Sunnuntain iloksi. 😀
"Tässä IS:n testissä yritetään tunnistaa erilaisia eläimiä pelkän silmän perusteella. Kokeile onneasi ja muista haastaa kaverisi mukaan!"
https://www.is.fi/viihde/art-2000011764045.html
Oma tulos: 9/10
Visa! Minkä eläimen silmä on kuvassa? Testaa tietosi
32
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä silmä meni pieleen?
Se yksi, johon vastasin väärin. Huti tuli, mutta näitä välillä sattuu. 😁
En paljasta vielä. Katsotaan sitten myöhemmin.
Missä sinun vastaukset viipyvät?- Anonyymi00006
tosi.typy kirjoitti:
Se yksi, johon vastasin väärin. Huti tuli, mutta näitä välillä sattuu. 😁
En paljasta vielä. Katsotaan sitten myöhemmin.
Missä sinun vastaukset viipyvät?9/10. Tiikeri meni väärin.
Anonyymi00006 kirjoitti:
9/10. Tiikeri meni väärin.
Hyvä tulos. 😊🌸
Minullakin meni yksi väärin. Vastasin yhteen kysymykseen komodonvaraani. Se oli huti. Harmittava moka. 🤔- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
9/10. Tiikeri meni väärin.
Mulla oikein, näkyi selvästi tiikerin värit
Tyypillinen mediumplus tulos 7/10 , yksi helppo meni vahingossa väärin. Mä kun en käytä näihin testeihin minuuttia enempää :)
Kiva testi oli. 8/10 oli tulokseni. Kiitos testistä.
- Anonyymi00010
Jännä, mulla näytti prosentteina tuloksen. Kaksi taisi mennä väärin, tulos oli 90%
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jännä, mulla näytti prosentteina tuloksen. Kaksi taisi mennä väärin, tulos oli 90%
Jaa.. itse en katsonut tuloksen antotapaa. Sanoi että vastasit oikein kahdeksaan kysymykseen.. ja kun kysymyksiä oli kymmenen.. no. Mulla lieneen sit se 80 %. Samapa tuo.
Kiva ja erilainen testi. Jotkin niistä silmistä oli jopa epämiellyttäviä, mutta ei siinäkään mitään pahaa ollut.
- Anonyymi00002
9/10
Ihmeellistä, olipa epämiellyttävä testi 😂
- SheenaHyvä tulos. Testissä oli haastetta, eikä silmien tuijottelu ole millään tavalla miellyttävää. Kiitos sinulle osallistumisesta. 😊🌹
- Anonyymi00003
9/10. En voi uskoa, että sössin tiikerinsilmän! Kissaihmisenä tämä on pienen kriisin paikka 😅
AletheiasHyvä tulos. Jouduin myös pariin otteeseen varmistamaan tuon tiikerinsilmän. Onneksi ei pelattu aikaa. Se oli haastava paikka. Itse sössin muualla ja tyhmästi. Näitä sattuu! 😊🌸
- Anonyymi00005
tosi.typy kirjoitti:
Hyvä tulos. Jouduin myös pariin otteeseen varmistamaan tuon tiikerinsilmän. Onneksi ei pelattu aikaa. Se oli haastava paikka. Itse sössin muualla ja tyhmästi. Näitä sattuu! 😊🌸
Olisi pitänyt syynätä hieman tarkemmin, mutta maltillisuus ei ole hyveeni ja tässä sen näkee, miten tuota ominaisuutta kannattaisi kehittää 🫣
Aletheias Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisi pitänyt syynätä hieman tarkemmin, mutta maltillisuus ei ole hyveeni ja tässä sen näkee, miten tuota ominaisuutta kannattaisi kehittää 🫣
AletheiasHeh! Olemme kaikki kehityskelpoisia. Aina on varaa parantaa. Lähdetään siitä. 😀
- Anonyymi00007
tosi.typy kirjoitti:
Heh! Olemme kaikki kehityskelpoisia. Aina on varaa parantaa. Lähdetään siitä. 😀
Tuo on oikea ajattelutapa 😄 Ei tule ainakaan tylsää, kun riittää haastetta itsensä kehittämisessä 🤗
Aletheias
- Anonyymi00004
Voi mikä valheteija, tulos
Sinulta löytyy terävä katse! Hyvä tulos
Vastasit oikein kolmeen kysymykseen
No eihän ole hyvä. Tosi vaikeita.Tuo on tulos! Testi on haastava. Erehtymisen mahdollisuus on äärettömän helppo. Kiitos osallistumisesta. 😊🌷
- Anonyymi00008
Testasin. Oikein 90%. Oli kiva testi.
Hyvä tulos. Kiitos osallistumisesta. 😊
(edellinen vastaukseni sensuroitiin, saa nähdä, saako tämä jäädä?)
- Anonyymi00011
70% oikein.
Hyvin meni, mutta menköön!
-keinovaginamies-- Anonyymi00014
tosi.typy kirjoitti:
Hyvä tulos! 😊
(minun edellinen viestini sensuroitiin taivaan tuuliin)No nyt ollaan tasoissa.
Se minunkin viesti lähti. :)
-keinovaginamies- Anonyymi00014 kirjoitti:
No nyt ollaan tasoissa.
Se minunkin viesti lähti. :)
-keinovaginamies-Vaikuttaa vahvasti siltä, että tänään erikoisesti sensuroidaan muutamien, vakituisesti kirjoittavien viestejä. Kurjaa tämä on ja keskustelut kärsii.
Noh, jokaisella on vuoronsa.
- Anonyymi00012
9/10 oikein, viimenen ahvenen silmä meni väärin, ei kyllä näyttänyt ahvenen silmälle.
Oma tulos 9/10.
- Anonyymi00015UUSI
Heh 2 oikein.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35312226Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18911248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806573Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2063867- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642733Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782477Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522230Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922