Visa! Minkä eläimen silmä on kuvassa? Testaa tietosi

32

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mikä silmä meni pieleen?

      • Se yksi, johon vastasin väärin. Huti tuli, mutta näitä välillä sattuu. 😁

        En paljasta vielä. Katsotaan sitten myöhemmin.

        Missä sinun vastaukset viipyvät?


      • Anonyymi00006
        tosi.typy kirjoitti:

        Se yksi, johon vastasin väärin. Huti tuli, mutta näitä välillä sattuu. 😁

        En paljasta vielä. Katsotaan sitten myöhemmin.

        Missä sinun vastaukset viipyvät?

        9/10. Tiikeri meni väärin.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        9/10. Tiikeri meni väärin.

        Hyvä tulos. 😊🌸

        Minullakin meni yksi väärin. Vastasin yhteen kysymykseen komodonvaraani. Se oli huti. Harmittava moka. 🤔


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        9/10. Tiikeri meni väärin.

        Mulla oikein, näkyi selvästi tiikerin värit


    • Tyypillinen mediumplus tulos 7/10 , yksi helppo meni vahingossa väärin. Mä kun en käytä näihin testeihin minuuttia enempää :)

      • Hyvä tulos. Kysymyksiin keskittyminen olisi suotavaa, mutta ei pakollista. 😁


    • Kiva testi oli. 8/10 oli tulokseni. Kiitos testistä.

      • Hyvä tulos. Kiitos itsellesi osallistumisesta. 😊🌸


      • Anonyymi00010

        Jännä, mulla näytti prosentteina tuloksen. Kaksi taisi mennä väärin, tulos oli 90%


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jännä, mulla näytti prosentteina tuloksen. Kaksi taisi mennä väärin, tulos oli 90%

        Jaa.. itse en katsonut tuloksen antotapaa. Sanoi että vastasit oikein kahdeksaan kysymykseen.. ja kun kysymyksiä oli kymmenen.. no. Mulla lieneen sit se 80 %. Samapa tuo.

        Kiva ja erilainen testi. Jotkin niistä silmistä oli jopa epämiellyttäviä, mutta ei siinäkään mitään pahaa ollut.


    • Anonyymi00002

      9/10
      Ihmeellistä, olipa epämiellyttävä testi 😂

      - Sheena

      • Hyvä tulos. Testissä oli haastetta, eikä silmien tuijottelu ole millään tavalla miellyttävää. Kiitos sinulle osallistumisesta. 😊🌹


    • Anonyymi00003

      9/10. En voi uskoa, että sössin tiikerinsilmän! Kissaihmisenä tämä on pienen kriisin paikka 😅

      Aletheias

      • Hyvä tulos. Jouduin myös pariin otteeseen varmistamaan tuon tiikerinsilmän. Onneksi ei pelattu aikaa. Se oli haastava paikka. Itse sössin muualla ja tyhmästi. Näitä sattuu! 😊🌸


      • Anonyymi00005
        tosi.typy kirjoitti:

        Hyvä tulos. Jouduin myös pariin otteeseen varmistamaan tuon tiikerinsilmän. Onneksi ei pelattu aikaa. Se oli haastava paikka. Itse sössin muualla ja tyhmästi. Näitä sattuu! 😊🌸

        Olisi pitänyt syynätä hieman tarkemmin, mutta maltillisuus ei ole hyveeni ja tässä sen näkee, miten tuota ominaisuutta kannattaisi kehittää 🫣

        Aletheias


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Olisi pitänyt syynätä hieman tarkemmin, mutta maltillisuus ei ole hyveeni ja tässä sen näkee, miten tuota ominaisuutta kannattaisi kehittää 🫣

        Aletheias

        Heh! Olemme kaikki kehityskelpoisia. Aina on varaa parantaa. Lähdetään siitä. 😀


      • Anonyymi00007
        tosi.typy kirjoitti:

        Heh! Olemme kaikki kehityskelpoisia. Aina on varaa parantaa. Lähdetään siitä. 😀

        Tuo on oikea ajattelutapa 😄 Ei tule ainakaan tylsää, kun riittää haastetta itsensä kehittämisessä 🤗

        Aletheias


    • Anonyymi00004

      Voi mikä valheteija, tulos

      Sinulta löytyy terävä katse! Hyvä tulos
      Vastasit oikein kolmeen kysymykseen

      No eihän ole hyvä. Tosi vaikeita.

      • Tuo on tulos! Testi on haastava. Erehtymisen mahdollisuus on äärettömän helppo. Kiitos osallistumisesta. 😊🌷


    • Anonyymi00008

      Testasin. Oikein 90%. Oli kiva testi.

      • Hyvä tulos. Kiitos osallistumisesta. 😊

        (edellinen vastaukseni sensuroitiin, saa nähdä, saako tämä jäädä?)


    • Anonyymi00011

      70% oikein.
      Hyvin meni, mutta menköön!

      -keinovaginamies-

      • Hyvä tulos! 😊


        (minun edellinen viestini sensuroitiin taivaan tuuliin)


      • Anonyymi00014
        tosi.typy kirjoitti:

        Hyvä tulos! 😊


        (minun edellinen viestini sensuroitiin taivaan tuuliin)

        No nyt ollaan tasoissa.
        Se minunkin viesti lähti. :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        No nyt ollaan tasoissa.
        Se minunkin viesti lähti. :)

        -keinovaginamies-

        Vaikuttaa vahvasti siltä, että tänään erikoisesti sensuroidaan muutamien, vakituisesti kirjoittavien viestejä. Kurjaa tämä on ja keskustelut kärsii.
        Noh, jokaisella on vuoronsa.


    • Anonyymi00012

      9/10 oikein, viimenen ahvenen silmä meni väärin, ei kyllä näyttänyt ahvenen silmälle.

      • Hyvä tulos! Kiitos osallistumisesta. 😊🌸


    • Oma tulos 9/10.

      • Hyvä tulos. Kiitos osallistumisesta. 😊🌸


    • Anonyymi00015

      Heh 2 oikein.

      • Tuo on tulos. Kiitos, kun osallistuit. 😊🌷


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe