nuorten aikuistuminen voivat lisätä kunniaan liittyvän väkivallan riskiä, jos taustalla vaikuttava yhteisö ei hyväksy yksilön valintoja. Kunniaan liittyvää väkivaltaa voi olla vaikea tunnistaa, koska sen varhaiset muodot eivät aina täytä rikoksen tunnusmerkistöä.
Kunniaan liittyvä väkivalta voi ilmetä
henkisenä, fyysisenä, seksuaalisena ja taloudellisena väkivaltana
painostamisena, uhkailuna, pakottamisena, rajoittamisena, eristämisenä ja vainoamisena
avioliittoon pakottamisena ja eron estämisenä
tyttöjen ja naisten sukuelinten silpomisena
henkirikoksina ja niiden yrityksinä. ”
Ottaen huomioon asiassa niin me ollaan Suomen suomalaista alkuperäiskansaa.
Ei voi käyttää avustajaa, koska kyseessä on vainoaminen myös.- Anonyymi00002UUSI
Lisään, että minä olen edelleenkin sen Hankoon muuttamiseen kannalla vaikka miehenihän ei tietenkään lääkärinä lämpene ajatukselle, että hänen pitäis sinne muuttaa asumaan.
Hanko yhtä syrjässä, kuin Ivalo mutta siellä EI OLE AINAKAAN PITÄIS OLLA KETÄÄN MINUN TUTTUJA JOTKA ALKAA VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ MINUN MIEHENI ON YHTEISKUNTA KELVOTON LÄÄKÄRINÄ!
Se pitää paikkansa, että me ei kyllä IVALON YHTEISKUNTAAN SOPEUDUTA ENÄÄN MITENKÄÄN, KOSKA TÄMÄN KYLÄN MAINEEN OVAT PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT JA RIKOLLISET PASKONEET IHAN ITSE! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lisään, että minä olen edelleenkin sen Hankoon muuttamiseen kannalla vaikka miehenihän ei tietenkään lääkärinä lämpene ajatukselle, että hänen pitäis sinne muuttaa asumaan.
Hanko yhtä syrjässä, kuin Ivalo mutta siellä EI OLE AINAKAAN PITÄIS OLLA KETÄÄN MINUN TUTTUJA JOTKA ALKAA VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ MINUN MIEHENI ON YHTEISKUNTA KELVOTON LÄÄKÄRINÄ!
Se pitää paikkansa, että me ei kyllä IVALON YHTEISKUNTAAN SOPEUDUTA ENÄÄN MITENKÄÄN, KOSKA TÄMÄN KYLÄN MAINEEN OVAT PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT JA RIKOLLISET PASKONEET IHAN ITSE!Mietin, että hankolaiset varmaan mielellään suostuu siihen, että ryyppy-juhlat siirtyy Ivaloon ja Hangosta tehdään Suomen TERVEYSKYLPYLÄ KAUPUNKI jonne voi tehdä PSORIAATIKOIDEN KUNTOUTUS-HOITOLOMIA.
Päihde ongelmaisia ei tietenkään voi hoitaa, koska heidän päihde ongelmat pitää ensin hoitaa.
Kyllä siellä samoja asioita on tarjolla mitä muuallakin, mutta ONGELMA KÄYTTÄJÄT siirretään HANGOSTA IVALOON niin SAADAAN TÄMÄ TAPPELU LOPPUMAAN!
HANGOSTA VOI TEHDÄ RAUHAN KAUPUNGIN, KOSKA TÄTÄ FB TAPPELUA ON KÄYTY HANGOSTA NUORGAMIIN!
FB: SSÄ LOUKATAAN JOKA PÄIVÄ KUNNIOITA, MUTTA KUNNIALLISET EIVÄT HOIDA VELVOTTEITAAN EDES INARIN KUNNAN TYÖNTEKIJÖINÄ! - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mietin, että hankolaiset varmaan mielellään suostuu siihen, että ryyppy-juhlat siirtyy Ivaloon ja Hangosta tehdään Suomen TERVEYSKYLPYLÄ KAUPUNKI jonne voi tehdä PSORIAATIKOIDEN KUNTOUTUS-HOITOLOMIA.
Päihde ongelmaisia ei tietenkään voi hoitaa, koska heidän päihde ongelmat pitää ensin hoitaa.
Kyllä siellä samoja asioita on tarjolla mitä muuallakin, mutta ONGELMA KÄYTTÄJÄT siirretään HANGOSTA IVALOON niin SAADAAN TÄMÄ TAPPELU LOPPUMAAN!
HANGOSTA VOI TEHDÄ RAUHAN KAUPUNGIN, KOSKA TÄTÄ FB TAPPELUA ON KÄYTY HANGOSTA NUORGAMIIN!
FB: SSÄ LOUKATAAN JOKA PÄIVÄ KUNNIOITA, MUTTA KUNNIALLISET EIVÄT HOIDA VELVOTTEITAAN EDES INARIN KUNNAN TYÖNTEKIJÖINÄ!Hangossa on sekin hyvä puoli, että Inarin kunnasta EI VARMASTI KUKAAN TULE SINNE VAHINGOSSA PASKOMAAN VAIKKA INARIN KUNTALAINEN OLIS MUUTTANUT KEMIIN TAI TORNIIN PASKOIKSI!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hangossa on sekin hyvä puoli, että Inarin kunnasta EI VARMASTI KUKAAN TULE SINNE VAHINGOSSA PASKOMAAN VAIKKA INARIN KUNTALAINEN OLIS MUUTTANUT KEMIIN TAI TORNIIN PASKOIKSI!
Ei sekään ole mikään Kunnian Loukkaus vaan TOTUUS, että INARIN KUNNASSA ASUU SEKÄ ELÄÄ KOMMUNISTEJA JOTKA OVAT MUUTTANEET MUUALTA INARIN KUNTAAN JA IVALOON!
Kommunistit ovat ihmisiä jotka eivät suvaitse edes PAIKALLISIA VAAN PAIKALLISTEN PITÄÄ ELÄÄ NIIN, KUIN HE TAHTOVAT!
LUIN LAPHAN SIVULTA NIIN SIELLÄ LUKI, ETTÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÖ LISÄNTYY TÄÄLLÄ.
VALTIO EI PYSTY HUOLEHTIMAAN EIKÄ PITÄMÄÄN SOPIMUKSESTA KIINNI!
PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT KALTOINKOHTELEE ITSE ITSEÄÄN JA VALTION EI OLE SYYLLINEN SIIHEN, ETTÄ TÄSSÄ KUNNASSA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ TUETAAN!
FB KUNNIALLISET VÄITTIVÄT ITSE MINUA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄKSI!
MINÄ OLEN KÄYNYT NUO ALKOHOLI- JA HUUMESEULAT JA KYLLÄ VOIN KÄYDÄ NE UUDELLEEN.
LAGERIN EIJAN EI OLE TOIMITTANUT HUUME- JA ALKOHOLISEULAN TULOKSIA. HÄN ON OMASTA MIELESTÄÄN SUOMEN PÄÄMINISTERIÄKIN KORKEAMMASSA ARVOSSA!
SANNA MARIN OLI SUOMEN PÄÄMINISTERI SILLOIN, KUN LAGERIN EIJA TEKI MINUSTA KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN!
MINÄ JA SANNA MARIN OLLAAN KÄYTY MOLEMMAT OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA NUO TESTIT.
EI NIIHIN OLE PAKKO MENNÄ, MUTTA REHELLISET IHMISET KÄY JOTKA EIVÄT SALAA PÄIHDE JA HUUME ONGELMIA.
Minä olen luvannut, että minulta saa POLIISIT KÄYDÄ VAIKKA JOKA PÄIVÄ OTTAMASSA HUUME JA ALKOHOLI PIKA-TESTIT IHAN MIHIN AIKAAN VUOROKAUDESTA HE HALUAA KOTONA.
EI TUO OLE MIKÄÄN ONGELMA MINULLE JOKA EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ VAAN KÄRSIN TOISTEN PÄIHTEIDEN KÄYTÖSTÄ POLIISIEN JA LÄÄKÄREIDEN KANSSA.
EI HE OLE PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN HOITAJIKSI KOULUTTAUNEET JA HAKEUTUNEET TÖIHIN ALOILLE!
PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT KEHITYSVAMMAISIA JOTKA OVAT ITSE AIHEUTTANEET PÄIHTEILLÄ ITSELLEEN KEHITYSVAMMAN!
NUO EI KUULU ENÄÄN POLIISIEN JA LÄÄKÄREIDEN TEHTÄVIIN HOITAA!
VALTIO ON KYLLÄ TARKKAILLUT KOKOAJAN TÄÄLLÄ MUITAKIN EIKÄ VAIN MINUA.
- Anonyymi00006UUSI
Holo on pantu alulle erotus aidalla mutta isästä ei ole tietoa pelkkiä arvauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115593Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825229- 1253264
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin863165- 118974
- 56950
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130872- 43666
- 37665
- 23609