Sunnuntain iloksi. 😀
"Tässä IS:n testissä yritetään tunnistaa erilaisia eläimiä pelkän silmän perusteella. Kokeile onneasi ja muista haastaa kaverisi mukaan!"
https://www.is.fi/viihde/art-2000011764045.html
Oma tulos: 9/10
Visa! Minkä eläimen silmä on kuvassa? Testaa tietosi
32
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä silmä meni pieleen?
Se yksi, johon vastasin väärin. Huti tuli, mutta näitä välillä sattuu. 😁
En paljasta vielä. Katsotaan sitten myöhemmin.
Missä sinun vastaukset viipyvät?- Anonyymi00006
tosi.typy kirjoitti:
Se yksi, johon vastasin väärin. Huti tuli, mutta näitä välillä sattuu. 😁
En paljasta vielä. Katsotaan sitten myöhemmin.
Missä sinun vastaukset viipyvät?9/10. Tiikeri meni väärin.
Anonyymi00006 kirjoitti:
9/10. Tiikeri meni väärin.
Hyvä tulos. 😊🌸
Minullakin meni yksi väärin. Vastasin yhteen kysymykseen komodonvaraani. Se oli huti. Harmittava moka. 🤔- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
9/10. Tiikeri meni väärin.
Mulla oikein, näkyi selvästi tiikerin värit
Tyypillinen mediumplus tulos 7/10 , yksi helppo meni vahingossa väärin. Mä kun en käytä näihin testeihin minuuttia enempää :)
Kiva testi oli. 8/10 oli tulokseni. Kiitos testistä.
- Anonyymi00010
Jännä, mulla näytti prosentteina tuloksen. Kaksi taisi mennä väärin, tulos oli 90%
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jännä, mulla näytti prosentteina tuloksen. Kaksi taisi mennä väärin, tulos oli 90%
Jaa.. itse en katsonut tuloksen antotapaa. Sanoi että vastasit oikein kahdeksaan kysymykseen.. ja kun kysymyksiä oli kymmenen.. no. Mulla lieneen sit se 80 %. Samapa tuo.
Kiva ja erilainen testi. Jotkin niistä silmistä oli jopa epämiellyttäviä, mutta ei siinäkään mitään pahaa ollut.
- Anonyymi00002
9/10
Ihmeellistä, olipa epämiellyttävä testi 😂
- SheenaHyvä tulos. Testissä oli haastetta, eikä silmien tuijottelu ole millään tavalla miellyttävää. Kiitos sinulle osallistumisesta. 😊🌹
- Anonyymi00003
9/10. En voi uskoa, että sössin tiikerinsilmän! Kissaihmisenä tämä on pienen kriisin paikka 😅
AletheiasHyvä tulos. Jouduin myös pariin otteeseen varmistamaan tuon tiikerinsilmän. Onneksi ei pelattu aikaa. Se oli haastava paikka. Itse sössin muualla ja tyhmästi. Näitä sattuu! 😊🌸
- Anonyymi00005
tosi.typy kirjoitti:
Hyvä tulos. Jouduin myös pariin otteeseen varmistamaan tuon tiikerinsilmän. Onneksi ei pelattu aikaa. Se oli haastava paikka. Itse sössin muualla ja tyhmästi. Näitä sattuu! 😊🌸
Olisi pitänyt syynätä hieman tarkemmin, mutta maltillisuus ei ole hyveeni ja tässä sen näkee, miten tuota ominaisuutta kannattaisi kehittää 🫣
Aletheias Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisi pitänyt syynätä hieman tarkemmin, mutta maltillisuus ei ole hyveeni ja tässä sen näkee, miten tuota ominaisuutta kannattaisi kehittää 🫣
AletheiasHeh! Olemme kaikki kehityskelpoisia. Aina on varaa parantaa. Lähdetään siitä. 😀
- Anonyymi00007
tosi.typy kirjoitti:
Heh! Olemme kaikki kehityskelpoisia. Aina on varaa parantaa. Lähdetään siitä. 😀
Tuo on oikea ajattelutapa 😄 Ei tule ainakaan tylsää, kun riittää haastetta itsensä kehittämisessä 🤗
Aletheias
- Anonyymi00004
Voi mikä valheteija, tulos
Sinulta löytyy terävä katse! Hyvä tulos
Vastasit oikein kolmeen kysymykseen
No eihän ole hyvä. Tosi vaikeita.Tuo on tulos! Testi on haastava. Erehtymisen mahdollisuus on äärettömän helppo. Kiitos osallistumisesta. 😊🌷
- Anonyymi00008
Testasin. Oikein 90%. Oli kiva testi.
Hyvä tulos. Kiitos osallistumisesta. 😊
(edellinen vastaukseni sensuroitiin, saa nähdä, saako tämä jäädä?)
- Anonyymi00011
70% oikein.
Hyvin meni, mutta menköön!
-keinovaginamies-- Anonyymi00014
tosi.typy kirjoitti:
Hyvä tulos! 😊
(minun edellinen viestini sensuroitiin taivaan tuuliin)No nyt ollaan tasoissa.
Se minunkin viesti lähti. :)
-keinovaginamies- Anonyymi00014 kirjoitti:
No nyt ollaan tasoissa.
Se minunkin viesti lähti. :)
-keinovaginamies-Vaikuttaa vahvasti siltä, että tänään erikoisesti sensuroidaan muutamien, vakituisesti kirjoittavien viestejä. Kurjaa tämä on ja keskustelut kärsii.
Noh, jokaisella on vuoronsa.
- Anonyymi00012
9/10 oikein, viimenen ahvenen silmä meni väärin, ei kyllä näyttänyt ahvenen silmälle.
Oma tulos 9/10.
- Anonyymi00015
Heh 2 oikein.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472
